Dan stop je het ding vol met watten en wacht je een dag of wat voor je erin gaat liggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef ToT het volgende:
Wat me alleen wat zorgen 'baart' is dat-ie rood van binnen is!
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef ToT het volgende:
Wat me alleen wat zorgen 'baart' is dat-ie rood van binnen is!
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan stop je het ding vol met watten en wacht je een dag of wat voor je erin gaat liggen.
quote:
sorryquote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's voor het eerst dat je niet pro-groen bent...
Ik twijfel nog, er is zoveel "gratis" te vinden dat ik er het geld nog niet voor over heb.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een maand gratis Netflix en na 1 aflevering Mad Men ben ik al verslaafd, wat een mooie plaatjes en fijne muziek.
Eerste maand, zonder verdere verplichtingen, is gratis en ik heb mijn inloggegevens met 3 vriendinnen gedeeld. Als mijn maand voorbij is, dan neemt een vriendin een gratis maand en geeft mij haar inlog. Hiervoor had ik een gratis maand Videoland unlimited, daar heb ik een paar films en de miniserie over de Kennedy's gekeken. Nu dus Mad Men en weer een paar films. Ik download nooit iets.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, er is zoveel "gratis" te vinden dat ik er het geld nog niet voor over heb.
Ik download alleen nog maar spelletjes of films voor de kleine grote dame, ik kan mezelf niet concentreren op series of films. Het is al een wonder als ik b.v. Bones helemaal afkijk, ik ben meer van de crime/technologie documentaires zeg maar.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eerste maand, zonder verdere verplichtingen, is gratis en ik heb mijn inloggegevens met 3 vriendinnen gedeeld. Als mijn maand voorbij is, dan neemt een vriendin een gratis maand en geeft mij haar inlog. Hiervoor had ik een gratis maand Videoland unlimited, daar heb ik een paar films en de miniserie over de Kennedy's gekeken. Nu dus Mad Men en weer een paar films. Ik download nooit iets.
kutbank?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onze smaken komen niet overeen.
Nu pas ik me ook al aan. Qua woordkeuze, want eigenlijk vind ik het een kutbank.
cokequote:Op maandag 23 februari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de slopende dag van Deisyy is verlopen
Ow ja, ze is nog niet online geweest zeker?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de slopende dag van Deisyy is verlopen
stront aan de knikker?quote:
wat moest ik dan ruiken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |