quote:
Noem mij maar orakelquote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
jawel joh, Immers gaat scoren ook nog
Die geeft fijne voorzetten. Wat een verademing tegenover Nelom en Wilkshire.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Caland het volgende:
Had ik al gezegd dat Karsdorp een geweldige traptechniek heeft.
Eens. Hopelijk krijgt hij de komende wedstrijden ook wat meer speelminuten.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef Typisch het volgende:
Hakkebar mag wel een verlenging krijgen trouwens, speelt prima.
Van zijn contract that is.
En dan telt die van Manu ook nog eens niet als schot op doel.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:28 schreef Sunri5e het volgende:
Feyenoord verdiend gewonnen. Excelsior overklast. Ben benieuwd naar de statistieken.
pijnlijk maar waarquote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef Collide het volgende:
Immers ga je wel missen as. donderdag. Jammer, dat hij zo'n overbodige gele kaart kreeg.
Toornstra op zijn plek en Achahbar op rechts lijkt me een prima alternatiefquote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef Collide het volgende:
Immers ga je wel missen as. donderdag. Jammer, dat hij zo'n overbodige gele kaart kreeg.
Manu, Achahbar, Schaken. Zomaar drie spelers die beter zijn dan Boëtius en Vilhena.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toornstra op zijn plek en Achahbar op rechts lijkt me een prima alternatief.
Waarvan Schaken niet meer bij Feyenoord speeltquote:Op zondag 22 februari 2015 18:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Manu, Achahbar, Schaken. Zomaar drie spelers die beter zijn dan Boëtius en Vilhena.
Ja dat is best jammer als ik Boëtius en Vilhena zo zie ploeteren.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarvan Schaken niet meer bij Feyenoord speelt.
Voor? Dat handje? Viel best mee.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef Caland het volgende:
Kazim kan wel een schorsingkje verwachten gok ik zo.
Is beoordeeld toch? Er werd een vrije trap voor gegeven.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef Caland het volgende:
Kazim kan wel een schorsingkje verwachten gok ik zo.
Meh, moet hij gewoon niet doen. Slaat hem in principe gewoon, mag je best een schorsing voor geven.quote:
Oh dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is beoordeeld toch? Er werd een vrije trap voor gegeven.
Zo'n scoreverloop als dit zou voor donderdag ook wel leuk zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef Collide het volgende:
Nou op naar donderdag. Hopelijk gewoon een 2-0 overwinning.
Doe maar niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo'n scoreverloop als dit zou voor donderdag ook wel leuk zijn.
Ik had niet de indruk dat het bewust slaan was, meer af/wegzetten. Maar goed, het leek er wel op, kan een schorsing opleveren, dus je hebt gewoon 40-45% gelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, moet hij gewoon niet doen. Slaat hem in principe gewoon, mag je best een schorsing voor geven.
Ik zie die Romeinen er eerlijk gezegd geen 2 scoren. Ben vooral bang voor 1-1.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo'n scoreverloop als dit zou voor donderdag ook wel leuk zijn.
Mwah, Achahbar heb je echt geen zak aan in de omschakeling. Voor zo'n pot is het wel heel fijn zo'n speler.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:41 schreef Tortugal het volgende:
Maar na Achahbar zo gespeeld gezien te hebben kan zelfs Fred de Boeet niet meer opstellen toch
Wordt toch nooit in de omschakeling gespeeld met dat verschrikkelijk lage tempo altijdquote:Op zondag 22 februari 2015 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, Achahbar heb je echt geen zak aan in de omschakeling. Voor zo'n pot is het wel heel fijn zo'n speler.
Gewoon waardevolle speler.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:43 schreef Typisch het volgende:
Kazan wel weer gewoon goaltje en assist.
He-le-maal weggetikt.twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 22-02-2015 om 18:45:35Feyenoord had tegen Excelsior 77,9% balbezit, geen enkel team had hoger in een wedstrijd dit seizoen. (Via @OptaJohan) reageer retweet
Met rood is dat ook niet moeilijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef Caland het volgende:
He-le-maal weggetikt.twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 22-02-2015 om 18:45:35Feyenoord had tegen Excelsior 77,9% balbezit, geen enkel team had hoger in een wedstrijd dit seizoen. (Via @OptaJohan) reageer retweet
Jep. Altijd liever een speler als Luuk de Jong, maar heeft wel zijn meerwaarde gehad al dit jaar. Ook aardig wat verpest, maar daar is hij niet alleen in bij Feyenoord.quote:
En zo is het. Het was genieten.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef Caland het volgende:
Was al voor de rooie kaart.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met rood is dat ook niet moeilijk.
Met rood wordt dat knap lastig hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met rood is dat ook niet moeilijk.
hmm ok.quote:
HAHA idd ja hahaquote:Op zondag 22 februari 2015 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met rood wordt dat knap lastig hoor.
Zei ik tochquote:Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef Caland het volgende:
Hier zie je een Lex in zijn natuurlijke habitat. Nadenkend over hoe hij in godsnaam die goal heeft gemaakt.quote:
Hij was een partij slecht vandaag.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier zie je een Lex in zijn natuurlijke habitat. Nadenkend over hoe hij in godsnaam die goal heeft gemaakt.
Ja, hij doet wel vaker iets goed tussen het verneuken van veel dingen in.quote:
Zonder Kazim was Feyenoord kampioen geworden begreep ik van de kenners op tv.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:39 schreef Muto het volgende:
Oh ja, en Karsdorp. Die durft tenminste de bal voor te slingeren. En als Kazim nou af en toe ook naar de eerste paal zou komen, dan scoort hij veel vaker.
Nare ventquote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier zie je een Lex in zijn natuurlijke habitat. Nadenkend over hoe hij in godsnaam die goal heeft gemaakt.
Weet niet of ik 't goed zag, maar zag 'm ook ff met een vingertje voor z'n mond.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nare ventAls er iemand niet arrogant mag doen.
Ja hilarisch toch. Heb je 100 keer balverlies geleden, kop je van een halve meter een niet te missen kans in en ga je arrogant lopen doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet niet of ik 't goed zag, maar zag 'm ook ff met een vingertje voor z'n mond.
Boëtius zou hem gewoon tegen de paal gekopt hebben en hoe Manu die ene bal nog over wist te schieten vond ik ook erg knap. Conclusie: Lex is een fucking baas.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja hilarisch toch. Heb je 100 keer balverlies geleden, kop je van een halve meter een niet te missen kans in en ga je arrogant lopen doen.
Die hadden niet al die dramatische passes en aannames gehad in countermogelijkheden zodat de hele aanval eruit ging. Een moment was het 4 tegen 2 en wist Lex nog steeds balverlies te lijden, of die aanname met zijn enkel en knie op het eind.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Boëtius zou hem gewoon tegen de paal gekopt hebben en hoe Manu die ene bal nog over wist te schieten vond ik ook erg knap. Conclusie: Lex is een fucking baas.
Zeg het maar, jongens. Is Slis binnenkort uitgeslist?twitter:MikosGouka twitterde op zondag 22-02-2015 om 20:20:43Trainer Fred Rutten en #Feyenoord laten uiterlijk 1 maart weten of ze met elkaar verder gaan of niet. #feyexc reageer retweet
Dat loop ik dus al veel langer te verkondigen (niet hier, wel in het stadion), Immers is gewoon te goed, die denkt zoveel stappen vooruit en dat snappen onze jongens niet. Hij heeft niet voor niks z'n eigen voetbalschoolquote:Op zondag 22 februari 2015 20:44 schreef Caland het volgende:
De rest van het team snapt Immers gewoon niet.
Gaat gewoon verlengen.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg het maar, jongens. Is Slis binnenkort uitgeslist?twitter:MikosGouka twitterde op zondag 22-02-2015 om 20:20:43Trainer Fred Rutten en #Feyenoord laten uiterlijk 1 maart weten of ze met elkaar verder gaan of niet. #feyexc reageer retweet
Ik denk persoonlijk dat die weg gaat, anders had die het toch allang bekend gemaakt.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij gaat naar Twentequote:Op zondag 22 februari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaarne.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij gaat naar Twente
#BringBrackFred
Gaat weg. Denk ik. En mag.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals Rinus ook zei: de garanties die Rutten wil m.b.t de selectie zijn er niet. Het is te debiel om te denken dat je voor aanvang van het seizoen alles al op orde hebt.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat die weg gaat, anders had die het toch allang bekend gemaakt.
Willen jullie Schreuder dan? Krijg je Youri er ook bij en omdat jullie het zijn Castaignos ook nog. Ik zeg doen.quote:
Nee, meestal pakken jullie de afdankertjes van ons. Niet andersom.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Willen jullie Schreuder dan? Krijg je Youri er ook bij en omdat jullie het zijn Castaignos ook nog. Ik zeg doen.
Wel interessant om te lezen.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Caland het volgende:
http://www.tussendelinies(...)noord-transformeerde
Wel een aardig stuk voor de statistiekenneukers en dergelijke onder ons.
Ik heb meer zin in Feyenoord - Roma dan in elke CL wedstrijd komende weekquote:Op zondag 22 februari 2015 20:58 schreef Dekatria het volgende:
Drie punten, op naar donderdag. Zin in als een malle.
Dat is logisch, de CL is geen flikker meer aan aangezien je elk jaar wel weer de usual suspects kan invullen.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in Feyenoord - Roma dan in elke CL wedstrijd komende week
Laat Nederland juichen pls
Ik betwijfel of Rutten die garanties wil, want die krijgt die nergens. Denk eerder dat Rutten het gewoon wel gezien heeft bij Feyenoord en ergens in de luwte wil werkenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals Rinus ook zei: de garanties die Rutten wil m.b.t de selectie zijn er niet. Het is te debiel om te denken dat je voor aanvang van het seizoen alles al op orde hebt.
Bier?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:58 schreef Dekatria het volgende:
Drie punten, op naar donderdag. Zin in als een malle.
Ach volgend seizoen gaat het leuk worden met Feijenoord erbij ..quote:Op zondag 22 februari 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is logisch, de CL is geen flikker meer aan aangezien je elk jaar wel weer de usual suspects kan invullen.
Meestal begint het pas leuk te worden bij de kwart- of halve finale.
Nee, tegenwoordig draait DJ Paul Elstak.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:09 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ach volgend seizoen gaat het leuk worden met Feijenoord erbij ..
Komt Lee trouwens nog altijd zingen voor een europa cup wedstrijd ???
Of de Hermes House Band.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig draait DJ Paul Elstak.
Hopelijk draait ie zijn grote hit "you're a hooligan".quote:Op zondag 22 februari 2015 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig draait DJ Paul Elstak.
Zowat elke bal passt hij naar voren. Goede speler.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:24 schreef Scrummie het volgende:
Iemand anders hier ook al, maar Karsdorp. Paar ballen die niet aankwamen, maar een aantal top voorzetjes gegeven die jongen.
Die is weg. Als hij had verlengd, dan hadden ze dat allang bekend gemaakt. Nu wachten ze omdat het bekend maken van zijn vertrek zou afleiden van de wedstrijden tegen AS Roma.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het meer aan strijd, inzet en passie ligtquote:Op zondag 22 februari 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Fred slachtoffer is geworden van het matige spelersmateriaal.
Onbegrijpelijk dat er zo slecht is ingekocht inderdaad.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Fred slachtoffer is geworden van het matige spelersmateriaal.
Een type Schreuder zou beter bij dit Feyenoord passenquote:Op zondag 22 februari 2015 21:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat het meer aan strijd, inzet en passie ligt
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat er zo slecht is ingekocht inderdaad.
Jij vindt van niet?quote:
Stop eens met elke keer het zelfde (bullshit) riedeltje af te herhalen.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij vindt van niet?
Focus bij inkopen lag wel heel erg op het middenveld, en ja dat mag je V Geel best aanrekenen.....
Waarom, omdat die verliest van Liverpool?quote:
Vermeer, Toornstra, Wilkshire en Karim prima aankopen verderquote:Op zondag 22 februari 2015 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij vindt van niet?
Focus bij inkopen lag wel heel erg op het middenveld, en ja dat mag je V Geel best aanrekenen.....
Je bent niet goed wijs (op een positieve manier)quote:Op zondag 22 februari 2015 21:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zal ergens in de komende dagen wel weer ff een weddenschap hier neerzetten ja
Nou omdat Fred niet gaat verlengen dat lees ik hier. En omdat Ronald bij college tour zei dat ie terug naar Feyenoord wilquote:Op zondag 22 februari 2015 21:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom, omdat die verliest van Liverpool?
Ja, een keer ja, ergens op het eind van z'n carrière, als die op de leeftijd van Hiddink is ofzoquote:Op zondag 22 februari 2015 21:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nou omdat Fred niet gaat verlengen dat lees ik hier. En omdat Ronald bij college tour zei dat ie terug naar Feyenoord wil
Aan het eind van z'n loopbaan jaquote:Op zondag 22 februari 2015 21:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nou omdat Fred niet gaat verlengen dat lees ik hier. En omdat Ronald bij college tour zei dat ie terug naar Feyenoord wil
Bilal is een miskoop.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vermeer, Toornstra, Wilkshire en Karim prima aankopen verder
Bilal ook wel denk ik, komt er nog niet helemaal uit.
Gewoon weer overgangsjaartje nummer zoveel toch.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stop eens met elke keer het zelfde (bullshit) riedeltje af te herhalen.
Ja, want FC Twente heeft een grote portemonnee.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:43 schreef Henrys het volgende:
Je hebt wel kans dat als Rutten naar twente gaat dat El Ahmadi mee gaat
Fred wilde Schaken omturnen tot rechtsback, dat wilde Schaken niet. Toen heeft hij idd gezegd dat Wilkshire ook nog beschikbaar was en wellicht z'n voorkeur uitgesproken, maar Van Geel (+ rest) blijft verantwoordelijk natuurlijk. El Ahmadi is zo belangrijk voor dit elftal, die is wmb z'n salaris dubbel en dwars waardquote:Op zondag 22 februari 2015 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Bilal is een miskoop.
Verder zijn ze de spitspositie gewoon totaal vergeten, maar ach kan gebeuren toch.
Vermeer is de laatste weken niet zo in doen maar verder een prima aankoop. Wilkshire is volgens mij gekomen op voorspraak van Fred en El Ahamadi is een nuttige maar bijzonder kostbare middenvelder.
Dat zou top zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 21:43 schreef Henrys het volgende:
Daar mag Twente dan aardig wat knaken voor neerleggen. Aangezien ze niet eens geld hebben voor een veld lijkt me dat sterk.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:43 schreef Henrys het volgende:
El Ahmadi is fantastisch, vandaag ook weer maar voorin kom je gewoon enorm veel te kort. En vergeet niet dat de topaankoop van deze zomer die Bilal was.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fred wilde Schaken omturnen tot rechtsback, dat wilde Schaken niet. Toen heeft hij idd gezegd dat Wilkshire ook nog beschikbaar was en wellicht z'n voorkeur uitgesproken, maar Van Geel (+ rest) blijft verantwoordelijk natuurlijk. El Ahmadi is zo belangrijk voor dit elftal, die is wmb z'n salaris dubbel en dwars waard
El Ahmadi is pure aids. Die gozer gaat de bal liever overal brengen. En hij ziet het gewoon niet. Had aanvallen zo'n fantastisch vervolg kunnen geven, maar omdat die blinde kip het niet ziet wordt het weer een tikkie breed en helpt ie een counter zo om zeep.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
El Ahmadi is fantastisch, vandaag ook weer maar voorin kom je gewoon enorm veel te kort. En vergeet niet dat de topaankoop van deze zomer die Bilal was.
Daar mag je een bestuur best op afrekenen niet alleen de netto-winst.
Het is ook gewoon geen buitenspeler. Voel je al geen vertrouwen van je trainer word je ook nog eens op een onnatuurlijke positie neergezet.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die aannames van Vilhena, om te janken. Als ie het niet van zijn techniek moet hebben waarvan dan wel?
Bilal is tot nu toe een miskoop gebleken ja, simpel zat. Kazim was een gok, net als Guidetti/Pellè, alleen pakt deze wat minder goed uit. Jammer, mag wellicht niet gebeuren maar kan ik niet heel erg meezitten. Verder zie ik niet echt grote foutenquote:Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
El Ahmadi is fantastisch, vandaag ook weer maar voorin kom je gewoon enorm veel te kort. En vergeet niet dat de topaankoop van deze zomer die Bilal was.
Gast...quote:Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
El Ahmadi is pure aids. Die gozer gaat de bal liever overal brengen. En hij ziet het gewoon niet. Had aanvallen zo'n fantastisch vervolg kunnen geven, maar omdat die blinde kip het niet ziet wordt het weer een tikkie breed en helpt ie een counter zo om zeep.
Meermaals zien doen vandaag en met name tegen Roma.
Er staat wederom een selectie die mee doet om de bovenste 3 plekken. Dat is voor de begroting van Feyenoord wederom goed gedaan.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wint bijna al zijn duels en verdedigend sterk.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
El Ahmadi is pure aids. Die gozer gaat de bal liever overal brengen. En hij ziet het gewoon niet. Had aanvallen zo'n fantastisch vervolg kunnen geven, maar omdat die blinde kip het niet ziet wordt het weer een tikkie breed en helpt ie een counter zo om zeep.
Meermaals zien doen vandaag en met name tegen Roma.
Ik had vooral medelijden met Boëtius. Zelfs een simpele breedtepass over vijf meter lukte niet meer, gewoon 90 minuten lang heeft hij niets goeds kunnen doen. Ongelooflijk zonde.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die aannames van Vilhena, om te janken. Als ie het niet van zijn techniek moet hebben waarvan dan wel?
Is ijzersterk op het middenveld man, na Clasie de beste man dit seizoen.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik chargeer iets wat. Maar goed was ie niet.
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ijzersterk op het middenveld man, na Clasie de beste man dit seizoen.
Boulahrouz....quote:Op zondag 22 februari 2015 21:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bilal is tot nu toe een miskoop gebleken ja, simpel zat. Kazim was een gok, net als Guidetti/Pellè, alleen pakt deze wat minder goed uit. Jammer, mag wellicht niet gebeuren maar kan ik niet heel erg meezitten. Verder zie ik niet echt grote fouten
Ik heb er geen medelijden mee. Die gast speelt als enige echte buitenspeler vandaag en nog steeds was hij overal te vinden maar niet op de plek waar hij hoorde te staan vaak.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik had vooral medelijden met Boëtius. Zelfs een simpele breedtepass over vijf meter lukte niet meer, gewoon 90 minuten lang heeft hij niets goeds kunnen doen. Ongelooflijk zonde.
Wat moet hij volgens jou nog meer brengen dan? Hij is niet de man van de steekpass en de goal, daar horen anderen voor te zorgen.quote:
Ja maar je wil toch verder man, PSV gaat weer ziek cashen deze zomer en Ajax heeft een dusdanig veel geld op de bank dat ze echt komende zomer wel weer gaan investeren.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er staat wederom een selectie die mee doet om de bovenste 3 plekken. Dat is voor de begroting van Feyenoord wederom goed gedaan.
Die vent is zo belangrijk in het afjagen, ballen veroveren en gaten dichtlopen. Zolang ie de bal aan een medespeler geeft in balbezit ben ik tevreden.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik chargeer iets wat. Maar goed was ie niet.
Inzicht. Hij heeft het gewoon niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moet hij volgens jou nog meer brengen dan? Hij is niet de man van de steekpass en de goal, daar horen anderen voor te zorgen.
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar je wil toch verder man, PSV gaat weer ziek cashen deze zomer en Ajax heeft een dusdanig veel geld op de bank dat ze echt komende zomer wel weer gaan investeren.
Zit gewoon niet echt progressie in ondanks een gelukkige jeugdlichting en het feit dat je financieel uit de schulden bent.
Feyenoord ooit nog kampioen?????
Met Clasie naast hem is een splijtende pass ook niet zijn taak.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inzicht. Hij heeft het gewoon niet.
Die clubs hebben al tijden een financieel veel betere basis, dat je dan een aantal jaren boven een PSV weet te eindigen is al best knap, dat je nu waarschijnlijk een keer op de positie eindigt waar je zo ongeveer wel thuishoort is best normaal.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar je wil toch verder man, PSV gaat weer ziek cashen deze zomer en Ajax heeft een dusdanig veel geld op de bank dat ze echt komende zomer wel weer gaan investeren.
Zit gewoon niet echt progressie in ondanks een gelukkige jeugdlichting en het feit dat je financieel uit de schulden bent.
Feyenoord ooit nog kampioen?????
Hoor nou ff wat je zelf zegt.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]3.5 jaar terug waren we nog op sterven na dood joh.
Als je dan toch moet wijzen, moet je eens kijken naar het laatste seizoen van Koeman. Daar hadden we gewoon de selectie van een kampioen.
Ervaringquote:
De tering gast.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoor nou ff wat je zelf zegt.
Financieel ga je er dus flink op vooruit en sportief alleen op achteruit.
We zijn geen bedrijf waar alleen de nettowinst van belang is he
Twente en AZ werden toch ook kampioen niet met de hoogste begroting. Volgens mij werkten we toen Twente kampioen werd zelfs met een hogere begroting...quote:Op zondag 22 februari 2015 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die clubs hebben al tijden een financieel veel betere basis, dat je dan een aantal jaren boven een PSV weet te eindigen is al best knap, dat je nu waarschijnlijk een keer op de positie eindigt waar je zo ongeveer wel thuishoort is best normaal.
Had Van Geel toch goed gezien dat hij vol voor Dost ging.twitter:L1Kamsteeg twitterde op zondag 22-02-2015 om 21:32:51Topscorers in de top-5 competities van Europa over februari gezien:7 - Bas Dost (WOL)6 - Arjen Robben (BAY)5 - Lionel Messi (BAR) reageer retweet
Als ik soms naar hem kijk, vraag ik me af wat zijn taak nou precies is. Goed uitvoeren doet ie het iig niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met Clasie naast hem is een splijtende pass ook niet zijn taak.
Aanjager op het middenveld.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik soms naar hem kijk, vraag ik me af wat zijn taak nou precies is. Goed uitvoeren doet ie het iig niet.
Met Koeman hadden we kampioenwaardig elftal (jouw woorden) dus dan zijn we er sportief toch gewoon op achteruit gegaan tov vorig seizoenquote:
Nee joh, Dost opkkeren met die gast!! Van Geel moet Guidetti halen!quote:Op zondag 22 februari 2015 22:03 schreef Caland het volgende:
Had Van Geel toch goed gezien dat hij vol voor Dost ging.twitter:L1Kamsteeg twitterde op zondag 22-02-2015 om 21:32:51Topscorers in de top-5 competities van Europa over februari gezien:7 - Bas Dost (WOL)6 - Arjen Robben (BAY)5 - Lionel Messi (BAR) reageer retweet
Nee, Psv is ver vooruit gegaan, wij zijn gelijkwaardig geblevenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Met Koeman hadden we kampioenwaardig elftal (jouw woorden) dus dan zijn we er sportief toch gewoon op achteruit gegaan tov vorig seizoen
Ja, maar dat is het hele punt toch niet joh. Er is voor ~30 miljoen (?) verkocht en kon maar voor ~10 ingekocht worden. Dat je dan als TD weer een team neerzet die mee doet om een plaats in de top 3 is echt geen slechte prestatie.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Met Koeman hadden we kampioenwaardig elftal (jouw woorden) dus dan zijn we er sportief toch gewoon op achteruit gegaan tov vorig seizoen
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, Dost opkkeren met die gast!! Van Geel moet Guidetti halen!
Scoorde donderdag op een prachtige wijze de 3-3 voor Sjeltik tegen Inter.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, Dost opkkeren met die gast!! Van Geel moet Guidetti halen!
Hij probeerde grappig te doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scoorde donderdag op een prachtige wijze de 3-3 voor Sjeltik tegen Inter.
Mooi goaltje inderdaad.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scoorde donderdag op een prachtige wijze de 3-3 voor Sjeltik tegen Inter.
Is niet gezegd, alleen gezegd dat het automatisch verlengd wordt bij x-aantal wedstrijdenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef BrokenBoy het volgende:
Na hoeveel wedstrijden wordt Wilkshire's contract automatisch verlengd? Ik dacht hier weer aan doordat ik het in de OP zag. Ik mag hopen dat van Geel volgend seizoen met twee goede rechtsbacks komt van een jongere leeftijd en dat hij de contracten van Luke en Khalid laat aflopen. Als Martin zo graag één van de twee wil behouden, laat dan tenminste Boulahrouz gaan. Bij Nac zou hij al ernstig tekort komen :/
True true maar er is wel een shitload aan salarissen bijgekomen natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het hele punt toch niet joh. Er is voor ~30 miljoen (?) verkocht en kon maar voor ~10 ingekocht worden. Dat je dan als TD weer een team neerzet die mee doet om een plaats in de top 3 is echt geen slechte prlstatie.
Dost wilde zelf niet. Niks ''Van Geel Dost wel moeten nemen''.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:09 schreef Tortugal het volgende:
Achteraf had Van Geel Dost wel moeten nemen natuurlijk, maar op dat moment deed Van Geel het juiste want hij was te duur.
En óf Van Geel óf Rutten moet een supertalent in Bilal hebben gezien, ze moeten echt overtuigd zijn geweest om drie miljoen voor hem te betalen.
Wat mij betreft is Van Geel een geweldige TD. Vermeer, El Ahmadi, Toornstra, verlengen Clasie.
Dost wil sowieso niet naar Feyenoord.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:09 schreef Tortugal het volgende:
Achteraf had Van Geel Dost wel moeten nemen natuurlijk, maar op dat moment deed Van Geel het juiste want hij was te duur.
En óf Van Geel óf Rutten moet een supertalent in Bilal hebben gezien, ze moeten echt overtuigd zijn geweest om drie miljoen voor hem te betalen.
Wat mij betreft is Van Geel een geweldige TD. Vermeer, El Ahmadi, Toornstra, verlengen Clasie.
Het salarishuis is niet omhoog of omlaag gegaan en daar zaten we vorig seizoen ook al aan de max.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
True true maar er is wel een shitload aan salarissen bijgekomen natuurlijk.
Geweldig dat zo'n El Ahmadi transfervrij was maar die krijgt wél een riant salaris + flinke tekenpremie.
En die 3.5 voor Bilal is vooralsnog totale verspilling gebleken dus ja dan ga je hard achteruit.
Jij keek naar het team en niet naar 'netto winst' toch? Dan is dit argument nogal vreemd.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
True true maar er is wel een shitload aan salarissen bijgekomen natuurlijk.
Geweldig dat zo'n El Ahmadi transfervrij was maar die krijgt wél een riant salaris + flinke tekenpremie.
Ja, Bilal is een miskleun. Maar daartegenover staat dus Clasie verlengen, Vermeer, Toornstra en El Ahmadi alleen al deze zomer.quote:En die 3.5 voor Bilal is vooralsnog totale verspilling gebleken dus ja dan ga je hard achteruit.
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:34 schreef Muto het volgende:
Voor de rest fan van Achahbar. Iets te weinig kracht, maar voetballend gewoon prima. Al zijn aannames zijn goed, terwijl je de helft daarvoor ziet dat Vilhena de ballen veel te vaak verkeerd aanneemt.
1.85 bruto stond in een magazine daarover alleen Luuk de Jong krijgt nog wat meer.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:12 schreef Typisch het volgende:
Hoeveel verdient El Ahmadi dan Elan?
De cijfers die ik ken zaten rond de 1.7 met daarbij het salaris van Aston Villa van het einde van vorig seizoen.
Dus dat zal nu minder zijn. Ik verwacht 1 miljoen met bonussen. Die heeft bij wijze van spreken gewoon het salaris van Pelle overgenomen in het salarishuis.
Ja, dat was wat zij verdiende vorig jaar inclusief de salarissen van hun oude clubs hé.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
1.85 bruto stond in een magazine daarover alleen Luuk de Jong krijgt nog wat meer.
Geen idee of het klopt verder, maar hij zal toch niet zomaar bijna de helft inleveren dat is niet logisch.
Precies! Als het goed is wilde Dost zelfs liever naar Ajax gaan, maar Ajax kocht hem maar niet ivm ¤¤¤. Verder heeft Dost een salaris wat Feyenoord niet kan ophoesten als ze voet bij stuk aan het salarisbeleid willen houden. Als Dost zelfs 2 miljoen of 2,5 miljoen zou krijgen van Feyenoord, dan zou er een negatieve sfeer heersen, doordat de rest dan ook zo'n salaris zou willen hebben, wat Feyenoord dan de kop kost.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dost wilde zelf niet. Niks ''Van Geel Dost wel moeten nemen''.
Dat is het salaris wat hij in 2014 totaal gekregen heeft ja, niet wat hij nu krijgtquote:Op zondag 22 februari 2015 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
1.85 bruto stond in een magazine daarover alleen Luuk de Jong krijgt nog wat meer.
Geen idee of het klopt verder, maar hij zal toch niet zomaar bijna de helft inleveren dat is niet logisch.
Uiteraard maar hij heeft naast zijn salaris wel het nodige aan tekengeld gekregen.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat was wat zij verdiende vorig jaar inclusief de salarissen van hun oude clubs hé.
Je schiet weer met losse flodders.
Bron?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard maar hij heeft naast zijn salaris wel het nodige aan tekengeld gekregen.
Hij wilde niet meer dan een kwart van zijn salaris inleveren daarom tekensom is algemeen bekend.quote:
Berichtje daar van aub? Op de één of andere manier vind ik het moeilijk jouw posts te geloven.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wilde niet meer dan een kwart van zijn salaris inleveren daarom tekensom is algemeen bekend.
Wilden ze met Dost ook proberen.
http://www.feyenoordpings(...)-als-el-ahmadi-.html lees dit maar, is ook uitgebreid bij FC Rijnmond aan bod geweest van de zomer.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Berichtje daar van aub? Op de één of andere manier vind ik het moeilijk jouw posts te geloven.
...en ze gaan weer ouwehoeren over de fonteinquote:Op zondag 22 februari 2015 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Dat overzichtje van de goals van Kazim in Studio Voetbal
Heerlijke doelpunten.
#jesuisfonteinquote:Op zondag 22 februari 2015 22:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
...en ze gaan weer ouwehoeren over de fontein
Wat een klote bron.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.feyenoordpings(...)-als-el-ahmadi-.html lees dit maar, is ook uitgebreid bij FC Rijnmond aan bod geweest van de zomer.
Helemaal exacte bronnen zal je niet vinden, over salaris van Pelle of wie dan ook trouwens ook niet. Zijn meer van die insiders die dat soort dingen roepen.
Ben het wel met je eens. Hij brengt wel wat balans, maar hij valt nergens in op en is vrijwel nooit echt bepalend. Te weinig doorslaggevend in de wedstrijden. Te veel pasjes over 10 meter of minder, brengt daardoor medespelers in moeilijkheden, erger mij er dood aan.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik soms naar hem kijk, vraag ik me af wat zijn taak nou precies is. Goed uitvoeren doet ie het iig niet.
CL dit datquote:Op zondag 22 februari 2015 22:36 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord heeft het nog wel eens gedaan, boven haar stand leven en dan gewoon een 'super spits' binnen halen want ja daar wordt je kampioen mee in kun je de volgende stap maken!
[ afbeelding ]
gr gr
Jij begrijpt werkelijk niet dat zo'n tekenpremie JUIST een prima methode kan zijn om salarisplafond te omzeilenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een klote bron.
Maar goed, dan nog is het salarishuis niet overhoop gegooid en past het dus prima in het budget.
je had salaris van Bouhla en transfersom van Bilal niet in een spits kunnen stekenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:36 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord heeft het nog wel eens gedaan, boven haar stand leven en dan gewoon een 'super spits' binnen halen want ja daar word je kampioen mee in kun je de volgende stap maken!
[ afbeelding ]
gr gr
De spitsen die Van Geel geschikt vond wilde vooral niet naar Feyenoord, niet zozeer vanwege de financiën.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
je had salaris van Bouhla en transfersom van Bilal niet in een spits kunnen steken
lekkere vergelijking weer man
Maakte hij hier niet zo het statement van "Ik hou afstand ik spring niet naar het publiek"?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk Toornstra op 10, Achahbar op links en Manu op rechts.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:31 schreef Dekatria het volgende:
Opstelling, donderdag? Van Beek waarschijnlijk weer fit, dus achterin Boula eruit lijkt me.
tim de clerquote:Op zondag 22 februari 2015 22:36 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord heeft het nog wel eens gedaan, boven haar stand leven en dan gewoon een 'super spits' binnen halen want ja daar word je kampioen mee in kun je de volgende stap maken!
[ afbeelding ]
gr gr
Ja, en dan Van Beek en Karsdorp achterinquote:Op zondag 22 februari 2015 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk Toornstra op 10, Achahbar op links en Manu op rechts.
Vond Boulah anders niet zo slecht in Rome hoor. Gisteren was die dramatisch, maar afgelopen donderdag viel het wel mee. Mag wel hopen dat Karsdorp op rechtsback staat, die is wel wat sneller (en beter), telt meer mee dan ervaringquote:Op maandag 23 februari 2015 08:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, en dan Van Beek en Karsdorp achterin![]()
Dan kom je wel even iets anders voor de dag dan een 4-5-1 incl Bouhla![]()
Ik vind El Ahmadi dit seizoen wel van waarde, maar ben het met Onlogisch eens dat ie met name tegen Roma ongelukkig speelde
Goed weg gekomen daar?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wtf is er met dit topic gebeurd dan.Gisteren thuis gekomen uit Rome, zaterdagnacht nog achterna gezeten door Roma fans met knuppels.
Er wordt al gesproken over Vilhena en Boëtius op de vleugels, met Toornstra op 10.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:43 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk Toornstra op 10, Achahbar op links en Manu op rechts.
Kan in de A1 al amper meer meekomen helaas.quote:
Toornstra op 10 lijkt me logisch, Immers is geschorst. Verder vind ik Boeitus en Vilhena tegen Roma wel logisch. Roma zal toch anders spelen dan Excelsior. Manu laatste 20 minuten inbrengen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er wordt al gesproken over Vilhena en Boëtius op de vleugels, met Toornstra op 10.
Sinds hij trainer van de A1 is, gaat het wel veel minder met de A1.quote:
Ja, laten we lekker aan middelmaat vast houden. Typisch Jorien.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja
Wat vinden jullie van Botaka?
Lijkt me een versterking voor volgend seizoen, die gast is snel, technisch en goed...
Die is al opgezegd een tijd terug. Door Excelsior zelf.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zit het met de samenwerking van Excelsior en Feyenoord eigenlijk?
Waar heb je het over?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wordt er dit jaar waarschijnlijk toch nog een club in Rotterdam kampioen
Onzin.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Als je PSV bedoelt, die kunnen op z'n vroegst op 4 april in Enschede kampioen worden.
Volgens mij heb je gewoon gelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sorry als ik het fout heb, dat zei de NOS gisteren
Ja hoorde ik ook op TV, maar is niet waar. Kan al voor Feyenoord. Maar als je 6*3 niet kunt uitrekenen, dan ga ik maar weer.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Ajax alles wint na PSV uit klopt dat ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Ajax alles wint na PSV uit klopt dat ja.
Mocht Ajax alles verliezen en PSV alles winnen en AZ niet boven Ajax uitkomen kan PSV al tegen Groningen kampioen worden. Erg realistisch is het alleen niet - in De Kuip kampioen worden is al wat reeler, daarvoor hoeft AZ 1x punten te verspelen en Ajax ook van Heerenveen te verliezen (of Excelsior)quote:
PSV thuis is een gegarandeerde winst, lijkt me sterk dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wordt er dit jaar waarschijnlijk toch nog een club in Rotterdam kampioen
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:56 schreef eight het volgende:
Wat hebben onze joodse mediavrienden dit hele gebeuren toch geweldig uitgemolken
Naar wat ik heb gezien was die afgebroken rand al voor de renovatie aanwezig. De scooters en spiegels waren het gevolg van honderden mensen een te smalle straat in rossen (wat het niet goedpraat dat 1 of andere mongool een vuurwerkbom in die fontein danwel naar de ME gooit, natuurlijk)quote:Op maandag 23 februari 2015 13:56 schreef eight het volgende:
Wat was nou precies de schade in Rome? Een stukje van de rand van een fontein afgebroken en een paar kapotte autospiegels![]()
Onder schade valt ook het inkomensverlies van de winkeliers die daar zaten. Die sloten hun winkels om plunderen te voorkomen. Beetje absurd maar ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:56 schreef eight het volgende:
Wat was nou precies de schade in Rome? Een stukje van de rand van een fontein afgebroken en een paar kapotte autospiegels![]()
Wat hebben onze joodse mediavrienden dit hele gebeuren toch geweldig uitgemolken
Daarbij draaiden de vele toko's die zich niet aan het alcoholverbod hielden een topomzet.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Onder schade valt ook het inkomensverlies van de winkeliers die daar zaten. Die sloten hun winkels om plunderen te voorkomen. Beetje absurd maar ja.
Dan mag je wel flinke bommen meenemen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:17 schreef Thunder0x het volgende:
Misschien zijn ze zo dom om het Hofplein fontein te slopenLoopt heel stadhuisplein leeg geljik
Ach. Die gaan eerst de hele dag in Amsterdam zitten en worden daarna onder zware politiebegeleiding naar de Kuip gebracht. Hier weet de politie over het algemeen wel hoe ze met redelijk grote mensenmassa's moeten omgaanquote:Op maandag 23 februari 2015 14:17 schreef Thunder0x het volgende:
Misschien zijn ze zo dom om het Hofplein fontein te slopenLoopt heel stadhuisplein leeg geljik
Zag ergens heel Y en vak H voorbij komenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Die gaan eerst de hele dag in Amsterdam zitten en worden daarna onder zware politiebegeleiding naar de Kuip gebracht. Hier weet de politie over het algemeen wel hoe ze met redelijk grote mensenmassa's moeten omgaan
Hou alleen wel weer m'n hart vast voor Besiktas-achtige taferelen in het stadion. Neem aan dat die messentrekkertjes ook weer de onderste vakken krijgen?
Net als Luik door de hekken heen breken, neem aan dat men daar inmiddels wel van geleerd heeft.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Die gaan eerst de hele dag in Amsterdam zitten en worden daarna onder zware politiebegeleiding naar de Kuip gebracht. Hier weet de politie over het algemeen wel hoe ze met redelijk grote mensenmassa's moeten omgaan
Hou alleen wel weer m'n hart vast voor Besiktas-achtige taferelen in het stadion. Neem aan dat die messentrekkertjes ook weer de onderste vakken krijgen?
Als je denkt dat die zo gegarandeerd is moet je er geld op inzetten.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
PSV thuis is een gegarandeerde winst, lijkt me sterk dus.
Ik zag ineens plexiglas om G heen staan gisteren dus ik gok dat ze GG en G krijgen?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zag ergens heel Y en vak H voorbij komen
Die capaciteit is 1600 dacht ik. Moeten ze die andere 800 nog ergens kwijt.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zag ineens plexiglas om G heen staan gisteren dus ik gok dat ze GG en G krijgen?
Y is volgens mij niet te beveiligen, want daar zitten ook de opgangen voor de vakken op de 1e ring. Tenzij de hele groene zijde verder leeg blijft.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zag ergens heel Y en vak H voorbij komen
Stervende zwaanquote:Op maandag 23 februari 2015 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen schorsing voor Kazim Kazim.
Fragment van vermeend slaan
Hij duwde hem meer van zich af, op een hele onhandige en ruwe manier. Wel minstens geel uiteraard, maar ik vind dit geen slaande beweging.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Slaande beweging, had rood moeten zijn imo.
Ik heb het niet live gezien, maar wel de samenvatting van de NOS. Er was helemaal geen reden om die speler te duwen en al helemaal niet op die manier. Wat behoorlijk lijkt op een "slaande beweging", naar mijn mening.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij duwde hem meer van zich af, op een hele onhandige en ruwe manier. Wel minstens geel uiteraard, maar ik vind dit geen slaande beweging.
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij duwde hem meer van zich af, op een hele onhandige en ruwe manier. Wel minstens geel uiteraard, maar ik vind dit geen slaande beweging.
was niks aan de hand neequote:Op maandag 23 februari 2015 15:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 23-02-2015 om 14:59:48Reactie KNVB: 2 aanklagers hebben beelden bekeken. Oordeel: actie onvoldoende zwaar om er achteraf verder onderzoek naar te doen. #Feyenoord reageer retweet
KRAKAKAAAAAquote:Op maandag 23 februari 2015 15:59 schreef Pascalus het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 23-02-2015 om 14:59:48Reactie KNVB: 2 aanklagers hebben beelden bekeken. Oordeel: actie onvoldoende zwaar om er achteraf verder onderzoek naar te doen. #Feyenoord reageer retweet
Omdat de media blijft jagen op onsquote:Op maandag 23 februari 2015 16:02 schreef Thunder0x het volgende:
Gaat een keer fout bij die gozer. Is al tweede keer nu toch dat de aanklager beelden moet bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |