Gaat ook op de lijst.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smakken. Smakken moet verboden worden.
Ik kom daar nooit zo eigenlijk. Om de een of andere reden - weet het zelf niet te bemoeien - trekt mij de FP niet zo.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik erger moet vinden, de FP of de pietendiscussie
Ik gebruikte de FP altijd mobiel omdat het makkelijk, snel en overzichtelijk was. Maar sinds de nieuwe lay-out en de oude mobiele website verdwenen is kom ik daar nooit maar dan ook nooit meer.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
friends met benefits toghquote:Op zondag 22 februari 2015 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
Iemand wil zogenaamd vrienden zijn, maar bedelt wel om foto'swat is dat voor vriendschap
Misschien wil hij/zij een mooi aquarel maken van je om de vriendschap te beklinken.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
Iemand wil zogenaamd vrienden zijn, maar bedelt wel om foto'swat is dat voor vriendschap
ik zal jou eens beklinkenquote:Op zondag 22 februari 2015 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien wil hij/zij een mooi aquarel maken van je om de vriendschap te beklinken.
http://mobiel.fok.nl/quote:Op zondag 22 februari 2015 00:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruikte de FP altijd mobiel omdat het makkelijk, snel en overzichtelijk was. Maar sinds de nieuwe lay-out en de oude mobiele website verdwenen is kom ik daar nooit maar dan ook nooit meer.
De combinatie.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
De degens kruisen, zoals ze dat in een ridderroman - hoewel niet in die context - zouden noemen.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zal jou eens beklinken
ehehehehehe
Maakt de hele discussie niet minder kansloos. Ben er zo onderhand wel klaar mee.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zwarte piet kan ook echt niet meer.
Inderdaad een kansloze discussie terwijl de echte problematiek in deze wereld ongekend blijft.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maakt de hele discussie niet minder kansloos. Ben er zo onderhand wel klaar mee.
Het regime van Israël, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Inderdaad een kansloze discussie terwijl de echte problematiek in deze wereld ongekend blijft.
Dan heeft de FP zojuist z'n dieptepunt bereiktquote:
Die users daar weten steeds weer een stapje verder te gaan als je denkt dat het dieptepunt bereikt is.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan heeft de FP zojuist z'n dieptepunt bereikt
jupquote:Op zondag 22 februari 2015 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het regime van Israël, bijvoorbeeld.
Het houdt niet op, niet vanzelf....quote:Op zondag 22 februari 2015 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die users daar weten steeds weer een stapje verder te gaan als je denkt dat het dieptepunt bereikt is.
Truste.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luitjes, ik vind het mooi geweest, donderdag staat op de agenda, ik schakel in - ik wil even een linkje dan, geen flauw idee hoe ik KLB radio moet bereiken.
Slaap ze dadelijk - of morgen!
Slaap lekker.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luitjes, ik vind het mooi geweest, donderdag staat op de agenda, ik schakel in - ik wil even een linkje dan, geen flauw idee hoe ik KLB radio moet bereiken.
Slaap ze dadelijk - of morgen!
laatste keer dat ik naar kenia ging kwam ik niet terugquote:Op zondag 22 februari 2015 00:44 schreef Stompzinnig het volgende:
nice ik ga komende zomer naar kenia met een vriend, leeuwen schieten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |