Die video is toch van jan 2015?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Meer dan genoeg afgrond om voorgoed in te verdwijnen
[ afbeelding ]
De steen met de oranje pijl
Zou de afslag naar de Mirador toch bij de "toeristische" Pianista trail behoren en het Horqueta-pad de doorgaande snelle route naar Bocas zijn voor de pro's?
[ afbeelding ]
Dat rechtonder zou de bomstam van Kris kunnen zijn, maar ja er zullen wel meer bomen daar op hun kant liggen
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
1 Jackie's scenario staat nog steeds als een huis en hij hoeft dus niet te switchen.
2 het hele kaarten huis is vorige week in elkaar gedonderd, dus dat gemep hier naar elkaar met de feiten want staat op de kaart, was dus grote onzin.
3 Oberon bestaat niet en Baru is een vulkaan.
4 Waar is de grote reisleider gebleven? Hij is al een aantal dagen vermist en nog niet eens begonnen aan de expeditie?
5 Van toepassing op het stukje dik gedrukte tekst hierboven: Het is geen vereiste hier om de zaak alleen op wetenschappelijk gebied te benaderen. Bij sommigen hier mis ik af en toe wat inlevingsvermogen, de combinatie van verschillende posters hier is juist fijn.
2 zielen 1 gedachte Ootjequote:Op maandag 23 februari 2015 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
1 Jackie's scenario staat nog steeds als een huis en hij hoeft dus niet te switchen.
2 het hele kaarten huis is vorige week in elkaar gedonderd, dus dat gemep hier naar elkaar met de feiten want staat op de kaart, was dus grote onzin.
3 Oberon bestaat niet en Baru is een vulkaan.
4 Waar is de grote reisleider gebleven? Hij is al een aantal dagen vermist en nog niet eens begonnen aan de expeditie?
5 Van toepassing op het stukje dik gedrukte tekst hierboven: Het is geen vereiste hier om de zaak alleen op wetenschappelijk gebied te benaderen. Bij sommigen hier mis ik af en toe wat inlevingsvermogen, de combinatie van verschillende posters hier is juist fijn.
Wel.quote:quote:
Het kan een goede verklaring zijn waarom Sinaproc naar het westen zocht, als je de oranje pijl mist loop je die kant op.
Nee, want SINAPROC is volgens die kaart helemaal niet bij die Mirador of Pianista geweest!
Dat zou best kunnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:30 schreef agter het volgende:
[..]
Die video is toch van jan 2015?
Sinaproc heeft de route duidelijker gemarkeerd toen ze die borden bij de ingang/start plaatsten. Dat is bekend.
Hou toch eens op met die stomme klonen achterdocht.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Sjezus mata je gebruikt mijn bronnen van mijn dag-eerder scenario.
PFFFFF.
Ja en als ze dan bewijzen willen (psychopaten bijvoorbeeld) en je geeft er een paar. Dan beschuldig je mensen...quote:
QED.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:26 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Geen een getuigenis klopt op 1 april qua tijd. GEEN EEN.
Dus hebben de getuigen andere mensen gezien, waren ze in de war met de dag of met de tijd.
Dat laatste kan. (volgens jou waarschijnlijk niet)
Dus al gaat de dag eerder scenario de prullenbak in dan staat mijn scenario van 1 april als een granieten huis.[.quote]
Dat al die fototijden bewerkt zijn?
Dat Lisanne en Kris niet om 13:00 op de Mirador(s) stonden?
Dat ze dan dus volgens jouw tijdlijn om ~18:00 op die Mirador moeten staan (~ 2 uur na Oliva) en dan dus de zon recht in hun gezicht moeten hebben?
Als je dat een granieten huis noemt, ben ik blij dat ik niet in Groningen woon. 1 boring van de NAM en je huis ligt aan diggelen.
[quote]Wetenschappelijk het zal me wat.
Tijd dat we dat gaan zien dan!quote:Ik ben goed in logisch denken.
Ik mis logisch denken helemaal niet, dat zit ingebakken in de wetenschappelijke methode.quote:Dat is wat jij mist en daarom loop je met de zaak van Kris en Lisanne ook iedere keer vast.
Ik niet.
Ik weet nog niet welke poppetjes op welke plek maar ik ben op weg
Volgens die SINAPROCkaart niet.quote:
Ga naar de OP, ga naar Zoekacties en zie 2 kaarten met de bewuste rode zoeklijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens die SINAPROCkaart niet.
2 mogelijkheden:
- ze zijn er niet geweest, en dus staat het niet op de kaart
- ze zijn er wel geweest, maar "vergeten" op de kaart te zetten
Dat mag jij vinden, ik zou er niet in willen wonen, maar goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Huh, welk "kaartenhuis" is "in elkaar gedonderd"?quote:2 het hele kaarten huis is vorige week in elkaar gedonderd, dus dat gemep hier naar elkaar met de feiten want staat op de kaart, was dus grote onzin.
Baru is een serieuze poster op WS. Hoe kan jij nou beweren dat die "niet bestaat"? Zijn kaarten al eens gezien? Dat niet alle lijnen precies ingetekend staan, maakt zijn werk niet waardeloos. Hij maakt keuzes, net als iedereen.quote:3 Oberon bestaat niet en Baru is een vulkaan.
Wie, Domnivoor? Wie is "de grote reisleider"? Grote Smurf?quote:4 Waar is de grote reisleider gebleven? Hij is al een aantal dagen vermist en nog niet eens begonnen aan de expeditie?
Dat zeg ik toch ook; iedereen zijn eigen stijl.quote:5 Van toepassing op het stukje dik gedrukte tekst hierboven: Het is geen vereiste hier om de zaak alleen op wetenschappelijk gebied te benaderen. Bij sommigen hier mis ik af en toe wat inlevingsvermogen, de combinatie van verschillende posters hier is juist fijn.
Het is veel aannemelijker dat Oliva en Martina zich vergist hebben, die K&L niet face-to-face hebben gesproken. Ze hebben hen alleen zien lopen of iets toegeroepen toch? Dat Pedro Capón en de Amerikaan met andere vrouwen hebben gesproken ligt veel minder voor de hand. Dat kan alleen als er diezelfde dag twee westerse vrouwen omhoog zijn gegaan die erg op K&L leken.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het dag-eerder-scenario rammelt nu zo hard als een loshangend spatbord op de Pianista. De getuigenissen van Oliva en Martina kunnen niet beide kloppen. 1 van de 2 kan nog steeds, of allebei niet. Ik neig naar het laatste; beide dames hebben andere gringas zien lopen.
Hoe waarheidsgetrouw is dit SINAPOC kaart eigenlijk?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens die SINAPROCkaart niet.
2 mogelijkheden:
- ze zijn er niet geweest, en dus staat het niet op de kaart
- ze zijn er wel geweest, maar "vergeten" op de kaart te zetten
Je gelooft niet in een misdrijf en dat er een cover-up heeft plaatsgevonden waarbij 2 misschien 3 mensen betrokken zijn maar gelooft wel dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden waarbij honderden of misschien wel duizenden mensen al 50 jaar hun mond over hebben gehouden....?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
QED.
[..]
Tijd dat we dat gaan zien dan!
[..]
Ik mis logisch denken helemaal niet, dat zit ingebakken in de wetenschappelijke methode.
Jouw "logisch denken" bestaat uit een topcrimineel (dan wel een groepje ervan) die alle fototijden faket, alle oproeppogingen faket en valse sporen uitzet.
Vind jij dat logica?
En op de argumenten dat NIEMAND verder iets raars in die fototijden ziet, alleen jij en Perico (beiden met minder data dan de Dick S.sen, de NFI's en de andere experts) die die data allemaal hebben kunnen inzien (en niet maar 10 fotootjes zoals wij) ga je gewoon niet in. Dat negeer je, omdat het niet in je "logische" (zie kuil voor Ockhams scheermes) denken passen.
Dat is geen waarheidsvinding, dat is religie. Een vast verhaal en daar dan de feiten bij zoeken en andere feiten negeren. Creationisme is een prima voorbeeld van zo'n denkwijze.
Ja, dat kan ook natuurlijk; dat ze om ~14:30 na de vruchteloze poging van de Alto de Lino naar het hostel zijn teruggegaan (zoals wat Pedro C. dacht, met een taxi) en dus niet meer naar de Pianista geweest zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef kuil het volgende:
[..]
Het is veel aannemelijker dat Oliva en Martina zich vergist hebben, die K&L niet face-to-face hebben gesproken. Ze hebben hen alleen zien lopen of iets toegeroepen toch? Dat Pedro Capón en de Amerikaan met andere vrouwen hebben gesproken ligt veel minder voor de hand. Dat kan alleen als er diezelfde dag twee westerse vrouwen omhoog zijn gegaan die erg op K&L leken.
Ik zeg niet "ik geloof niet in een misdrijf". Ik zeg: ik zie mogelijkheden voor een misdrijf, maar er zijn zoveel andere mogelijkheden. Die sluit ik niet uit en jij wel. Jij bakt 1 scenario en zo is het. Onwrikbaar, ook met nieuwe feiten, kaarten en data.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:44 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je gelooft niet in een misdrijf en dat er een cover-up heeft plaatsgevonden waarbij 2 misschien 3 mensen betrokken zijn maar gelooft wel dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden waarbij honderden of misschien wel duizenden mensen al 50 jaar hun mond over hebben gehouden....?
Klinkt niet logisch
Niet "zelf uitgeroepen reisleider", maar dat moet ie zelf maar verklaren.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Domnivoor inderdaad, zelf uitgeroepen reisleider omdat ik me moest melden bij hem voor mijn bijdrage en hij (in de OP) zichzelf naar voren heeft geschoven als contactpersoon van de expeditie.
No worries, we nemen de HERE-kaart mee.quote:Wel fijn als die weer meepost dan, anders lopen ze straks verkeerd. Staat die straks met de oude kaarten op de "verkeerde Mirador"
Ik lees ook nog mee...quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Domnivoor inderdaad, zelf uitgeroepen reisleider omdat ik me moest melden bij hem voor mijn bijdrage en hij (in de OP) zichzelf naar voren heeft geschoven als contactpersoon van de expeditie.
Wel fijn als die weer meepost dan, anders lopen ze straks verkeerd. Staat die straks met de oude kaarten op de "verkeerde Mirador"
Je mag toch verwachten dat een zoekteam die kaart up to date houdt en met name juist in het gebied waar Kris en Lisanne waren.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe waarheidsgetrouw is dit SINAPOC kaart eigenlijk?
Ze hebben hem laten hangen en vervolgens is die gefotografeerd door een journalist.
We hebben geen datums, weten niet of die compleet is en of de journalist er zelf wat op heeft gezet.
Pedro C van Casa Pedro heet eigenlijk Peter C en komt uit New York.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef kuil het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die stomme klonen achterdocht.![]()
Jouw bronnen? Je maakt nergens melding van een Amerikaanse getuigen. Ik kende uiteraard je dag-eerder-scenario maar ik kwam zelf weer op een aantal bronnen nadat ik alle krantenartikelen van begin april ben gaan doorspitten.
Bij huis 13 zijn ze geweest, staat op de kaart, bij de Pianista en Horqueta zijn ze geweest, staat op de kaart.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mag toch verwachten dat een zoekteam die kaart up to date houdt en met name juist in het gebied waar Kris en Lisanne waren.
Ja, een journalist gaat kaarten lopen manipuleren. Eh, in opdracht van NASA en al die andere boeven, wellicht, maar daar lijkt hier geen sprake van.
Als SINAPROC wel bij de Pianista en de Paddocks gezocht heeft, waarom zetten ze dat dan niet op hun kaart?
Pedro C. is dus van Casa Pedro. http://www.boqueteguide.com/?p=10993quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook natuurlijk; dat ze om ~14:30 na de vruchteloze poging van de Alto de Lino naar het hostel zijn teruggegaan (zoals wat Pedro C. dacht, met een taxi) en dus niet meer naar de Pianista geweest zijn.
Oliva en Martina en Lorenzo zijn zwakke getuigen.
Opvallend blijft dat de sterkste getuige (Eileen) het over 13:00 heeft, en een vergissing met 10:30 is echt te groot om realistisch te zijn (lunchtijd, etc.).
Dat zou prima passen bij 31 maart, maar dan alleen Alto de Lino en Pedro C. en die VSAmerikaan die ik niet eerder las, maar zo te zien pakt ie de tekst van Pedro C.?
Thanks. Heb je daar ook een bron van?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:53 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Pedro C van Casa Pedro heet eigenlijk Peter C en komt uit New York.
Toets zijn naam in op FB met Boquete er achter en voilaquote:[..]
Thanks. Heb je daar ook een bron van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |