Je verstaat iets heel anders onder "feit" dan ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
We hebben nu:
- dubieuze pilotenreclame
- valse Japannerfoto
- filmpje waarin wat acteurs met baarden en gekke kleding nepbeelden staan te vernielen
zijn dit nu feiten of jou mening?
Dus is het volgens jou een feit, draai en niet zo krom omheen man..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je verstaat iets heel anders onder "feit" dan ik.
Ik zie feiten als (harde) data:
• foto's
• video's
• meetgegevens
Die kloppen niet bij de zaken die ik aanhaal. Dus zijn de gepresenteerde "feiten" geen feiten meer. Zo ook het gebrek aan feiten (denk aan de niet-bestaande foto's van Adam Lanza's "slachtoffers").
Wat je er verder bij zoekt, is aan jou, niet aan mij en ben ik niet verantwoordelijk voor.
Wat is daar zo grappig aan?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:51 schreef El_Matador het volgende:
Osama Edward, hoe verzinnen ze het toch.
Die namen waar die plotters steeds mee komen.quote:
Dat is jouw feitelijke argument?quote:Op maandag 2 maart 2015 00:28 schreef El_Matador het volgende:
Die namen waar die plotters steeds mee komen.
Denk jij dat "Osama Edward" een echt persoon betreft?
Wow ja nee heel duidelijk en wetenschappelijk gezien geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:51 schreef El_Matador het volgende:
Osama Edward, hoe verzinnen ze het toch.
quote:Op maandag 2 maart 2015 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die namen waar die plotters steeds mee komen.
Denk jij dat "Osama Edward" een echt persoon betreft?
Dit!quote:Op maandag 2 maart 2015 09:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wow ja nee heel duidelijk en wetenschappelijk gezien geen speld tussen te krijgen
En het dan vreemd vinden dat zogenaamde "waarheidszoekers" niet serieus genomen worden
En Dit!quote:Op maandag 2 maart 2015 09:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is jouw feitelijke argument?
"Wat een stomme naam, dat verzin je toch niet. Die shit is nep..."
Waarom zou Osama Edward niet echt kunnen bestaan? Op 9 miljard mensen...
Komt nog bij dat 'The British Empire' redelijkgroot was én een aantal Arabische landen omvatte. Historisch en statistisch gezien is het helemaal niet zo gek, iemand die zijn Engelse achternaam houdt en een lokale voornaam krijgt.
Ik weet niet wat je wil meten aan die beste man maar succes er mee!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je verstaat iets heel anders onder "feit" dan ik.
Ik zie feiten als (harde) data:
[*] foto's
[*] video's
[*] meetgegevens
Die kloppen niet bij de zaken die ik aanhaal. Dus zijn de gepresenteerde "feiten" geen feiten meer. Zo ook het gebrek aan feiten (denk aan de niet-bestaande foto's van Adam Lanza's "slachtoffers").
Wat je er verder bij zoekt, is aan jou, niet aan mij en ben ik niet verantwoordelijk voor.
Hij heeft de baan gekozen die bij zijn naam pastquote:Op maandag 2 maart 2015 10:41 schreef kalinhos het volgende:
Deze discussieDé luchtvaartdeskundige in Nederland heet Benno Baksteen. Zal die ook niet echt bestaan?
Tja, zieke geesten.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:40 schreef badass-san het volgende:
ISIS: Desperate mum told 'you've just eaten your son' after visiting militants' base in search of kidnap victim
http://www.powned.tv/nieu(...)eder_eigen_kind.html
hoe verzinnen ze het
lol, inderdaad heel goed verzonnen.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:40 schreef badass-san het volgende:
ISIS: Desperate mum told 'you've just eaten your son' after visiting militants' base in search of kidnap victim
-edit-
hoe verzinnen ze het
komt op mij eerder over als een broodje aap verhaal, de 'bron' zou een strijder zijn die naar Syrie gereisd is om tegen IS te vechten en verteld het verhaal ook enkel als 'van horen zeggen' ... verhalen van over het 'eten van kinderen/mensen' zijn altijd erg populaire propaganda over vijanden, al eeuwenlang.quote:
Eens. Als je (of dit nou wel of niet gebeurt is, vast wel ooit ergens natuurlijk, of in SP) niet begrijpt hoe dit handige propaganda is snap je er idd heel weinig van.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
komt op mij eerder over als een broodje aap verhaal, de 'bron' zou een strijder zijn die naar Syrie gereisd is om tegen IS te vechten en verteld het verhaal ook enkel als 'van horen zeggen' ... verhalen van over het 'eten van kinderen/mensen' zijn altijd erg populaire propaganda over vijanden, al eeuwenlang.
Ook als je niet erg veel waarde hecht aan complot-theorieen dat 'IS helemaal niet zou bestaan' is het niet erg raar in te zien dat er veel propaganda, en verhalen met weinig werkelijkheids-basis de ronde doen uit propaganda-motieven, (vanuit overigens alle kanten, het verspreiden van zulke propaganda is wat _alle_ strijdende partijen doen)
Daar moest ik ook direct aan denkenquote:Op maandag 2 maart 2015 12:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eens. Als je (of dit nou wel of niet gebeurt is, vast wel ooit ergens natuurlijk, of in SP) niet begrijpt hoe dit handige propaganda is snap je er idd heel weinig van.
Heel makkelijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:40 schreef badass-san het volgende:
-edit-
hoe verzinnen ze het
Cue mysterious Arabic music.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heel makkelijk.
"Jihadi John killed my cute little puppy and used it in his chicken madras" says former neighbour Mrs.Cohen
"Jihadi John tortured my kittens then fed them to his pet boa constrictor!"quote:
Daar heb ik inderdaad ook heel hard om gelachenquote:Op maandag 2 maart 2015 10:41 schreef kalinhos het volgende:
Deze discussieDé luchtvaartdeskundige in Nederland heet Benno Baksteen. Zal die ook niet echt bestaan?
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:40 schreef Tingo het volgende:
JIHADI JOHN IS A TRANVESTITE!
DRESSES FUNDED BY IS!
says Everard de Kontknijper,barman at The Dancing Fairy night club
"He wore beautiful outfits" said Everard,a NON-MUSLIM Dutch immigrant worker.
"I remember a particularly alluring figure hugging evening gown made of what was obviously very expensive crushed velvet...it was a lovely burgundy colour with such delicate stainless steel studs.
I did wonder where he got the cash,and now I think he could have been funded by IS/ISL/ISIS....or whatever they(or anyone else) calls them these days"
"I'm really very sure it was him.Honest." he added.
Everard did not want to appear on camera because he needed a haircut and had not had a shave.
Source: The Daily Bullshitter.
Brilliantquote:Op maandag 2 maart 2015 19:40 schreef Tingo het volgende:
JIHADI JOHN IS A TRANVESTITE!
DRESSES FUNDED BY IS!
says Everard de Kontknijper,barman at The Dancing Fairy night club
"He wore beautiful outfits" said Everard,a NON-MUSLIM Dutch immigrant worker.
"I remember a particularly alluring figure hugging evening gown made of what was obviously very expensive crushed velvet...it was a lovely burgundy colour with such delicate stainless steel studs.
I did wonder where he got the cash,and now I think he could have been funded by IS/ISL/ISIS....or whatever they(or anyone else) calls them these days"
"I'm really very sure it was him.Honest." he added.
Everard did not want to appear on camera because he needed a haircut and had not had a shave.
Source: The Daily Bullshitter.
PSV had een aantal jaar terug een back en die heette serieus Michael Ball. Nou vraag ik jequote:Op maandag 2 maart 2015 13:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad ook heel hard om gelachen
De voorzitter van pluimveehouderij is ook hilarisch!
Hennie de Haan; shit verzin je niet
Dat is een bekende BNW tactiek. Het zaaien van desinformatie om de aandacht af te leiden van wat er werkelijk speeltquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:59 schreef kalinhos het volgende:
Tingo tyft eens op met die achterlijke posts. Je voegt niks toe.
Zoals wel vaker is het vele malen genuanceerder.quote:
Hoe komt het dan dat ze financiële steun krijgen van de VS?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zoals wel vaker is het vele malen genuanceerder.Ja, sommige van de IS rebellen hebben training ontvangen van Amerikanen. Welkom in de wereld van tegengestelde belangen!
De claim "IS is door de VS gemaakt" is nergens op gestoeld.
Dat is nogal een aantijging. Een hele brede ook. Waar hebben we het dan over? Als ik nu met paypal een overboeking doe naar IS, krijgen ze ook financiële steun uit Nederland. Betekend dat dat Nederland IS gemaakt heeft?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:06 schreef Bami-Powner het volgende:
Hoe komt het dan dat ze financiële steun krijgen van de VS?
Ik heb het over het feit dat ons geld (belastingeld en spaargeld) wordt geïnvesteerd in IS.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is nogal een aantijging. Een hele brede ook. Waar hebben we het dan over? Als ik nu met paypal een overboeking doe naar IS, krijgen ze ook financiële steun uit Nederland. Betekend dat dat Nederland IS gemaakt heeft?
Volgens mij krijgen ze nog wel meer 'Nederlandse' steun. In de vorm van gedesillusioneerde mensen die denken dat IS een mooie werkgever is. Is het dan niet (ook) door Nederland gemaakt?
Wees eens concreet, waar heb je het over!?
We zijn eruit! IS is onschuldigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:47 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat ons geld (belastingeld en spaargeld) wordt geïnvesteerd in IS.
Nederland wordt gecontroleerd door de VS, en dat telt dan ook over heel Europa. Dus de VS zit hier achter.
Dat noemt men een schijninvestering om het volk in toom te houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:49 schreef kalinhos het volgende:
Tegelijkertijd wordt ons geld ook geïnvesteerd in de strijd tegen IS. Je aantijging is vrij breed en daarom lastig op te reageren.
Waar is dat feit?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:47 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat ons geld (belastingeld en spaargeld) wordt geïnvesteerd in IS.
Nederland wordt gecontroleerd door de VS, en dat telt dan ook over heel Europa. Dus de VS zit hier achter.
En onze pensioenen!?!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:47 schreef Bami-Powner het volgende:
Nog zo'n mooie stelling. "Nederland wordt gecontroleerd door de VS." Hoe dan? En waarom telt dat dan 'dus' voor heel Europa? En waarom is dat bewijs dat de VS achter IS zit?quote:Nederland wordt gecontroleerd door de VS, en dat telt dan ook over heel Europa. Dus de VS zit hier achter.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waar is dat feit?![]()
Of is het gewoon een kwestie van keer op keer bijven roepen dat het een feit is?
het is een kwestie van logisch nadenkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En onze pensioenen!?!
Maar, heb je feitelijke onderbouwingen voor dit voldongen feit? Ik ben wel benieuwd namelijk.
[..]
Nog zo'n mooie stelling. "Nederland wordt gecontroleerd door de VS." Hoe dan? En waarom telt dat dan 'dus' voor heel Europa? En waarom is dat bewijs dat de VS achter IS zit?![]()
Je gaat veel te snel voor me!
Dat maakt het nog geen feit, hard blijven roepen dat het een feit is ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
[..]
het is een kwestie van logisch nadenken
Nee, de VS heeft de controle over de EU, dus ook over Nederland.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:58 schreef Chewie het volgende:
Dus als je Nederland onder controle hebt dan heb je gelijk heel Europa
Oh, oke. Er zijn hier nu 5, bijna 6 topics dus een goede 1700 posts aan dit onderwerp gewijd en het blijkt dat feiten etc niet zo relevant zijn, logisch nadenken zonder enige onderbouwing is beter.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
[..]
Dan nog ga je te snel voor mequote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:58 schreef Bami-Powner het volgende:
Islamisten willen meer islam tot invoering van de sharia b.v, maar dat laatste hoeft niet perse. Jihadisten zijn militante islamisten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)den_terreur_bre.html
Vier gezochte islamisten zijn daadwerkelijk in Bremen geweest. De extremisten zouden onder meer de kathedraal, de synagoge en een belangrijk plein in het centrum op het oog hebben gehad.
Dat meldt het ANP op gezag van Radio Bremen vanavond. In de Duitse stad was afgelopen weekeinde een grote antiterreuroperatie.
'Verdachten reisden via Nederland'
De verdachten zouden vier Franstalige mannen van Noord-Afrikaanse afkomst zijn. Ze waren naar verluidt via Nederland naar Bremen gereisd. Ze zouden onder meer bij een moskee in de buurt van het station zijn gezien.
Een handlanger zou zestig machinepistolen hebben gekocht. Het gebedshuis werd doorzocht op zoek naar wapens, maar tevergeefs. Ook de vier verdachten zijn nog spoorloos.
http://www.powned.tv/nieu(...)den_terreur_bre.html
Wat is het verschil tussen jihadisten en islamisten?
Geen probleemquote:
Slachtoffer worden van extremisme is hier zo willekeurig als geraakt worden door de bliksem en die laatste kans is hoger. We moeten misschien blij zijn dat we in bepaalde delen in vrede kunnen leven en dat er mensen zijn die vrede in die delen willen herstellen. We hopen dat we in vrede kunnen blijven leven maar de staat van gevoelsmatigheid niet zo belangrijk, je kunt hier in paniek raken of er compleet relaxed onder blijven en het laatste is wellicht beter aan te raden.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:07 schreef Lavenderr het volgende:
@Beathoven
Toch moeten we het gevaar van extremisten niet bagatelliseren, daar schiet niemand iets mee op.
Tuurlijk maar we moeten de realiteit natuurlijk niet uit het oog verliezen. Er is een substantiele dreiging uit bepaalde hoek. Zie Charlie Hebdo. Zie Denemarken.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Slachtoffer worden van extremisme is hier zo willekeurig als geraakt worden door de bliksem en die laatste kans is hoger. We moeten misschien blij zijn dat we in bepaalde delen in vrede kunnen leven en dat er mensen zijn die vrede in die delen willen herstellen. We hopen dat we in vrede kunnen blijven leven maar de staat van gevoelsmatigheid niet zo belangrijk, je kunt hier in paniek raken of er compleet relaxed onder blijven en het laatste is wellicht beter aan te raden.
Ik vraag me dan altijd af wíe er bang is.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:35 schreef ems. het volgende:
Maar wie is er dan precies zo paniekerig? Er wordt de hele tijd gezegd dat ons angst wordt aangepraat maar ik ben nog geen bang persoon tegen gekomen? In de praktijk komt het angst aanpraten vooral van de mensen die blijven herhalen dat het nieuws dat probeert te doen.
Even de context erbij..quote:Op maandag 9 maart 2015 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk maar we moeten de realiteit natuurlijk niet uit het oog verliezen. Er is een substantiele dreiging uit bepaalde hoek. Zie Charlie Hebdo. Zie Denemarken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |