Ik wilde net hetzelfde zeggen!quote:Op zondag 22 februari 2015 21:33 schreef franklop het volgende:
Nog geen Chili /Argentinië verwijzing gehad
quote:Ik heb trouwens nog geen Chili verwijzingen gezien vandaag? Gemist?
Koffiepauzequote:Op zondag 22 februari 2015 21:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik kan niet wachten tot deze gast stopt met praten.
Straks gaat ie nog zingenquote:Op zondag 22 februari 2015 21:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik kan niet wachten tot deze gast stopt met praten.
quote:
Ah, ik loop dus bijna een halve minuut achter merk ikquote:
En zn nieuwe kapsel!quote:
Er hingen ook nog chili-vlaggetjes in de studioquote:Op zondag 22 februari 2015 21:40 schreef qu63 het volgende:
LOL! Toch een halve Chili/Argentinië referentie
Dat is de ergste jaquote:
Paar jaar terug ook dat akkefietje tussen Chris Harris en Ferrari, kinderachtige lui.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:04 schreef k_man het volgende:
Goed, dus Porsche is de enige met ballen.
Altijd al benieuwd geweest hoe het daar er uit ziet als er een laagje sneeuw ligt waardoor de wegmarkeringen niet meer zichtbaar zijn .quote:
Peugeot-rijder gespot.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de nieuwere, grotere Peugeots best ok vind lijken. Ik weet niet hoe goed ze zijn, maar iets als de 508 ziet er toch best redelijk uit, terwijl ze zeker niet duur zijn...
Ik vond dat item overigens vrij saai. Sowieso gaat het afzeiken van een heel merk nergens over en heeft het weinig meerwaarde. Zeker niet als het item zo lang duurt. Ram dan gewoon nog een sportieve auto over het circuit...
Het gaat idd nergens over en heeft weinig meerwaarde, je hebt zojuist heel Top Gear besproken .quote:Op maandag 23 februari 2015 11:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de nieuwere, grotere Peugeots best ok vind lijken. Ik weet niet hoe goed ze zijn, maar iets als de 508 ziet er toch best redelijk uit, terwijl ze zeker niet duur zijn...
Ik vond dat item overigens vrij saai. Sowieso gaat het afzeiken van een heel merk nergens over en heeft het weinig meerwaarde. Zeker niet als het item zo lang duurt. Ram dan gewoon nog een sportieve auto over het circuit...
Ik lees alleen maar "maniac!"quote:Op maandag 23 februari 2015 11:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de nieuwere, grotere Peugeots best ok vind lijken. Ik weet niet hoe goed ze zijn, maar iets als de 508 ziet er toch best redelijk uit, terwijl ze zeker niet duur zijn...
Ik vond dat item overigens vrij saai. Sowieso gaat het afzeiken van een heel merk nergens over en heeft het weinig meerwaarde. Zeker niet als het item zo lang duurt. Ram dan gewoon nog een sportieve auto over het circuit...
Nopequote:
Entertainment. Ik vond het item gewoon te lang duren.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat idd nergens over en heeft weinig meerwaarde, je hebt zojuist heel Top Gear besproken .
Het was puur entertainment, ik vond het geweldig. Als je informatie en objectiviteit zoekt ben je bij het verkeerde "gear" programma, dan zoek je 5th .quote:Op maandag 23 februari 2015 12:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Nope
[..]
Entertainment. Ik vond het item gewoon te lang duren.
Alsof ik dat niet door had, het concept van Top Gear... Neemt niet weg dat ik een item toch minder leuk kan vinden....quote:Op maandag 23 februari 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was puur entertainment, ik vond het geweldig. Als je informatie en objectiviteit zoekt ben je bij het verkeerde "gear" programma, dan zoek je 5th .
Mwoah, was erg langdradig en ze hadden modellen die al een paar jaar niet meer gemaakt worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was puur entertainment, ik vond het geweldig. Als je informatie en objectiviteit zoekt ben je bij het verkeerde "gear" programma, dan zoek je 5th .
Tuurlijk kan dat, maar eerst had je het nog over dat het niets toevoegt .quote:Op maandag 23 februari 2015 12:58 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet door had, het concept van Top Gear... Neemt niet weg dat ik een item toch minder leuk kan vinden....
Ook aan het gamma van enteraining items niet, naar mijn mening. Ik vond het een dom idee om mensen die een bepaald merk rijden, te generaliseren, en het duurde veel te lang, terwijl ze steeds gedurende die hele tijd hetzelfde deden.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar eerst had je het nog over dat het niets toevoegt .
Nogmaals, dat mag je uiteraard vinden, ik, en velen hier, vond het geweldig .quote:Op maandag 23 februari 2015 13:42 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ook aan het gamma van enteraining items niet, naar mijn mening. Ik vond het een dom idee om mensen die een bepaald merk rijden, te generaliseren, en het duurde veel te lang, terwijl ze steeds gedurende die hele tijd hetzelfde deden.
Dit is een forum, dus een mening mag gegeven worden, dunkt me... Jij komt vervolgens met een vreemd verhaal over objectiviteit en dat ik die niet van Top Gear moet verwachten.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, dat mag je uiteraard vinden, ik, en velen hier, vond het geweldig .
Ik vind Star in a, elke keer een stuk saaier eigenlijk.
Volgens mij kom jij in elk topic van deze reeks melden dat je een hekel hebt aan Top Gear. Of ik heb een selectief geheugen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:44 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit is een forum, dus een mening mag gegeven worden, dunkt me... Jij komt vervolgens met een vreemd verhaal over objectiviteit en dat ik die niet van Top Gear moet verwachten.
Dat heb je kennelijk inderdaad. Verder mag iemand niet kritisch zijn of zijn eigen voorkeur laten blijken en moet iedereen als een lemming alles fantastisch en geweldig vinden? Zelfs niet als je het over één specifiek item hebt?quote:Op maandag 23 februari 2015 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij in elk topic van deze reeks melden dat je een hekel hebt aan Top Gear. Of ik heb een selectief geheugen.
Inderdaad zou iets van variatie wel positief zijn. Aan de andere kant doen ze eigenlijk al jaren hetzelfde, met succes. Het is ook gewoon leuk om te zien. Al moet de focus m.i. wel bij auto's blijven, en minder het idee over auto's en autocultuur. En wat minder gescripte grapjes. De echtheid is er een beetje vanaf.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind het trouwens wel weer een tijd worden voor wat anders, het is veel te veel more of the same.
Nee hoor, heb gewoon de opvatting (blijkbaar verkeerde) dat jij als een kapoote LP elke keer hetzelfde komt melden.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:01 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat heb je kennelijk inderdaad. Verder mag iemand niet kritisch zijn of zijn eigen voorkeur laten blijken en moet iedereen als een lemming alles fantastisch en geweldig vinden? Zelfs niet als je het over één specifiek item hebt?
Eerst dacht ik dat dat Peugeot item wel een beetje afweek van de usual MO, maar toen dacht ik weer aan Jeremy's Reliant stukje, en ja dit is toch wel hetzelfde. Een reden zoeken om als een buffoon rond te rijden...quote:Op maandag 23 februari 2015 13:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind het trouwens wel weer een tijd worden voor wat anders, het is veel te veel more of the same.
Na, ik zie liever dit soort itemsquote:Op maandag 23 februari 2015 14:00 schreef Fiorano het volgende:
Top Gear is lekker bezig dit seizoen, vond het vorig seizoen soms wat saai omdat ik juist van die Peugeot items! Rammen met supercars is tof, maar deze Engelse humor vindt ik werkelijke briljant. En op de 1 of andere manier nog herkenbaar ook.
Ik heb eerder iets gezegd over een Peugeot-item? Of over een specifiek item? Dat het te lang was? Of generaliseer jij gewoon alle negatieve geluiden?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, heb gewoon de opvatting (blijkbaar verkeerde) dat jij als een kapoote LP elke keer hetzelfde komt melden.
Het was wel iets te lang idd, maar het was nog steeds leukquote:Op maandag 23 februari 2015 12:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Nope
[..]
Entertainment. Ik vond het item gewoon te lang duren.
Dat sla ik standaard over, tenzij er een boeiende star is, maar dat is ongeveer 1x per seizoen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind Star in a, elke keer een stuk saaier eigenlijk.
De rest van de wereld denkt daar anders over, aangezien het het best bekeken programma ter wereld is.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind het trouwens wel weer een tijd worden voor wat anders, het is veel te veel more of the same.
twitter:McLarenAuto twitterde op maandag 23-02-2015 om 12:46:13 1/2 To clarify what you may have heard on @BBC_TopGear last night, we were ready with a McLarenP1™ for the triple track test... reageer retweet
twitter:McLarenAuto twitterde op maandag 23-02-2015 om 12:47:05 2/2 The track filming was due to take place this week but was cancelled by @BBC_TopGear ahead of last night’s show. reageer retweet
Ik vond het toch akelig herkenbaar. Mensen die in Franse auto's rijden zijn nu meestal niet de meest heldere lichten op de weg, dat is hier in NL niet anders hoor. Heb echt dubbel gelegen om dat item.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:54 schreef k_man het volgende:
Ik vond het item ook niet erg herkenbaar. Misschien is het Engels dat al dat soort volk Peugeot rijdt? Volgens mij rijden de mensen die alleen van A naar B willen komen hier in andere merken. Daewoo en zo.
Mercedes, Audi en BWM worden het meest geflitst volgens mij.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond het toch akelig herkenbaar. Mensen die in Franse auto's rijden zijn nu meestal niet de meest heldere lichten op de weg, dat is hier in NL niet anders hoor. Heb echt dubbel gelegen om dat item.
Op Tweakers zijn het trouwens allemaal van die azijnzeikers in het Top Gear topic die er de humor niet van inzagen.
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mercedes, Audi en BWM worden het meest geflitst volgens mij.
Subtiel vingertje wijzen naar de Italianen dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:17 schreef NextTVH het volgende:twitter:McLarenAuto twitterde op maandag 23-02-2015 om 12:46:13 1/2 To clarify what you may have heard on @BBC_TopGear last night, we were ready with a McLarenP1™ for the triple track test... reageer retweettwitter:McLarenAuto twitterde op maandag 23-02-2015 om 12:47:05 2/2 The track filming was due to take place this week but was cancelled by @BBC_TopGear ahead of last night’s show. reageer retweet
Dat laatste, in mijn hoofd heb je hier altijd wat te mauwen. Vandaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb eerder iets gezegd over een Peugeot-item? Of over een specifiek item? Dat het te lang was? Of generaliseer jij gewoon alle negatieve geluiden?
Maar het was toch ook duidelijk dat het Ferrari was die dwars lag? McLaren wilde de auto's getest hebben, maar alleen zoals ze aan klanten uitgeleverd worden, nou prima, daar valt nog mee te leven, maar Ferrari wil dit alleen als er een heel team aan techneuten meekomt (zie ook dat verhaal van Chris Harris toen) die de auto helemaal afstellen aan de hand van de op dat moment geldende condities. Chris Harris heeft soortgelijke omstandigheden bij een (ik dacht) Enzo toen een keer geweigerd en kon daarna fluiten naar fabrieks-Ferrari's om te testen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Subtiel vingertje wijzen naar de Italianen dus.
Misschien dat Bin Laden volgend seizoen de jongens even over laat vliegen om daar op een net aangelegd Dunsfold een rondje te komen rijdenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar het was toch ook duidelijk dat het Ferrari was die dwars lag? McLaren wilde de auto's getest hebben, maar alleen zoals ze aan klanten uitgeleverd worden, nou prima, daar valt nog mee te leven, maar Ferrari wil dit alleen als er een heel team aan techneuten meekomt (zie ook dat verhaal van Chris Harris toen) die de auto helemaal afstellen aan de hand van de op dat moment geldende condities. Chris Harris heeft soortgelijke omstandigheden bij een (ik dacht) Enzo toen een keer geweigerd en kon daarna fluiten naar fabrieks-Ferrari's om te testen.
Volgens mij is dit ding door Peugeot ingenieurs ontworpen. Als je goed kijkt, zie je dat het Engelse volk gedwongen wordt tegen de klok in (vast-europese gewoonte) de hoofd-rotonde te nemen. Alleen hebben die engelsen dat vast nog niet doorquote:
Ach ja, waarom niet. De familie is tenslotte rijk geworden in de aannemerij en wegenbouw.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Misschien dat Bin Laden volgend seizoen de jongens even over laat vliegen om daar op een net aangelegd Dunsfold een rondje te komen rijden
En oliequote:Op maandag 23 februari 2015 16:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach ja, waarom niet. De familie is tenslotte rijk geworden in de aannemerij en wegenbouw.
Skoda SuperB ook maar in het achterhoofd houden.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo haten ze ook de best verkopende VW, de Passat, terwijl deze toch echt op mijn shortlist staat voor mijn nieuwe leasewagen
Jij hebt duidelijk de nieuwe passat nog niet gereden, anyway, beslissing is nog niet genomen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Skoda SuperB ook maar in het achterhoofd houden.
Praktisch een Volkswagen Passat maar nog ruimer en qua uitrusting erg compleet.
Heb ik inderdaad niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij hebt duidelijk de nieuwe passat nog niet gereden, anyway, beslissing is nog niet genomen.
Verder op de shortlist staan de 508 en de V60, de Mondeo is er af gevallen. De superb doet het niet zo in de leaseprijsquote:Op maandag 23 februari 2015 22:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad niet.
Mooie auto, dat zeker; ik noem het ook alleen maar als optie
Ben ook wel benieuwd naar zo'n "dagelijks gebruik"-test zoals dit:quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:02 schreef Nober het volgende:
LaFerrari en P1 ben ik wel nieuwsgierig naar ten opzichte van de Huayra die de snelste tijd heeft. Bij Porsche heb ik nooit het idee dat het snel is en dat blijkt ook wel uit de tijden.
http://en.wikipedia.org/w(...)rack_Power_Lap_Times
Ligt dat aan Porsche of aan Top Gear? Als ze bijna nooit Porsches testen, zullen er ook weinig Porsches in de lijst komen. De snelste Porsche in de lijst is er eentje die ze tien seizoenen geleden hebben getest en je maakt mij niet wijs dat er sindsdien geen snellere uitgebracht zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:02 schreef Nober het volgende:
LaFerrari en P1 ben ik wel nieuwsgierig naar ten opzichte van de Huayra die de snelste tijd heeft. Bij Porsche heb ik nooit het idee dat het snel is en dat blijkt ook wel uit de tijden.
http://en.wikipedia.org/w(...)rack_Power_Lap_Times
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verder op de shortlist staan de 508 en de V60, de Mondeo is er af gevallen. De superb doet het niet zo in de leaseprijs
Wat is een niet saaie auto dan? Zo een stuiterbak op 19 inch velgen die je wervels opnieuw sorteert?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een veilige keuzes allemaal. Doe eens niet zo saai joh.
Collega van mij had een 508 als voorloopauto voordat zijn BMW werd geleverd, hij rijdt nu BMW maar mist de 508quote:
Ieder zijn smaak hè. Er rijden zelfs mensen in Multipla's.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Collega van mij had een 508 als voorloopauto voordat zijn BMW werd geleverd, hij rijdt nu BMW maar mist de 508
Tja ik heb een BMW diesel gereden, en vond het maar niks eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Collega van mij had een 508 als voorloopauto voordat zijn BMW werd geleverd, hij rijdt nu BMW maar mist de 508
Als je het mij vraag had je pa het over wat de amerikanen de "ride" noemen, en heb jij het over het bochten op een circuit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak hè. Er rijden zelfs mensen in Multipla's.
Mijn vader vond de Renault 25 de auto med de beste wegligging ooit. Moet ik meer zeggen?
Nee, hij had het over bochten. Maar goed, mijn punt is dat er altijd wel iemand te vinden is die een bepaalde auto(eigenschap) geweldig vind.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je het mij vraag had je pa het over wat de amerikanen de "ride" noemen, en heb jij het over het bochten op een circuit.
Daarom zijn er ook verschillende soorten eigenschappen op verschillende autosquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nee, hij had het over bochten. Maar goed, mijn punt is dat er altijd wel iemand te vinden is die een bepaalde auto(eigenschap) geweldig vind.
Zo geven Priusrijders het uiterlijk van de Prius een 8...quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nee, hij had het over bochten. Maar goed, mijn punt is dat er altijd wel iemand te vinden is die een bepaalde auto(eigenschap) geweldig vind.
Ik die van autojournalisten ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Consumer reviews neem ik dan ook altijd met het bekende korreltje.
Hangt erg af van de journalist, maar de meesten acht ik idd ook niet al te hoog. Nog afgezien van het feit dat er nogal eens wat verborgen agenda's zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik die van autojournalisten ook
Vind het eigenlijk wel grappig dat Citroen (Xantia, Xsara ), daar van terug aan het komen is. Goede ontwikkeling imho, of het je smaak nu wel of niet is. Saaie auto's rijden er al genoeg rondquote:Op maandag 23 februari 2015 21:00 schreef DS4 het volgende:
Leuk item over Peugeot. Iedere autoliefhebber is opgevallen dat Peugeot zich is gaan ontwikkelem tot een franse opel... Goed voor de verkopen, maar kut voor het product zelf.
Ook geinig: de drie voorbeelden van hoe goed peugeot ooit bezig was heb ik allemaal onder mijn reet gehad. De 505 was meer een toevalligheid, want was van mijn vader geweest, de MI-16 en 205 GTI wel zelf aangeschaft.
Niet alleen daar, ook bij een instantie als de ADAC had men enorme belangen en verborgen agenda's.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hangt erg af van de journalist, maar de meesten acht ik idd ook niet al te hoog. Nog afgezien van het feit dat er nogal eens wat verborgen agenda's zijn.
Idd, onze touringcar werd ook eens gereviewd en de schrijver zat te klagen over het type pedalenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hangt erg af van de journalist, maar de meesten acht ik idd ook niet al te hoog. Nog afgezien van het feit dat er nogal eens wat verborgen agenda's zijn.
Als je niet kan doseren dan kan je niet rijden Plus staande pedalen zijn min of meer standaardquote:De Temsa constructeurs kozen bij de Safari voor de inbouw van staande pedalen. Onze voorkeur is dat niet, simpelweg omdat deze pedalen niet altijd mooi te doseren zijn.
Als ze met dat soort 'minpunten' moeten komen zal het voor de rest wel een goede kar zijn. Zelfde met dat ge-emmer over gebruikte materialen in het dashboard. Als je daarover moet beginnen moet de rest wel erg goed zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Idd, onze touringcar werd ook eens gereviewd en de schrijver zat te klagen over het type pedalen
[..]
Als je niet kan doseren dan kan je niet rijden Plus staande pedalen zijn min of meer standaard
Er valt op iedere touringcar wel wat aan te merken, maar dat is allemaal gebaseerd op smaak, gewenning en eventuele bijzondere extra's (die je dan mist). Die extra lampen zijn niet standaard, maar ik mis ze wel als ik 's nachts op een bergpas rij in een aandere bus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als ze met dat soort 'minpunten' moeten komen zal het voor de rest wel een goede kar zijn. Zelfde met dat ge-emmer over gebruikte materialen in het dashboard. Als je daarover moet beginnen moet de rest wel erg goed zijn.
Mwa ik vind het materiaalgebruik in het dashboard wel bepalend voor de kwaliteitsbeleving.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als ze met dat soort 'minpunten' moeten komen zal het voor de rest wel een goede kar zijn. Zelfde met dat ge-emmer over gebruikte materialen in het dashboard. Als je daarover moet beginnen moet de rest wel erg goed zijn.
Geen idee bij een touringcar, ik koop die dingen nooit, maar bij een personenauto vind ik materiaalgebruik zeer belangrijk. Ik wil gewoon zoveel mogelijk met leer afgewerkt zien, mooie contraststiksels, alcantara dakbekleding, enz. Dat je in een oogopslag ziet dat je in een aangekleed model zit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:13 schreef Mano_ het volgende:
Als ze met dat soort 'minpunten' moeten komen zal het voor de rest wel een goede kar zijn. Zelfde met dat ge-emmer over gebruikte materialen in het dashboard. Als je daarover moet beginnen moet de rest wel erg goed zijn.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mwa ik vind het materiaalgebruik in het dashboard wel bepalend voor de kwaliteitsbeleving.
Snap ik, maar ik bedoel dat een review behoorlijk positief kan zijn, maar dat de materialen er stigmatiserend bij worden gehaald om toch maar wat te zeuren te hebben. Dan heb ik het eigenlijk vooral over reviews van AutoWeek.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Geen idee bij een touringcar, ik koop die dingen nooit, maar bij een personenauto vind ik materiaalgebruik zeer belangrijk. Ik wil gewoon zoveel mogelijk met leer afgewerkt zien, mooie contraststiksels, alcantara dakbekleding, enz. Dat je in een oogopslag ziet dat je in een aangekleed model zit.
Dat is om de illusie te wekken dat men kritisch is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[..]
Snap ik, maar ik bedoel dat een review behoorlijk positief kan zijn, maar dat de materialen er stigmatiserend bij worden gehaald om toch maar wat te zeuren te hebben. Dan heb ik het eigenlijk vooral over reviews van AutoWeek.
"De auto rijdt goed, is comfortabel, zit goed in de opties, is goed geprijsd. Maar dat gebruikte plastic in het voetencompartiment, dat kan echt niet!"
Dat soort gejammer bedoel ik
NL versie van Autobild van Springer toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:15 schreef DS4 het volgende:
Autoweek is dan ook van het niveau van die gratis autoblaadjes die je vroeger wekelijks in de bus kreeg...
Dat doet TG toch ook? De Golf won van de BWM 3 (?) omdat Jeremy niet van de baan vloog en er een nucleaire raket in pastquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[..]
Snap ik, maar ik bedoel dat een review behoorlijk positief kan zijn, maar dat de materialen er stigmatiserend bij worden gehaald om toch maar wat te zeuren te hebben. Dan heb ik het eigenlijk vooral over reviews van AutoWeek.
"De auto rijdt goed, is comfortabel, zit goed in de opties, is goed geprijsd. Maar dat gebruikte plastic in het voetencompartiment, dat kan echt niet!"
Dat soort gejammer bedoel ik
Wij hebben deels leren bekleding en alcantra dakbekledingquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Geen idee bij een touringcar, ik koop die dingen nooit, maar bij een personenauto vind ik materiaalgebruik zeer belangrijk. Ik wil gewoon zoveel mogelijk met leer afgewerkt zien, mooie contraststiksels, alcantara dakbekleding, enz. Dat je in een oogopslag ziet dat je in een aangekleed model zit.
TG probeert niet serieus te zijn, AW welquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat doet TG toch ook? De Golf won van de BWM 3 (?) omdat Jeremy niet van de baan vloog en er een nucleaire raket in past
TG doet zijn uiterste best onserieus te zijn, daarom snap ik ook niet dat mensen het serieus nemen wat zij over autos vertellen. Vermakelijk? Ja absoluut, kan er bulderend om lachen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
TG probeert niet serieus te zijn, AW wel
AW denkt grappig en hip te zijn met die laatste zin, de eerste is wel serieusquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
TG probeert niet serieus te zijn, AW wel
Het is meer (of misschien: minder...) dan alleen maar de vertaalde versie van Autobild. Waar ik overigens ook niet kapot van ben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:28 schreef Pietverdriet het volgende:
NL versie van Autobild van Springer toch?
Sanomo maakt de vertaalde versie
Dat snap ik inderdaad ook nooit. Heb je van die figuren die dan bloedserieus dingen uit TG gaan nablaten. Dat is zoiets als mee praten over politiek en je dan baseren op wat je zag in Yes, Minister... (hoewel de praktijk minder afwijkt dan je zou hopen, maar dat terzijde).quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
TG doet zijn uiterste best onserieus te zijn, daarom snap ik ook niet dat mensen het serieus nemen wat zij over autos vertellen.
Yes Minister geeft een beter beeld van politiek dan Top Gear van Autosquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook nooit. Heb je van die figuren die dan bloedserieus dingen uit TG gaan nablaten. Dat is zoiets als mee praten over politiek en je dan baseren op wat je zag in Yes, Minister... (hoewel de praktijk minder afwijkt dan je zou hopen, maar dat terzijde).
Voor goede satire moet je t onderwerp idd goed kennenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Yes Minister geeft een beter beeld van politiek dan Top Gear van Autos
Klopt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Yes Minister geeft een beter beeld van politiek dan Top Gear van Autos
Ik ben het wel altijd blind eens met Jeremy .quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook nooit. Heb je van die figuren die dan bloedserieus dingen uit TG gaan nablaten. Dat is zoiets als mee praten over politiek en je dan baseren op wat je zag in Yes, Minister... (hoewel de praktijk minder afwijkt dan je zou hopen, maar dat terzijde).
Vooral die auto die heel erg groen was, hij was ook heel erg groen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het wel altijd blind eens met Jeremy .
Bright green is best green!quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooral die auto die heel erg groen was, hij was ook heel erg groen.
Bron: http://www.driving.co.uk/(...)p-gear-track-battle/quote:The scene is set for what is being billed as the greatest showdown in supercar history. This spring, the three most advanced cars on the planet are due to go head-to-head on the track for the first time.
Andy Wilman, executive producer of Top Gear, said that Ferrari and McLaren were the most fiercely competitive, and were still discussing exactly where and how their cars would be tested. “That’s your Foreman and Ali,” he said. Porsche, whose 918 is the cheapest of the three at a mere £625,000, may assume that its car’s four-wheel-drive system will give it an advantage on any track.
The three cars — dubbed the holy trinity — are likely to race at the site of previous closely fought motorsport battles in mainland Europe: Monza in Italy or Imola in the republic of San Marino. The Paul Ricard circuit in France is another possibility. Dry weather is crucial for the test.
“We’re aiming for a big, iconic circuit where the Stig can get a decent speed up on the straights,” said Wilman. The showdown will not be shown in the current Top Gear series, which is due to finish at the end of this month, so it is likely to be screened as a one-off episode later this year.
Behalve als het over Engelse auto's gaat.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het wel altijd blind eens met Jeremy .
Let's drink my own pissquote:
zeker niet als ze eerst zeker 12 seconden trager wasquote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom reed de stig nu die Lexus niet?
Hij was niet bepaald te spreken over de Lexus.quote:The RC F is not taken around the track because Jeremy says it would just be a complete waste of time.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TG doet zijn uiterste best onserieus te zijn, daarom snap ik ook niet dat mensen het serieus nemen wat zij over autos vertellen. Vermakelijk? Ja absoluut, kan er bulderend om lachen.
Vond ik wel een beetje makkelijk om als reden aan te dragen. Laat dan zien hoeveel slechter hij is in tijd. Daar was ik eigenlijk wel benieuwd naar. Dat een auto wat minder aanvoelt als wat Clarkson verwacht van een snelle auto, maakt niet dat het ook op het circuit een trage auto is.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:08 schreef Iemand91 het volgende:
Hij was niet bepaald te spreken over de Lexus.
Komkom... Je weet beter...quote:Op maandag 2 maart 2015 18:14 schreef Charged het volgende:
Die kop van Hammond...vraag me serieus af of het gespeeld was of dat hij echt pissed off was.
Ergens wel,je hebt gelijk maar dat gezicht in de studio,dat staren naar May..geweldig!quote:
Ik denk vooral omdat die auto totaal niet is gemaakt voor het circuit. Circuit tijden zijn voor dat soort auto's ook echt bijzaak.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom reed de stig nu die Lexus niet?
Heel erg grappig.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:17 schreef Charged het volgende:
[..]
Ergens wel,je hebt gelijk maar dat gezicht in de studio,dat staren naar May..geweldig!
Jij zeikt Azijn of niet?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heel erg grappig.
Hamster hoorde ook de motoren van de pickups, maar niet van de helicopter die het filmde
Nee, ik illustreer waarom je het niet serieus moet nemen maar gewoon moet genieten van de onzinquote:
Dat vind ik het zelfde als zeggen dat de Phaeton niets is omdat ie van Volkswagen komt.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat die auto totaal niet is gemaakt voor het circuit. Circuit tijden zijn voor dat soort auto's ook echt bijzaak.
Al snap ik niet dat iemand in die cat. winkelt en dan de dure Toyota kiest, maar dat terzijde...
Is het toch ook gewoon,lekker tijdverdrijf om de zondag af te sluiten.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik illustreer waarom je het niet serieus moet nemen maar gewoon moet genieten van de onzin
Precies.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:57 schreef Charged het volgende:
[..]
Is het toch ook gewoon,lekker tijdverdrijf om de zondag af te sluiten.
Niks meer,niks minder.
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:14 schreef Charged het volgende:
Die kop van Hammond...vraag me serieus af of het gespeeld was of dat hij echt pissed off was.
In die klasse zou ik denk ik op de S uitkomen.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat vind ik het zelfde als zeggen dat de Phaeton niets is omdat ie van Volkswagen komt.
Als ik zelf een auto zou kopen zou ik tweedehands Phaeton kopen
Tweedehands krijg je denk ik het meeste waar voor je geld met de Phaeton, die krijg je tweedehands erg goedkoop (naar verhouding)quote:Op maandag 2 maart 2015 19:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
In die klasse zou ik denk ik op de S uitkomen.
Maar wat ik vooral mis bij de toyota is identiteit en finesse. En het is echt een showbakkie, maar dan wel in de meest negatieve zin.
De Merc kies je voor het geluid, de M voor het stuurgevoel en de RS voor brute kracht icm bizar veel grip. Al het andere in die klasse steekt bleekjes af.
Ik geloof je graag en de Phaeton zal een geweldige auto zijn, maar aanschaf/afschrijving is eerst en vooral maar een beperkt deel van de kosten en verder rij je die klasse niet als je kostenefficiënt wil rijden.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Tweedehands krijg je denk ik het meeste waar voor je geld met de Phaeton, die krijg je tweedehands erg goedkoop (naar verhouding)
Pff, amateursquote:
Maar dat was 'de bedoeling'quote:Op maandag 2 maart 2015 23:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pff, amateurs
193 feet / 48.5 meter.
(Overigens, weer dat heeerlijke V8 geluid )
Overigens stel idioten dat ze met die auto's nog zulke sprongen maken.
Ik geloof het ook.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat was 'de bedoeling'
Die redneck met z'n Raptor had zijn sprong wat overschat gok ik
Over snelle afschrijving gesprokenquote:
En het is meteen duidelijk waarom de productie van de Dukes zoveel Generla Lee's nodig had en ze zelfs scoutte door met helicopters boven de snelweg te vliegen en ze van de weg te halen om ze te kopen!quote:Op maandag 2 maart 2015 23:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pff, amateurs
193 feet / 48.5 meter.
(Overigens, weer dat heeerlijke V8 geluid )
Overigens stel idioten dat ze met die auto's nog zulke sprongen maken.
Waarom niet? Het is geen Toyota, daar een Lexus. Dat Toyota het moederbedrijf is, so what? En dat hij niet gemaakt is voor het circuit: Dat is geen enkele straatauto. Verder doet de RC F het wel degelijk prima op het circuit, zoals die video van Motor Trends Channel die ik eerder al postte, laat zien.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat die auto totaal niet is gemaakt voor het circuit. Circuit tijden zijn voor dat soort auto's ook echt bijzaak.
Al snap ik niet dat iemand in die cat. winkelt en dan de dure Toyota kiest, maar dat terzijde...
Dit is persoonlijk. Dat jij een dergelijk idee hebt, prima. Maar doe niet alsof het een generaal gegeven is. En kwalitatief zal de Lexus het sowieso beter doen dan de Duitsers die al jaren lang compromissen maken in dit opzicht om elkaar maar de loef af te steken. Overigens vind ik de RS-serie altijd al redelijk karakterloos. Eigenlijk alles van Audi, wat ook meteen een van de voornaamste variabelen achter het succes is en door alle anderen gekopieerd wordt; een herkenbaar gezicht.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:16 schreef DS4 het volgende:
De Merc kies je voor het geluid, de M voor het stuurgevoel en de RS voor brute kracht icm bizar veel grip. Al het andere in die klasse steekt bleekjes af.
Dat had ik al geschreven:quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:16 schreef DS4 het volgende:
Maar wat ik vooral mis bij de toyota is identiteit en finesse. En het is echt een showbakkie, maar dan wel in de meest negatieve zin.
De Merc kies je voor het geluid, de M voor het stuurgevoel en de RS voor brute kracht icm bizar veel grip. Al het andere in die klasse steekt bleekjes af.
Nee, het is een Toyota, maar dan wel een Toyota in een hoger segment en die noemen ze lexus. Gewoon dezelfde fabriek, dezelfde productielijn...quote:Het is geen Toyota, daar een Lexus. Dat Toyota het moederbedrijf is, so what?
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Ik heb het over de soort auto's. Deze auto koop je niet voor track days (track day cars wel en dat zijn echt straatauto's gemaakt voor het circuit). Dus is het helemaal niet zo interessant of de auto snel is op het circuit.quote:En dat hij niet gemaakt is voor het circuit: Dat is geen enkele straatauto.
Nog afgezien van de vraag of het zo is (ik heb de video niet bekeken omdat ik volstrekte desinteresse heb tav deze auto): het is m.i. niet relevant.quote:Verder doet de RC F het wel degelijk prima op het circuit, zoals die video van Motor Trends Channel die ik eerder al postte, laat zien.
Dat transmissieloze schakelmechanisme is inderdaad interessant. Maar qua uiterlijk is het een beetje een Aston Martin verhaal. Ik moet de afbeeldingen van de Agera erbij pakken om de verschillen te zien...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:24 schreef qu63 het volgende:
Die nieuwe Koeningseggggggg is wel heul stoer! http://www.topgear.com/uk(...)otor-show-2015-03-03
En nog innovatief ook!
Het was een onzin-argument puur gebaseerd op een persoonlijk gevoel. Dus zelfs vanuit het idee van de enthusiast die je speelt te zijn (terwijl je duidelijk niet weet waar je het over hebt), klets je. Je verzint wat gelul over 'power' en karakter, en van daaruit houdt je je rare verhaal.quote:
Dit is onzin. Je snapt duidelijk niet hoe het werkt. Sowieso worden de auto's in verschillende fabrieken gebouwd, en natuurlijk hebben ze allemaal een eigen productielijn. In de Tahara-fabriek worden geen andere auto's gebouwd die ook maar lijken op de Lexus-auto's dus het zou technisch niet eens mogelijk zijn.quote:Nee, het is een Toyota, maar dan wel een Toyota in een hoger segment en die noemen ze lexus. Gewoon dezelfde fabriek, dezelfde productielijn...
Je kan met iedere auto een track day rijden. Ècht specifieke auto's voor dit gebruik zijn auto's als de Ariel Atom, of de KTM X-Bow. En waarom een RC F op de straat zoveel minder zou zijn dan die van de Duitse drie heb je nog steeds niet verteld, behalve dat domme verhaaltje over geluid, stuurgevoel en power (de Lexus heeft meer pk dan de RS5 overigens, maar goed).quote:Je begrijpt niet wat ik bedoel. Ik heb het over de soort auto's. Deze auto koop je niet voor track days (track day cars wel en dat zijn echt straatauto's gemaakt voor het circuit). Dus is het helemaal niet zo interessant of de auto snel is op het circuit.
Het is relevant omdat je in zo ongeveer ieder opzicht uit je nek kletst. Dat je niets met bepaalde auto's hebt, ok. Maar laat het domme gelul achterwege.quote:Nog afgezien van de vraag of het zo is (ik heb de video niet bekeken omdat ik volstrekte desinteresse heb tav deze auto): het is m.i. niet relevant.
Ja, en een Audi is gewoon een luxe Volkswagen...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:40 schreef DS4 het volgende:
Nee, het is een Toyota, maar dan wel een Toyota in een hoger segment en die noemen ze lexus.
Volgens mij ben ik op een teentje gaan staan...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Het was een onzin-argument puur gebaseerd op een persoonlijk gevoel. Dus zelfs vanuit het idee van de enthusiast die je speelt te zijn (terwijl je duidelijk niet weet waar je het over hebt), klets je. Je verzint wat gelul over 'power' en karakter, en van daaruit houdt je je rare verhaal.
Het interesseert mij allemaal geen reet. Het is gewoon een badge. Een besluit van Toyota om niet onder de naam Toyota deze modellen op de markt te zetten (en dan ook nog langere tijd alleen in het buitenland, want in Japan werden ze gewoon verkocht als Toyota). Een Daewoo is ook geen Chevrolet geworden omdat men de naam is gaan veranderen.quote:Dit is onzin. Je snapt duidelijk niet hoe het werkt. Sowieso worden de auto's in verschillende fabrieken gebouwd, en natuurlijk hebben ze allemaal een eigen productielijn. In de Tahara-fabriek worden geen andere auto's gebouwd die ook maar lijken op de Lexus-auto's dus het zou technisch niet eens mogelijk zijn.
Verder is er ook niets mis met Toyota, dus al zou het wel een auto zijn de gebaseerd is op een bestaande Toyota, moet je geen onzin praten. Een luxe auto is niets anders dan een standaard auto die wat uitgerust is met duurdere zaken. Auto's als de Camry of de Landcruiser lopen flink in de prijs op.
Jij hebt nog nooit een trackday achter de rug vermoed ik. Wat daar ook van moge zijn: een Atom is ook gewoon een straatauto.quote:Je kan met iedere auto een track day rijden. Ècht specifieke auto's voor dit gebruik zijn auto's als de Ariel Atom, of de KTM X-Bow.
Ik constateer fijntjes dat de doelgroep vooral voor de Duitse drie kiest.quote:En waarom een RC F op de straat zoveel minder zou zijn dan die van de Duitse drie heb je nog steeds niet verteld, behalve dat domme verhaaltje over geluid en power (de Lexus heeft meer pk dan de RS5).
Ja, je herhaalt vooral dat ik uit mijn nek klets. Wat heb jij eigenlijk in te brengen behalve een filmpje dat de Toyota heul hard kan rijden op het circuit oid?quote:Het is relevant omdat je in zo ongeveer ieder opzicht uit je nek kletst. Dat je niets met bepaalde auto's hebt, ok. Maar laat het domme gelul achterwege.
Technisch zijn ze vaak hetzelfde, maar Audi is wel een separate onderneming en gewoon een bepaalde historie. Dat ze beiden eigendom zijn van VAG is wel wat anders.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:12 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, en een Audi is gewoon een luxe Volkswagen...
O, dat zal best. Er zullen ook vast betere materialen gebruikt zijn.quote:Ik rij zelf een Lexus en snap zeker waarom iemand voor Lexus kiest, het zit allemaal toch echt een stukje kwalitatiever in elkaar in vergelijking met een Toyota.
Ik ergerde me op de middelbare school al aan types zoals jij, die doen alsof ze overal ervaring mee hebben, of doen alsof het niet belangrijk is en op basis van wat popijopi verhaaltjes denken dat ze weten waar ze het over hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:19 schreef DS4 het volgende:
Volgens mij ben ik op een teentje gaan staan...
Totaal geen vergelijking. In Japan is het normaal om gewoon een brede range te voorzien. Van luxe naar het absolute budget, van opa en oma naar straat racers. Maar de twee merken opereren gewoon apart van elkaar tegenwoordig. Ook BMW is gewoon een badge. Geldt voor iedere auto. Een merkje zegt niets over hoe goed het wel of niet is.quote:Het interesseert mij allemaal geen reet. Het is gewoon een badge. Een besluit van Toyota om niet onder de naam Toyota deze modellen op de markt te zetten (en dan ook nog langere tijd alleen in het buitenland, want in Japan werden ze gewoon verkocht als Toyota). Een Daewoo is ook geen Chevrolet geworden omdat men de naam is gaan veranderen.
Gedurende mijn tijd op de HTS minimaal één keer per maand.quote:Jij hebt nog nooit een trackday achter de rug vermoed ik. Wat daar ook van moge zijn: een Atom is ook gewoon een straatauto.
Dat gebeurt voor de hele industrie in Europa. Japanse auto's verkopen niet zo goed.quote:Ik constateer fijntjes dat de doelgroep vooral voor de Duitse drie kiest.
Ah, het gaat dus om het gegeven dat het een Japanner is. Dan weten we ook meteen hoe serieus je te nemen valt. Ik vind de Lexus ook niet mooi, maar dat is niet waar het over ging.quote:De Toyota is gewoon een showoff. Dat wil je niet bij zo'n auto. Het mag best iets uitbundiger zijn, maar het is vooral ook een auto voor dagelijks gebruik. Dan is zo'n ordinaire jap geen porem.
Het ging erom hoe goed het ding ontworpen is of niet en of het een plaats heeft tussen de anderen.quote:Ja, je herhaalt vooral dat ik uit mijn nek klets. Wat heb jij eigenlijk in te brengen behalve een filmpje dat de Toyota heul hard kan rijden op het circuit oid?
Ze zijn niet zomaar eigendom van VAG, ze delen een flink deel van de basis. En ook met bijv. Seat en Skoda. Heck, de Seat Exeo, was gewoon een Audi A4 onderhuids. Dat is in het geval van Lexus vs Toyota veel minder vaak geval. Naar mijn weten alleen met de CT200h die gebaseerd was op de Auris qua technische basis. maar Toyota's zijn gewoon goed gebouwde auto's. Ik zie geen reden waarom die niet met een betere uitrusting gewoon klaar zijn voor het hogere segment. Het is gewoon een prima alternatief voor de G-tron. Beter zelfs m.i., betere uitrusting en prestaties. Heb zelf erg getwijfeld tussen beiden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Technisch zijn ze vaak hetzelfde, maar Audi is wel een separate onderneming en gewoon een bepaalde historie. Dat ze beiden eigendom zijn van VAG is wel wat anders.
Ik heb de middelbare school al achter mij gelaten. Misschien is dat ook een idee voor jou...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:03 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik ergerde me op de middelbare school al aan types zoals jij, die doen alsof ze overal ervaring mee hebben, of doen alsof het niet belangrijk is en op basis van wat popijopi verhaaltjes denken dat ze weten waar ze het over hebben.
Je begrijpt het kennelijk nog steeds niet. BMW is een merk wat geboren is als BMW. Lexus was het plakplaatje voor de duurdere toyota's omdat men vond dat het merk een probleem zou vormen in die klasse in de VS en Europa.quote:Totaal geen vergelijking. In Japan is het normaal om gewoon een brede range te voorzien. Van luxe naar het absolute budget, van opa en oma naar straat racers. Maar de twee merken opereren gewoon apart van elkaar tegenwoordig. Ook BMW is gewoon een badge. Geldt voor iedere auto. Een merkje zegt niets over hoe goed het wel of niet is.
Dat er Sony staat op een koptelefoon van 10 euro zegt niets over datzelfde merk dat ook op een optie van 500 euro te vinden is.
Ik vind een Vauxhall ook een Opel. En nu?quote:En Chevrolet kwam op Daewoo te staan omdat Daweoo zich voor dat deel wilde terugtrekken uit de auto-industrie. Het was al een GM-merk, dus toen kwam er een andere naam op te staan. Auto's die we hier als Opel kennen komen op andere plekken ook onder een andere naam uit. Chevrolet is geen duurder merk oid.
En dan nog snapte je mijn opmerking niet. Opmerkelijk, want zo lastig was het allemaal niet. Het is gewoon een auto die je koopt voor dagelijks gebruik en die zelden een circuit zal zien. Dit itt b.v. een 911 GT3 die heel vaak gekocht wordt om er geregeld meer op het circuit rond te rijden. En dan zijn de prestaties daar zeer belangrijk.quote:Gedurende mijn tijd op de HTS minimaal één keer per maand.
Toyota staat in de top 10. De enige andere van het trio Audi, Mercedes, BMW die daar in staat is Audi. Op plek 10.quote:Dat gebeurt voor de hele industrie in Europa. Japanse auto's verkopen niet zo goed.
Jij leest wel erg slecht. Er staat slecht dat het een Jap is, wat een feitelijke constatering is. Kernwoorden zijn showoff en ordinair.quote:Ah, het gaat dus om het gegeven dat het een Japanner is. Dan weten we ook meteen hoe serieus je te nemen valt. Ik vind de Lexus ook niet mooi, maar dat is niet waar het over ging.
Pardon? Ga je nu bloedserieus verkondigen dat ik geen mening mag hebben over deze grafbak? Het spijt me voor je: die heb ik wel en die verkondig ik lekker. Ook al komen jouw frustraties over jouw tijd op de middelbare school daarmee naar boven. Sneu voor je.quote:Het ging erom hoe goed het ding ontworpen is of niet en of het een plaats heeft tussen de anderen.
Jij komt vervolgens met een dom verhaal over power en finesse. Laat anderen dat lekker voor zichzelf uitmaken.
Waar bestrijd ik dat allemaal dan? Ik constateer alleen dat het puur een badge was en nu daar ook nog wat organisatorisch achter zit, maar het blijft primair een badge.quote:Ze zijn niet zomaar eigendom van VAG, ze delen een flink deel van de basis. En ook met bijv. Seat en Skoda. Heck, de Seat Exeo, was gewoon een Audi A4 onderhuids. Dat is in het geval van Lexus vs Toyota veel minder vaak geval. Naar mijn weten alleen met de CT200h die gebaseerd was op de Auris qua technische basis. maar Toyota's zijn gewoon goed gebouwde auto's. Ik zie geen reden waarom die niet met een betere uitrusting gewoon klaar zijn voor het hogere segment. Het is gewoon een prima alternatief voor de G-tron. Beter zelfs m.i., betere uitrusting en prestaties. Heb zelf erg getwijfeld tussen beiden.
Eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:26 schreef Anne het volgende:
Ik hou best veel van popcorn, maar laten we het in dit topic toch maar vooral over Top Gear hebben en een klein beetje over de rest daaromheen. Back 'ontopic' dus maar weer, heren.
Vind het best vermakelijk, en neem het geheel niet serieus wat ze zo ranten, net als Jogi, Bobo en Hamsterquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:26 schreef Anne het volgende:
Ik hou best veel van popcorn, maar laten we het in dit topic toch maar vooral over Top Gear hebben en een klein beetje over de rest daaromheen. Back 'ontopic' dus maar weer, heren.
Maybach is een aardige vergelijking, al zijn ze daarmee gestopt. Bentley niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Lexus is voor Toyota wat Maybach is voor Mercedes, wat Bentley is voor VW.
We zijn het er iig over eens dat TG achteruit gaat...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Eens.
Ik moet zeggen dat ik me steeds meer erger aan de overduidelijk gescripte grapjes en de items waarin alles gemaakt is. Misschien is het dat ik er gewoon meer op let, maar ergens heb ik het idee dat ze gewoon schrijvers verloren zijn.
Tsja, alsof het typen van die post niet meer dan 3 minuten innam... Jammer dat je daar zo makkelijk in bent, of dat gegeven aan je verstand voorbij gegaan is...quote:
Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig. Staat het al ergens op Youtube?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:14 schreef Charged het volgende:
Die kop van Hammond...vraag me serieus af of het gespeeld was of dat hij echt pissed off was.
Hoezo is een 964 geen 911?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:17 schreef JDude het volgende:
Wie moest bij het Gillian Anderson/Porsche verhaal nog meer aan deze (geen 911, maar toch) denken?
[ afbeelding ]
Oh. Porsche logica zeker?quote:
Ah, net als die E-nummercodes van BMW dus. Weer wat geleerd.quote:The Porsche 964 is the company's internal name for the Porsche 911 manufactured and sold between 1989 and 1994
http://topgeartvseries.bl(...)lderness-rescue.htmlquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig. Staat het al ergens op Youtube?
Heel veel merken hebben dat. Een Mercedes R172 is bijvoorbeeld een SLK.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:23 schreef JDude het volgende:
Oh. Porsche logica zeker?
Ah, net als die E-nummercodes van BMW dus. Weer wat geleerd.
Op AutoBlog staat altijd vrij kort na de uitzending een linkje naar een streamquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig. Staat het al ergens op Youtube?
Doe eens lezen,1 reactie boven je geef ik al een link.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op AutoBlog staat altijd vrij kort na de uitzending een linkje naar een stream
Ik zag het, maar vond het toch het vermelden waard, aangezien ze er elke week snel bij zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:48 schreef Charged het volgende:
[..]
Doe eens lezen,1 reactie boven je geef ik al een link.
ik vind best goed dit seizoenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit jaar volgens mij alleen de eerste 2 afleveringen gezien en daarna niet meer gekeken op de zondagavond, terwijl ik voorheen nog zo'n trouwe kijker was.
Zijn de afgelopen uitzendingen een beetje te harden, maw moet ik ze nog herbekijken op de internets, of kan ik ze beter allemaal skippen?
Ik ook! Alhoewel ik de laatste rescue aflevering wat flauw vond. Die pickupjes maakte het wel goed thoughquote:
Lees de topics ff terug, de meningen zijn nogal verdeeld en ik weet niet wiens overeenkomt met die van jouquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit jaar volgens mij alleen de eerste 2 afleveringen gezien en daarna niet meer gekeken op de zondagavond, terwijl ik voorheen nog zo'n trouwe kijker was.
Zijn de afgelopen uitzendingen een beetje te harden, maw moet ik ze nog herbekijken op de internets, of kan ik ze beter allemaal skippen?
Heb de 3de gisteren bekeken, nog 2 en dan lig ik weer op schema.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Lees de topics ff terug, de meningen zijn nogal verdeeld en ik weet niet wiens overeenkomt met die van jou
Deze? http://www.topgear.com/uk(...)otor-show-2015-03-03quote:Op zondag 8 maart 2015 21:25 schreef GlennQuagmire het volgende:
Had de nieuwe Koeningsegg wel in het nieuws verwacht
Hadden we wat anders verwacht dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:52 schreef Guard het volgende:
Goh best verrassend, wie zijn spotters zijn...
Nee natuurlijk nietquote:
Maar Stig zegt niets, dan hoeft May ook niet te scheldenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Het zou zelfs teleurstellend zijn als het iemand anders zou zijn geweest...
nou ja Stig was ook nog wel leuk geweest
via nu.nlquote:Top Gear-presentator Jeremy Clarkson is vanwege een ruzie met een producer door de Britse publieke omroep geschorst.
Dat meldt BBC dinsdag zelf.
De omroep laat weten dat komend weekend geen aflevering van Top Gear uitgezonden zal worden. "Verder is er niemand anders geschorst. Dat is het enige wat de BBC te melden heeft."
Clarkson heeft naar verluidt al eerder waarschuwingen van de BBC gekregen, wegens vermeend racisme. Momenteel doet de Britse publieke omroep onderzoek naar de ruzie en beschuldigingen.
Argentinië
Volgens de BBC heeft de schorsing niets met het incident in Argentinië te maken. Top Gear was in het land voor een speciale uitzending waarin onder meer een voetbalwedstrijd met auto's zou worden georganiseerd.
Een van de wagens had volgens lokale autoriteiten de letters 'H982 FKL' op het nummerbord wat deed denken aan de oorlog die Groot-Brittannië en Argentinië in 1982 voerden om de Falklandeilanden. Argentinië verloor de strijd maar claimt de eilanden, die ten zuiden liggen, nog steeds en noemt ze Las Malvinas.
'Nigger'
Het was de zoveelste keer dat Top Gear en Clarkson in opspraak raakten. Vorig jaar kreeg de presentator zijn laatste waarschuwing, omdat het leek alsof hij het woord 'nigger' gebruikte in een uitzending. Clarkson heeft altijd ontkend dat hij de beledigende term gebruikte.
Eerder moest de BBC zijn excuses aanbieden aan Mexico, omdat in het programma werd gezegd dat Mexicanen lui en lomp zijn. Ook tijdens afleveringen in Myanmar werd een racistische term gebruikt.
Serieus, waarom mag je dat het woord niet gebruiken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:56 schreef boriq het volgende:
'Nigger'
Het was de zoveelste keer dat Top Gear en Clarkson in opspraak raakten. Vorig jaar kreeg de presentator zijn laatste waarschuwing, omdat het leek alsof hij het woord 'nigger' gebruikte in een uitzending. Clarkson heeft altijd ontkend dat hij de beledigende term gebruikte.
Zou het om de Vulcan gaan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:56 schreef boriq het volgende:
Top Gear-presentator Jeremy Clarkson geschorst door BBC
[..]
via nu.nl
Zou idd zo maar kunnen.quote:
Zoals Mof hetzelfde betekent als Duitser ja...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Serieus, waarom mag je dat het woord niet gebruiken?
Het betekent toch niets anders dan neger?
Hij refereerde naar de Vulcan bommenwerper en de Falklandoorlog.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:24 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Wat maakte hij daar ook alweer voor grapje?
Godver man, doe het dan zonder Jeremy. Of huur die kerel niet in, je weet dat hij redelijk aso kan zijn. I love it thoughquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:56 schreef boriq het volgende:
Top Gear-presentator Jeremy Clarkson geschorst door BBC
[..]
via nu.nl
Mof is een scheldwoord, net als roetmop/zwartjoekel. Maar nigger/neger toch niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zoals Mof hetzelfde betekent als Duitser ja...
Jawel, nigger wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mof is een scheldwoord, net als roetmop/zwartjoekel. Maar nigger/neger toch niet?
Vauxhall Vulcan die zou opstijgen uit Leicester, tanken op ascention island....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:24 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Wat maakte hij daar ook alweer voor grapje?
Hoe noem je een neger dan in het Engels?quote:
Ligt er aan hoe je over migratie denktquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe noem je een neger dan in het Engels?
Waarschijnlijk wel, zonder JC geen topgear.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:32 schreef davedavy het volgende:
Man man man man. Wat een stelletje zeikende mierenneukers is die Britse pers toch..
Betekend dit het einde van Top Gear? Dit moet toch immense financiële gevolgen hebben voor de BBC?
Oh gaaf, jij weet dus waar de ruzie over ging. Vertel op! Waarom is ie geschorst?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:32 schreef davedavy het volgende:
Man man man man. Wat een stelletje zeikende mierenneukers is die Britse pers toch..
De Belgische media? Is het heus? Waar halen ze dat dan vandaan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:35 schreef davedavy het volgende:
Hmm. De Belgische media melden dat er nu een onderzoek loopt, en dat hij tot die tijd is geschorst. Echt waar. Britse pers
Je haalt nu alleen de Vauxhall Viva en de Aston Vulcan door elkaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vauxhall Vulcan die zou opstijgen uit Leicester, tanken op ascention island....
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Operation_Black_Buck
Zeg meneer de wijsneus, als jij de vorige conflicten serieus kan nemen dan ben jij zo'n type dat ongeveer over twee weken begint met de Zwarte Pieten discussie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh gaaf, jij weet dus waar de ruzie over ging. Vertel op! Waarom is ie geschorst?
Hij is niet eerder geschorst geweest, of wel?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:37 schreef davedavy het volgende:
[..]
Zeg meneer de wijsneus, als jij de vorige conflicten serieus kan nemen dan ben jij zo'n type dat ongeveer over twee weken begint met de Zwarte Pieten discussie.
Een schorsing hoeft niet voor een enkel incident te zijn maar kan ook voor een reeks incidenten zijn. Of niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Hij is niet eerder geschorst geweest, of wel?
Ongelofelijk dit.....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mof is een scheldwoord, net als roetmop/zwartjoekel. Maar nigger/neger toch niet?
Er kan van alles, maar dat is niet wat er nu geschreven wordt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:39 schreef davedavy het volgende:
[..]
Een schorsing hoeft niet voor een enkel incident te zijn maar kan ook voor een reeks incidenten zijn. Of niet?
Waar concludeer jij trouwens uit waar ik zeg dat ik de reden weet waarom hij geschorst is?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh gaaf, jij weet dus waar de ruzie over ging. Vertel op! Waarom is ie geschorst?
Het heeft niet zo veel zin om er over te speculeren. Het kan van alles zijn. Het hoeft niet eens iets met een uitzending te maken hebben. Misschien heeft die producer in de kantine soep op z'n jasje gemorst en heeft Clarkson die vent toen uitgemaakt voor iets dat niet door de beugel kan. Weet jij veel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:40 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ongelofelijk dit.....
Het schijnt dat hij ruzie heeft gekregen met een producer. De vraag is wat voor een ruzie een schorsing tot gevolg kan hebben. Het zal niet iets zijn waarin de producer het presentatortje zijn mond wil laten houden. Daarvoor heet Clarkson teveel gewicht. Kortom, Clarkson heeft iets gedaan waarmee hij over de schreef ging.
Ik heb het idee dat het gaat over dat FKL/Falkland geval, waarover hij toegegeven heeft dat het wèl bewust was, wat naar mijn idee sowieso het geval was.
Omdat het een beetje raar zou zijn om de 'Engelse pers' nu te bestempelen als een 'stelletje zeikende mierenneukers' zonder te het flauwste benul te hebben van wat de aanleiding was. Kennelijk ben jij er dus van op de hoogte dat de aanleiding voor de schorsing iets heel onbenulligs was.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:43 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waar concludeer jij trouwens uit waar ik zeg dat ik de reden weet waarom hij geschorst is?
Negro = negerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Serieus, waarom mag je dat het woord niet gebruiken?
Het betekent toch niets anders dan neger?
Ik had het ook over al dat Top Gear gebash van de afgelopen maanden en dat ze nu weer speculatie voedsel hebben gekregen. Ze gaan daar weer op in alsof er een oorlog is uitgebroken. Walgelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Omdat het een beetje raar zou zijn om de 'Engelse pers' nu te bestempelen als een 'stelletje zeikende mierenneukers' zonder te het flauwste benul te hebben van wat de aanleiding was. Kennelijk ben jij er dus van op de hoogte dat de aanleiding voor de schorsing iets heel onbenulligs was.
quote:Volgens de BBC heeft Clarkson een handgemeen gehad met een producer van de show. De omroep onderzoekt het incident en tijdens dat onderzoek hoeft Clarkson niet op zijn werk te verschijnen.
Bron? Zover ik weet heeft de BBC niks gezegd over de reden van schorsing.quote:
http://nos.nl/op3/artikel(...)jeremy-clarkson.htmlquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:19 schreef ß het volgende:
[..]
Bron? Zover ik weet heeft de BBC niks gezegd over de reden van schorsing.
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-31824040quote:The BBC gave no further details on the current incident involving Clarkson, and said it would not be making any further statements at this time.
Wat is een 'fracas' nou weer? Een fittie; maar dan met Indiërs of andere ex-onderdanen van Koningin Victoria?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
De Guardian spreekt overigens over 'fracas' tussen hem en zijn producer en baseert zich op een uitspraak van een BBC-woordvoerder. Fracas kan zowel ruzie als een vechtpartijtje zijn. Dat schiet ook niet op.
http://www.theguardian.co(...)spended-bbc-producer
Facebook wel, maar daar is het doodstil ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:51 schreef ThePartyPooper het volgende:
Ik stalk nu de hele tijd Twitter maar dat gebruiken ze helaas nooit... Hopelijk komen ze er uit en krijgen de kranten niet nog meer sappige verhalen. Stel aasgieren.
Jeremy Clarkson, baasquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:07 schreef davedavy het volgende:
Verschillende Britse media dat hij een producer zou hebben geslagen
http://www.telegraph.co.u(...)d-from-Top-Gear.html
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:07 schreef davedavy het volgende:
Verschillende Britse media dat hij een producer zou hebben geslagen
http://www.telegraph.co.u(...)d-from-Top-Gear.html
Aimed, dat impliceert dat ie em niet eens geraakt heeft, nutteloze papzak is het ook, die Clarksonquote:According to Radio Times, Clarkson aimed a punch at a male producer in an incident that happened last week but was only reported to the BBC on Monday, with the decision to suspend Clarkson taken on Tuesday morning.
Ja, als volwassen vent je collega's op de bek timmeren... dan mag je wel trots op jezelf zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, als volwassen vent je collega's op de bek timmeren... dan mag je wel trots op jezelf zijn.
Voor het op de bek timmeren van zijn collega Piers Morgan verdient hij een medaillequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, als volwassen vent je collega's op de bek timmeren... dan mag je wel trots op jezelf zijn.
Jij gebruikt het woord 'volwassen' in het Top Gear topic Je snapt er echt helemaal niks van he?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij slaat op feestjes graag andere gasten op hun smoelwerk?
Whoop whoop signed the negroquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef ThePartyPooper het volgende:
https://www.change.org/p/bbc-reinstate-jeremy-clarkson
Hoe is dat een collega? Die werkt toch niet voor de BBC?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor het op de bek timmeren van zijn collega Piers Morgan verdient hij een medaille
Oh ja. Je hebt gelijk. Dan is wel OK om je collega's op de bek te timmeren. Da's gewoon lekker infantiele lol. Hahaha, lachen man!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:32 schreef davedavy het volgende:
[..]
Jij gebruikt het woord 'volwassen' in het Top Gear topic Je snapt er echt helemaal niks van he?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh ja. Je hebt gelijk. Dan is wel OK om je collega's op de bek te timmeren. Da's gewoon lekker infantiele lol. Hahaha, lachen man!
Ik vind het wel lachen hoor. Alles leuk totdat ze de deur dichtslaan met je eikel er tussen, dat is niet zo grappig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh ja. Je hebt gelijk. Dan is wel OK om je collega's op de bek te timmeren. Da's gewoon lekker infantiele lol. Hahaha, lachen man!
Wat is 633 Squadron?twitter:MrJamesMay twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 21:35:48 No Top Gear this weekend, apparently. How about 633 Squadron instead? @JeremyClarkson @RichardHammond reageer retweet
Ouwe film over een RAF squadron (nee niet tijdens de Falklands)...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:43 schreef Nober het volgende:Wat is 633 Squadron?twitter:MrJamesMay twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 21:35:48 No Top Gear this weekend, apparently. How about 633 Squadron instead? @JeremyClarkson @RichardHammond reageer retweet
twitter:RichardHammond twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 21:43:16 No, surely, Last of the Summer Wine; no one will notice the difference. Job done. @MrJamesMay @JeremyClarkson reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor het op de bek timmeren van zijn collega Piers Morgan verdient hij een medaille
Je moet het de BBC toegeven, ballen hebben ze wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Onwaarschijnlijk dat de laatste vier afleveringen van dit seizoen worden uitgezonden, aldus BBC News zojuist.
WTF... Volgens de Mirror is het dus inderdaad een 'catering issue'. Niet helemaal op de manier die ik zei, maar toch...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Het heeft niet zo veel zin om er over te speculeren. Het kan van alles zijn. Het hoeft niet eens iets met een uitzending te maken hebben. Misschien heeft die producer in de kantine soep op z'n jasje gemorst en heeft Clarkson die vent toen uitgemaakt voor iets dat niet door de beugel kan. Weet jij veel.
Mja, dit zou 'm wel eens heel veel geld kunnen kosten. Het schijnt dat er net onderhandelingen liepen met de drie presentatoren, over een contractverlenging.quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:25 schreef ThePartyPooper het volgende:
James May is niet heel positief over zijn collega.
Denk niet dat hij het geld nog nodig heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Mja, dit zou 'm wel eens heel veel geld kunnen kosten. Het schijnt dat er net onderhandelingen liepen met de drie presentatoren, over een contractverlenging.
Denk het wel, hij is net gescheidenquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het geld nog nodig heeft.
De helft van ontzettend veel is ook ontzettend veel:quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk het wel, hij is net gescheiden
quote:The three kings of Top Gear are seriously wealthy.
Jeremy Clarkson is weighing up a proposed new deal from the BBC worth a staggering £12 million, and Richard Hammond bought his neighbour's house for £1.2 million after run-ins about him helicoptering to and from work.
Even mild-mannered James May keeps a private plane at an airfield in Berkshire.
The show is the most widely watched factual programme in the world and, despite that unfortunate Falklands car-reg row in Argentina, it shows no signs of heading for the scrapheap.
So, can you guess which presenter owns a pink campervan? Who has a lighthouse, and who gets about town on a fold-up bike?
Jeremy Clarkson, 54, worth £30million
WORTH: £30 million. He owned a slice of the Top Gear format and was bought out for a reported £13 million by the BBC in 2012. Plus, he earns nearly £1.5 million a year as a Top Gear presenter. Has also released several DVDs and successful books, and writes various newspaper columns.
This month, the BBC is said to have offered him a deal worth £12 million over three years to carry on at the helm of Top Gear until 2018 — despite assorted recent disgraces.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz3U3quhNib
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Hij heeft een vermogen van 30 miljoen pond (42 miljoen euro). Zelfs al raakt ie een hoop kwijt, het is genoeg om gewoon royaal te leven.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk het wel, hij is net gescheiden
Je was me voorquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
De helft van ontzettend veel is ook ontzettend veel:
[..]
Ach, het is dezelfde omroep waar mensen mails naartoe sturen als Rita Ora iets te luchtig gekleed bij The Voice UK zit. Zegt ook weer iets over de politieke correctheid van de kijkers .quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:33 schreef Kreator het volgende:
Zegt toch ook wel wat over de BBC, dat ze het best bekeken TV programma ter wereld gewoon stilleggen omdat er intern een fittie is. Wat een kansloosheid...
Dat staat helemaal niet vast. Heb ook wel eens meegemaakt dat het daarna gewoon werd uitgepraat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
onzin. Als ik een collega een klap geef dan kan ik ook vertrekken.
Ik beantwoorde de post boven mijquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
onzin. Als ik een collega een klap geef dan kan ik ook vertrekken.
Yep, hij had beter jonge meisjes kunnen verkrachten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:11 schreef computergirl het volgende:
onzin. Als ik een collega een klap geef dan kan ik ook vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |