Voor het item?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:02 schreef hoink581 het volgende:
Ik zoek nog 1 dappere fokster die donderdag wil inbellen. PM of DM me aub.
Vanwaar een FOK!ster?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:02 schreef hoink581 het volgende:
Ik zoek nog 1 dappere fokster die donderdag wil inbellen. PM of DM me aub.
Ah oke.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geheim project, heb er meer nodig.
ik ga het sowieso recordenquote:Op zondag 22 februari 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah oke.
ik hoop dat het opgenomen wordt, want ik ben laat thuis komende week
Top man!quote:
Die discussie komt dit jaar wel erg vroegquote:
Twaalfde zaterdag na 5 december lees ik net op de FP.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die discussie komt dit jaar wel erg vroeg
Ik vind dat ze vuurwerk, net als alle andere dingen in Nederland waar iedereen met zand in haar zure pruim zich aan kan storen, van roken tot ademen, verboden moet worden.quote:
Smakken. Smakken moet verboden worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat ze vuurwerk, net als alle andere dingen in Nederland waar iedereen met zand in haar zure pruim zich aan kon storen, van roken tot ademen, verboden moet worden.
ik weet niet wat ik erger moet vinden, de FP of de pietendiscussiequote:Op zondag 22 februari 2015 00:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Twaalfde zaterdag na 5 december lees ik net op de FP.
De FP lezen
Gaat ook op de lijst.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smakken. Smakken moet verboden worden.
Ik kom daar nooit zo eigenlijk. Om de een of andere reden - weet het zelf niet te bemoeien - trekt mij de FP niet zo.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik erger moet vinden, de FP of de pietendiscussie
Ik gebruikte de FP altijd mobiel omdat het makkelijk, snel en overzichtelijk was. Maar sinds de nieuwe lay-out en de oude mobiele website verdwenen is kom ik daar nooit maar dan ook nooit meer.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
friends met benefits toghquote:Op zondag 22 februari 2015 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
Iemand wil zogenaamd vrienden zijn, maar bedelt wel om foto'swat is dat voor vriendschap
Misschien wil hij/zij een mooi aquarel maken van je om de vriendschap te beklinken.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
Iemand wil zogenaamd vrienden zijn, maar bedelt wel om foto'swat is dat voor vriendschap
ik zal jou eens beklinkenquote:Op zondag 22 februari 2015 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien wil hij/zij een mooi aquarel maken van je om de vriendschap te beklinken.
http://mobiel.fok.nl/quote:Op zondag 22 februari 2015 00:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruikte de FP altijd mobiel omdat het makkelijk, snel en overzichtelijk was. Maar sinds de nieuwe lay-out en de oude mobiele website verdwenen is kom ik daar nooit maar dan ook nooit meer.
De combinatie.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
De degens kruisen, zoals ze dat in een ridderroman - hoewel niet in die context - zouden noemen.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zal jou eens beklinken
ehehehehehe
Maakt de hele discussie niet minder kansloos. Ben er zo onderhand wel klaar mee.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zwarte piet kan ook echt niet meer.
Inderdaad een kansloze discussie terwijl de echte problematiek in deze wereld ongekend blijft.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maakt de hele discussie niet minder kansloos. Ben er zo onderhand wel klaar mee.
Het regime van Israël, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Inderdaad een kansloze discussie terwijl de echte problematiek in deze wereld ongekend blijft.
Dan heeft de FP zojuist z'n dieptepunt bereiktquote:
Die users daar weten steeds weer een stapje verder te gaan als je denkt dat het dieptepunt bereikt is.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan heeft de FP zojuist z'n dieptepunt bereikt
jupquote:Op zondag 22 februari 2015 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het regime van Israël, bijvoorbeeld.
Het houdt niet op, niet vanzelf....quote:Op zondag 22 februari 2015 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die users daar weten steeds weer een stapje verder te gaan als je denkt dat het dieptepunt bereikt is.
Truste.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luitjes, ik vind het mooi geweest, donderdag staat op de agenda, ik schakel in - ik wil even een linkje dan, geen flauw idee hoe ik KLB radio moet bereiken.
Slaap ze dadelijk - of morgen!
Slaap lekker.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luitjes, ik vind het mooi geweest, donderdag staat op de agenda, ik schakel in - ik wil even een linkje dan, geen flauw idee hoe ik KLB radio moet bereiken.
Slaap ze dadelijk - of morgen!
laatste keer dat ik naar kenia ging kwam ik niet terugquote:Op zondag 22 februari 2015 00:44 schreef Stompzinnig het volgende:
nice ik ga komende zomer naar kenia met een vriend, leeuwen schieten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |