Een bank, meubelstuk in het algemeen kan meerder functies hebben, waaronder decoratief, functioneel e.d. degene die het koopt stelt zijn/ haar eigen criteria...quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Belangrijkste criterium bij een bank: kan ik er lekker op liggen?
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een bank, meubelstuk in het algemeen kan meerder functies hebben, waaronder decoratief, functioneel e.d. degene die het koopt stelt zijn/ haar eigen criteria...
EN wat zegt ze er zelf over?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn tante heeft al jaren alleen maar stoelen, waarvan er geen enkele prettig zit.
Ze zit zelf bijna altijd te breien en daar is zo'n stoel kennelijk prima voor. Ze is nogal klein, dus ik pas niet zo goed in de stoelen. Ik ga vaak tussendoor een tijdje op bed liggen lezen, anders is mijn rug direct aan gortquote:
Tja, ik zit graag lekker en ik lig graag lekker......quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn tante heeft al jaren alleen maar stoelen, waarvan er geen enkele prettig zit.
Dus jij hebt het bed voor jezelf?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef sacha het volgende:
de postbode ligt, zit en slaapt heerlijk op mijn nieuwe bank
Ik ben meer een hang oudere, dus een beetje comfort zeg ik geen nee tegen....quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dus jij hebt het bed voor jezelf?
Ach joh, en als het dan roze is....quote:
Onze smaken komen niet overeen.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onze smaken komen niet overeen.
Nu pas ik me ook al aan. Qua woordkeuze, want eigenlijk vind ik het een kutbank.
Ik probeerde het ook nog netjes te verwoorden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu pas ik me ook al aan. Qua woordkeuze, want eigenlijk vind ik het een kutbank.
Toch blij dat ik een man ben, wij mannen denken veel praktischer.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had in mijn vorige huis een roze slaapkamer, maar dat bed gaat me iets te ver
Wat zou je over deze zeggen dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar kruip je lekker in...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat zou je over deze zeggen dan?
[ afbeelding ]
En je slaapt er als een baby!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als je opstaat voel je je als herboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |