Voor het item?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:02 schreef hoink581 het volgende:
Ik zoek nog 1 dappere fokster die donderdag wil inbellen. PM of DM me aub.
Vanwaar een FOK!ster?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:02 schreef hoink581 het volgende:
Ik zoek nog 1 dappere fokster die donderdag wil inbellen. PM of DM me aub.
Ah oke.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geheim project, heb er meer nodig.
ik ga het sowieso recordenquote:Op zondag 22 februari 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah oke.
ik hoop dat het opgenomen wordt, want ik ben laat thuis komende week
Top man!quote:
Die discussie komt dit jaar wel erg vroegquote:
Twaalfde zaterdag na 5 december lees ik net op de FP.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die discussie komt dit jaar wel erg vroeg
Ik vind dat ze vuurwerk, net als alle andere dingen in Nederland waar iedereen met zand in haar zure pruim zich aan kan storen, van roken tot ademen, verboden moet worden.quote:
Smakken. Smakken moet verboden worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat ze vuurwerk, net als alle andere dingen in Nederland waar iedereen met zand in haar zure pruim zich aan kon storen, van roken tot ademen, verboden moet worden.
ik weet niet wat ik erger moet vinden, de FP of de pietendiscussiequote:Op zondag 22 februari 2015 00:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Twaalfde zaterdag na 5 december lees ik net op de FP.
De FP lezen
Gaat ook op de lijst.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smakken. Smakken moet verboden worden.
Ik kom daar nooit zo eigenlijk. Om de een of andere reden - weet het zelf niet te bemoeien - trekt mij de FP niet zo.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik erger moet vinden, de FP of de pietendiscussie
Ik gebruikte de FP altijd mobiel omdat het makkelijk, snel en overzichtelijk was. Maar sinds de nieuwe lay-out en de oude mobiele website verdwenen is kom ik daar nooit maar dan ook nooit meer.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
friends met benefits toghquote:Op zondag 22 februari 2015 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
Iemand wil zogenaamd vrienden zijn, maar bedelt wel om foto'swat is dat voor vriendschap
Misschien wil hij/zij een mooi aquarel maken van je om de vriendschap te beklinken.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
Iemand wil zogenaamd vrienden zijn, maar bedelt wel om foto'swat is dat voor vriendschap
ik zal jou eens beklinkenquote:Op zondag 22 februari 2015 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien wil hij/zij een mooi aquarel maken van je om de vriendschap te beklinken.
http://mobiel.fok.nl/quote:Op zondag 22 februari 2015 00:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruikte de FP altijd mobiel omdat het makkelijk, snel en overzichtelijk was. Maar sinds de nieuwe lay-out en de oude mobiele website verdwenen is kom ik daar nooit maar dan ook nooit meer.
De combinatie.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
De degens kruisen, zoals ze dat in een ridderroman - hoewel niet in die context - zouden noemen.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zal jou eens beklinken
ehehehehehe
Maakt de hele discussie niet minder kansloos. Ben er zo onderhand wel klaar mee.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zwarte piet kan ook echt niet meer.
Inderdaad een kansloze discussie terwijl de echte problematiek in deze wereld ongekend blijft.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maakt de hele discussie niet minder kansloos. Ben er zo onderhand wel klaar mee.
Het regime van Israël, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Inderdaad een kansloze discussie terwijl de echte problematiek in deze wereld ongekend blijft.
Dan heeft de FP zojuist z'n dieptepunt bereiktquote:
Die users daar weten steeds weer een stapje verder te gaan als je denkt dat het dieptepunt bereikt is.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan heeft de FP zojuist z'n dieptepunt bereikt
jupquote:Op zondag 22 februari 2015 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het regime van Israël, bijvoorbeeld.
Het houdt niet op, niet vanzelf....quote:Op zondag 22 februari 2015 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die users daar weten steeds weer een stapje verder te gaan als je denkt dat het dieptepunt bereikt is.
Truste.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luitjes, ik vind het mooi geweest, donderdag staat op de agenda, ik schakel in - ik wil even een linkje dan, geen flauw idee hoe ik KLB radio moet bereiken.
Slaap ze dadelijk - of morgen!
Slaap lekker.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luitjes, ik vind het mooi geweest, donderdag staat op de agenda, ik schakel in - ik wil even een linkje dan, geen flauw idee hoe ik KLB radio moet bereiken.
Slaap ze dadelijk - of morgen!
laatste keer dat ik naar kenia ging kwam ik niet terugquote:Op zondag 22 februari 2015 00:44 schreef Stompzinnig het volgende:
nice ik ga komende zomer naar kenia met een vriend, leeuwen schieten enzo
gevaarlijk land, ik ken iemand die ooit in kenia is geweest en die is vorige week in amsterdam zuid door een bus doodgereden, dus...quote:Op zondag 22 februari 2015 00:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
laatste keer dat ik naar kenia ging kwam ik niet terug
SZ'je dit.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat daar een link in zit, je doet er grappig over maar de KNM houdt toeristen enz allemaal bijquote:Op zondag 22 februari 2015 00:46 schreef TARDIS. het volgende:
gevaarlijk land, ik ken iemand die ooit in kenia is geweest en die is vorige week in amsterdam zuid door een bus
ey denk je dat ik grappig doe, ik ga nooit meer na dat land, ik ben al bang voor de KLM laat staan de KNMquote:Op zondag 22 februari 2015 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat daar een link in zit, je doet er grappig over maar de KNM houdt toeristen enz allemaal bij
misschien zeggen de volgende dingen je wat:
- Taipei bombing 2009 opgeeist door KNM na aanleiding van 2 toeristen die het jaar ervoor in kenia waren geweest, 128 doden
- Tokyo Nuclear Bombing Test 2010, opgeeist door KNM, 1488 doden
- Aidsconference bombing 2011, opgeeist door KNM, 8 toeristen, 394 doden
- Nuclear bombing of Mehico Xity, 2012, 1.4 miljoen doden opgeeist door KNM
je moet bang zijn voor de KNM
Kenian Nigguerilla Maffia is waar KNm voor staat als je e dat afvroegquote:Op zondag 22 februari 2015 00:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ey denk je dat ik grappig doe, ik ga nooit meer na dat land, ik ben al bang voor de KLM laat staan de KNM
Dat snapte ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kenian Nigguerilla Maffia is waar KNm voor staat als je e dat afvroeg
Kuttijden, maar die uurtjes betalen wel goed uit.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:57 schreef BlueMage het volgende:
Morgen om half 9 's avonds moet ik weer werken, wat zijn dit voor tijden?
Waarom moet je altijd zo'n douchebag zijn en leg je niet even uit wat je ermee bedoelt?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet heb ik het idee.
Ja en aangezien ik na de middelbare school geen reet meer heb uitgevoerd moet ik verder ook niet zeiken.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kuttijden, maar die uurtjes betalen wel goed uit.
Je bent in ieder geval bewust van de keuze die je toen gemaakt hebt.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja en aangezien ik na de middelbare school geen reet meer heb uitgevoerd moet ik verder ook niet zeiken.![]()
wat is er nu nog op tv dan dat je wil zien? Alleen maar hoeren van bel mij, bel nuquote:Op zondag 22 februari 2015 01:17 schreef TheWeeknd het volgende:
ik wil in de woonkamer tv kijken maar het is hier koud
boven in mn kamer is het warm maar kan ik geen tv kijken
dan maar netflix
Voetbal op BBCquote:Op zondag 22 februari 2015 01:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is er nu nog op tv dan dat je wil zien? Alleen maar hoeren van bel mij, bel nu
ID kijkenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is er nu nog op tv dan dat je wil zien? Alleen maar hoeren van bel mij, bel nu
Op het moment wel.quote:
doeiiquote:Op zondag 22 februari 2015 01:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ga maar eens naar bed
Truste jongens
lol wat ga je daar doenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ga maar eens naar bed
Truste jongens
waarom neem je theweeknd apart?quote:
daar heb je een puntquote:
verveeld, ik ga nog wat aan series kijken en dan zeg ik voor even doei tegen de wereldquote:Op zondag 22 februari 2015 01:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
duss hoe is het met ons allemaal?
doei alvastquote:Op zondag 22 februari 2015 01:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
verveeld, ik ga nog wat aan series kijken en dan zeg ik voor even doei tegen de wereld
Kerkklokken kloppen niet, die luiden, gekquote:Op zondag 22 februari 2015 09:36 schreef TheWeeknd het volgende:
waarom moeten kerkklokken 5 tot 10 minuten lang kloppen, 1x is toch ook genoeg?
who caresquote:Op zondag 22 februari 2015 09:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kerkklokken kloppen niet, die luiden, gek
Ik care... je moet het gewoon goed zeggenquote:Op zondag 22 februari 2015 09:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
who caresals ik niet zo vroeg wakker werd gemaakt door die kutklok had ik dat wellicht goed gezegd
ik wil kunnen slapenquote:Op zondag 22 februari 2015 09:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik care... je moet het gewoon goed zeggen
Sws al die kerklui 's ochtendsquote:
quote:
Dat doen alleen refo's toch.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
massaal om 10 uur sochtends naar de kerk lopen in hun begraafpakje
Ze lopen ook gewoon stug door ook al hebben ze geen voorrang.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
massaal om 10 uur sochtends naar de kerk lopen in hun begraafpakje
woon je in Staphorst ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ze lopen ook gewoon stug door ook al hebben ze geen voorrang.
Chai ik was gisteren lekker nuchter en recht door zee in mijn benadering en kreeg toch geen sjoegge, waar ging het mis?quote:
dickpic gestuurd?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chai ik was gisteren lekker nuchter en recht door zee in mijn benadering en kreeg toch geen sjoegge, waar ging het mis?
Ik heb niet alles gelezen denk ik? Ik ga altijd gewoon van FOK! af zonder doei te zeggen hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chai ik was gisteren lekker nuchter en recht door zee in mijn benadering en kreeg toch geen sjoegge, waar ging het mis?
Je wilt niet weten.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 10:44 schreef remi1986 het volgende:
ja mensen die ineens doei zeggen en weggaan
Nee dit keer niet, daar gaat het meestal mis omdat ik dan 'te snel ga'quote:
Ja ik wilde met je Facebooken, en toen zei je 'weet je dat wel zeker want ik ben een goeie sherlock', en ik zei 'oei wat bedoel je/wat zijn de consquenties' (heel verhaal) en toen nooit meer iets van je vernomen. What givesquote:Op zondag 22 februari 2015 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen denk ik? Ik ga altijd gewoon van FOK! af zonder doei te zeggen hoor.
Sorryquote:Op zondag 22 februari 2015 10:44 schreef remi1986 het volgende:
Dom, niet meteen je hele portfolio opsturenquote:Op zondag 22 februari 2015 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dit keer niet, daar gaat het meestal mis omdat ik dan 'te snel ga'
Ik zit wel te overwegen binnenkort een nieuwe shoot te doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dom, niet meteen je hele portfolio opsturen
quote:Op zondag 22 februari 2015 10:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dom, niet meteen je hele portfolio opsturen
Ik heb een professionele studioquote:Op zondag 22 februari 2015 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit wel te overwegen binnenkort een nieuwe shoot te doen.
Sowieso weggaanquote:Op zondag 22 februari 2015 10:44 schreef remi1986 het volgende:
Hij is meerdere lijntjes uit het uitwerpenquote:Op zondag 22 februari 2015 10:51 schreef remi1986 het volgende:
ja Tardis, en SG wil je ook niet meer
Oh dat heb ik niet meer gelezen inderdaad.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dit keer niet, daar gaat het meestal mis omdat ik dan 'te snel ga'
[..]
Ja ik wilde met je Facebooken, en toen zei je 'weet je dat wel zeker want ik ben een goeie sherlock', en ik zei 'oei wat bedoel je/wat zijn de consquenties' (heel verhaal) en toen nooit meer iets van je vernomen. What gives
[..]
Sorry
Hoeveel mensen zijn daar al doodgegaan?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een professionele studio
had het over jou hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 10:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sowieso weggaan![]()
Doen alsof er een leven buiten FOK! is![]()
.....
Leugens met jou wilde ik enkel vriendschap.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hij is meerdere lijntjes uit het uitwerpende smeerlap
Ik ga gelijk scheren.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een professionele studio
Ik geloof niet in vriendschap tussen man en vrouwquote:Op zondag 22 februari 2015 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leugens met jou wilde ik enkel vriendschap.
Ik doe zelden snuffquote:Op zondag 22 februari 2015 10:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn daar al doodgegaan?
wow ik ben het een keer met je eensquote:Op zondag 22 februari 2015 10:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik geloof niet in vriendschap tussen man en vrouw
Voel me niet aangesproken.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 10:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wow ik ben het een keer met je eens
belichting kon beteequote:Op zondag 22 februari 2015 10:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo reageerde je ook op mijn portfolio
Dat is volgens mij al de 2e keer nu...quote:Op zondag 22 februari 2015 10:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wow ik ben het een keer met je eens
Ow, ik doe het wel vaak.quote:
ik heb zoveel jongensvriendenquote:Op zondag 22 februari 2015 10:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik geloof niet in vriendschap tussen man en vrouw
ik denk dat mijn beste vriend homoseksueel isquote:Op zondag 22 februari 2015 10:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt dat het zijn
weet hij het zelf al?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:59 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik denk dat mijn beste vriend homoseksueel is
Homoseksuelen zijn de uitzondering die de regel bevestigenquote:Op zondag 22 februari 2015 10:59 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik denk dat mijn beste vriend homoseksueel is
Ik zou me echt kapot schamen als ik dat was en die foto staat overal op internet.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:00 schreef Chai het volgende:
TheWeeknd en haar vrienden:
[ afbeelding ]
Is dat weer een kloon van mekurwa?quote:Op zondag 22 februari 2015 11:00 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2015 11:00 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
nee, dat is hondekotsje nog steedsquote:Op zondag 22 februari 2015 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat weer een kloon van mekurwa?
Dit gaat wel erg snel de andere kant op.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zie mijn vorige bericht over homoseksuelen
heeeeel veel wiet en slaapmiddelen:')!quote:Op zondag 22 februari 2015 11:05 schreef -supergirl- het volgende:
Is het normaal als mensen van 18.00 tot 11.00 slapen? Of hebben ze dan iets gebruikt
Moet kunnen.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:05 schreef -supergirl- het volgende:
Is het normaal als mensen van 18.00 tot 11.00 slapen? Of hebben ze dan iets gebruikt
nee, dat is niet echt normaal. maar dat wist je zelf hopelijk ook welquote:Op zondag 22 februari 2015 11:05 schreef -supergirl- het volgende:
Als je dagenlang wakker bent ga je vanzelf dood.quote:
niet met hulpmiddelenquote:Op zondag 22 februari 2015 11:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je dagenlang wakker bent ga je vanzelf dood.
.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is hondekotsje nog steeds
je bent nog maar 15. doe ff normaal manquote:Op zondag 22 februari 2015 11:11 schreef TheWeeknd het volgende:
volgensmij heb ik eensnzo geslapen met oud en nieuw
maar toen was ik 2 dagen op
quote:Op zondag 22 februari 2015 11:00 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Jij niet :squote:
een 15 jarige mag niet zolang slapen?quote:Op zondag 22 februari 2015 11:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je bent nog maar 15. doe ff normaal man
dacht dat dat juist normaal was op die leeftijd..quote:Op zondag 22 februari 2015 11:31 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
een 15 jarige mag niet zolang slapen?
waar heeft ze het dan overquote:Op zondag 22 februari 2015 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat dat juist normaal was op die leeftijd..
Hoort bij die generatie, zie Fylax.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je bent nog maar 15. doe ff normaal man
ik merk hetquote:Op zondag 22 februari 2015 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik veel, het is sg, who knows how she thinks..
vroeger kon je nog als 15 jarige ladderzat thuis komen en de hele zondag in bed liggen.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger kon je nog als 15 jarige ladderzat thuis komen en de hele zondag in bed liggen.
tegenwoordig drinken ze niet en zitten ze op fok
Dronken FOK!kenquote:Op zondag 22 februari 2015 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger kon je nog als 15 jarige ladderzat thuis komen en de hele zondag in bed liggen.
tegenwoordig drinken ze niet en zitten ze op fok
jawel, toen je gisteren over bieber begonquote:Op zondag 22 februari 2015 11:40 schreef TheWeeknd het volgende:
ik verveel me gewoon zo erg
en als ik niet had verteld dat ik 15 was, had niemand het gedacht ook
ja, maar toen was ik al uit de "hoi-ik-ben-15-jaar"kastquote:Op zondag 22 februari 2015 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, toen je gisteren over bieber begon
maar inderdaad je gedraagt je minder 15 dan bepaalde andere 15 jarigen...
Typisch een lelijkerd opmerking.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:01 schreef Chloroform het volgende:
Als je niet in staat bent om vriendschappen aan te gaan met iemand van het andere geslacht, dan is er echt iets mis met je.
waarom?quote:Op zondag 22 februari 2015 11:41 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
zieligste wat ik ooit gelezen heb
en vraag me nog steeds af waarom ik denk dat je uit heerlen komtquote:Op zondag 22 februari 2015 11:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja, maar toen was ik al uit de "hoi-ik-ben-15-jaar"kast
quote:Op zondag 22 februari 2015 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom?
is best grappig.
behalve als je de dag erna terugleest wat je gezegd hebt
ligt dat niet bij maastricht? mijn oom woonde daar, voor de rest nooit van gehoordquote:Op zondag 22 februari 2015 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vraag me nog steeds af waarom ik denk dat je uit heerlen komt
ach ja, als je terug komt van het uitgaan en nog even plafonddienst hebtquote:Op zondag 22 februari 2015 11:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
in je eentje dronken zijn op internet lijkt me niets haha
ik vraag me alleen af welke 15jarige het dan wel wasquote:Op zondag 22 februari 2015 11:45 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ligt dat niet bij maastricht? mijn oom woonde daar, voor de rest nooit van gehoord
liever dan vrienden dronken appen jaquote:Op zondag 22 februari 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, als je terug komt van het uitgaan en nog even plafonddienst hebt
deze nietquote:Op zondag 22 februari 2015 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag me alleen af welke 15jarige het dan wel was
ervaring mee?quote:Op zondag 22 februari 2015 11:46 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
liever dan vrienden dronken appen ja
Stop nou.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:46 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
liever dan vrienden dronken appen ja
surequote:Op zondag 22 februari 2015 11:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ooh ik heb dat nooit gedaan hoor
ze dachten daarmee een probleem te verhelpen, net als bij udowuquote:Op zondag 22 februari 2015 11:54 schreef -supergirl- het volgende:
Hmm waarom hebben ze JNG ooit opgeheven
Nee. Laat ook maar.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij ook al seks met alle vrouwen gehad die je kent?
TS, het is hier geen reddit.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:04 schreef Gridlok het volgende:
Fipo = First Post, dus technisch gezien is OP faggot.
Geen idee, maar hier gebruiken we TS verdoriequote:Op zondag 22 februari 2015 13:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ye want reddit heeft dat uitgevonden
Maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 22 februari 2015 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee, maar hier gebruiken we TS verdorie
Geen probleem, je bedoelde het goed, laat me je niet nog een keer betrappen op dit soort dingen.quote:
Ik ga klonen.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen probleem, je bedoelde het goed, laat me je niet nog een keer betrappen op dit soort dingen.
TS, het is hier geen 4chan.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:04 schreef Gridlok het volgende:
Fipo = First Post, dus technisch gezien is OP faggot.
25 posts per paginaquote:Op zondag 22 februari 2015 13:11 schreef Stompzinnig het volgende:
PTA-topper:
PTA / Goedkopere benzine techniek
Dronken op chatroulette.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
in je eentje dronken zijn op internet lijkt me niets haha
weer geschoten?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:35 schreef Willoow het volgende:
Heb mijn portie buitenlucht ook weer gehad voor vandaag.
Nee, bij het paard geweest.quote:
Goed om te weten.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn haar zit zeldzaam goed vandaag, dat jullie het even weten.
Nee, maar rij er op het moment 2.quote:
Mijn haar zit ook fantastischquote:Op zondag 22 februari 2015 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
Altijd jammer dat het op een zondag isquote:Op zondag 22 februari 2015 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
Hoezo, als je in de trein zit is het toch ook geen prestatie dat je kunt FOK!ken. Het is niet alsof jij het werk moet doen zittend op zo'n paard.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
op dit moment? En dan ook nog FOK!ken. Netjes hoor
Tijdens het fietsen is moeilijker.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
op dit moment? En dan ook nog FOK!ken. Netjes hoor
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo, als je in de trein zit is het toch ook geen prestatie dat je kunt FOK!ken. Het is niet alsof jij het werk moet doen zittend op zo'n paard.
ook op 2 paarden tegelijk?quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn haar zit ook fantastisch
Ja, maar ik ga zo wel naar buiten. Beter op zondag dan de hele dag op kantoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Altijd jammer dat het op een zondag is
Op kantoor zitten is sws niet leukquote:Op zondag 22 februari 2015 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik ga zo wel naar buiten. Beter op zondag dan de hele dag op kantoor.
Wel als je haar goed zitquote:Op zondag 22 februari 2015 13:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op kantoor zitten is sws niet leuk
Oprotten naar bokt.nl dan. Jouw soort hoeven we hier niet.quote:
Fotoooo in US.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou me dat niet graag laten overkomen.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:14 schreef hoink581 het volgende:
vogeltjes dans betaalt me met gelijke munt in mijn "kinderen zijn psychopaten" topic![]()
Wat een vent is het toch ook.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:14 schreef hoink581 het volgende:
vogeltjes dans betaalt me met gelijke munt in mijn "kinderen zijn psychopaten" topic![]()
Dan sta je in je hempje hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou me dat niet graag laten overkomen.
Moest hard lachenquote:Op zondag 22 februari 2015 11:00 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Pics ;$quote:Op zondag 22 februari 2015 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
Ze wil alleen maar negers Nicki. Ik denk dat je misschien nog kans maakt als je je bling bling aandoet.quote:
Nee laat maar ik hoef haar niet meer.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze wil alleen maar negers Nicki. Ik denk dat je misschien nog kans maakt als je je bling bling aandoet.
Dat gouden naam kettinkje weet je wel.
doe een trquote:Op zondag 22 februari 2015 15:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee laat maar ik hoef haar niet meer.
Snel, doe een TR!!quote:Op zondag 22 februari 2015 15:05 schreef Fylax het volgende:
Oja iemand zegt trouwens dat Radio KLB "niets voorstelt"
nee die NaziFM van jullie is geweldigquote:Op zondag 22 februari 2015 15:05 schreef Fylax het volgende:
Oja iemand zegt trouwens dat Radio KLB "niets voorstelt"
Het kwam niet van ons af.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee die NaziFM van jullie is geweldig
nummers als "I'm proud to be a nazi" en zo gedraaid voor en door modsquote:Op zondag 22 februari 2015 15:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo op onze radio?
Alles serieus nemenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nummers als "I'm proud to be a nazi" en zo gedraaid voor en door mods
doe jij toch ook? Zo kan je ook zeggen dat je die verwensing van de week niet zo serieus moet nemen. Zo kan je alles wel heel makkelijk goedpraten hequote:
Je kent LompeHork toch wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
doe jij toch ook? Zo kan je ook zeggen dat je die verwensing van de week niet zo serieus moet nemen. Zo kan je alles wel heel makkelijk goedpraten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |