Opzich netjes hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar jaar terug dvd met airmiles gekocht bij de AH, hadden ze de 2-disc meegegeven ipv de gewone. Ben ik teruggegaan om hem om te ruilen
Oke, dan is het goed.quote:
Het was een ouder vrouwtje dat volgens mij niet wist dat er verschil was, dan vind ik het lullig dat zij op d'r donder zou krijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich netjes hoor.
Maar dat zou ik nooit doen, moeten ze maar opletten, heb het uiteraard ook wel eens andersom gehad, dat er iets 2 keer is afgerekend, dan ga ik ook niet terug.
Snap ik, maar denk dat het ook voor mij weer zou verschillen of het een klein winkeltje is of de AH. Bij de AH komt er niemand in de problemen door het vergeten aan te slaan van 3 blikjes hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een ouder vrouwtje dat volgens mij niet wist dat er verschil was, dan vind ik het lullig dat zij op d'r donder zou krijgen
Wellichtquote:
Ik ruik er niets van hier hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:12 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben een PopTart aan het eten.
D. gaat al bijna over zijn nek van de geur.
Zoetigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |