Het zit diep.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:53 schreef -supergirl- het volgende:
HOEREKIND PAKT HEM f kkkkkkkkKKKKKKK KLOTEJONG
Ik heb nog nooit een inhoudelijk sterk antwoord van jou gelezen over je snitchmotieven. Of dat je er spijt van hebt. Misschien heb ik dat gemist, ben er immers niet altijd.quote:
Sorryquote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aan mijn deskundigheid durven twijfelen
Echt, nu je bek dicht of ik ram op die TR-knop gvd
Je hoeft je er niet voor schamen als het uit onzekerheid voortkwam, dat is normaal op jouw leeftijd.quote:
Omdat niemand ingaat op je gesprekken. Je moet dan ook niet proberen een nieuwe te starten maar gewoon mee doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Japie77 het volgende:
Vind het toch een beetje een saaie bedoening hier....
Hoer gewoon een eind op dan, achterlijke teringdebiel.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Japie77 het volgende:
Credits naar Sait uiteraard.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed gesproken Isaac, jij bent een echte kwaliteitsuser.
begint slechter te worden dan mijn volwassen gimmick ditquote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Japie77 het volgende:
heb je niet naar de radio geluisterd?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een inhoudelijk sterk antwoord van jou gelezen over je snitchmotieven. Of dat je er spijt van hebt. Misschien heb ik dat gemist, ben er immers niet altijd.
Maar blijkbaar heb je die ook niet anders zou je wel even normaal kunnen reageren in plaats van gelijk zo doen.
Nou nou nou moet dat nou?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoer gewoon een eind op dan, achterlijke teringdebiel.
Heb jij ergens een inhoudelijke post gelezen van Fylax omtrent zijn snitchgedrag?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat niemand ingaat op je gesprekken. Je moet dan ook niet proberen een nieuwe te starten maar gewoon mee doen.
Dat was niet inhoudelijk sterk en daar heeft Fylax geen excuses voor zijn snitchgedrag aangeboden.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
heb je niet naar de radio geluisterd?
Nee, vertel.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
heb je niet naar de radio geluisterd?
Ah ok. Thx.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat niemand ingaat op je gesprekken. Je moet dan ook niet proberen een nieuwe te starten maar gewoon mee doen.
Deze teksten op google gevonden?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als NEDERLAND DIT WILT EN ZO DOOR GAAT MET MOSLIMS TE BEKRITISEREN DAN NEMEN WIJ TOCH NEDERLAND OVER !!
HOMO's niet Bang zijn jullie mogen blijven maar wel als SLAVEN !!!!
Het gaat er nu al een week over. Hij heeft afgelopen donderdag gezegd dat hij niet anders wist hoe er mee om te gaan. Nu moet ik zeggen dat die quote-verzameling van Toto best confronterend kunnen zijn voor een puber. Alsnog is dat snitchgedrag niet oke, maar om er nu over bezig te blijven.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:58 schreef Chai het volgende:
Heb jij ergens een inhoudelijke post gelezen van Fylax omtrent zijn snitchgedrag?
Ik heb die gemist namelijk. Zie hem alleen maar telkens huilen dat het er alweer over gaat.
Je denkt toch niet echt dat deze mongie een kloon van mij is hè?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Altijd.
Zijn er nog kkindianen in je tuin geweest van de week?
Oké, niks bekend over de motieven dus.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fylax zei sorry voor de bans, maar niet voor zijn snitchgedrag_!!!
Gaf je dat niet zelf toe op de radio?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat deze mongie een kloon van mij is hè?
Fylax is niet onzeker, maar een hele stoere jongens die alles mee kan nemen naar achter. Ik zou maar uitkijken met deze crewbash dus.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké, niks bekend over de motieven dus.
Als hij aangaf dat hij zich door onzekerheid aangevallen voelde en niet moedig genoeg was om mensen zelf aan te spreken dan had ik nu onmiddellijk mijn excuses aangeboden dat ik het weer opgerakeld had.
watquote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaf je dat niet zelf toe op de radio?
Nee dat is inderdaad een stapje te ver voor het brein, maar voor hemzelf moet de link tussen zijn motieven en gedrag wel een keer duidelijk worden. Dan kan hij in de toekomst verantwoordelijkheid voor zijn gedrag nemen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gaat er nu al een week over. Hij heeft afgelopen donderdag gezegd dat hij niet anders wist hoe er mee om te gaan. Nu moet ik zeggen dat die quote-verzameling van Toto best confronterend kunnen zijn voor een puber. Alsnog is dat snitchgedrag niet oke, maar om er nu over bezig te blijven.
Een antwoord krijg je toch niet. Niemand (en zeker geen puber) gaat toegeven dingen te doen uit onzekerheid.
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
wat
Dit is de enige user die ik ooit geblokkeerd heb.
Hihi iedereen praat met zachte g.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/radioklb/radioklb-190215-fylaxtardis
dan moet je bij hoth zijn, ik had pas geleden 10 afleveringen gezien en was toen gestoptquote:Op zondag 22 februari 2015 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben The Wire S01E02 aan het kijken
Hermann vindt dit leuk
Wat je zegt is dan ook wel goed hoor, want het zal ook daaruit voorkomen. Dat merk je in bepaalde opzichten gewoon.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:03 schreef Chai het volgende:
Nee dat is inderdaad een stapje te ver voor het brein, maar voor hemzelf moet de link tussen zijn motieven en gedrag wel een keer duidelijk worden. Dan kan hij in de toekomst verantwoordelijkheid voor zijn gedrag nemen.
Oh. Jelly.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft een neger gevonden. Seksen de godsganse dag totdat de negerlul wit is.
Afgelopen week nog wel gewoon.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
volgens mij is HOTH niet vaak meer hier he?
Wilde minderen ofzo toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
volgens mij is HOTH niet vaak meer hier he?
Pardon? Mag ik vragen wat dit voor achterlijke opmerking is? Dat is serieus niet eens in mij opgekomen smeerlapquote:Op zondag 22 februari 2015 17:52 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
En nu moeten we grapjes over condooms gaan maken? Ga ergens anders je ziel verkopen voor aandacht.
Nou nou.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Pardon? Mag ik vragen wat dit voor achterlijke opmerking is? Dat is serieus niet eens in mij opgekomen smeerlapIk dacht meer aan rubberlaarzen die ik aangeraakt heb.
Gatverdamme man pervert....
ik dacht ook gelijk aan condoomsquote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Pardon? Mag ik vragen wat dit voor achterlijke opmerking is? Dat is serieus niet eens in mij opgekomen smeerlapIk dacht meer aan rubberlaarzen die ik aangeraakt heb.
Doorzichtig.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef -supergirl- het volgende:
Je klinkt een beetje boos.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
SG wil gewoon aandacht, maar als ik haar aandacht wil geven dan durft ze niet omdat het te persoonlijk wordt.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
SG wil gewoon dat jullie lief zijn
Zo, nou, hehe.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
DM je haar dan wat lieve tekstjes Hoink?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
SG wil gewoon aandacht, maar als ik haar aandacht wil geven dan durft ze niet omdat het te persoonlijk wordt.
En jij denkt dat ze te slap en weerloos is om dat zelf aan te geven, meneer de witte ridder?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begon als 16-jarige op fok, en toentertijd wilde ik inderdaad aandacht. Maar daar ben ik nu wel een beetje overheen gegroeid. Dus nee....quote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
SG wil gewoon aandacht, maar als ik haar aandacht wil geven dan durft ze niet omdat het te persoonlijk wordt.
Ik bespeur enige jaloezie, Chaiquote:Op zondag 22 februari 2015 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze te slap en weerloos is om dat zelf aan te geven, meneer de witte ridder?
Moest lachen, hoorde dit in jouw stem.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
haha seks, tieten geil zeg dat een vrouw daar over praat.
Weet jij hoe hoink klinkt?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest lachen, hoorde dit in jouw stem.
Feminisme bedoel je.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik bespeur enige jaloezie, Chai
Haan heldquote:Op zondag 22 februari 2015 18:20 schreef haan33 het volgende:
Cuz' I am the one with the fat man skills
Waarom is dit zo moeilijk om te geloven?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:17 schreef -supergirl- het volgende:
Ik begon als 16-jarige op fok, en toentertijd wilde ik inderdaad aandacht. Maar daar ben ik nu wel een beetje overheen gegroeid. Dus nee....
ze zei ook ''een beetje''quote:Op zondag 22 februari 2015 18:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom is dit zo moeilijk om te geloven?
hallo wie ben jijquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal om je tot zulk gedrag te verlagen?
Het is eerder raar om je zorgen te hoeven maken dat je buiten 'de norm' valtquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Aberella het volgende:
Heb geen zin om te koken. Is het raar om een kwart pizza te eten en een halve liter cheesecake ijs?
Ja. En nu weer opgetyft.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal om je tot zulk gedrag te verlagen?
is best wel raar ja, waarom niet gewoon een hele pizza?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Aberella het volgende:
Heb geen zin om te koken. Is het raar om een kwart pizza te eten en een halve liter cheesecake ijs?
Nomnomnomnom cheesecake ijs.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Aberella het volgende:
Ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Aberella het volgende:
Is het raar om een kwart pizza te eten
Zou het in BNW vragen.quote:
Je eet altijd meer hartig dan dat je toetje eet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Aberella het volgende:
guus was toch duidelijk?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe noem je jou stijl? Holbewonerstijl ofzo?
Nee, gewoon direct en bondig.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik vind alles helemaal mooi, als je straks maar niet gaat liggen miepen over je maagquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Aberella het volgende:
Niet tegen guus hequote:Op zondag 22 februari 2015 18:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En waarom zou ik aan zulk soort rare opmerkingen gehoor geven?
Ja maar heb gisteren 3/4 gegeten. Paste niet helemaal op het ovenrekje.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Die eet je toch gewoon helemaal
Kijk, of je doet leuk mee... of niet...quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En waarom zou ik aan zulk soort rare opmerkingen gehoor geven?
Groentensoepquote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
Een scheutje Maggi in mijn zelfgemaakte groentensoep.
doe nou maar gewoon leuk meequote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar Guus lijkt me nogal een halve zool. Kan het mis hebben natuurlijk.
Wat doe jij allemaal in je groentesoep?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
Een scheutje Maggi in mijn zelfgemaakte groentensoep.
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja maar heb gisteren 3/4 gegeten. Paste niet helemaal op het ovenrekje.
Groenten en een scheutje Maggi.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal in je groentesoep?
Ik ga zo tomaten-groentesoep maken
Ik doe ook leuk mee.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk, of je doet leuk mee... of niet...
1 uiquote:Op zondag 22 februari 2015 18:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal in je groentesoep?
Ik ga zo tomaten-groentesoep maken
Don't hate the player hate the game.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk, of je doet leuk mee... of niet...
Ik haat helemaal niemand...quote:Op zondag 22 februari 2015 18:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Don't hate the player hate the game.
De ui hoeft van mij nietquote:Op zondag 22 februari 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 ui
2 kg tomaten
1 pak grof gesneden soepgroenten
1 schenkel
3 ons runderpoulet
3 ons mager kalfsgehakt
koriander
laurier
1 kruidenbuiltje tomatensoep
Meekoken in zijn geheel, die zeef je eruit, samen met de schenkel, de pulet, het laurierblad en de kruidenbuil, dan de tomaten erin en weer zeven als die stuk zijnquote:
Ben ik nog niet aan.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef Aberella het volgende:
Heb ik inieder geval nog 20 gr groenten gegeten vandaag.
bigmac op?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef Aberella het volgende:
Heb ik inieder geval nog 20 gr groenten gegeten vandaag.
Gehakt doe ik eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meekoken in zijn geheel, die zeef je eruit, samen met de schenkel, de pulet, het laurierblad en de kruidenbuil, dan de tomaten erin en weer zeven als die stuk zijn
Dan de groenten erbij en de gehaktballetjes
Wel croutons.quote:
wow... pas je op voor en vitamine OD?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mais en champignons op mijn 1/4 pizza.
Ik heb straks ijs met stukken aardbei.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben ik nog niet aan.
Wel 3 stuks fruit.
dan ken je mij nog nietquote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat een schattig kuikentje ben jij.
Zal mijn capsule multivitamine wel laten staan vanavond idd.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wow... pas je op voor en vitamine OD?
Geen foto maar wel lijstjequote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen foto maar wel lijstje
Oseng oseng tempeh (gefrituurde tempeh met spinazie en prei)
Tempeh Kering (gefrituurde tempeh in hete/zoete saus)
Sajoer boontjes (sperzie bonen, wortel en bloemkool in een hete saus met pinda)
Atjar ikan (kabeljauw in pittige kemiri saus)
Zelfgemaakte pindasaus op basis sambal badjak
Nee man..quote:Op zondag 22 februari 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 ui
2 kg tomaten
1 pak grof gesneden soepgroenten
1 schenkel
3 ons runderpoulet
3 ons mager kalfsgehakt
koriander
laurier
1 kruidenbuiltje tomatensoep
Etto, lul, luister, dat is everzwijnsoep met wortelquote:Op zondag 22 februari 2015 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee man..
1 bouillonblokje
1 wortel
6 everzwijnen
Da's groentesoep.
Voor hoeveel man was dit? Die kemiri kabeljauw moet ik ook eens proberen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen foto maar wel lijstje
Oseng oseng tempeh (gefrituurde tempeh met spinazie en prei)
Tempeh Kering (gefrituurde tempeh in hete/zoete saus)
Sajoer boontjes (sperzie bonen, wortel en bloemkool in een hete saus met pinda)
Atjar ikan (kabeljauw in pittige kemiri saus)
Zelfgemaakte pindasaus op basis sambal badjak
Kijk Studio Sport nu. Mss later vnv.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:51 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)f0bc95f5bfa4e26211d5
nee, werk er nooit meer dan 5quote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef Aberella het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je na 6 dagen werken een hele dag kan slapen?
Ik doe geen dachtdienst... dus neequote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef Aberella het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je na 6 dagen werken een hele dag kan slapen?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:25 schreef VeerEli het volgende:
CuteHier ook een vogel-foto.
Van de fotoshoot van vandaag met deze topper![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:04 schreef Remqo het volgende:
Ik heb het net andersom, na 6 dagen slapen kan ik een hele dag werken![]()
![]()
Nou voel ik me beter over mezelfquote:Op zondag 22 februari 2015 19:04 schreef Remqo het volgende:
Ik heb het net andersom, na 6 dagen slapen kan ik een hele dag werken![]()
![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Soms 3 per week, soms 1 in een maand.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb je vaak nachtdienst?![]()
ok... slopend 3 in een week... wel vrij daarna, of verschoven dienst?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:13 schreef Aberella het volgende:
[..]
Soms 3 per week, soms 1 in een maand.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kut gifquote:Op zondag 22 februari 2015 19:23 schreef Gridlok het volgende:
Hoe ik net naar huis liep van shop.
[ afbeelding ]
veel te groot(she/her)![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knurft
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:23 schreef Gridlok het volgende:
Hoe ik net naar huis liep van shop.
[ afbeelding ]![]()
Ken het origineel ook nog
.
Bamibalquote:.
![]()
Nah, is gewoon een kutspel.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een online spel... iets met een bal.. maar ben er zo beroerd slecht in dat ik het niet speelThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Heb echt vet lekkere red velvet cheesecake gemaakt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Ik vind dit een beetje zielig.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Hij gaat straks naar buiten!quote:Op zondag 22 februari 2015 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met welk sausje ga je hem bereiden?![]()
Ik heb het opgezocht. Ik kan hem het beste donker laten zitten tot ik hem vrij laat. Kan nu nog niet weg.quote:![]()
aww schattig muisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 19:46:41 ]![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
aww schattig muisje
ik ben benieuwd wat die vlek op de vloer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie weet goede film netflixOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Hoink ik vond het confronterend toen je zei dat Houses het hele weekend met een neger ligt te neuken.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat die vlek op de vloer is![]()
![]()
ik hoop niet wat ik denk dat het is![]()
![]()
wat denk je dat het is?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
![]()
ik hoop niet wat ik denk dat het is![]()
Ik ben wel benieuwd wat jij denkt nu.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
![]()
ik hoop niet wat ik denk dat het is
Maar ik ga even zoeken, want heb er een post over gemaakt.![]()
Bedankt Hansquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
quote:urinequote:Op zondag 22 februari 2015 19:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij denkt nu.
Maar ik ga even zoeken, want heb er een post over gemaakt.![]()
![]()
Die heb ik al gezienquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Pan's Labyrinth"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
ik dacht dat seizoen 1 van Vikings maar 8 afleveringen had, ik kwam er gisterennacht pas achter dat het er eigenlijk 9 zijnquote:
wat een blunder![]()
Aflevering 9 ook al gezien ondertussen?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat seizoen 1 van Vikings maar 8 afleveringen had, ik kwam er gisterennacht pas achter dat het er eigenlijk 9 zijn
wat een blunder
Seizoen 2 heeft 10 afleveringen"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Word echt even overdonderd door jullie reactiesOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
nee, toen ik erachter kwam was ik al behoorlijk moe. ik ga het zo maar eventjes kijken.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aflevering 9 ook al gezien ondertussen?
Seizoen 2 heeft 10 afleveringen![]()
ik hoef die pic ook niet te zienquote:Op zondag 22 februari 2015 19:55 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Kan de post niet vinden, maar was de koffie die ik uitgespuugd had omdat er een peuk in zat.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:56 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Post yvonne nog een beetje leuk mee?![]()
![]()
(she/her)![]()
Heb jij even geluk. Daar zijn geen pics van.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik hoef die pic ook niet te zien![]()
met een leuke martelscene waar een vrouw met een heggeschaar op iemands lange jan aan het inknippen is![]()
![]()
Gewoon het 2e seizoen van Vikings kijkenquote:Op zondag 22 februari 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
ik weet niet of ik straks Birdman, Nightcrawler of Big Hero 6 moet gaan kijken
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
die film ga ik dus niet kijkenquote:Op zondag 22 februari 2015 19:58 schreef remi1986 het volgende:
met een leuke martelscene waar een vrouw met een heggeschaar op iemands lange jan aan het inknippen is![]()
![]()
Staat er niet eens op johquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Wolf of wall street is echt bazenfilmOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Ik wil nog steeds graag Big Hero 6 kijken maar het lukt telkens niet of ik heb niemand om mee te kijken![]()
![]()
begin ik morgenavond mee, ik heb een keer zin om een goede film te kijkenquote:Op zondag 22 februari 2015 19:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon het 2e seizoen van Vikings kijken![]()
![]()
durf je niet alleen te kijken?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil nog steeds graag Big Hero 6 kijken maar het lukt telkens niet of ik heb niemand om mee te kijken![]()
Gossip Girlquote:Op zondag 22 februari 2015 19:56 schreef eend112 het volgende:
Word echt even overdonderd door jullie reacties
Pretty little liars
Sex and the city 1 & 2![]()
Dat moet ook een keer kunnenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begin ik morgenavond mee, ik heb een keer zin om een goede film te kijken
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
leuk tochquote:Op zondag 22 februari 2015 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan ook echt de namen van fora overnemen.(she/her)![]()
GA GEWOON EEN BOEK LEZEN, ZOMBIES DAT JULLIE D'R ZIJN!!!!!!!!Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
ik doe al genoeg lezen op FOK!quote:Op zondag 22 februari 2015 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
GA GEWOON EEN BOEK LEZEN, ZOMBIES DAT JULLIE D'R ZIJN!!!!!!!!![]()
dat is morgen weer, nieuwe TWDquote:Op zondag 22 februari 2015 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
GA GEWOON EEN BOEK LEZEN, ZOMBIES DAT JULLIE D'R ZIJN!!!!!!!!![]()
![]()
aww schatje tochquote:Op zondag 22 februari 2015 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
![]()
ALLEMAAL AL MINIMAAL 8X GEZIEN MANquote:Op zondag 22 februari 2015 20:01 schreef Aberella het volgende:
[..]
Gossip Girl
Pretty little liars
Sex and the city 1 & 2Zooo mi kk die scène dat ze op het bed van geldbiljetten neuken is echt fantastischquote:Op zondag 22 februari 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die chick die leonardo's vrouw speeltOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Zijn altijd de goeie films.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:58 schreef remi1986 het volgende:
met een leuke martelscene waar een vrouw met een heggeschaar op iemands lange jan aan het inknippen isThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
ja mag idd wel weer wat meer spanning inquote:Op zondag 22 februari 2015 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopen dat het niet meer die schijt van de vorige 2 afleveringen is![]()
![]()
iets meer scenes met Rosita/Maggie in hun natte pakjes mag natuurlijk ookquote:Op zondag 22 februari 2015 20:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja mag idd wel weer wat meer spanning in![]()
Heb wel wat anders lekkers voor jequote:Op zondag 22 februari 2015 20:04 schreef Aberella het volgende:
Ik heb chips, m&m's, maltezers en autodrop in de kast liggen maar is heb nergens trek in.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Wie is A?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
ALLEMAAL AL MINIMAAL 8X GEZIEN MAN![]()
Ik moet altijd een beetje lachen bij dat soort scenesquote:Op zondag 22 februari 2015 20:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja ook echt iets voor jou of niet?
Toegegeven, hij had het wel verdiend
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Ik ook. Ik wil iets eten, maar tegelijkertijd wil ik niks.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:04 schreef Aberella het volgende:
Ik heb chips, m&m's, maltezers en autodrop in de kast liggen maar is heb nergens trek in.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Volgens mij ben jij echt 250 kiloquote:Op zondag 22 februari 2015 20:04 schreef Aberella het volgende:
Ik heb chips, m&m's, maltezers en autodrop in de kast liggen maar is heb nergens trek in.![]()
fixedquote:Op zondag 22 februari 2015 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt 450 kilo![]()
ik gebruik movieboxquote:Op zondag 22 februari 2015 20:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
downloaden dus .. of Popcorn Time![]()
![]()
ik vond de eerste al slechtquote:Op zondag 22 februari 2015 20:09 schreef TARDIS. het volgende:
Hunger games 3 vond ik echt geen flikker aan.![]()
Ik wil ook een film kijken maar eigenlijk ook weer nietquote:Op zondag 22 februari 2015 20:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil iets eten, maar tegelijkertijd wil ik niks.![]()
Nooit een film van gezien.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:09 schreef TARDIS. het volgende:
Hunger games 3 vond ik echt geen flikker aan.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Denk je dat het dan nog in de kast had gelegen?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt 250 kilo![]()
wel kuthumor op de goede manier?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:12 schreef remi1986 het volgende:
heb Horrible Bosses 2 ook gezien, wat een achterlijke kuthumor![]()
goed punt, ik neem het mee naar achter en kom terug met een scherpe replyquote:Op zondag 22 februari 2015 20:11 schreef Aberella het volgende:
[..]
Denk je dat het dan nog in de kast had gelegen?![]()
![]()
het is zo achterlijk dat het ook wel weer leuk is. Vond ik dan tenminste. En Jennifer Aniston natuurlijkquote:![]()
![]()
dan maar eerst de eerste kijkenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het is zo achterlijk dat het ook wel weer leuk is. Vond ik dan tenminste. En Jennifer Aniston natuurlijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: