Flinterdun qua verhaal vooral. Geen slechte film wat mij betreft, helemaal niet, maar een Oscar? Nee.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:57 schreef superniger het volgende:
Hopelijk krijgt Boyhood 0 oscars.
Echt een kutfilm.
Original Screenplay gaat hij echt wl winnenquote:Op maandag 23 februari 2015 01:57 schreef superniger het volgende:
Hopelijk krijgt Boyhood 0 oscars.
Echt een kutfilm.
Een van de weinige actrices die gewoon nog puur isquote:
Ja, Jennifer Lawrence reageert ook altijd lekker vind ik. Als we het over die generatie hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een van de weinige actrices die gewoon nog puur is
http://www.livenewschat.eu/the-oscars-live-stream/quote:Op maandag 23 februari 2015 02:05 schreef TheGloaming het volgende:
Heeft iemand een werkende livestream?
Ja maar Jennifer Lawrence is echt heel ordinairquote:Op maandag 23 februari 2015 02:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, Jennifer Lawrence reageert ook altijd lekker vind ik. Als we het over die generatie hebben.
Vind je? Om die naaktfoto's of wat? Ik vind van niet eigenlijk. Ik vind haar wel een leuke 'mannenvrouw', nuchter en zo. Emma ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar Jennifer Lawrence is echt heel ordinair
Dat is gewoon een act van Jennifer.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, Jennifer Lawrence reageert ook altijd lekker vind ik. Als we het over die generatie hebben.
thnxquote:Op maandag 23 februari 2015 02:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
http://www.livenewschat.eu/the-oscars-live-stream/
Zelf verplaats ik straks naar een televisie.
Nou ja die naaktfoto's zullen wel flink eraan bijgedragen hebben eigenlijk jaquote:Op maandag 23 februari 2015 02:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Vind je? Om die naaktfoto's of wat? Ik vind van niet eigenlijk. Ik vind haar wel een leuke 'mannenvrouw', nuchter en zo. Emma ook.
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:07 schreef Grunge. het volgende:
"What an honor to stand here with the widow of the real American Sniper."
net toch ook al zoiets van "whats it like to be a woman" ofzo?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:07 schreef Grunge. het volgende:
Lekkere spoiler ookquote:Op maandag 23 februari 2015 02:07 schreef Grunge. het volgende:
Echt he gvd zegquote:
Die is vanavond gevonden met een overdosis in een hotel in Budapestquote:
twitter:halinareijn twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 20:56:37En ja aan de bar is het het leukst en tijdens de reclame blokken nemen stand ins met ongeveer dezelfde pakjes de plekken van de sterren in. reageer retweet
In de Director's Cut bereikte die boot gewoon veilig New York en dumpte die vrouw dat arme kereltje direct na aankomst.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Is gewoon een algemeen bekend verhaal. Bij The Titanic wist je ook al hoe die ging eindigen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
In de Director's Cut bereikte die boot gewoon veilig New York en dumpte die vrouw dat arme kereltje direct na aankomst.
aub niet teveel spoileren ik moet deze film nog zienquote:Op maandag 23 februari 2015 02:14 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb trouwens geen idee of American Sniper eindigt, of dat met zijn dood is. Ik weet wel hoe die ging want dat heb ik bij DWDD gehoord maar volgens mij komt-ie er niet in voor. Of anders dan het werkelijk gebeurde?
Hij heb een geweerquote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
aub niet teveel spoileren ik moet deze film nog zien
Nee, ik vertel niets. Ik wilde trouwens ook niet spoileren over zijn dood maar Robin deed dat. Of eigenlijk de widow. Want die was er.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
aub niet teveel spoileren ik moet deze film nog zien
Robin is de kuthoer van de avondquote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik vertel niets. Ik wilde trouwens ook niet spoileren over zijn dood maar Robin deed dat. Of eigenlijk de widow. Want die was er.
Ja, dat is ook het enige wat ik er van weet (dat ie dood is nu).quote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik vertel niets. Ik wilde trouwens ook niet spoileren over zijn dood maar Robin deed dat. Of eigenlijk de widow. Want die was er.
idd, zelfs de presentratices proberen het niet eensquote:Op maandag 23 februari 2015 02:18 schreef Grunge. het volgende:
Tegen elke vrouw zeggen dat ze zo mooi gekleed is terwijl het zó tegenvalt dit jaar en vaak zelfs ronduit lelijk is.
Lady Gaga is tofquote:Op maandag 23 februari 2015 02:19 schreef Grunge. het volgende:
Nou, dit mag ik dan wel weer. Het is in ieder geval niet saai.
Moet toch een behoorlijke jurk hebben om die penis te verbergenquote:Op maandag 23 februari 2015 02:19 schreef Grunge. het volgende:
Nou, dit mag ik dan wel weer. Het is in ieder geval niet saai.
Bijna elke aanbieder biedt het aan jaquote:Op maandag 23 februari 2015 02:23 schreef Tweek het volgende:
Is het ergens te zien op nederlands televsie?
www.nos.nl ?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:23 schreef Tweek het volgende:
Is het ergens te zien op nederlands televsie?
Zo http://www.livenewschat.eu/the-oscars-live-stream/?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:23 schreef glasshole het volgende:
Ja en dan nog iets, ik heb hier analoge tv dus ik zie niks live
Welke zender? Ik zit bij ziggo.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna elke aanbieder biedt het aan ja
999quote:
Best Picture uitreiking is volgens mij altijd op het laatst pas. Dus die zul je rond 6 uur pas horenquote:Op maandag 23 februari 2015 02:26 schreef Strani het volgende:
Het is aftellen mensen!!! Oh oh oh wat spannend!!
Dat ga ik niet halen denk ik. En dat laatste uur is sowieso meestal vrij saai met al die pauzes.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best Picture uitreiking is volgens mij altijd op het laatst pas. Dus die zul je rond 6 uur pas horen
vrij in het begin altijd tochquote:Op maandag 23 februari 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best Picture uitreiking is volgens mij altijd op het laatst pas. Dus die zul je rond 6 uur pas horen
Ja maar ja, dat zijn de leukste categorieën. Dan blijf ik wakker ookquote:Op maandag 23 februari 2015 02:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ga ik niet halen denk ik. En dat laatste uur is sowieso meestal vrij saai met al die pauzes.
Nee, volgens mij niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
HET BEGINT HET BEGINT OMG OMG OMG
[..]
vrij in het begin altijd toch
Geen idee eigenlijk, leek me logischquote:Op maandag 23 februari 2015 02:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
HET BEGINT HET BEGINT OMG OMG OMG
[..]
vrij in het begin altijd toch
Ik geloof supporting nogwat.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Volgens mij starten ze over het algemeen niet met de saaiste categorieen toch?
Ah, ik ben niet de enigequote:Op maandag 23 februari 2015 02:33 schreef Grunge. het volgende:
Ennnnn van de stream gekickt. Verplaatsen naar de TV dan maar.
Ja, thuis heb ik ziggoquote:
http://www.ustream.tv/channel/paralizalwwequote:Op maandag 23 februari 2015 02:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben van mijn stream afgegooid en nu kan ik niet herconnecten. Wat is deze
waar ben je nuquote:
idemquote:Op maandag 23 februari 2015 02:36 schreef Strani het volgende:
Ik heb toch liever gewoon een scherpe openingsmonoloog.
Vind je? Geweldige openingquote:Op maandag 23 februari 2015 02:36 schreef Strani het volgende:
Ik heb toch liever gewoon een scherpe openingsmonoloog.
koos werkloos ja tocchcchhchcquote:Op maandag 23 februari 2015 02:37 schreef Anonymousz het volgende:
jullie zijn allemaal vrij van werk
hey chufquote:
Ik ben aan het werk, betaald kijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 02:37 schreef Anonymousz het volgende:
jullie zijn allemaal vrij van werk
Te oud.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hoop dat we nog wel een harold en kumar momentje krijgen van nph
yupquote:
Arme jij, hopelijk vind je een goed alternatief.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enigeMaar geen tv hier
chillquote:Op maandag 23 februari 2015 02:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, betaald kijken
Werkt!quote:Op maandag 23 februari 2015 02:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/paralizalwwe
Duvall was ook wel echt goed hoor in die rol. Maar ws heb je gelijkquote:
Ja Norton ook welquote:Op maandag 23 februari 2015 02:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Duvall was ook wel echt goed hoor in die rol
quote:
^^quote:
Hier doet ie het, probeer eens zender 15quote:Op maandag 23 februari 2015 02:43 schreef Yi-Long het volgende:
UPC zendt het niet uit!? Film 1 geeft gewoon blauw beeld...!?
Kijk even op de site voor de zenderquote:Op maandag 23 februari 2015 02:43 schreef Yi-Long het volgende:
Hier niet... ligt aan je televisie of verbinding.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:43 schreef Yi-Long het volgende:
ik heb upcquote:Op maandag 23 februari 2015 02:43 schreef Yi-Long het volgende:
Evenementenkanaalquote:Op maandag 23 februari 2015 02:43 schreef Yi-Long het volgende:
Een van de meest talentvolle acteursquote:Op maandag 23 februari 2015 02:44 schreef Tweek het volgende:
iedereen die miles slaat verdeint een oscar.
Neil Patrick Harris.quote:
Citizenfour is bagger:quote:Op maandag 23 februari 2015 02:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Iemand die genomineerde docu's ook gezien?
Ja hequote:
Barney Stinson!quote:
Ik ookquote:Op maandag 23 februari 2015 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja he![]()
Ik hou echt van hem, hij is zo cool
Star Wars, Love Actually. Hij is niet alleen maar dezelfde hero hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 02:48 schreef Strani het volgende:
Laten we vooral de theme van Schindler's List draaien bij Liam Neeson, de man die elke twee jaar de bevolking van een ander continent decimeert om een naief familielid te redden.
Hola Mata.. Justo el programma que te conviene segun tu horario..quote:Op maandag 23 februari 2015 02:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Citizenfour is bagger:
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXVIIl
Heb al flink veel films gezien, maar moet er nog een paar:
- Boyhood - veel goed over gehoord
- Whiplash - hou niet van jazz, maar moet goed zijn deze
- American Sniper - verwacht er niks van, maar goed
Beste film van 2014? The Lego Movie. Belachelijk dat die niet genomineerd is.
The Grand Budapest Hotel was ook hilarisch. Enabeste was sowieso Predestination.
Oh ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:48 schreef Strani het volgende:
Laten we vooral de theme van Schindler's List draaien bij Liam Neeson, de man die elke twee jaar de bevolking van een ander continent decimeert om een naief familielid te redden.
Weet ik welquote:Op maandag 23 februari 2015 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Star Wars, Love Actually. Hij is niet alleen maar dezelfde hero hoor
Pues si, puede ser, pero no tengo (ni quiero) television y tengo un paquete de datos, entonces sigo los Oscares aqui en FOK!.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hola Mata.. Justo el programma que te conviene segun tu horario..
Todo bien
Ik zit buiten de weekenden nooit in VBLquote:Op maandag 23 februari 2015 02:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij zit teveel in VBL als je hier "god" ook al toe gaat voegen
ben te lui voor je op te zoekenquote:Op maandag 23 februari 2015 02:49 schreef Isabeau het volgende:
En daar ging mijn huidige streamNext?
quote:
Wie denk je dat gaat winnen?quote:
https://boards.4chan.org/tv/thread/53698043/thread-3#p53698766quote:Op maandag 23 februari 2015 02:49 schreef Isabeau het volgende:
En daar ging mijn huidige streamNext?
Nog niet geweest. 1 categorie pasquote:Op maandag 23 februari 2015 02:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan die Nederlandse film nog winnen
Jodido... Buscando trabajo.en algo que no se quequote:Op maandag 23 februari 2015 02:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pues si, puede ser, pero no tengo (ni quiero) television y tengo un paquete de datos, entonces sigo los Oscares aqui en FOK!.
Si si, como vas tu?
ok, dank je, was al aan het zoeken, maar al die sites die ik had zijn uit de luchtquote:Op maandag 23 februari 2015 02:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
https://boards.4chan.org/tv/thread/53698043/thread-3#p53698766
hier ergens zoeken
Regel 'm dan even voor de FOK! Awards.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:53 schreef Danny het volgende:
NPH is leuk als presentator, maar dat was natuurlijk al bekend
Was het al weer een beetje vergeten van de vorige kerenquote:Op maandag 23 februari 2015 02:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt een hele lange nacht voor je als het je nu al irriteert
Denk dat NPH daar wel zin in heeft inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Regel 'm dan even voor de FOK! Awards.
Da's niet best, maar je vindt vast iets goeds op je pad. Of zij jou idd.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Jodido... Buscando trabajo.en algo que no se que
Pero Ya me encontraran
ik zal 'm zo wel ff bellen. komt goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Regel 'm dan even voor de FOK! Awards.
Vreemd. Hier werkt ie nog steeds.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, dank je, was al aan het zoeken, maar al die sites die ik had zijn uit de lucht
Appje is al gestuurd hoor, rustig maarquote:Op maandag 23 februari 2015 02:55 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zal 'm zo wel ff bellen. komt goed.
Mooi zoquote:Op maandag 23 februari 2015 02:55 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zal 'm zo wel ff bellen. komt goed.
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Appje is al gestuurd hoor, rustig maar
Meh, kan het niet kijken hier bovenquote:
Hmm, iemand toch een stream?quote:
hoezo loop jij voor, of zit je in het publiek?quote:
Hij streamt waarschijnlijkquote:
Menos mal que Valencia gano su partido este fin de semanaquote:Op maandag 23 februari 2015 02:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt een hele lange nacht voor je als het je nu al irriteert
Absolute bazenfilm.quote:
nachtbrakerquote:
De eerste categorie wel goedquote:
Ni puta idea ..quote:Op maandag 23 februari 2015 02:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's niet best, maar je vindt vast iets goeds op je pad. Of zij jou idd.
What about the Oscars? Favo film?
Y mejor aun que perdio el Sevillaquote:Op maandag 23 februari 2015 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Menos mal que Valencia gano su partido este fin de semana
secondelijm denk ikquote:Op maandag 23 februari 2015 02:59 schreef houdjemond het volgende:
Pak hier nog ff een klein stukje mee, einde ga ik toch niet redden.
Hoeveel meter ductape was er nodig om de boobjes van jLo op hun plek te houden?
Een paar centimeter, veel zit er nietquote:Op maandag 23 februari 2015 02:59 schreef houdjemond het volgende:
Colombiaquote:
Hadden ze het maar over haar mond geplakt.. Mooie vrouw hoor maar ze irriteert me mateloos.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:59 schreef houdjemond het volgende:
Ik vond TGBH echt vaag gewoon.quote:
Nou, dat lijkt me een bijzonder vervelende ziekte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Van jouw link werd ik afgegooid en nu kom ik e rniet meer op: Connecting to stream arbitration server…quote:
hey keesquote:
Hallo JC. Jij hierquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 03:01 schreef houdjemond het volgende:
wat zie die eruit dan, of mag ik alleen positief doen?
quote:
Jongen flikker ff op als je zo voorlooptquote:
+1.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen flikker ff op als je zo voorloopt
even quotenquote:Op maandag 23 februari 2015 02:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
JAJA KOEKOEK TBH gaat er nog meer binnenslepen denk ik
Lekkere binnenkomer ja.quote:
?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen flikker ff op als je zo voorloopt
Na 2 minuten laden en nog niks heb ik hem maar weggeklikt. Dank anonieme FOK!ker, maar ik volg het wel via jullie dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van jouw link werd ik afgegooid en nu kom ik e rniet meer op: Connecting to stream arbitration server…
de film is van 2007quote:Op maandag 23 februari 2015 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen inzendingen dit jaar. De enige inzending ooit (Satanas) is een goeie film, aanrader; 8.6.
Reese zag er gewoon normaal uit?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Van mij of van Reese methaarlepel?
Klopt, niet te oud toch?quote:
Benedict Cumbterbatch?quote:
Hij wordt hier de hemel in geprezen. Ik vond het echt een rotfilm eigenlijkquote:
quote:
Zogenaamd Channing Tatum (maar niet echt want ik vind hem heel onaantrekkelijk dus het was een garpje).quote:
Ik vond van wel. Hilarisch. 3e film van 2014, na Lego en Predestination.quote:
Hij was geweldig manquote:Op maandag 23 februari 2015 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wordt hier de hemel in geprezen. Ik vond het echt een rotfilm eigenlijk
Die zou zeer terecht zijn ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Cinematography gaat ook sowieso naar TGBH
Ik lag er hier ook even uit, een uur geleden, of zo. Maar na een refresh deed ie het gewoon weer.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van jouw link werd ik afgegooid en nu kom ik e rniet meer op: Connecting to stream arbitration server…
Ajaxquote:Op maandag 23 februari 2015 03:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij hebt Ziggo.
Je bent zeker ook voor Ajax?
Ik voor Ajax? Check m`n POHi isquote:Op maandag 23 februari 2015 03:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij hebt Ziggo.
Je bent zeker ook voor Ajax?
Vond het de meest vermakelijke film van het jaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:05 schreef Grunge. het volgende:
Ik vond TGBH hilarisch op onverwachte momenten. Heel originele humor en heerlijk om naar te kijken.
Nee. Birdman of Boyhood grote winnaars denk ikquote:Op maandag 23 februari 2015 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat denken jullie, wint American Sniper een Oscar?
jaquote:Op maandag 23 februari 2015 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoop dat die VSAmerikaanse oorlogspropaganda niks wint.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die twee heb ik niet gezienquote:Op maandag 23 februari 2015 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Birdman of Boyhood grote winnaars denk ik
NEE.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, voor beste filmquote:Op maandag 23 februari 2015 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |