quote:Op maandag 23 februari 2015 15:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dan in de DM dat diegene je appjes moet lezen?
super lame altijd jaquote:Op maandag 23 februari 2015 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde als in een topic posten dat je iemand een DM hebt gestuurd..
Jij en alle andere labiele vrouwen.quote:
Zal ik je eens laten voelen dat ik geen vrouw ben?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij en alle andere labiele vrouwen.
Altijd maar weer die fysieke dreigementen he?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik je eens laten voelen dat ik geen vrouw ben?
Labiel daarentegen
Het beweren dat ik een vrouw ben en het bewijzen van het tegendeel is ook een vrij fysieke aangelegenheid he.....quote:Op maandag 23 februari 2015 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altijd maar weer die fysieke dreigementen he?
Geen dreigement.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het beweren dat ik een vrouw ben en het bewijzen van het tegendeel is ook een vrij fysieke aangelegenheid he.....
Het was een neutraal aanbod. Dat "dreigement" is in the eye of the beholder hequote:
Dat is bij jou volgens mij bijzonder makkelijk hard te makenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een neutraal aanbod. Dat "dreigement" is in the eye of the beholder he
Zie dat maar eens "hard te maken"
Daar kun je je in vergissen hoor. Ik word ook ouder.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is bij jou volgens mij bijzonder makkelijk hard te maken
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kun je je in vergissen hoor. Ik word ook ouder.
Nog niet zo oud als Babs, dat niet.
Haterquote:Op maandag 23 februari 2015 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kun je je in vergissen hoor. Ik word ook ouder.
Nog niet zo oud als Babs, dat niet.
Zit jij nog steeds op je eiland?quote:
Nee hoor, super loverquote:
Euy Rhu! Gij ok hier?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds op je eiland?
Ja. Hoezo?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds op je eiland?
Gewoon nieuwsgierigquote:
Ga je gangquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Doet eens entertainen, anders ben ik genoodzaakt om een jihaad tegen corehype etc te beginnen uit verveling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |