Oh. Jelly.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft een neger gevonden. Seksen de godsganse dag totdat de negerlul wit is.
Afgelopen week nog wel gewoon.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
volgens mij is HOTH niet vaak meer hier he?
Wilde minderen ofzo toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
volgens mij is HOTH niet vaak meer hier he?
Pardon? Mag ik vragen wat dit voor achterlijke opmerking is? Dat is serieus niet eens in mij opgekomen smeerlapquote:Op zondag 22 februari 2015 17:52 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
En nu moeten we grapjes over condooms gaan maken? Ga ergens anders je ziel verkopen voor aandacht.
Nou nou.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Pardon? Mag ik vragen wat dit voor achterlijke opmerking is? Dat is serieus niet eens in mij opgekomen smeerlapIk dacht meer aan rubberlaarzen die ik aangeraakt heb.
Gatverdamme man pervert....
ik dacht ook gelijk aan condoomsquote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Pardon? Mag ik vragen wat dit voor achterlijke opmerking is? Dat is serieus niet eens in mij opgekomen smeerlapIk dacht meer aan rubberlaarzen die ik aangeraakt heb.
Doorzichtig.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef -supergirl- het volgende:
Je klinkt een beetje boos.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
SG wil gewoon aandacht, maar als ik haar aandacht wil geven dan durft ze niet omdat het te persoonlijk wordt.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
SG wil gewoon dat jullie lief zijn
Zo, nou, hehe.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
DM je haar dan wat lieve tekstjes Hoink?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
SG wil gewoon aandacht, maar als ik haar aandacht wil geven dan durft ze niet omdat het te persoonlijk wordt.
En jij denkt dat ze te slap en weerloos is om dat zelf aan te geven, meneer de witte ridder?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begon als 16-jarige op fok, en toentertijd wilde ik inderdaad aandacht. Maar daar ben ik nu wel een beetje overheen gegroeid. Dus nee....quote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
SG wil gewoon aandacht, maar als ik haar aandacht wil geven dan durft ze niet omdat het te persoonlijk wordt.
Ik bespeur enige jaloezie, Chaiquote:Op zondag 22 februari 2015 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze te slap en weerloos is om dat zelf aan te geven, meneer de witte ridder?
Moest lachen, hoorde dit in jouw stem.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
haha seks, tieten geil zeg dat een vrouw daar over praat.
Weet jij hoe hoink klinkt?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest lachen, hoorde dit in jouw stem.
Feminisme bedoel je.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik bespeur enige jaloezie, Chai
Haan heldquote:Op zondag 22 februari 2015 18:20 schreef haan33 het volgende:
Cuz' I am the one with the fat man skills
Waarom is dit zo moeilijk om te geloven?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:17 schreef -supergirl- het volgende:
Ik begon als 16-jarige op fok, en toentertijd wilde ik inderdaad aandacht. Maar daar ben ik nu wel een beetje overheen gegroeid. Dus nee....
ze zei ook ''een beetje''quote:Op zondag 22 februari 2015 18:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom is dit zo moeilijk om te geloven?
hallo wie ben jijquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal om je tot zulk gedrag te verlagen?
Het is eerder raar om je zorgen te hoeven maken dat je buiten 'de norm' valtquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Aberella het volgende:
Heb geen zin om te koken. Is het raar om een kwart pizza te eten en een halve liter cheesecake ijs?
Ja. En nu weer opgetyft.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal om je tot zulk gedrag te verlagen?
is best wel raar ja, waarom niet gewoon een hele pizza?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Aberella het volgende:
Heb geen zin om te koken. Is het raar om een kwart pizza te eten en een halve liter cheesecake ijs?
Nomnomnomnom cheesecake ijs.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Aberella het volgende:
Ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Aberella het volgende:
Is het raar om een kwart pizza te eten
Zou het in BNW vragen.quote:
Je eet altijd meer hartig dan dat je toetje eet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Aberella het volgende:
guus was toch duidelijk?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe noem je jou stijl? Holbewonerstijl ofzo?
Nee, gewoon direct en bondig.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe noem je jou stijl? Holbewonerstijl ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |