Dat is een misverstand.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Soms lijkt het alsof Youri voor Twente is.
En dat terwijl een enkeling dacht dat Twente dit jaar wel eens kampioen zou kunnen worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker ambitieuze assistent bij Twente. Top 5, misschien af en toe top 3.!!!
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Youri is in '96 Europees Kampioen geworden.
Je zou als prof dagelijks dat gelul van Yuri moeten aanhoren. Heb je toch helemaal geen zin in. Die ondermijnen gewoon het gezag momenteel door kut te spelen, alleen snapt Joop dat niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl een enkeling dacht dat Twente dit jaar wel eens kampioen zou kunnen worden.
Ik gaf ze ook kans.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl een enkeling dacht dat Twente dit jaar wel eens kampioen zou kunnen worden.
hahahahahahahahahahaquote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon geel. Gejank. Het ziet er wat lomp uit maar er is niks aan de hand.
Hahahaha.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon geel. Gejank. Het ziet er wat lomp uit maar er is niks aan de hand.
Er is nog plaats in het busje samen met Frank en Youriquote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax gaat helemaal afgedroogd worden in Eindhoven
Ik ook.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan El Ghazi ?
Bakalli de tweede.
Oren gespitst.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, Youri gaat nu uitleggen hoe het allemaal zit.
Je hebt ook nog zo'n nieuwe mod hoorde ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
TR gemaakt zodat Drizzt weer het NSBeertje uit kan hangen
Je naam past wel bij de ondertitelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |