Sws al die kerklui 's ochtendsquote:
quote:
Dat doen alleen refo's toch.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
massaal om 10 uur sochtends naar de kerk lopen in hun begraafpakje
Ze lopen ook gewoon stug door ook al hebben ze geen voorrang.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
massaal om 10 uur sochtends naar de kerk lopen in hun begraafpakje
woon je in Staphorst ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ze lopen ook gewoon stug door ook al hebben ze geen voorrang.
Chai ik was gisteren lekker nuchter en recht door zee in mijn benadering en kreeg toch geen sjoegge, waar ging het mis?quote:
dickpic gestuurd?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chai ik was gisteren lekker nuchter en recht door zee in mijn benadering en kreeg toch geen sjoegge, waar ging het mis?
Ik heb niet alles gelezen denk ik? Ik ga altijd gewoon van FOK! af zonder doei te zeggen hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chai ik was gisteren lekker nuchter en recht door zee in mijn benadering en kreeg toch geen sjoegge, waar ging het mis?
Je wilt niet weten.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 10:44 schreef remi1986 het volgende:
ja mensen die ineens doei zeggen en weggaan
Nee dit keer niet, daar gaat het meestal mis omdat ik dan 'te snel ga'quote:
Ja ik wilde met je Facebooken, en toen zei je 'weet je dat wel zeker want ik ben een goeie sherlock', en ik zei 'oei wat bedoel je/wat zijn de consquenties' (heel verhaal) en toen nooit meer iets van je vernomen. What givesquote:Op zondag 22 februari 2015 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen denk ik? Ik ga altijd gewoon van FOK! af zonder doei te zeggen hoor.
Sorryquote:Op zondag 22 februari 2015 10:44 schreef remi1986 het volgende:
Dom, niet meteen je hele portfolio opsturenquote:Op zondag 22 februari 2015 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dit keer niet, daar gaat het meestal mis omdat ik dan 'te snel ga'
Ik zit wel te overwegen binnenkort een nieuwe shoot te doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dom, niet meteen je hele portfolio opsturen
quote:Op zondag 22 februari 2015 10:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dom, niet meteen je hele portfolio opsturen
Ik heb een professionele studioquote:Op zondag 22 februari 2015 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit wel te overwegen binnenkort een nieuwe shoot te doen.
Sowieso weggaanquote:Op zondag 22 februari 2015 10:44 schreef remi1986 het volgende:
Hij is meerdere lijntjes uit het uitwerpenquote:Op zondag 22 februari 2015 10:51 schreef remi1986 het volgende:
ja Tardis, en SG wil je ook niet meer
Oh dat heb ik niet meer gelezen inderdaad.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dit keer niet, daar gaat het meestal mis omdat ik dan 'te snel ga'
[..]
Ja ik wilde met je Facebooken, en toen zei je 'weet je dat wel zeker want ik ben een goeie sherlock', en ik zei 'oei wat bedoel je/wat zijn de consquenties' (heel verhaal) en toen nooit meer iets van je vernomen. What gives
[..]
Sorry
Hoeveel mensen zijn daar al doodgegaan?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een professionele studio
had het over jou hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 10:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sowieso weggaan![]()
Doen alsof er een leven buiten FOK! is![]()
.....
Leugens met jou wilde ik enkel vriendschap.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hij is meerdere lijntjes uit het uitwerpende smeerlap
Ik ga gelijk scheren.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een professionele studio
Ik geloof niet in vriendschap tussen man en vrouwquote:Op zondag 22 februari 2015 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leugens met jou wilde ik enkel vriendschap.
Ik doe zelden snuffquote:Op zondag 22 februari 2015 10:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn daar al doodgegaan?
wow ik ben het een keer met je eensquote:Op zondag 22 februari 2015 10:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik geloof niet in vriendschap tussen man en vrouw
Voel me niet aangesproken.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 10:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wow ik ben het een keer met je eens
belichting kon beteequote:Op zondag 22 februari 2015 10:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo reageerde je ook op mijn portfolio
Dat is volgens mij al de 2e keer nu...quote:Op zondag 22 februari 2015 10:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wow ik ben het een keer met je eens
Ow, ik doe het wel vaak.quote:
ik heb zoveel jongensvriendenquote:Op zondag 22 februari 2015 10:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik geloof niet in vriendschap tussen man en vrouw
ik denk dat mijn beste vriend homoseksueel isquote:Op zondag 22 februari 2015 10:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt dat het zijn
weet hij het zelf al?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:59 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik denk dat mijn beste vriend homoseksueel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |