Je verstaat iets heel anders onder "feit" dan ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
We hebben nu:
- dubieuze pilotenreclame
- valse Japannerfoto
- filmpje waarin wat acteurs met baarden en gekke kleding nepbeelden staan te vernielen
zijn dit nu feiten of jou mening?
Dus is het volgens jou een feit, draai en niet zo krom omheen man..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je verstaat iets heel anders onder "feit" dan ik.
Ik zie feiten als (harde) data:
• foto's
• video's
• meetgegevens
Die kloppen niet bij de zaken die ik aanhaal. Dus zijn de gepresenteerde "feiten" geen feiten meer. Zo ook het gebrek aan feiten (denk aan de niet-bestaande foto's van Adam Lanza's "slachtoffers").
Wat je er verder bij zoekt, is aan jou, niet aan mij en ben ik niet verantwoordelijk voor.
Wat is daar zo grappig aan?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:51 schreef El_Matador het volgende:
Osama Edward, hoe verzinnen ze het toch.
Die namen waar die plotters steeds mee komen.quote:
Dat is jouw feitelijke argument?quote:Op maandag 2 maart 2015 00:28 schreef El_Matador het volgende:
Die namen waar die plotters steeds mee komen.
Denk jij dat "Osama Edward" een echt persoon betreft?
Wow ja nee heel duidelijk en wetenschappelijk gezien geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:51 schreef El_Matador het volgende:
Osama Edward, hoe verzinnen ze het toch.
quote:Op maandag 2 maart 2015 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die namen waar die plotters steeds mee komen.
Denk jij dat "Osama Edward" een echt persoon betreft?
Dit!quote:Op maandag 2 maart 2015 09:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wow ja nee heel duidelijk en wetenschappelijk gezien geen speld tussen te krijgen
En het dan vreemd vinden dat zogenaamde "waarheidszoekers" niet serieus genomen worden
En Dit!quote:Op maandag 2 maart 2015 09:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is jouw feitelijke argument?
"Wat een stomme naam, dat verzin je toch niet. Die shit is nep..."
Waarom zou Osama Edward niet echt kunnen bestaan? Op 9 miljard mensen...
Komt nog bij dat 'The British Empire' redelijkgroot was én een aantal Arabische landen omvatte. Historisch en statistisch gezien is het helemaal niet zo gek, iemand die zijn Engelse achternaam houdt en een lokale voornaam krijgt.
Ik weet niet wat je wil meten aan die beste man maar succes er mee!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je verstaat iets heel anders onder "feit" dan ik.
Ik zie feiten als (harde) data:
[*] foto's
[*] video's
[*] meetgegevens
Die kloppen niet bij de zaken die ik aanhaal. Dus zijn de gepresenteerde "feiten" geen feiten meer. Zo ook het gebrek aan feiten (denk aan de niet-bestaande foto's van Adam Lanza's "slachtoffers").
Wat je er verder bij zoekt, is aan jou, niet aan mij en ben ik niet verantwoordelijk voor.
Hij heeft de baan gekozen die bij zijn naam pastquote:Op maandag 2 maart 2015 10:41 schreef kalinhos het volgende:
Deze discussieDé luchtvaartdeskundige in Nederland heet Benno Baksteen. Zal die ook niet echt bestaan?
Tja, zieke geesten.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:40 schreef badass-san het volgende:
ISIS: Desperate mum told 'you've just eaten your son' after visiting militants' base in search of kidnap victim
http://www.powned.tv/nieu(...)eder_eigen_kind.html
hoe verzinnen ze het
lol, inderdaad heel goed verzonnen.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:40 schreef badass-san het volgende:
ISIS: Desperate mum told 'you've just eaten your son' after visiting militants' base in search of kidnap victim
-edit-
hoe verzinnen ze het
komt op mij eerder over als een broodje aap verhaal, de 'bron' zou een strijder zijn die naar Syrie gereisd is om tegen IS te vechten en verteld het verhaal ook enkel als 'van horen zeggen' ... verhalen van over het 'eten van kinderen/mensen' zijn altijd erg populaire propaganda over vijanden, al eeuwenlang.quote:
Eens. Als je (of dit nou wel of niet gebeurt is, vast wel ooit ergens natuurlijk, of in SP) niet begrijpt hoe dit handige propaganda is snap je er idd heel weinig van.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
komt op mij eerder over als een broodje aap verhaal, de 'bron' zou een strijder zijn die naar Syrie gereisd is om tegen IS te vechten en verteld het verhaal ook enkel als 'van horen zeggen' ... verhalen van over het 'eten van kinderen/mensen' zijn altijd erg populaire propaganda over vijanden, al eeuwenlang.
Ook als je niet erg veel waarde hecht aan complot-theorieen dat 'IS helemaal niet zou bestaan' is het niet erg raar in te zien dat er veel propaganda, en verhalen met weinig werkelijkheids-basis de ronde doen uit propaganda-motieven, (vanuit overigens alle kanten, het verspreiden van zulke propaganda is wat _alle_ strijdende partijen doen)
Daar moest ik ook direct aan denkenquote:Op maandag 2 maart 2015 12:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eens. Als je (of dit nou wel of niet gebeurt is, vast wel ooit ergens natuurlijk, of in SP) niet begrijpt hoe dit handige propaganda is snap je er idd heel weinig van.
Heel makkelijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:40 schreef badass-san het volgende:
-edit-
hoe verzinnen ze het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |