Jongen flikker ff op als je zo voorlooptquote:
+1.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen flikker ff op als je zo voorloopt
even quotenquote:Op maandag 23 februari 2015 02:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
JAJA KOEKOEK TBH gaat er nog meer binnenslepen denk ik
Lekkere binnenkomer ja.quote:
?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen flikker ff op als je zo voorloopt
Na 2 minuten laden en nog niks heb ik hem maar weggeklikt. Dank anonieme FOK!ker, maar ik volg het wel via jullie dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van jouw link werd ik afgegooid en nu kom ik e rniet meer op: Connecting to stream arbitration server…
de film is van 2007quote:Op maandag 23 februari 2015 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen inzendingen dit jaar. De enige inzending ooit (Satanas) is een goeie film, aanrader; 8.6.
Reese zag er gewoon normaal uit?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Van mij of van Reese methaarlepel?
Klopt, niet te oud toch?quote:
Benedict Cumbterbatch?quote:
Hij wordt hier de hemel in geprezen. Ik vond het echt een rotfilm eigenlijkquote:
quote:
Zogenaamd Channing Tatum (maar niet echt want ik vind hem heel onaantrekkelijk dus het was een garpje).quote:
Ik vond van wel. Hilarisch. 3e film van 2014, na Lego en Predestination.quote:
Hij was geweldig manquote:Op maandag 23 februari 2015 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wordt hier de hemel in geprezen. Ik vond het echt een rotfilm eigenlijk
Die zou zeer terecht zijn ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Cinematography gaat ook sowieso naar TGBH
Ik lag er hier ook even uit, een uur geleden, of zo. Maar na een refresh deed ie het gewoon weer.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van jouw link werd ik afgegooid en nu kom ik e rniet meer op: Connecting to stream arbitration server…
Ajaxquote:Op maandag 23 februari 2015 03:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij hebt Ziggo.
Je bent zeker ook voor Ajax?
Ik voor Ajax? Check m`n POHi isquote:Op maandag 23 februari 2015 03:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij hebt Ziggo.
Je bent zeker ook voor Ajax?
Vond het de meest vermakelijke film van het jaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:05 schreef Grunge. het volgende:
Ik vond TGBH hilarisch op onverwachte momenten. Heel originele humor en heerlijk om naar te kijken.
Nee. Birdman of Boyhood grote winnaars denk ikquote:Op maandag 23 februari 2015 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat denken jullie, wint American Sniper een Oscar?
jaquote:Op maandag 23 februari 2015 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoop dat die VSAmerikaanse oorlogspropaganda niks wint.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die twee heb ik niet gezienquote:Op maandag 23 februari 2015 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Birdman of Boyhood grote winnaars denk ik
NEE.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, voor beste filmquote:Op maandag 23 februari 2015 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |