Sowieso iets met Galliërs,maar ik heb even geen inspiratie op het moment/quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik wacht op een paint van jou, iets met Romeinen enzo.
Britneyquote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Waren jullie team Britney of Cristina
Britney, tot:quote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Controverse magneten.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef Gridlok het volgende:
Zo'n raar fok syndroom, zelfde verhaal met braddie.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Ye maar die fascinatie lang nadat hij weg is, bijna op creepy stalk level.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
Braddie is de koning van de backfires, das nog wel enigszins terecht.
Gadverdamme vrouwen zo neerzetten als lustobjectquote:
Borderline creepy.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo'n raar fok syndroom, zelfde verhaal met braddie.
Echt mooi nummer ookquote:Op maandag 23 februari 2015 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ging Cristina pas waarderen bij beautiful
Je mist die kwaliteit backfires. Niemand vult het gat.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:03 schreef Gridlok het volgende:
Ye maar die fascinatie lang nadat hij weg is, bijna op creepy stalk level.
Ik mis hoe de black eyed peas ooit waren.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die speling van genuine, my god, net zo erg als will.I.am.
Genoeg doelwitten op deze kneuzen kermis hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mist die kwaliteit backfires. Niemand vult het gat.
Roadtrip wel een beetje, maar die is dan weer zo retarded dat het irritant wordt.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mist die kwaliteit backfires. Niemand vult het gat.
dat is alsof je ronan keating met robbie williams vergelijkt ;squote:
Makkelijkere tijden ook, geen booslims.quote:
nooit wat aan gevonden.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik mis hoe de black eyed peas ooit waren.
wasquote:
Rihanna 2006quote:
Shut up.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik mis hoe de black eyed peas ooit waren.
alleen boos(t)blokkersquote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Makkelijkere tijden ook, geen booslims.
[..]
nooit wat aan gevonden.
Christina Milian >>>quote:
Boeie, hadden we hier geen last van.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
alleen boos(t)blokkers
snap je hem
joegoslavie oorlog enzo
milosovic zat in den haag tochquote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeie, hadden we hier geen last van.
emigreer mee naar Zuid-Amerika.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Makkelijkere tijden ook, geen booslims.
[..]
nooit wat aan gevonden.
Waar is chloro trouwens?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Christina Milian >>>
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is op Twitter beter dan op de radio schijnt.quote:
AM 2 PMquote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Christina Milian >>>
[ afbeelding ]
Je onderschat het talent van Braddiequote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Gridlok het volgende:
Genoeg doelwitten op deze kneuzen kermis hoor
hahah nicequote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is op Twitter beter dan op de radio schijnt.
http://www.buzzfeed.com/r(...)comebacks#.obQqPOmLQ
quote:
Dit nummer is zo goed:quote:
My hump, my hump, my lovely lady lumpsquote:
dat is echt kut site ze hebben een keer een over mijn neef gemaaktquote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is op Twitter beter dan op de radio schijnt.
http://www.buzzfeed.com/r(...)comebacks#.obQqPOmLQ
Ze lijkt op de bruine versie van Vanessa Hudgensquote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Christina Milian >>>
[ afbeelding ]
Roadtrip doet het er om en dat is niet leukquote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Roadtrip wel een beetje, maar die is dan weer zo retarded dat het irritant wordt.
mimi het is zomerquote:
Godverdomme dat kan ik me nog herinnerenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:09 schreef Willoow het volgende:
Dit nummer is zo goed:
A.T.B.A.N Klann - World's Gone Mad
Wat?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:09 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
dat is echt kut site ze hebben een keer een over mijn neef gemaakt
Voor 1990 misschien nog enigszins.quote:
Oh gut werd het te commercieelquote:Op maandag 23 februari 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor 1990 misschien nog enigszins.
twitter:JamesBlunt twitterde op woensdag 30-07-2014 om 17:43:53The Scots have taste. RT @heatherhjordisX: Why is james blunt not touring in scotland?????? reageer retweet
Niks mis meequote:Op maandag 23 februari 2015 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mad omdat je geen uptown girl bent
quote:
zaterdag 80s 90s feestjequote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef aight1 het volgende:
kijk wat mijn aanwezigheid doet
ineens herleeft iedereen z'n jeugd
Ik vind het een beetje te ver gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:11 schreef Remqo het volgende:
Toch moet is steeds weer lachen als Toto een braddie-paint plaatst
Bon Joviquote:
Dat heb ik nou ook met U2quote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]nee dat was het al. Vind de jaren '80 nummers van ze gewoon beter.
Dat is allemaal kut.quote:
Neequote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef aight1 het volgende:
of is dat aerosmith die haalde ik altijd door elkaar
Dream on.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee
MaarAerosmith - I Don't Want to Miss a Thing:
Skater wel ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was jij vroeger een skater mocro?
quote:
terechtquote:
dat was het eerste nummer wat ik niet meer tof vond omdat ie teveel gedraaid werdquote:
Als het doodsbedreiging is via pliesie doen, weet je erna ook wie het is he he he.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Een kind van 12 bedreigde vandaag mijn chick via de telefoon. Heb zijn whatsapp foto en telefoonnummer? Hoe kan ik dat kk joch opsporen? Kan toch zijn afbeelding door google searcher halen ofzo?
Fylax?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Een kind van 12 bedreigde vandaag mijn chick via de telefoon. Heb zijn whatsapp foto en telefoonnummer? Hoe kan ik dat kk joch opsporen? Kan toch zijn afbeelding door google searcher halen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |