Valt tegen, hij hapt nietquote:
Daarom juist, normaal happen die het bestequote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij? Aah ik snap al
Daarbij.. zo snel is 'hij' wss niet
Kan slechter, echt Egypte of ergens een all-inclusive-oord waar je niet vanaf komt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, over 51 dagen vakantie. Als voorgerecht een weekendje Schier met m'n ouders, vrouw, broer en z'n vriendin. En dan 8 dagen Egypte
En te gemaakt voor het happen, dus niet zo leuk om dan ook te doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom juist, normaal happen die het beste.
Leukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, over 51 dagen vakantie. Als voorgerecht een weekendje Schier met m'n ouders, vrouw, broer en z'n vriendin. En dan 8 dagen Egypte
Ook weer zo, het was een poging waardquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En te gemaakt voor het happen, dus niet zo leuk om dan ook te doen
Volgende keer betere poging doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Ook weer zo, het was een poging waard.
Dat laatste. We willen even tot rust komen (vooral mijn vrouw). Dan gaan we van het zomer wel weer verantwoord op vakantie naar MissB's thuisland.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan slechter, echt Egypte of ergens een all-inclusive-oord waar je niet vanaf komt?.
Wie is hij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij? Aah ik snap al
Daarbij.. zo snel is 'hij' wss niet
Is opzich ook prima te doen hoor, alleen maakt de locatie dan meestal weinig uit, lekker warm, zwembadje, niets mis meequote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste. We willen even tot rust komen (vooral mijn vrouw). Dan gaan we van het zomer wel weer verantwoord op vakantie naar MissB's thuisland.
Bukakistan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste. We willen even tot rust komen (vooral mijn vrouw). Dan gaan we van het zomer wel weer verantwoord op vakantie naar MissB's thuisland.
Het zal ook eens nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Had schoenen en een videokaart besteld,
Ivm je mening over al dat gedoe op de frontpage gisterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kheb geen idee waar het over gaat.
V&A zit vol aanbiedingen af en toe die ik niet kan laten liggen (nou ja, wel bij de jumbo dusquote:
El Gouna is een compleet stadje vol resorts, dus je kunt het complex uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is opzich ook prima te doen hoor, alleen maakt de locatie dan meestal weinig uit, lekker warm, zwembadje, niets mis mee.
Ah, dan heb je idd nog de mogelijkheid om iets te zien, nog excursies oid?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
El Gouna is een compleet stadje vol resorts, dus je kunt het complex uit.
Oepsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren trouwens echt mijn helderste moment.
Had schoenen en een videokaart besteld, op mijn werk binnengekomen, meegetild in een AH tas. Daarna boodschappen doen, netjes naar huis met mijn tasje, boodschappen in de koelkast, blikje cola, op de bank en laat ik mijn schoenen een aandoen.
Die tas stond dus nog bij de Jumbo.
Wat heeft dat met corehype (wat dat dan ook is) te maken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ivm je mening over al dat gedoe op de frontpage gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |