Sws al die kerklui 's ochtendsquote:
quote:
Dat doen alleen refo's toch.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
massaal om 10 uur sochtends naar de kerk lopen in hun begraafpakje
Ze lopen ook gewoon stug door ook al hebben ze geen voorrang.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
massaal om 10 uur sochtends naar de kerk lopen in hun begraafpakje
woon je in Staphorst ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ze lopen ook gewoon stug door ook al hebben ze geen voorrang.
Chai ik was gisteren lekker nuchter en recht door zee in mijn benadering en kreeg toch geen sjoegge, waar ging het mis?quote:
dickpic gestuurd?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chai ik was gisteren lekker nuchter en recht door zee in mijn benadering en kreeg toch geen sjoegge, waar ging het mis?
Ik heb niet alles gelezen denk ik? Ik ga altijd gewoon van FOK! af zonder doei te zeggen hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chai ik was gisteren lekker nuchter en recht door zee in mijn benadering en kreeg toch geen sjoegge, waar ging het mis?
Je wilt niet weten.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 10:44 schreef remi1986 het volgende:
ja mensen die ineens doei zeggen en weggaan
Nee dit keer niet, daar gaat het meestal mis omdat ik dan 'te snel ga'quote:
Ja ik wilde met je Facebooken, en toen zei je 'weet je dat wel zeker want ik ben een goeie sherlock', en ik zei 'oei wat bedoel je/wat zijn de consquenties' (heel verhaal) en toen nooit meer iets van je vernomen. What givesquote:Op zondag 22 februari 2015 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen denk ik? Ik ga altijd gewoon van FOK! af zonder doei te zeggen hoor.
Sorryquote:Op zondag 22 februari 2015 10:44 schreef remi1986 het volgende:
ja mensen die ineens doei zeggen en weggaan
Dom, niet meteen je hele portfolio opsturenquote:Op zondag 22 februari 2015 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dit keer niet, daar gaat het meestal mis omdat ik dan 'te snel ga'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |