weer geschoten?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:35 schreef Willoow het volgende:
Heb mijn portie buitenlucht ook weer gehad voor vandaag.
Nee, bij het paard geweest.quote:
Goed om te weten.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn haar zit zeldzaam goed vandaag, dat jullie het even weten.
Nee, maar rij er op het moment 2.quote:
Mijn haar zit ook fantastischquote:Op zondag 22 februari 2015 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
Altijd jammer dat het op een zondag isquote:Op zondag 22 februari 2015 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
Hoezo, als je in de trein zit is het toch ook geen prestatie dat je kunt FOK!ken. Het is niet alsof jij het werk moet doen zittend op zo'n paard.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
op dit moment? En dan ook nog FOK!ken. Netjes hoor
Tijdens het fietsen is moeilijker.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
op dit moment? En dan ook nog FOK!ken. Netjes hoor
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo, als je in de trein zit is het toch ook geen prestatie dat je kunt FOK!ken. Het is niet alsof jij het werk moet doen zittend op zo'n paard.
ook op 2 paarden tegelijk?quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn haar zit ook fantastisch
Ja, maar ik ga zo wel naar buiten. Beter op zondag dan de hele dag op kantoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Altijd jammer dat het op een zondag is
Op kantoor zitten is sws niet leukquote:Op zondag 22 februari 2015 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik ga zo wel naar buiten. Beter op zondag dan de hele dag op kantoor.
Wel als je haar goed zitquote:Op zondag 22 februari 2015 13:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op kantoor zitten is sws niet leuk
Oprotten naar bokt.nl dan. Jouw soort hoeven we hier niet.quote:
Fotoooo in US.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou me dat niet graag laten overkomen.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:14 schreef hoink581 het volgende:
vogeltjes dans betaalt me met gelijke munt in mijn "kinderen zijn psychopaten" topic![]()
Wat een vent is het toch ook.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:14 schreef hoink581 het volgende:
vogeltjes dans betaalt me met gelijke munt in mijn "kinderen zijn psychopaten" topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |