Het zit diep.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:53 schreef -supergirl- het volgende:
HOEREKIND PAKT HEM f kkkkkkkkKKKKKKK KLOTEJONG
Ik heb nog nooit een inhoudelijk sterk antwoord van jou gelezen over je snitchmotieven. Of dat je er spijt van hebt. Misschien heb ik dat gemist, ben er immers niet altijd.quote:
Sorryquote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aan mijn deskundigheid durven twijfelen
Echt, nu je bek dicht of ik ram op die TR-knop gvd
Je hoeft je er niet voor schamen als het uit onzekerheid voortkwam, dat is normaal op jouw leeftijd.quote:
Omdat niemand ingaat op je gesprekken. Je moet dan ook niet proberen een nieuwe te starten maar gewoon mee doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Japie77 het volgende:
Vind het toch een beetje een saaie bedoening hier....
Hoer gewoon een eind op dan, achterlijke teringdebiel.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Japie77 het volgende:
Credits naar Sait uiteraard.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed gesproken Isaac, jij bent een echte kwaliteitsuser.
begint slechter te worden dan mijn volwassen gimmick ditquote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Japie77 het volgende:
heb je niet naar de radio geluisterd?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een inhoudelijk sterk antwoord van jou gelezen over je snitchmotieven. Of dat je er spijt van hebt. Misschien heb ik dat gemist, ben er immers niet altijd.
Maar blijkbaar heb je die ook niet anders zou je wel even normaal kunnen reageren in plaats van gelijk zo doen.
Nou nou nou moet dat nou?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoer gewoon een eind op dan, achterlijke teringdebiel.
Heb jij ergens een inhoudelijke post gelezen van Fylax omtrent zijn snitchgedrag?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat niemand ingaat op je gesprekken. Je moet dan ook niet proberen een nieuwe te starten maar gewoon mee doen.
Dat was niet inhoudelijk sterk en daar heeft Fylax geen excuses voor zijn snitchgedrag aangeboden.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
heb je niet naar de radio geluisterd?
Nee, vertel.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
heb je niet naar de radio geluisterd?
Ah ok. Thx.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat niemand ingaat op je gesprekken. Je moet dan ook niet proberen een nieuwe te starten maar gewoon mee doen.
Deze teksten op google gevonden?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als NEDERLAND DIT WILT EN ZO DOOR GAAT MET MOSLIMS TE BEKRITISEREN DAN NEMEN WIJ TOCH NEDERLAND OVER !!
HOMO's niet Bang zijn jullie mogen blijven maar wel als SLAVEN !!!!
Het gaat er nu al een week over. Hij heeft afgelopen donderdag gezegd dat hij niet anders wist hoe er mee om te gaan. Nu moet ik zeggen dat die quote-verzameling van Toto best confronterend kunnen zijn voor een puber. Alsnog is dat snitchgedrag niet oke, maar om er nu over bezig te blijven.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:58 schreef Chai het volgende:
Heb jij ergens een inhoudelijke post gelezen van Fylax omtrent zijn snitchgedrag?
Ik heb die gemist namelijk. Zie hem alleen maar telkens huilen dat het er alweer over gaat.
Je denkt toch niet echt dat deze mongie een kloon van mij is hè?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Altijd.
Zijn er nog kkindianen in je tuin geweest van de week?
Oké, niks bekend over de motieven dus.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fylax zei sorry voor de bans, maar niet voor zijn snitchgedrag_!!!
Gaf je dat niet zelf toe op de radio?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat deze mongie een kloon van mij is hè?
Fylax is niet onzeker, maar een hele stoere jongens die alles mee kan nemen naar achter. Ik zou maar uitkijken met deze crewbash dus.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké, niks bekend over de motieven dus.
Als hij aangaf dat hij zich door onzekerheid aangevallen voelde en niet moedig genoeg was om mensen zelf aan te spreken dan had ik nu onmiddellijk mijn excuses aangeboden dat ik het weer opgerakeld had.
watquote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaf je dat niet zelf toe op de radio?
Nee dat is inderdaad een stapje te ver voor het brein, maar voor hemzelf moet de link tussen zijn motieven en gedrag wel een keer duidelijk worden. Dan kan hij in de toekomst verantwoordelijkheid voor zijn gedrag nemen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gaat er nu al een week over. Hij heeft afgelopen donderdag gezegd dat hij niet anders wist hoe er mee om te gaan. Nu moet ik zeggen dat die quote-verzameling van Toto best confronterend kunnen zijn voor een puber. Alsnog is dat snitchgedrag niet oke, maar om er nu over bezig te blijven.
Een antwoord krijg je toch niet. Niemand (en zeker geen puber) gaat toegeven dingen te doen uit onzekerheid.
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
wat
Dit is de enige user die ik ooit geblokkeerd heb.
Hihi iedereen praat met zachte g.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/radioklb/radioklb-190215-fylaxtardis
dan moet je bij hoth zijn, ik had pas geleden 10 afleveringen gezien en was toen gestoptquote:Op zondag 22 februari 2015 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben The Wire S01E02 aan het kijken
Hermann vindt dit leuk
Wat je zegt is dan ook wel goed hoor, want het zal ook daaruit voorkomen. Dat merk je in bepaalde opzichten gewoon.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:03 schreef Chai het volgende:
Nee dat is inderdaad een stapje te ver voor het brein, maar voor hemzelf moet de link tussen zijn motieven en gedrag wel een keer duidelijk worden. Dan kan hij in de toekomst verantwoordelijkheid voor zijn gedrag nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |