hehequote:
Bon Jovi was dat. Ik vond deze altijd beter:quote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef aight1 het volgende:
of is dat aerosmith die haalde ik altijd door elkaar
Nee man.quote:
Nee hij scheld haar enkel uit. En ging bellen enzo, maar da tis al genoeg voor mij om dat joch met zijn gezicht de stenen te laten kussen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als het doodsbedreiging is via pliesie doen, weet je erna ook wie het is he he he.
wowquote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee hij scheld haar enkel uit. En ging bellen enzo, maar da tis al genoeg voor mij om dat joch met zijn gezicht de stenen te laten kussen.
Nummer over een paar dagen anoniem terug bellen, kijken wie op neemt.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee hij scheld haar enkel uit. En ging bellen enzo, maar da tis al genoeg voor mij om dat joch met zijn gezicht de stenen te laten kussen.
Een kind van twaalf?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wow.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehehe, zo slecht maar toch leukquote:
gewoon foto opzoeken met google afbeeldingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waaromquote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ToyBox hadden echt topnummersquote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ooh eeh oh ah aah
Of anders dit.
deze meiske weetquote:
ook goeie shitquote:
Hij belde haar en zei dat die random nummers aan het proberen was.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
Maar waarom scheldt een kind van 12 jouw vriendin uit?
teh fuckquote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij belde haar en zei dat die random nummers aan het proberen was.Ging die der appen. Fucking kind van 11. Mag ik zijn foto hier plaatsen eigenlijk?
Nee, dat mag niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij belde haar en zei dat die random nummers aan het proberen was.Ging die der appen. Fucking kind van 11. Mag ik zijn foto hier plaatsen eigenlijk?
hjb a cultuurbarbaarquote:
Kan je net nummer niet fb vinden?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die gast is 12 man, wtf ga jij doen gekquote:Op maandag 23 februari 2015 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Kap is met die kk muziek, code rood hierzo.
kerel, jij vond het al sneu dat de groep op fylax aan het zeuren was en nu wil je een 11/12 jarige klappen?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Roses vond ik wel een tof nummer vroegah.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ben de jongste niffa van de familie dus ik moet die kleine bitchnigger wel kaltmachen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die gast is 12 man, wtf ga jij doen gek. Kom op man, gedraag je.
..en laat je kleine neefje hem koudmaken.
Hij bedreigt mijn vriendin dus jaquote:Op maandag 23 februari 2015 23:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kerel, jij vond het al sneu dat de groep op fylax aan het zeuren was en nu wil je een 11/12 jarige klappen?
quote:
Beter bel je zijn moeder gewoon.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij bedreigt mijn vriendin dus jaAl was het een baby, maak hem af. hihihih
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor ons
Drake Ft. The Weeknd Trust Issues + Lyrics:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |