In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
dat is pas volgend jaar en nee dat staat los van de nationale competitie.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:40 schreef Bombvis het volgende:
Is het zo dat als je de EL wint, CL gaat spelen? Dus stel dat Ajax of Feyenoord de EL wint, dat PSV dan voorronde moet spelen?
Ik dacht op het Southhampton forum gelezen te hebben dat het een extra spot is, niet een vervangende.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:40 schreef Bombvis het volgende:
Is het zo dat als je de EL wint, CL gaat spelen? Dus stel dat Ajax of Feyenoord de EL wint, dat PSV dan voorronde moet spelen?
Ik werd fan van PSV toen ze 40 doelpunten in 8 wedstrijden scoorden.quote:
Naar binnen gaan en vervolgens een schot van 25 meter lossen dat het stadion uitvliegt =/= dreigend.quote:
Oh kut, dacht dit jaar alquote:Op zondag 22 februari 2015 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat is pas volgend jaar en nee dat staat los van de nationale competitie.
Oh, dacht ipv van. Maar ok, dank voor de antwoorden beidequote:Op zondag 22 februari 2015 22:41 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Ik dacht op het Southhampton forum gelezen te hebben dat het een extra spot is, niet een vervangende.
Ik kan je voor lul zetten maar dan post ik iets anders over PSV en Europa..quote:Op zondag 22 februari 2015 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat spreekt mijn stelling tegen...... hoe?
Of wil je gewoon goedkoop scoren?
Tel daar zijn borstelhaar bij op.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Die Limburgse tongval van Willem wekt enorm veel agressie bij mij op.
Natuurlijk nietquote:
Uh, okequote:Op zondag 22 februari 2015 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan je voor lul zetten maar dan post ik iets anders over PSV en Europa..
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest idd. Hazard gaat nooit de wereldtop halen.
Daarom verwacht ik ook een bash. Misschien zelfs Frank de Boerbashquote:Op zondag 22 februari 2015 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hoezo is dat bashen ? ze zijn gewoon hoerenaids
hahahahahaquote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Depay heeft internationaal al meer laten zien dan Hazard bij België
Maar het is geen bash , gewoon de realiteitquote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook een bash. Misschien zelfs Frank de Boerbash
Belgjes zullen nooit wereldtoppers worden, die houden zichzelf klein.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Depay heeft internationaal al meer laten zien dan Hazard bij België
Sven Nys is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Belgjes zullen nooit wereldtoppers worden, die houden zichzelf klein.
Veldrijden is kermis.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sven Nys is het hier niet mee eens.
Hoe moet ik het dan noemenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar het is geen bash , gewoon de realiteit
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef Sked het volgende:
Hazard >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Depay zijn top >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Depay
wel bij Chelsea en dat is het enigste wat telt niemand neemt interlandvoetbal serieusquote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hazard heeft tot nu toe geen 1 wedstrijd voor België een +6 gehaald
Ze staan op 17 op mijn attractiviteitslijst.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Groningen speelt inderdaad zeer vermakelijk
niks mis meequote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahaha. Groningen dat het goed doed. Hahaha.
Er zit lijn in. hahaha.
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Wie moet ik geloven?quote:
Alleen die trainer is wel een klootzak.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Die lijst van jou neem ik totaal niet serieusquote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staan op 17 op mijn attractiviteitslijst.
Dus ik kan dit niet beamen
Maar dat ontken ik ook nergens.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel bij Chelsea en dat is het enigste wat telt niemand neemt interlandvoetbal serieus
Dan heb je nog nooit een wedstrijd gekekenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Botteghin juist maar een overschatte huppelkut.
Jij bent niet helemaal objectief.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een wedstrijd gekeken
Hij zit OVERAL tussen
Helemaal niet*quote:Op zondag 22 februari 2015 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief.
Nee want dan raakt Sjek in paniekquote:Op zondag 22 februari 2015 22:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Okay,
Is de Ajax is slecht al geweest?
Wat jammer dat jij dat zo zietquote:Op zondag 22 februari 2015 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief.
zit mentaal niet goedquote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef Caland het volgende:
De verdediging van Twente is niet zo goed hé.
moet je nagaan als Willem 1 er speeltquote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Willem II stadion zat ook weer eens vol.
Dit ja, begint me ook wat tegen te staan.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Henk de Jong begint teveel in zijn eigen provinciale gelul te geloven.
Hij heeft hem geprikkeldquote:
Hij is nog maar een paar stappen verwijderd van Erik Hulzebosch.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit ja, begint me ook wat tegen te staan.
Nee aangeverquote:
Hij stond al tijdje droog volgens mijquote:Op zondag 22 februari 2015 22:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ow ja, want hij scoorde nog niet
Vorige week nog gescoord tegen NAC toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij stond al tijdje droog volgens mij
Hij probeert zijn pa te overtreffenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Mulder praat de hele uitzending al stront, heeft hij gezopen?
Ja, maar daarvoor had hij wedstrijd bank. Ik heb het dus over de periode voor vorige weekquote:Op zondag 22 februari 2015 22:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vorige week nog gescoord tegen NAC toch?
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme Youri.
Zet Jan daar terug.
je kan het ook overdrijvenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme Youri.
Zet Jan daar terug.
Bassie speelt niet zo goedquote:Op zondag 22 februari 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga weg met je Mokhtar. Kan er he-le-maal niets van. Leve Bilal.
Echt lachwekkend ja. Of hij kan niet objectief praten over Twente.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:55 schreef GGMM het volgende:
Youri snapt gewoon tactisch helemaal niets van voetbal
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:55 schreef Dekatria het volgende:
"Maargoed wat ja hoezo.."
-Youri Mulder
Dat is een misverstand.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Soms lijkt het alsof Youri voor Twente is.
En dat terwijl een enkeling dacht dat Twente dit jaar wel eens kampioen zou kunnen worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker ambitieuze assistent bij Twente. Top 5, misschien af en toe top 3.!!!
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Youri is in '96 Europees Kampioen geworden.
Je zou als prof dagelijks dat gelul van Yuri moeten aanhoren. Heb je toch helemaal geen zin in. Die ondermijnen gewoon het gezag momenteel door kut te spelen, alleen snapt Joop dat niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl een enkeling dacht dat Twente dit jaar wel eens kampioen zou kunnen worden.
Ik gaf ze ook kans.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl een enkeling dacht dat Twente dit jaar wel eens kampioen zou kunnen worden.
hahahahahahahahahahaquote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon geel. Gejank. Het ziet er wat lomp uit maar er is niks aan de hand.
Hahahaha.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon geel. Gejank. Het ziet er wat lomp uit maar er is niks aan de hand.
Er is nog plaats in het busje samen met Frank en Youriquote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax gaat helemaal afgedroogd worden in Eindhoven
Ik ook.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan El Ghazi ?
Bakalli de tweede.
Oren gespitst.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, Youri gaat nu uitleggen hoe het allemaal zit.
Je hebt ook nog zo'n nieuwe mod hoorde ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
TR gemaakt zodat Drizzt weer het NSBeertje uit kan hangen
Je naam past wel bij de ondertitelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |