Dat zou kunnen in een open gebied, maar de weg is heel duidelijk (zie Retiring in Boquete-video). Omhooglopen is voor Oliva naar links en voor Martina naar rechts. Terug/omlaag lopen is precies andersom.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:20 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Om het nog wat verder te compliceren nog een theorethische optie:
getuigenvergissing in het zien stijgen of afdalen. {Als je iets laat vallen en moet stukje teruglopen en wordt dan net gezien, dan lijkt het of je stijgt}
Kortom, haar getuigenis is net zo sterk of zwak als die van de anderen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De tijd kan nog steeds prima kloppen, maar dan moet het 1 dag eerder geweest zijn. De dag wel en de tijd niet is veel onlogischer; vanwege de lunch, het belangrijkste deel van de dag.
Ja, ik heb m voor mezelf ook verworpen...en links en rechts is ook duidelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:
Dat zou kunnen in een open gebied, maar de weg is heel duidelijk (zie Retiring in Boquete-video). Omhooglopen is voor Oliva naar links en voor Martina naar rechts. Terug/omlaag lopen is precies andersom.
Dat als de vergissing zien lijkt me nog sterker. Oliva legt heel duidelijk uit (zwaait ook met haar armen) dat ze omhoog liepen, in 2 verschillende video's (NeX en "Reportaje de Las Holandesas").
Heb je niet veel liever gewoon je eigen wetenschappelijke topic voor jezelf alleen? Hoef je ook geen halsbrekende toeren uit te halen om de OP in beheer te houden, geen zorgen dat ik al die troep eraf ga gooien als ik je voor ben, niemand die kritische vragen stelt, andere ideeën ventileert, sowieso geen confrontaties met andersdenkenden, lekker je eigen ding doen zonder gestoord te worden. Ik zeg doen!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welja, nu de beschuldiging aan de ene gids op losse schroeven komt te staan, kom je gewoon met een andere deus ex machina op de proppen, gooit er wat Facebook"research" tegenaan en zo moet deze nieuwe "verdachte" je rotsvaste geloof in een misdaadgids ondersteunen.
"Nee, het was niet Afrodite, het was Poseidon."
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:26 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Kortom, haar getuigenis is net zo sterk of zwak als die van de anderen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:17 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik mis een getuige die hen gewoon gezien heeft op een tijdstip die kan
Oh maar wacht eens even die is er wel!Maar hij weet het niet zeker hè? Ze lijken allemaal op elkaar, die westerse meiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
Ik ben juist op zoek naar andersdenkenden en kritische vragen. Ook de ventilatie van andere ideeen. Ik heb zelfs gepleit voor het opheffen van een ban van iemand met wie ik flink in de clinch lag. Gaat niet door trouwens, maar goed, ik heb mijn best gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Heb je niet veel liever gewoon je eigen wetenschappelijke topic voor jezelf alleen? Hoef je ook geen halsbrekende toeren uit te halen om de OP in beheer te houden, geen zorgen dat ik al die troep eraf ga gooien als ik je voor ben, niemand die kritische vragen stelt, andere ideeën ventileert, sowieso geen confrontaties met andersdenkenden, lekker je eigen ding doen zonder gestoord te worden. Ik zeg doen!
Als ik de datum en/of tijd niet goed heb, met wat later uit foto's blijkt, kan ik wel de juiste personen gezien hebben, maar aan de rest heb je dan niks als getuigenis.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Als jij iemand ziet die je kent, is jouw getuigenis toch veel sterker dan dat jij in je tuintje ziet en "mogelijk iemand hebt zien langslopen"?
Losse schroeven? HUH?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welja, nu de beschuldiging aan de ene gids [b]op losse schroeven komt te staan[/b], kom je gewoon met een andere deus ex machina op de proppen, gooit er wat Facebook"research" tegenaan en zo moet deze nieuwe "verdachte" je rotsvaste geloof in een misdaadgids ondersteunen.
"Nee, het was niet Afrodite, het was Poseidon."
Eerst was F de hoofdschuldige in het verhaal (omdat hij zich schuldig voelde omdat hij Kris en Lisanne aan een "vriendje"/dan wel zijn zoontje meegaf), en nu kom je met P aanzetten. "verdacht dat ie GEEN FBvrienden is met F.". En in een andere post is het "verdacht dat A WEL FBvrienden is met B".quote:Op maandag 23 februari 2015 21:31 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Losse schroeven? HUH?![]()
Verder:
Iemand die van zichzelf zegt dat ie ze om 12 uur zag had al lang eens gevraagd moeten worden wat ie daar deed.
In iedere verdwijningszaak is de politie op zoek naar de laatste getuige.
I
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerst was F de hoofdschuldige in het verhaal (omdat hij zich schuldig voelde omdat hij Kris en Lisanne aan een "vriendje"/dan wel zijn zoontje meegaf), en nu kom je met P aanzetten. "verdacht dat ie GEEN FBvrienden is met F.". En in een andere post is het "verdacht dat A WEL FBvrienden is met B".
Wat ik zeg; het is sowieso verdacht voor jou. Jij moet en zal een misdadiger vinden. Het moet een misdrijf zijn, het kan niets anders meer zijn. En dat al 6 maanden lang.
Dat ik van inzichten verander door nieuwe feiten, video's, kaarten en data zie jij als een zwakte. Ik juist niet; zo werkt wetenschap en waarheidsvinding nou juist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mijn woorden verdraaien
Hallo, wordt eens even wakker.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik nog niet.
- je kan ook (Google Earth) DMS-coordinaten invoeren en dan zoekt HERE de plek op
- als je de locatie kopieert zoals jij hem aangeeft en plakt in Google Earth/Maps/BING kun je diezelfde plek zoeken op andere softwares
Bij deze dan: ik verklaar dat ik geen reisleider ben. Ik ben de herpetoloog van het teamquote:Op maandag 23 februari 2015 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet "zelf uitgeroepen reisleider", maar dat moet ie zelf maar verklaren.
Zet de andere teamleden er ook even bij a.u.b.quote:De contactpersoon heb ik in de OP gezet, toen hij de OP had heeft ie dat laten staan.
Dat doe ik constant jackie, maar jij leest daar graag overheen omdat ze je niet uitkomen:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:31 schreef jackie12 het volgende:
En over je lucifershoutjes....kom dan maar eens met goede argumenten waarom dingen in mijn scenario niet kloppen.
Op 2 kleine dingen na is er niks veranderd sinds oktober
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef jackie12 het volgende:
[..]Ik verdraai dus niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mijn woorden verdraaienThe only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ben nog niet aan het noordelijke gebied toegekomen, wat is het probleem?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hallo, wordt eens even wakker.
Ik heb op jou verzoek hier zaterdagnacht 6 hutten en 2 huizen neergezet, inclusief coördinaten. De derde of vierde was nabij de vindplaats van de rugzak. 2 maal gevraagd of je deze al gezien had en of ze in de kaart konden. Die woning ligt hoger dan de hutten van Matteo, en een optionele eindbestemming van de vrienden.
Bij een val recht naar beneden een gat in...waarbij de benen de val opvangen - en het bekken heel blijft...daarna het lichaam naar voren valt op het hoofd, verwacht ik een breuk aan de schedel. De foto is afgedekt voor een gedeelte. Het zou me niet verbazen als daar schade is, wat door de val veroorzaakt is.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef El_Matador het volgende:
Dat betekent niet dat er geen geweld (een val is dat ook) is gebruikt,
Prima, huisherpetoloog, slangenbezweerder, schildpaddenknuffelaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij deze dan: ik verklaar dat ik geen reisleider ben. Ik ben de herpetoloog van het team
[..]
Zet de andere teamleden er ook even bij a.u.b.
Wat een gezwets, de ouders van Kris geloven ook niet in een verdwaling en dan weet jij het ff beter?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik constant jackie, maar jij leest daar graag overheen omdat ze je niet uitkomen:
• de fototijden zijn gefaked
- de fototijden kloppen met de zon
- de fototijden kloppen met hun hele wandeling
- de fototijden worden NIET betwijfeld door mensen die veel meer van deze zaak weten dan jij en ik samen
• F heeft Kris en Lisanne meegegeven met een vriendje/zoon
- waarom zou F het riskeren? Hij heeft een goeie business daar
- waarom zou F zijn eigen positie zo enorm in gevaar brengen (als het uitkomt dat hij een misdaad/ongeluk met dood tot gevolg/andere methode die ervoor gezorgd heeft dat Kris en Lisanne niet meer leven)?
- waarom zou F dan die vondsten gaan doen? Dat brengt hem alleen maar nog meer in gevaar en verdacht
• alle telefoonoproepen zijn gefaked
- nogmaals; niemand van de experts twijfelt eraan, jij alleen (en Perico) omdat jouw dochter van 14 fake-oproepen kan maken (dat is je argument)
- op dat argument; jij hebt helemaal niet getest of die fake-oproepen niet zijn te traceren als fake door experts. Had jij je dochters iPhone meegenomen naar een groep onafhankelijke experts en konden zijn absoluut geen fakery ontdekken, allemaal, dan heb je een sterk argument. Nu gebruik je je dochter in de discussie zonder enige basis
- waarom zou je zoveel oproepen faken? Dat vergroot de kans op ontdekking alleen maar
• alle sporen zijn uitgezet en dus ook al fake
- er is iets voor te zeggen dat sporen zijn uitgezet. Namelijk; de afstand is enorm
- maar er is ook iets voor te zeggen dat de sporen niet zijn uitgezet; er is op de paar gevonden resten NERGENS een spoortje van geweld/beschadigingen aangetroffen. Dat betekent niet dat er geen geweld (een val is dat ook) is gebruikt, maar het is een aanwijzing dat "een lichaam in stukken hakken" wel moet gebeuren zonder enig miniem spoortje achter te laten voor forensische experts. Hoe groot acht jij de kans dat die groep psychopate wondercriminelen van jou ook dit punt weer perfect wist te regelen?
Je boetseert de perfect crime, waarin je halsbrekende toeren moet uithalen (fake-data) om je verhaal kloppend te krijgen.
Hostel dat géén aangifte van vermissing heeft gedaanquote:Op maandag 23 februari 2015 18:19 schreef El_Matador het volgende:
twee meiden die onder verantwoordelijkheid van een hostel vallen,
Nog meer in de OP?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij deze dan: ik verklaar dat ik geen reisleider ben. Ik ben de herpetoloog van het team
[..]
Zet de andere teamleden er ook even bij a.u.b.
Je denkt dat Kris op die nachtfoto is gevallen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Bij een val recht naar beneden een gat in...waarbij de benen de val opvangen - en het bekken heel blijft...daarna het lichaam naar voren valt op het hoofd, verwacht ik een breuk aan de schedel. De foto is afgedekt voor een gedeelte. Het zou me niet verbazen als daar schade is, wat door de val veroorzaakt is.
De coördinaten stonden al in de geplaatste links, precies op de wijze die voor jou zojuist als een verrassing kwam.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan het noordelijke gebied toegekomen, wat is het probleem?
Ik heb al jouw hutten en huizen opgezocht, van links, coordinaten en hoogtes voorzien. Dat had jij ook kunnen doen, maar heb ik voor je gedaan.
Eis je nu van me dat die dingen er binnen 24 uur op de kaart staan? Seriously?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |