quote:
Noem mij maar orakelquote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
jawel joh, Immers gaat scoren ook nog
Die geeft fijne voorzetten. Wat een verademing tegenover Nelom en Wilkshire.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Caland het volgende:
Had ik al gezegd dat Karsdorp een geweldige traptechniek heeft.
Eens. Hopelijk krijgt hij de komende wedstrijden ook wat meer speelminuten.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef Typisch het volgende:
Hakkebar mag wel een verlenging krijgen trouwens, speelt prima.
Van zijn contract that is.
En dan telt die van Manu ook nog eens niet als schot op doel.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:28 schreef Sunri5e het volgende:
Feyenoord verdiend gewonnen. Excelsior overklast. Ben benieuwd naar de statistieken.
pijnlijk maar waarquote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef Collide het volgende:
Immers ga je wel missen as. donderdag. Jammer, dat hij zo'n overbodige gele kaart kreeg.
Toornstra op zijn plek en Achahbar op rechts lijkt me een prima alternatiefquote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef Collide het volgende:
Immers ga je wel missen as. donderdag. Jammer, dat hij zo'n overbodige gele kaart kreeg.
Manu, Achahbar, Schaken. Zomaar drie spelers die beter zijn dan Boëtius en Vilhena.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toornstra op zijn plek en Achahbar op rechts lijkt me een prima alternatief.
Waarvan Schaken niet meer bij Feyenoord speeltquote:Op zondag 22 februari 2015 18:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Manu, Achahbar, Schaken. Zomaar drie spelers die beter zijn dan Boëtius en Vilhena.
Ja dat is best jammer als ik Boëtius en Vilhena zo zie ploeteren.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarvan Schaken niet meer bij Feyenoord speelt.
Voor? Dat handje? Viel best mee.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef Caland het volgende:
Kazim kan wel een schorsingkje verwachten gok ik zo.
Is beoordeeld toch? Er werd een vrije trap voor gegeven.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef Caland het volgende:
Kazim kan wel een schorsingkje verwachten gok ik zo.
Meh, moet hij gewoon niet doen. Slaat hem in principe gewoon, mag je best een schorsing voor geven.quote:
Oh dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is beoordeeld toch? Er werd een vrije trap voor gegeven.
Zo'n scoreverloop als dit zou voor donderdag ook wel leuk zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef Collide het volgende:
Nou op naar donderdag. Hopelijk gewoon een 2-0 overwinning.
Doe maar niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo'n scoreverloop als dit zou voor donderdag ook wel leuk zijn.
Ik had niet de indruk dat het bewust slaan was, meer af/wegzetten. Maar goed, het leek er wel op, kan een schorsing opleveren, dus je hebt gewoon 40-45% gelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, moet hij gewoon niet doen. Slaat hem in principe gewoon, mag je best een schorsing voor geven.
Ik zie die Romeinen er eerlijk gezegd geen 2 scoren. Ben vooral bang voor 1-1.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo'n scoreverloop als dit zou voor donderdag ook wel leuk zijn.
Mwah, Achahbar heb je echt geen zak aan in de omschakeling. Voor zo'n pot is het wel heel fijn zo'n speler.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:41 schreef Tortugal het volgende:
Maar na Achahbar zo gespeeld gezien te hebben kan zelfs Fred de Boeet niet meer opstellen toch
Wordt toch nooit in de omschakeling gespeeld met dat verschrikkelijk lage tempo altijdquote:Op zondag 22 februari 2015 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, Achahbar heb je echt geen zak aan in de omschakeling. Voor zo'n pot is het wel heel fijn zo'n speler.
Gewoon waardevolle speler.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:43 schreef Typisch het volgende:
Kazan wel weer gewoon goaltje en assist.
He-le-maal weggetikt.twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 22-02-2015 om 18:45:35Feyenoord had tegen Excelsior 77,9% balbezit, geen enkel team had hoger in een wedstrijd dit seizoen. (Via @OptaJohan) reageer retweet
Met rood is dat ook niet moeilijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef Caland het volgende:
He-le-maal weggetikt.twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 22-02-2015 om 18:45:35Feyenoord had tegen Excelsior 77,9% balbezit, geen enkel team had hoger in een wedstrijd dit seizoen. (Via @OptaJohan) reageer retweet
Jep. Altijd liever een speler als Luuk de Jong, maar heeft wel zijn meerwaarde gehad al dit jaar. Ook aardig wat verpest, maar daar is hij niet alleen in bij Feyenoord.quote:
En zo is het. Het was genieten.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef Caland het volgende:
Was al voor de rooie kaart.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met rood is dat ook niet moeilijk.
Met rood wordt dat knap lastig hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met rood is dat ook niet moeilijk.
hmm ok.quote:
HAHA idd ja hahaquote:Op zondag 22 februari 2015 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met rood wordt dat knap lastig hoor.
Zei ik tochquote:Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef Caland het volgende:
Hier zie je een Lex in zijn natuurlijke habitat. Nadenkend over hoe hij in godsnaam die goal heeft gemaakt.quote:
Hij was een partij slecht vandaag.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier zie je een Lex in zijn natuurlijke habitat. Nadenkend over hoe hij in godsnaam die goal heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |