Het zit diep.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:53 schreef -supergirl- het volgende:
HOEREKIND PAKT HEM f kkkkkkkkKKKKKKK KLOTEJONG
Ik heb nog nooit een inhoudelijk sterk antwoord van jou gelezen over je snitchmotieven. Of dat je er spijt van hebt. Misschien heb ik dat gemist, ben er immers niet altijd.quote:
Sorryquote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aan mijn deskundigheid durven twijfelen
Echt, nu je bek dicht of ik ram op die TR-knop gvd
Je hoeft je er niet voor schamen als het uit onzekerheid voortkwam, dat is normaal op jouw leeftijd.quote:
Omdat niemand ingaat op je gesprekken. Je moet dan ook niet proberen een nieuwe te starten maar gewoon mee doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Japie77 het volgende:
Vind het toch een beetje een saaie bedoening hier....
Hoer gewoon een eind op dan, achterlijke teringdebiel.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Japie77 het volgende:
Credits naar Sait uiteraard.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed gesproken Isaac, jij bent een echte kwaliteitsuser.
begint slechter te worden dan mijn volwassen gimmick ditquote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Japie77 het volgende:
heb je niet naar de radio geluisterd?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een inhoudelijk sterk antwoord van jou gelezen over je snitchmotieven. Of dat je er spijt van hebt. Misschien heb ik dat gemist, ben er immers niet altijd.
Maar blijkbaar heb je die ook niet anders zou je wel even normaal kunnen reageren in plaats van gelijk zo doen.
Nou nou nou moet dat nou?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoer gewoon een eind op dan, achterlijke teringdebiel.
Heb jij ergens een inhoudelijke post gelezen van Fylax omtrent zijn snitchgedrag?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat niemand ingaat op je gesprekken. Je moet dan ook niet proberen een nieuwe te starten maar gewoon mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |