Ja, voor zeer schappelijke prijzen. 3~4 tientjes voor boottochten. En voor 80 euro naar Luxor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, dan heb je idd nog de mogelijkheid om iets te zien, nog excursies oid?
Ik stond mezelf echt uit te schelden in mijn huiskamerquote:
Das te doen dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, voor zeer schappelijke prijzen. 3~4 tientjes voor boottochten. En voor 80 euro naar Luxor.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren trouwens echt mijn helderste moment.
Had schoenen en een videokaart besteld, op mijn werk binnengekomen, meegetild in een AH tas. Daarna boodschappen doen, netjes naar huis met mijn tasje, boodschappen in de koelkast, blikje cola, op de bank en laat ik mijn schoenen een aandoen.
Die tas stond dus nog bij de Jumbo.
Als het goed is heb ik vandaag of morgen m'n BluRayquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
V&A zit vol aanbiedingen af en toe die ik niet kan laten liggen (nou ja, wel bij de jumbo dus).
Die van mij (ooit gekregen bij m'n televisie) zit nog altijd in de doosquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik vandaag of morgen m'n BluRay
Ik heb een keer gehad dat iemand voor me geld uit de muur stond te pinnen en vervolgens vergeet het geld mee te nemen. Ik sprintje getrokken om het toch aan ze te geven want ze waren meteen hard weggelopen, gelukkig wel helemaal dankbaar, valt weer mee. Dus het kan nog erger.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stond mezelf echt uit te schelden in mijn huiskamer.
Gelukkig waren ze netjes afgegeven, opzich geen ramp allemaal, maar 130 euro is toch geld.
Zou ik ook doen. Al moet de dag dat ik schoenen vergeet nog komenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stond mezelf echt uit te schelden in mijn huiskamer.
Gelukkig waren ze netjes afgegeven, opzich geen ramp allemaal, maar 130 euro is toch geld.
Wat lief!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat iemand voor me geld uit de muur stond te pinnen en vervolgens vergeet het geld mee te nemen. Ik sprintje getrokken om het toch aan ze te geven want ze waren meteen hard weggelopen, gelukkig wel helemaal dankbaar, valt weer mee. Dus het kan nog erger.
Nou ja, een film dan, niet het apparaat zelf. Kan dat kutding alleen nog steeds niet aansluiten op de versterker. Ik heb al iemand gevraagd of hij misschien wil helpen de tv-kast naar voren te trekken om alles opnieuw in te richten aan apparaten en snoeren want ik kom er niet meer uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van mij (ooit gekregen bij m'n televisie) zit nog altijd in de doos
Ik ga dat geld echt niet houden. Ik weet niet eens hoeveel het was, in ieder geval een twintigje, maar wat eronder zat weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat lief!
Ik heb dat ook eens gehad maar mijn 100 euro was ik mooi kwijt.
Zelf zoiets gehad.. Ik pinnen, kwam maar geen geld, dus ik weglopen. Vervolgens de vrouw "is dit van u? 'quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat iemand voor me geld uit de muur stond te pinnen en vervolgens vergeet het geld mee te nemen. Ik sprintje getrokken om het toch aan ze te geven want ze waren meteen hard weggelopen, gelukkig wel helemaal dankbaar, valt weer mee. Dus het kan nog erger.
Nog netter van jequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dat geld echt niet houden. Ik weet niet eens hoeveel het was, in ieder geval een twintigje, maar wat eronder zat weet ik niet.
Dat is altijd het kutte als er iets van een storing is, heb het eens gehad maar toen deden de pinautomaten naast me het ook niet (aan de reacties van de gebruikers te merken) en was de vriendin van een van hen naar binnen gelopen, toen zijn we opgehaald door iemand van de bank en lieten ze ons een uitdraai zien dat het bedrag gepind was en meteen weer was teruggestort door de storing. Maar da's leuk als er nog een ouderwetsch bankkantoor aan vastzit dat toevallig open is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf zoiets gehad.. Ik pinnen, kwam maar geen geld, dus ik weglopen. Vervolgens de vrouw "is dit van u? '
Bleek ik op 1 of andere manier toch 250 euro gepind te hebben
Dus als je me niet zou kennen...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Als ik iemand zie lopen dan ga ik er echt wel achteraan. Heb ik geen idee van wie het is, zou ik het wss wel houden.
Ik loop jou sowieso straal voorbijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dus als je me niet zou kennen...
Paar jaar terug dvd met airmiles gekocht bij de AH, hadden ze de 2-disc meegegeven ipv de gewone. Ben ik teruggegaan om hem om te ruilenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook meestal gewoon eerlijk tegen particulieren hoor, bedrijven zoeken het maar uit.
Ik koop nog wel eens Guinness, dat kost 2 euro per blik, maar als ze een 4-pack verkeerd scannen en dus maar 1 blik rekenen ga ik de cassiere niet corrigeren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |