Daarom verwacht ik ook een bash. Misschien zelfs Frank de Boerbashquote:Op zondag 22 februari 2015 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hoezo is dat bashen ? ze zijn gewoon hoerenaids
hahahahahaquote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Depay heeft internationaal al meer laten zien dan Hazard bij België
Maar het is geen bash , gewoon de realiteitquote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook een bash. Misschien zelfs Frank de Boerbash
Belgjes zullen nooit wereldtoppers worden, die houden zichzelf klein.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Depay heeft internationaal al meer laten zien dan Hazard bij België
Sven Nys is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Belgjes zullen nooit wereldtoppers worden, die houden zichzelf klein.
Veldrijden is kermis.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sven Nys is het hier niet mee eens.
Hoe moet ik het dan noemenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar het is geen bash , gewoon de realiteit
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef Sked het volgende:
Hazard >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Depay zijn top >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Depay
wel bij Chelsea en dat is het enigste wat telt niemand neemt interlandvoetbal serieusquote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hazard heeft tot nu toe geen 1 wedstrijd voor België een +6 gehaald
Ze staan op 17 op mijn attractiviteitslijst.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Groningen speelt inderdaad zeer vermakelijk
niks mis meequote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahaha. Groningen dat het goed doed. Hahaha.
Er zit lijn in. hahaha.
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Wie moet ik geloven?quote:
Alleen die trainer is wel een klootzak.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Die lijst van jou neem ik totaal niet serieusquote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staan op 17 op mijn attractiviteitslijst.
Dus ik kan dit niet beamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |