quote:Op maandag 23 februari 2015 15:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dan in de DM dat diegene je appjes moet lezen?
super lame altijd jaquote:Op maandag 23 februari 2015 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde als in een topic posten dat je iemand een DM hebt gestuurd..
Jij en alle andere labiele vrouwen.quote:
Zal ik je eens laten voelen dat ik geen vrouw ben?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij en alle andere labiele vrouwen.
Altijd maar weer die fysieke dreigementen he?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik je eens laten voelen dat ik geen vrouw ben?
Labiel daarentegen
Het beweren dat ik een vrouw ben en het bewijzen van het tegendeel is ook een vrij fysieke aangelegenheid he.....quote:Op maandag 23 februari 2015 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altijd maar weer die fysieke dreigementen he?
Geen dreigement.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het beweren dat ik een vrouw ben en het bewijzen van het tegendeel is ook een vrij fysieke aangelegenheid he.....
Het was een neutraal aanbod. Dat "dreigement" is in the eye of the beholder hequote:
Dat is bij jou volgens mij bijzonder makkelijk hard te makenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een neutraal aanbod. Dat "dreigement" is in the eye of the beholder he
Zie dat maar eens "hard te maken"
Daar kun je je in vergissen hoor. Ik word ook ouder.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is bij jou volgens mij bijzonder makkelijk hard te maken
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kun je je in vergissen hoor. Ik word ook ouder.
Nog niet zo oud als Babs, dat niet.
Haterquote:Op maandag 23 februari 2015 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kun je je in vergissen hoor. Ik word ook ouder.
Nog niet zo oud als Babs, dat niet.
Zit jij nog steeds op je eiland?quote:
Nee hoor, super loverquote:
Euy Rhu! Gij ok hier?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds op je eiland?
Ja. Hoezo?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds op je eiland?
Gewoon nieuwsgierigquote:
Ga je gangquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Doet eens entertainen, anders ben ik genoodzaakt om een jihaad tegen corehype etc te beginnen uit verveling.
Valt tegen, hij hapt nietquote:
Daarom juist, normaal happen die het bestequote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij? Aah ik snap al
Daarbij.. zo snel is 'hij' wss niet
Kan slechter, echt Egypte of ergens een all-inclusive-oord waar je niet vanaf komt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, over 51 dagen vakantie. Als voorgerecht een weekendje Schier met m'n ouders, vrouw, broer en z'n vriendin. En dan 8 dagen Egypte
En te gemaakt voor het happen, dus niet zo leuk om dan ook te doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom juist, normaal happen die het beste.
Leukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, over 51 dagen vakantie. Als voorgerecht een weekendje Schier met m'n ouders, vrouw, broer en z'n vriendin. En dan 8 dagen Egypte
Ook weer zo, het was een poging waardquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En te gemaakt voor het happen, dus niet zo leuk om dan ook te doen
Volgende keer betere poging doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Ook weer zo, het was een poging waard.
Dat laatste. We willen even tot rust komen (vooral mijn vrouw). Dan gaan we van het zomer wel weer verantwoord op vakantie naar MissB's thuisland.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan slechter, echt Egypte of ergens een all-inclusive-oord waar je niet vanaf komt?.
Wie is hij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij? Aah ik snap al
Daarbij.. zo snel is 'hij' wss niet
Is opzich ook prima te doen hoor, alleen maakt de locatie dan meestal weinig uit, lekker warm, zwembadje, niets mis meequote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste. We willen even tot rust komen (vooral mijn vrouw). Dan gaan we van het zomer wel weer verantwoord op vakantie naar MissB's thuisland.
Bukakistan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste. We willen even tot rust komen (vooral mijn vrouw). Dan gaan we van het zomer wel weer verantwoord op vakantie naar MissB's thuisland.
Het zal ook eens nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Had schoenen en een videokaart besteld,
Ivm je mening over al dat gedoe op de frontpage gisterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kheb geen idee waar het over gaat.
V&A zit vol aanbiedingen af en toe die ik niet kan laten liggen (nou ja, wel bij de jumbo dusquote:
El Gouna is een compleet stadje vol resorts, dus je kunt het complex uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is opzich ook prima te doen hoor, alleen maakt de locatie dan meestal weinig uit, lekker warm, zwembadje, niets mis mee.
Ah, dan heb je idd nog de mogelijkheid om iets te zien, nog excursies oid?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
El Gouna is een compleet stadje vol resorts, dus je kunt het complex uit.
Oepsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren trouwens echt mijn helderste moment.
Had schoenen en een videokaart besteld, op mijn werk binnengekomen, meegetild in een AH tas. Daarna boodschappen doen, netjes naar huis met mijn tasje, boodschappen in de koelkast, blikje cola, op de bank en laat ik mijn schoenen een aandoen.
Die tas stond dus nog bij de Jumbo.
Wat heeft dat met corehype (wat dat dan ook is) te maken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ivm je mening over al dat gedoe op de frontpage gister
Ja, voor zeer schappelijke prijzen. 3~4 tientjes voor boottochten. En voor 80 euro naar Luxor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, dan heb je idd nog de mogelijkheid om iets te zien, nog excursies oid?
Ik stond mezelf echt uit te schelden in mijn huiskamerquote:
Das te doen dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, voor zeer schappelijke prijzen. 3~4 tientjes voor boottochten. En voor 80 euro naar Luxor.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren trouwens echt mijn helderste moment.
Had schoenen en een videokaart besteld, op mijn werk binnengekomen, meegetild in een AH tas. Daarna boodschappen doen, netjes naar huis met mijn tasje, boodschappen in de koelkast, blikje cola, op de bank en laat ik mijn schoenen een aandoen.
Die tas stond dus nog bij de Jumbo.
Als het goed is heb ik vandaag of morgen m'n BluRayquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
V&A zit vol aanbiedingen af en toe die ik niet kan laten liggen (nou ja, wel bij de jumbo dus).
Die van mij (ooit gekregen bij m'n televisie) zit nog altijd in de doosquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik vandaag of morgen m'n BluRay
Ik heb een keer gehad dat iemand voor me geld uit de muur stond te pinnen en vervolgens vergeet het geld mee te nemen. Ik sprintje getrokken om het toch aan ze te geven want ze waren meteen hard weggelopen, gelukkig wel helemaal dankbaar, valt weer mee. Dus het kan nog erger.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stond mezelf echt uit te schelden in mijn huiskamer.
Gelukkig waren ze netjes afgegeven, opzich geen ramp allemaal, maar 130 euro is toch geld.
Zou ik ook doen. Al moet de dag dat ik schoenen vergeet nog komenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stond mezelf echt uit te schelden in mijn huiskamer.
Gelukkig waren ze netjes afgegeven, opzich geen ramp allemaal, maar 130 euro is toch geld.
Wat lief!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat iemand voor me geld uit de muur stond te pinnen en vervolgens vergeet het geld mee te nemen. Ik sprintje getrokken om het toch aan ze te geven want ze waren meteen hard weggelopen, gelukkig wel helemaal dankbaar, valt weer mee. Dus het kan nog erger.
Nou ja, een film dan, niet het apparaat zelf. Kan dat kutding alleen nog steeds niet aansluiten op de versterker. Ik heb al iemand gevraagd of hij misschien wil helpen de tv-kast naar voren te trekken om alles opnieuw in te richten aan apparaten en snoeren want ik kom er niet meer uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van mij (ooit gekregen bij m'n televisie) zit nog altijd in de doos
Ik ga dat geld echt niet houden. Ik weet niet eens hoeveel het was, in ieder geval een twintigje, maar wat eronder zat weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat lief!
Ik heb dat ook eens gehad maar mijn 100 euro was ik mooi kwijt.
Zelf zoiets gehad.. Ik pinnen, kwam maar geen geld, dus ik weglopen. Vervolgens de vrouw "is dit van u? 'quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat iemand voor me geld uit de muur stond te pinnen en vervolgens vergeet het geld mee te nemen. Ik sprintje getrokken om het toch aan ze te geven want ze waren meteen hard weggelopen, gelukkig wel helemaal dankbaar, valt weer mee. Dus het kan nog erger.
Nog netter van jequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dat geld echt niet houden. Ik weet niet eens hoeveel het was, in ieder geval een twintigje, maar wat eronder zat weet ik niet.
Dat is altijd het kutte als er iets van een storing is, heb het eens gehad maar toen deden de pinautomaten naast me het ook niet (aan de reacties van de gebruikers te merken) en was de vriendin van een van hen naar binnen gelopen, toen zijn we opgehaald door iemand van de bank en lieten ze ons een uitdraai zien dat het bedrag gepind was en meteen weer was teruggestort door de storing. Maar da's leuk als er nog een ouderwetsch bankkantoor aan vastzit dat toevallig open is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf zoiets gehad.. Ik pinnen, kwam maar geen geld, dus ik weglopen. Vervolgens de vrouw "is dit van u? '
Bleek ik op 1 of andere manier toch 250 euro gepind te hebben
Dus als je me niet zou kennen...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Als ik iemand zie lopen dan ga ik er echt wel achteraan. Heb ik geen idee van wie het is, zou ik het wss wel houden.
Ik loop jou sowieso straal voorbijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dus als je me niet zou kennen...
Paar jaar terug dvd met airmiles gekocht bij de AH, hadden ze de 2-disc meegegeven ipv de gewone. Ben ik teruggegaan om hem om te ruilenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook meestal gewoon eerlijk tegen particulieren hoor, bedrijven zoeken het maar uit.
Ik koop nog wel eens Guinness, dat kost 2 euro per blik, maar als ze een 4-pack verkeerd scannen en dus maar 1 blik rekenen ga ik de cassiere niet corrigeren.
quote:
Opzich netjes hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar jaar terug dvd met airmiles gekocht bij de AH, hadden ze de 2-disc meegegeven ipv de gewone. Ben ik teruggegaan om hem om te ruilen
Oke, dan is het goed.quote:
Het was een ouder vrouwtje dat volgens mij niet wist dat er verschil was, dan vind ik het lullig dat zij op d'r donder zou krijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich netjes hoor.
Maar dat zou ik nooit doen, moeten ze maar opletten, heb het uiteraard ook wel eens andersom gehad, dat er iets 2 keer is afgerekend, dan ga ik ook niet terug.
Snap ik, maar denk dat het ook voor mij weer zou verschillen of het een klein winkeltje is of de AH. Bij de AH komt er niemand in de problemen door het vergeten aan te slaan van 3 blikjes hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een ouder vrouwtje dat volgens mij niet wist dat er verschil was, dan vind ik het lullig dat zij op d'r donder zou krijgen
Wellichtquote:
Ik ruik er niets van hier hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:12 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben een PopTart aan het eten.
D. gaat al bijna over zijn nek van de geur.
Zoetigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |