abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150155531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 20:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

We hebben nu:
- dubieuze pilotenreclame
- valse Japannerfoto
- filmpje waarin wat acteurs met baarden en gekke kleding nepbeelden staan te vernielen

zijn dit nu feiten of jou mening?
Je verstaat iets heel anders onder "feit" dan ik.

Ik zie feiten als (harde) data:
• foto's
• video's
• meetgegevens

Die kloppen niet bij de zaken die ik aanhaal. Dus zijn de gepresenteerde "feiten" geen feiten meer. Zo ook het gebrek aan feiten (denk aan de niet-bestaande foto's van Adam Lanza's "slachtoffers").

Wat je er verder bij zoekt, is aan jou, niet aan mij en ben ik niet verantwoordelijk voor.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 februari 2015 @ 21:42:41 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150158584
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 20:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

• foto's
• video's
• meetgegevens

Die kloppen niet bij de zaken die ik aanhaal. Dus zijn de gepresenteerde "feiten" geen feiten meer. Zo ook het gebrek aan feiten (denk aan de niet-bestaande foto's van Adam Lanza's "slachtoffers").

Wat je er verder bij zoekt, is aan jou, niet aan mij en ben ik niet verantwoordelijk voor.
Dus is het volgens jou een feit, draai en niet zo krom omheen man..
We zijn hier niet bij hints en je kan ook gewoon antwoord geven!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 18:50:21 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_150186411
ISIS to release 29 Assyrian Christians, monitoring group says

ISIS in northern Syria plans to release 29 Assyrian Christian hostages among more than 200 captured by the Sunni extremist group, the Syrian Observatory for Human Rights said Saturday, citing an Assyrian commander.

The Syrian Observatory said a self-proclaimed ISIS court ordered the release, and told the commander that the fate of the other kidnapped Assyrians has yet to be decided by ISIS Sharia jurists.

ISIS captured at least 220 Assyrians, all Christians, on February 23 during an attack on the villages around the town of Tal Tamer in the northern Syrian province of al-Hasakah.

The Syrian Observatory said its information indicates ISIS has taken the hostages to the Mount Abdelaziz area, southwest of Tal Tamer.

The founder of the Assyrian Human Rights Network, Osama Edward, puts the number of Assyrian hostages at more than 262. Edward is based in Sweden but has family in the area that was attacked, and says his information is from the network's team on the ground.

The number of hostages has climbed steadily, from an initial estimate of between 70 and 100 people seized on Monday to 150 as of Wednesday, with women, children and the elderly among them.

The number of people executed by the terrorist group has also climbed steadily.

Since the declaration of its "caliphate" last June, ISIS has killed 1,969 people, the Syrian Observatory said Saturday. Nearly two-thirds of them -- 1,238 people -- were civilians.

Six were children and eight were women, the group said.

Of the rest, 95 were fighters from the al Qaeda-affiliated rebel group al-Nusra Front, the Syrian Observatory said, and 511 were officers and soldiers of regime forces.

ISIS also executed 125 of its own members for "exceeding the limits in religion," the Syrian Observatory said.

"We in SOHR believe that the real number of people that had been killed by (ISIS) is higher than the number documented by SOHR because there are hundreds of missing and detainees inside the (ISIS) jails, loss of communication with about 1,000 men of al-Shaitaat tribe, (and) dozens of Kurds who have still been missing" since ISIS attacked the Syrian town of Kobani in September.

http://edition.cnn.com/20(...)SS%3A+Top+Stories%29

Nee maar!
pi_150186464
Osama Edward, hoe verzinnen ze het toch. _O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 2 maart 2015 @ 00:24:19 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150201850
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:51 schreef El_Matador het volgende:
Wat is daar zo grappig aan?
pi_150201955
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 00:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat is daar zo grappig aan?
Die namen waar die plotters steeds mee komen.

Denk jij dat "Osama Edward" een echt persoon betreft?

maandag 2 maart 2015 @ 00:30:59 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150202015
http://qpolitical.com/nor(...)-what-happened-next/

Moeten ze in meer landen doen ;)

Norway recently made the controversial decision to deport a large amount of Muslims with ties to radical groups.
  maandag 2 maart 2015 @ 09:15:07 #233
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_150205482
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 00:28 schreef El_Matador het volgende:

Dat is jouw feitelijke argument?

"Wat een stomme naam, dat verzin je toch niet. Die shit is nep..."

Waarom zou Osama Edward niet echt kunnen bestaan? Op 9 miljard mensen...

Komt nog bij dat 'The British Empire' redelijk :') groot was én een aantal Arabische landen omvatte. Historisch en statistisch gezien is het helemaal niet zo gek, iemand die zijn Engelse achternaam houdt en een lokale voornaam krijgt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_150205570
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:51 schreef El_Matador het volgende:
Wow ja nee heel duidelijk en wetenschappelijk gezien geen speld tussen te krijgen :')

En het dan vreemd vinden dat zogenaamde "waarheidszoekers" niet serieus genomen worden
  maandag 2 maart 2015 @ 09:36:58 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150205874
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 00:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wow ja nee heel duidelijk en wetenschappelijk gezien geen speld tussen te krijgen :')

En het dan vreemd vinden dat zogenaamde "waarheidszoekers" niet serieus genomen worden
Dit!
quote:
6s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is jouw feitelijke argument?

"Wat een stomme naam, dat verzin je toch niet. Die shit is nep..."

Waarom zou Osama Edward niet echt kunnen bestaan? Op 9 miljard mensen...

Komt nog bij dat 'The British Empire' redelijk :') groot was én een aantal Arabische landen omvatte. Historisch en statistisch gezien is het helemaal niet zo gek, iemand die zijn Engelse achternaam houdt en een lokale voornaam krijgt.
En Dit!

Het kan dus niet omdat de man een rare naam heeft?
Op Facebook zijn er al 10 te vinden die dezelfde naam dragen!

zijn twitter!
https://twitter.com/osama_edward

https://twitter.com/osama_edward

quote:
18s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 20:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[*] foto's
[*] video's
[*] meetgegevens

Ik weet niet wat je wil meten aan die beste man maar succes er mee!

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 02-03-2015 09:44:50 ]
  maandag 2 maart 2015 @ 09:42:32 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150206005
Osama is een veel voorkomende voornaam. Betekent Leeuw. Net zoiets dus als onze Leo(n). En er zou toch eens iemand een naam hebben die deels oosters, deels westers is. Dat kan niet in bekrompen geestjes :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_150207439
Deze discussie _O- Dé luchtvaartdeskundige in Nederland heet Benno Baksteen. Zal die ook niet echt bestaan? :D
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 10:59:15 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_150207838
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:41 schreef kalinhos het volgende:
Deze discussie _O- Dé luchtvaartdeskundige in Nederland heet Benno Baksteen. Zal die ook niet echt bestaan? :D
Hij heeft de baan gekozen die bij zijn naam past :D
  maandag 2 maart 2015 @ 11:11:18 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150208080
Nomen est Omen.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 12:34:11 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_150210580
Irak probeert Tikrit te heroveren op IS

De Iraakse strijdkrachten zijn begonnen met een grootschalig offensief om de stad Tikrit te heroveren op Islamitische Staat. Het leger wordt daarbij gesteund door sjiitische en soennitische strijders, meldt de Iraakse staatstelevisie.

Iraakse grondtroepen vallen de stad aan, ondersteund door artillerie en gevechtsvliegtuigen. Donkere rookpluimen hangen boven de stad, zegt NOS-correspondent Sander van Hoorn.

Amnestie

Volgens de staatstelevisie zijn militanten al uit enkele gebieden buiten Tikrit verdreven, maar dit nieuws is niet door onafhankelijke bronnen bevestigd.

Uren voor de operatie begon, riep premier Abadi soennieten die zich bij IS hebben aangesloten, ertoe op de terreurbeweging te verlaten. Hij beloofde hun amnestie.

Tikrit ligt 150 kilometer ten noorden van de hoofdstad Bagdad. De geboorteplaats van Saddam Hoessein viel zo'n zeven maanden geleden in handen van IS, samen met onder meer de stad Mosul. De regio is soennitisch, net als IS.

http://nos.nl/artikel/202(...)heroveren-op-is.html
pi_150210808
ISIS: Desperate mum told 'you've just eaten your son' after visiting militants' base in search of kidnap victim
-edit-
http://www.powned.tv/nieu(...)eder_eigen_kind.html
hoe verzinnen ze het :D

[ Bericht 15% gewijzigd door Lavenderr op 02-03-2015 12:47:43 ]
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 12:46:41 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_150210961
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:40 schreef badass-san het volgende:
ISIS: Desperate mum told 'you've just eaten your son' after visiting militants' base in search of kidnap victim

Tja, zieke geesten.
  maandag 2 maart 2015 @ 12:50:59 #243
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_150211083
quote:
-edit-
lol, inderdaad heel goed verzonnen.
wooblabalurg
  maandag 2 maart 2015 @ 12:55:02 #244
33189 RM-rf
1/998001
pi_150211227
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, zieke geesten.
komt op mij eerder over als een broodje aap verhaal, de 'bron' zou een strijder zijn die naar Syrie gereisd is om tegen IS te vechten en verteld het verhaal ook enkel als 'van horen zeggen' ... verhalen van over het 'eten van kinderen/mensen' zijn altijd erg populaire propaganda over vijanden, al eeuwenlang.

Ook als je niet erg veel waarde hecht aan complot-theorieen dat 'IS helemaal niet zou bestaan' is het niet erg raar in te zien dat er veel propaganda, en verhalen met weinig werkelijkheids-basis de ronde doen uit propaganda-motieven, (vanuit overigens alle kanten, het verspreiden van zulke propaganda is wat _alle_ strijdende partijen doen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 2 maart 2015 @ 12:58:38 #245
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_150211351
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

komt op mij eerder over als een broodje aap verhaal, de 'bron' zou een strijder zijn die naar Syrie gereisd is om tegen IS te vechten en verteld het verhaal ook enkel als 'van horen zeggen' ... verhalen van over het 'eten van kinderen/mensen' zijn altijd erg populaire propaganda over vijanden, al eeuwenlang.

Ook als je niet erg veel waarde hecht aan complot-theorieen dat 'IS helemaal niet zou bestaan' is het niet erg raar in te zien dat er veel propaganda, en verhalen met weinig werkelijkheids-basis de ronde doen uit propaganda-motieven, (vanuit overigens alle kanten, het verspreiden van zulke propaganda is wat _alle_ strijdende partijen doen)
Eens. Als je (of dit nou wel of niet gebeurt is, vast wel ooit ergens natuurlijk, of in SP) niet begrijpt hoe dit handige propaganda is snap je er idd heel weinig van.
wooblabalurg
  maandag 2 maart 2015 @ 13:02:56 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150211506
Dit lijkt mij ook een broodje aap.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 13:06:03 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_150211616
quote:
7s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:02 schreef Copycat het volgende:
Dit lijkt mij ook een broodje aap.
Een doodzieke aap.
pi_150211648
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:58 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Eens. Als je (of dit nou wel of niet gebeurt is, vast wel ooit ergens natuurlijk, of in SP) niet begrijpt hoe dit handige propaganda is snap je er idd heel weinig van.
Daar moest ik ook direct aan denken _O-
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 2 maart 2015 @ 13:08:31 #249
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_150211720
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:06 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Daar moest ik ook direct aan denken _O-
Wist je dat Scott Tennerman Cartman's halfbroertje is?
wooblabalurg
pi_150212030
quote:
-edit-
Heel makkelijk.
"Jihadi John killed my cute little puppy and used it in his chicken madras" says former neighbour Mrs.Cohen
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')