Nog geen ooglidcorrectie nodig dusquote:
mijn nieuwe bank!quote:Op maandag 23 februari 2015 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had gekunt als je niet zo'n dure bank had gekocht. Waar blijven die pics trouwens?
Dat wilde ik zeggen het is natuurlijk geen alledaagse bank, ook mooi (als je er van houdt), moet bij je inrichting passen ook. Maar een avond erop onderuit liggen lijkt me pijnlijk.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wilde ik zeggen het is natuurlijk geen alledaagse bank, ook mooi (als je er van houdt), moet bij je inrichting passen ook. Maar een avond erop onderuit liggen lijkt me pijnlijk.
Een bank, meubelstuk in het algemeen kan meerder functies hebben, waaronder decoratief, functioneel e.d. degene die het koopt stelt zijn/ haar eigen criteria...quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Belangrijkste criterium bij een bank: kan ik er lekker op liggen?
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een bank, meubelstuk in het algemeen kan meerder functies hebben, waaronder decoratief, functioneel e.d. degene die het koopt stelt zijn/ haar eigen criteria...
EN wat zegt ze er zelf over?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn tante heeft al jaren alleen maar stoelen, waarvan er geen enkele prettig zit.
Ze zit zelf bijna altijd te breien en daar is zo'n stoel kennelijk prima voor. Ze is nogal klein, dus ik pas niet zo goed in de stoelen. Ik ga vaak tussendoor een tijdje op bed liggen lezen, anders is mijn rug direct aan gortquote:
Tja, ik zit graag lekker en ik lig graag lekker......quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn tante heeft al jaren alleen maar stoelen, waarvan er geen enkele prettig zit.
Dus jij hebt het bed voor jezelf?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef sacha het volgende:
de postbode ligt, zit en slaapt heerlijk op mijn nieuwe bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |