quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TG doet zijn uiterste best onserieus te zijn, daarom snap ik ook niet dat mensen het serieus nemen wat zij over autos vertellen. Vermakelijk? Ja absoluut, kan er bulderend om lachen.
Vond ik wel een beetje makkelijk om als reden aan te dragen. Laat dan zien hoeveel slechter hij is in tijd. Daar was ik eigenlijk wel benieuwd naar. Dat een auto wat minder aanvoelt als wat Clarkson verwacht van een snelle auto, maakt niet dat het ook op het circuit een trage auto is.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:08 schreef Iemand91 het volgende:
Hij was niet bepaald te spreken over de Lexus.
Komkom... Je weet beter...quote:Op maandag 2 maart 2015 18:14 schreef Charged het volgende:
Die kop van Hammond...vraag me serieus af of het gespeeld was of dat hij echt pissed off was.
Ergens wel,je hebt gelijk maar dat gezicht in de studio,dat staren naar May..geweldig!quote:
Ik denk vooral omdat die auto totaal niet is gemaakt voor het circuit. Circuit tijden zijn voor dat soort auto's ook echt bijzaak.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom reed de stig nu die Lexus niet?
Heel erg grappig.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:17 schreef Charged het volgende:
[..]
Ergens wel,je hebt gelijk maar dat gezicht in de studio,dat staren naar May..geweldig!
Jij zeikt Azijn of niet?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heel erg grappig.
Hamster hoorde ook de motoren van de pickups, maar niet van de helicopter die het filmde
Nee, ik illustreer waarom je het niet serieus moet nemen maar gewoon moet genieten van de onzinquote:
Dat vind ik het zelfde als zeggen dat de Phaeton niets is omdat ie van Volkswagen komt.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat die auto totaal niet is gemaakt voor het circuit. Circuit tijden zijn voor dat soort auto's ook echt bijzaak.
Al snap ik niet dat iemand in die cat. winkelt en dan de dure Toyota kiest, maar dat terzijde...
Is het toch ook gewoon,lekker tijdverdrijf om de zondag af te sluiten.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik illustreer waarom je het niet serieus moet nemen maar gewoon moet genieten van de onzin
Precies.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:57 schreef Charged het volgende:
[..]
Is het toch ook gewoon,lekker tijdverdrijf om de zondag af te sluiten.
Niks meer,niks minder.
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:14 schreef Charged het volgende:
Die kop van Hammond...vraag me serieus af of het gespeeld was of dat hij echt pissed off was.
In die klasse zou ik denk ik op de S uitkomen.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat vind ik het zelfde als zeggen dat de Phaeton niets is omdat ie van Volkswagen komt.
Als ik zelf een auto zou kopen zou ik tweedehands Phaeton kopen
Tweedehands krijg je denk ik het meeste waar voor je geld met de Phaeton, die krijg je tweedehands erg goedkoop (naar verhouding)quote:Op maandag 2 maart 2015 19:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
In die klasse zou ik denk ik op de S uitkomen.
Maar wat ik vooral mis bij de toyota is identiteit en finesse. En het is echt een showbakkie, maar dan wel in de meest negatieve zin.
De Merc kies je voor het geluid, de M voor het stuurgevoel en de RS voor brute kracht icm bizar veel grip. Al het andere in die klasse steekt bleekjes af.
Ik geloof je graag en de Phaeton zal een geweldige auto zijn, maar aanschaf/afschrijving is eerst en vooral maar een beperkt deel van de kosten en verder rij je die klasse niet als je kostenefficiënt wil rijden.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Tweedehands krijg je denk ik het meeste waar voor je geld met de Phaeton, die krijg je tweedehands erg goedkoop (naar verhouding)
Pff, amateursquote:
Maar dat was 'de bedoeling'quote:Op maandag 2 maart 2015 23:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pff, amateurs
193 feet / 48.5 meter.
(Overigens, weer dat heeerlijke V8 geluid )
Overigens stel idioten dat ze met die auto's nog zulke sprongen maken.
Ik geloof het ook.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat was 'de bedoeling'
Die redneck met z'n Raptor had zijn sprong wat overschat gok ik
Over snelle afschrijving gesprokenquote:
En het is meteen duidelijk waarom de productie van de Dukes zoveel Generla Lee's nodig had en ze zelfs scoutte door met helicopters boven de snelweg te vliegen en ze van de weg te halen om ze te kopen!quote:Op maandag 2 maart 2015 23:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pff, amateurs
193 feet / 48.5 meter.
(Overigens, weer dat heeerlijke V8 geluid )
Overigens stel idioten dat ze met die auto's nog zulke sprongen maken.
Waarom niet? Het is geen Toyota, daar een Lexus. Dat Toyota het moederbedrijf is, so what? En dat hij niet gemaakt is voor het circuit: Dat is geen enkele straatauto. Verder doet de RC F het wel degelijk prima op het circuit, zoals die video van Motor Trends Channel die ik eerder al postte, laat zien.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat die auto totaal niet is gemaakt voor het circuit. Circuit tijden zijn voor dat soort auto's ook echt bijzaak.
Al snap ik niet dat iemand in die cat. winkelt en dan de dure Toyota kiest, maar dat terzijde...
Dit is persoonlijk. Dat jij een dergelijk idee hebt, prima. Maar doe niet alsof het een generaal gegeven is. En kwalitatief zal de Lexus het sowieso beter doen dan de Duitsers die al jaren lang compromissen maken in dit opzicht om elkaar maar de loef af te steken. Overigens vind ik de RS-serie altijd al redelijk karakterloos. Eigenlijk alles van Audi, wat ook meteen een van de voornaamste variabelen achter het succes is en door alle anderen gekopieerd wordt; een herkenbaar gezicht.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:16 schreef DS4 het volgende:
De Merc kies je voor het geluid, de M voor het stuurgevoel en de RS voor brute kracht icm bizar veel grip. Al het andere in die klasse steekt bleekjes af.
Dat had ik al geschreven:quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:16 schreef DS4 het volgende:
Maar wat ik vooral mis bij de toyota is identiteit en finesse. En het is echt een showbakkie, maar dan wel in de meest negatieve zin.
De Merc kies je voor het geluid, de M voor het stuurgevoel en de RS voor brute kracht icm bizar veel grip. Al het andere in die klasse steekt bleekjes af.
Nee, het is een Toyota, maar dan wel een Toyota in een hoger segment en die noemen ze lexus. Gewoon dezelfde fabriek, dezelfde productielijn...quote:Het is geen Toyota, daar een Lexus. Dat Toyota het moederbedrijf is, so what?
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Ik heb het over de soort auto's. Deze auto koop je niet voor track days (track day cars wel en dat zijn echt straatauto's gemaakt voor het circuit). Dus is het helemaal niet zo interessant of de auto snel is op het circuit.quote:En dat hij niet gemaakt is voor het circuit: Dat is geen enkele straatauto.
Nog afgezien van de vraag of het zo is (ik heb de video niet bekeken omdat ik volstrekte desinteresse heb tav deze auto): het is m.i. niet relevant.quote:Verder doet de RC F het wel degelijk prima op het circuit, zoals die video van Motor Trends Channel die ik eerder al postte, laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |