quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dus jij hebt het bed voor jezelf?
Ach joh, en als het dan roze is....quote:
Onze smaken komen niet overeen.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onze smaken komen niet overeen.
Nu pas ik me ook al aan. Qua woordkeuze, want eigenlijk vind ik het een kutbank.
Ik probeerde het ook nog netjes te verwoorden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu pas ik me ook al aan. Qua woordkeuze, want eigenlijk vind ik het een kutbank.
Toch blij dat ik een man ben, wij mannen denken veel praktischer.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had in mijn vorige huis een roze slaapkamer, maar dat bed gaat me iets te ver
Wat zou je over deze zeggen dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar kruip je lekker in...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat zou je over deze zeggen dan?
[ afbeelding ]
En je slaapt er als een baby!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als je opstaat voel je je als herboren.
Dan stop je het ding vol met watten en wacht je een dag of wat voor je erin gaat liggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef ToT het volgende:
Wat me alleen wat zorgen 'baart' is dat-ie rood van binnen is!
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef ToT het volgende:
Wat me alleen wat zorgen 'baart' is dat-ie rood van binnen is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |