quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:53 schreef El_Matador het volgende:
Jij kan dat net zo goed, guyver. Op basis van de aan ons gepresenteerde "onderbouwingen" voor hun verhaaltjes. De foto's en filmpjes die ze ons voorhouden "waar" en "gruwelijk" te zijn.
Dat is bij IS niet anders dan bij 9/11, NASA, Sandy Hook, Boston Bombings en al die andere hoaxes die de psychopaten over ons uitstorten.
Echt hè. Ik weet nu nooit of ik met of om Mata moet lachen. Is het puur getroll, puur zelfoverschattende blindheid of pure coke?quote:
Ik heb altijd een beetje moeite met hem. Af en toe bewonder ik dat hij tenminste probeert met iets meer te komen dan "durrhurr het zijn acteurs", maar dan laat hij toch weer alle steekjes vallen en blijkt het gewoon een tingo met minder spelfouten te zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè. Ik weet nu nooit of ik met of om Mata moet lachen. Is het puur getroll, puur zelfoverschattende blindheid of pure coke?
Wat het ook is: ik moet er wel erg om lachen. Op welke manier dan ook.
Veroordelen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:09 schreef theguyver het volgende:
Dus ga mij niet lopen veroordelen!
Als je zelf zegt, dat ik loop niet zo te draaikonten als jij mijnheer Mata!
Zelfs de mensen die het af en toe met je eens zijn schop je nog eens na!!
Als ik fouten maak geef ik toe IK voel mij niet beter dan anderen!
Daarom vraag ik me serieus af welke 'diagnose' hier aan te hangen is. En vermaak ik me er onderwijl prima mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:12 schreef ems. het volgende:
Ik heb altijd een beetje moeite met hem. Af en toe bewonder ik dat hij tenminste probeert met iets meer te komen dan "durrhurr het zijn acteurs", maar dan laat hij toch weer alle steekjes vallen en blijkt het gewoon een tingo met minder spelfouten te zijn.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veroordelen?
Draaikonten?
Ik schop geen mensen na. En er zijn inderdaad mensen die het met me eens zijn, en in een ander topic ga ik daar fel op in. Ik ben niet op zoek naar vriendjes of mensen die achter me staan, of blokvorming of al dat soort kleuterschoolgedrag.
Ik richt me op de "feiten" zoals die ons gepresenteerd worden, zogenaamd een verhaal ondersteunend.
Als de Bijbel zegt dat de Aarde in 7 dagen is geschapen, ga ik daar ook op geologische argumenten op in.
Als NASA zegt dat je zonder problemen op de Maan kan komen, idem dito.
Alleen de "feiten" zijn van belang. En genoeg om de hoaxes die er uitgespeeld worden over ons te onderscheiden van echte wetenschap (medisch, paleontologisch).
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat je de suggestie wekt een "terroristische organisatie' te zijn, maar ondertussen gewoon een propagandamachine van CIA en Mossad en je bezet niet alleen een zelfstandig land, maar rooft naast hun bodemschatten ook nog eens hun kunstschatten (en laat wat acteurs wat nepbeelden vernielen), is inderdaad walgelijk.
De echte Assyrische beelden staan gewoon in VSAmerikaanse landhuizen, wat je hier ziet op de beelden is wederom weer zo ziekelijk fake, niet normaal.
Dat mensen dit slikken en voor vallen.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt ook geen argumenten waarom niet.
We hebben nu:
- dubieuze pilotenreclame
- valse Japannerfoto
- filmpje waarin wat acteurs met baarden en gekke kleding nepbeelden staan te vernielen
Bij hoeveel valse informatie ga jij es twijfelen?
Onderbouwing?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit zijn 7 uitspraken van je die laten zien dat jij denkt dat je weet hoe het zit. Je doet ze zonder bronnen en die zal ik niet van je vragen want ik weet dat je ze kan vinden. Er is namelijk genoeg geschreven om deze statements te onderbouwen en jij verzint ze niet; je hebt ze zelf uit bronnen gehaald.
Ik vind het ongelooflijk knap dat jij denkt te weten hoe het op dit niveau (het operatieve niveau) weet hoe het zit.
Ik zeg heel duidelijk; op dat vlak weet ik niet hoe het zit en kan het me eigenlijk weinig interesseren met de volgende argumenten:
• de hoeveelheid propaganda, anti-, contra-, etc. is zo groot dat wij nooit kunnen ontrafelen hoe het nu precies zit
• de snelheid van berichtgeving is zo hoog dat je nooit de tijd hebt alles tot in de puntjes te kunnen analyseren
• de belangen zijn zo talrijk, zo divers en zo verdeeld onder verschillende individuen dat je nooit al die lijnen af kan lopen om te weten hoe het zit
• het zijn afleidingen van waar het om gaat; de hogere niveaus (geopolitiek, oliebelangen, het stelen van historische schatten van onschatbare waarde, opium, pijpleidingen, massapsychologie, etc. etc.) die veel belangrijker en ernstiger zijn dan de propaganda zelf
• het lagere niveau; de feiten, de video's, de foto's, etc. is waar het mis gaat en waar mijn focus ligt. Hoe de organisatie precies werkt is daarvoor zowel irrelevant als oninteressant.
Rare stromannen ga ik daarom niet op in. Ik houd me bij de feiten die wederom niet kunnen kloppen.
En de rare stroman dat ik "alles zou geloven" wat tegen de MSM-visie ingaat, is nogal lachwekkend gezien mijn felle kritiek op andere BNW'ers die de dinosauriers en vaccinaties zonder feitelijke, wetenschappelijke gronden denken te bestrijden.
Als je iets over Mossad zeggen is 't anti-Israel.Straks krijg je beschuldingen van holocaust ontkennen en anti-semitisme. Zo zielig is 't.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen proberen inderdaad.
Ja, ach, dat soort lasterlijke non-argumenten ben ik totaal ongevoelig voor Tingo.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je iets over Mossad zeggen is 't anti-Israel.Straks krijg je beschuldingen van holocaust ontkennen en anti-semitisme. Zo zielig is 't.
Graag zie ik hier onder wetenschappelijk bewijs dat de foto van de japanner nep is!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ach, dat soort lasterlijke non-argumenten ben ik totaal ongevoelig voor Tingo.
Ik ken de riedeltjes zo onderhand wel.
Ik zou je dan zeggen; boek een ticket naar Irak of Syrie en ga zelf rondvragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Graag zie ik hier onder wetenschappelijk bewijs dat de foto van de japanner nep is!
Graag de volgende feiten!
- De maker met een volledige bekentenis!
- Exacte uitleg hoe de foto gemaakt is!
- Waar de foto gemaakt is!
- Volledige bekentenissen van alle deelnemers
- Bekentenissen van de Mossad en de CIA dat zij er achter zitten!
Want ja ik graag ook op feiten af !
Ik zeg niet dit!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou je dan zeggen; boek een ticket naar Irak of Syrie en ga zelf rondvragen.
Feiten gaan over schaduwen. Die liegen niet.
Jij presenteerd dit als een FEIT!quote:10s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt ook geen argumenten waarom niet.
We hebben nu:
- dubieuze pilotenreclame
- valse Japannerfoto
- filmpje waarin wat acteurs met baarden en gekke kleding nepbeelden staan te vernielen
Bij hoeveel valse informatie ga jij es twijfelen?
Nee, ik accepteer de presentatie van anderen die zaken als "feit" betitelen niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zeg niet dit!
[..]
Jij presenteerd dit als een FEIT!
niet als een mening dus ik vraag om het volgende zodat het daadwerkelijk gepresenteerd kan worden als feiten..
Niet als jou mening!
Dat doe je nergens. Je zegt iets, noemt het een feit en weet vervolgens geen bewijs te leveren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik accepteer de presentatie van anderen die zaken als "feit" betitelen niet.
De "feiten" die "het officiele verhaal" zouden ondersteunen, kloppen niet. Ik geef dat aan, dat is het enige.
Zo klopt ie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:51 schreef ems. het volgende:
Je bent als een atheïst die zijn ongeloof niet probeert te "bewijzen" maar wel de religieuze onzin die hem voorgeschoteld wordt afwijst.
Het komt anders over als je het zo vermeld!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik accepteer de presentatie van anderen die zaken als "feit" betitelen niet.
De "feiten" die "het officiele verhaal" zouden ondersteunen, kloppen niet. Ik geef dat aan, dat is het enige.
Wat je er verder allemaal bij zoekt, zou ik aan Ahmed el Hakbar en Jejoen Bontinck vragen, die weten daar vast allemaal meer van dan ik.
Onmogelijk. Atheïsten begrijpen doorgaans wat bewijs is. Jij roept maar wat omdat je, nogmaals, gewoon heel graag iets wilt geloven.quote:
Jij kent mij beter dan ik mijzelf ken, ems.? Vreemd hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef ems. het volgende:
Jij roept maar wat
je wil gewoon heel graag iets geloven
Maar als je denkt dat je het daar ver mee gaat schoppen
moet je vooral door blijven gaan
je vooral niet serieus genomen wordt
je klaarblijkelijke gebrek aan objectiviteit.
*kuch*quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kent mij beter dan ik mijzelf ken, ems.? Vreemd hoor.
Je kunt gewoon inhoudelijk ingaan op wat ik zeg, stickertjes die je op mijn persoontje plakt zijn niet inhoudelijk.
Inderdaad vreemd, de meeste mensen zijn niet zo'n open boek.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kent mij beter dan ik mijzelf ken, ems.? Vreemd hoor.
Als ik er inhoudelijk op in ga weet je niet hoe snel je je eigen stellingen moet negeren om vervolgens weer met het vingertje naar de tegenpartij te wijzen. Daar gáát het dus niet om.quote:Je kunt gewoon inhoudelijk ingaan op wat ik zeg, stickertjes die je op mijn persoontje plakt zijn niet inhoudelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |