Ik vind alles helemaal mooi, als je straks maar niet gaat liggen miepen over je maagquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Aberella het volgende:
Heb geen zin om te koken. Is het raar om een kwart pizza te eten en een halve liter cheesecake ijs?
Niet tegen guus hequote:Op zondag 22 februari 2015 18:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe noem je jou stijl? Holbewonerstijl ofzo?
Waarom niet?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En waarom zou ik aan zulk soort rare opmerkingen gehoor geven?
Ja maar heb gisteren 3/4 gegeten. Paste niet helemaal op het ovenrekje.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Die eet je toch gewoon helemaal
Kijk, of je doet leuk mee... of niet...quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En waarom zou ik aan zulk soort rare opmerkingen gehoor geven?
Groentensoepquote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
Een scheutje Maggi in mijn zelfgemaakte groentensoep.
doe nou maar gewoon leuk meequote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar Guus lijkt me nogal een halve zool. Kan het mis hebben natuurlijk.
Wat doe jij allemaal in je groentesoep?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
Een scheutje Maggi in mijn zelfgemaakte groentensoep.
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja maar heb gisteren 3/4 gegeten. Paste niet helemaal op het ovenrekje.
Groenten en een scheutje Maggi.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal in je groentesoep?
Ik ga zo tomaten-groentesoep maken
Ik doe ook leuk mee.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk, of je doet leuk mee... of niet...
1 uiquote:Op zondag 22 februari 2015 18:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal in je groentesoep?
Ik ga zo tomaten-groentesoep maken
Don't hate the player hate the game.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk, of je doet leuk mee... of niet...
Ik haat helemaal niemand...quote:Op zondag 22 februari 2015 18:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Don't hate the player hate the game.
De ui hoeft van mij nietquote:Op zondag 22 februari 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 ui
2 kg tomaten
1 pak grof gesneden soepgroenten
1 schenkel
3 ons runderpoulet
3 ons mager kalfsgehakt
koriander
laurier
1 kruidenbuiltje tomatensoep
Meekoken in zijn geheel, die zeef je eruit, samen met de schenkel, de pulet, het laurierblad en de kruidenbuil, dan de tomaten erin en weer zeven als die stuk zijnquote:
Ben ik nog niet aan.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef Aberella het volgende:
Heb ik inieder geval nog 20 gr groenten gegeten vandaag.
bigmac op?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef Aberella het volgende:
Heb ik inieder geval nog 20 gr groenten gegeten vandaag.
Gehakt doe ik eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meekoken in zijn geheel, die zeef je eruit, samen met de schenkel, de pulet, het laurierblad en de kruidenbuil, dan de tomaten erin en weer zeven als die stuk zijn
Dan de groenten erbij en de gehaktballetjes
Wel croutons.quote:
wow... pas je op voor en vitamine OD?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mais en champignons op mijn 1/4 pizza.
Ik heb straks ijs met stukken aardbei.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben ik nog niet aan.
Wel 3 stuks fruit.
dan ken je mij nog nietquote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat een schattig kuikentje ben jij.
Zal mijn capsule multivitamine wel laten staan vanavond idd.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wow... pas je op voor en vitamine OD?
Geen foto maar wel lijstjequote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen foto maar wel lijstje
Oseng oseng tempeh (gefrituurde tempeh met spinazie en prei)
Tempeh Kering (gefrituurde tempeh in hete/zoete saus)
Sajoer boontjes (sperzie bonen, wortel en bloemkool in een hete saus met pinda)
Atjar ikan (kabeljauw in pittige kemiri saus)
Zelfgemaakte pindasaus op basis sambal badjak
Nee man..quote:Op zondag 22 februari 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 ui
2 kg tomaten
1 pak grof gesneden soepgroenten
1 schenkel
3 ons runderpoulet
3 ons mager kalfsgehakt
koriander
laurier
1 kruidenbuiltje tomatensoep
Etto, lul, luister, dat is everzwijnsoep met wortelquote:Op zondag 22 februari 2015 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee man..
1 bouillonblokje
1 wortel
6 everzwijnen
Da's groentesoep.
Voor hoeveel man was dit? Die kemiri kabeljauw moet ik ook eens proberen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen foto maar wel lijstje
Oseng oseng tempeh (gefrituurde tempeh met spinazie en prei)
Tempeh Kering (gefrituurde tempeh in hete/zoete saus)
Sajoer boontjes (sperzie bonen, wortel en bloemkool in een hete saus met pinda)
Atjar ikan (kabeljauw in pittige kemiri saus)
Zelfgemaakte pindasaus op basis sambal badjak
Kijk Studio Sport nu. Mss later vnv.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:51 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)f0bc95f5bfa4e26211d5
nee, werk er nooit meer dan 5quote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef Aberella het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je na 6 dagen werken een hele dag kan slapen?
Ik doe geen dachtdienst... dus neequote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef Aberella het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je na 6 dagen werken een hele dag kan slapen?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:25 schreef VeerEli het volgende:
CuteHier ook een vogel-foto.
Van de fotoshoot van vandaag met deze topper![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:04 schreef Remqo het volgende:
Ik heb het net andersom, na 6 dagen slapen kan ik een hele dag werken![]()
![]()
Nou voel ik me beter over mezelfquote:Op zondag 22 februari 2015 19:04 schreef Remqo het volgende:
Ik heb het net andersom, na 6 dagen slapen kan ik een hele dag werken![]()
![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Soms 3 per week, soms 1 in een maand.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb je vaak nachtdienst?![]()
ok... slopend 3 in een week... wel vrij daarna, of verschoven dienst?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:13 schreef Aberella het volgende:
[..]
Soms 3 per week, soms 1 in een maand.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kut gifquote:Op zondag 22 februari 2015 19:23 schreef Gridlok het volgende:
Hoe ik net naar huis liep van shop.
[ afbeelding ]
veel te groot(she/her)![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knurft
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:23 schreef Gridlok het volgende:
Hoe ik net naar huis liep van shop.
[ afbeelding ]![]()
Ken het origineel ook nog
.
Bamibalquote:.
![]()
Nah, is gewoon een kutspel.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een online spel... iets met een bal.. maar ben er zo beroerd slecht in dat ik het niet speelThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Heb echt vet lekkere red velvet cheesecake gemaakt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Ik vind dit een beetje zielig.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Hij gaat straks naar buiten!quote:Op zondag 22 februari 2015 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met welk sausje ga je hem bereiden?![]()
Ik heb het opgezocht. Ik kan hem het beste donker laten zitten tot ik hem vrij laat. Kan nu nog niet weg.quote:![]()
aww schattig muisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 19:46:41 ]![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
aww schattig muisje
ik ben benieuwd wat die vlek op de vloer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie weet goede film netflixOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Hoink ik vond het confronterend toen je zei dat Houses het hele weekend met een neger ligt te neuken.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat die vlek op de vloer is![]()
![]()
ik hoop niet wat ik denk dat het is![]()
![]()
wat denk je dat het is?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
![]()
ik hoop niet wat ik denk dat het is![]()
Ik ben wel benieuwd wat jij denkt nu.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
![]()
ik hoop niet wat ik denk dat het is
Maar ik ga even zoeken, want heb er een post over gemaakt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: