...en wéér heeft Alonso een ongelukkige teamswitch gemaakt...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:13 schreef sasquatsch het volgende:
Honda heeft met de nieuwe MGU-K dezelfde problemen ala donderdag. Ziet er voorlopig niet zo goed uit voor McLaren.
Waarschijnlijk zijn het allemaal sensoren om luchtflow of iets dergelijks te meten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:02 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat hekje eigenlijk?
Ingecalculeerd risico.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
...en wéér heeft Alonso een ongelukkige teamswitch gemaakt...
Dikbedrukt vandaag in actie.quote:1. Pastor Maldonado, Lotus-Mercedes, 1:24.348, 173 ronden
2. Daniel Ricciardo, Red Bull-Renault, 1:24.574, 202 ronden
3. Kimi Räikkönen, Ferrari, 1:24.584, 164 ronden
4. Felipe Massa, Williams-Mercedes, 1:24.672, 143 ronden
5. Sergio Pérez, Force India-Mercedes, 1:24.702, 155 ronden
6. Max Verstappen, Toro Rosso-Renault, 1:24.739, 223 ronden
7. Lewis Hamilton, Mercedes, 1:24.923, 201 ronden
8. Nico Rosberg, Mercedes, 1:25.556, 66 ronden
9. Fernando Alonso, McLaren-Honda, 1:25.961, 59 ronden
10. [TD] Jolyon Palmer, Lotus-Mercedes, 1:26.280, 77 ronden
11. Marcus Ericsson, Sauber-Ferrari, 1:26.340, 166 ronden
12. Sebastian Vettel, Ferrari, 1:26.407, 105 ronden
13. Daniil Kvyat, Red Bull-Renault, 1:26.589, 112 ronden
14. Felipe Nasr, Sauber-Ferrari, 1:27.307, 79 ronden
15. Jenson Button, McLaren-Honda, 1:28.182, 45 ronden
16. [TD] Pascal Wehrlein, Force India-Mercedes, 1:27.333, 113 ronden
17. Valtteri Bottas, Williams-Mercedes, 1:27.556, 49 ronden
18. [TD] Pascal Wehrlein, Mercedes, 1:28.489, 48 ronden
19. [TD] Susie Wolff, Williams-Mercedes, 1:28.906, 86 ronden
20. Carlos Sainz jr, Toro Rosso-Renault, 1:28.945, 100 ronden
McLaren 2007 was zo slecht nog niet alleen gingen ze voor de rookie en niet voor hem. Bij Ferrari toch ook wel een paar goede jaren gekend. Maar die derde wereldtitel zal er niet komen dit jaar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
...en wéér heeft Alonso een ongelukkige teamswitch gemaakt...
Investeringsjaar dit jaar en het jaar erop oogstenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:00 schreef Nober het volgende:
Dag 1, 2 en 3.
[..]
Dikbedrukt vandaag in actie.
[..]
McLaren 2007 was zo slecht nog niet alleen gingen ze voor de rookie en niet voor hem. Bij Ferrari toch ook wel een paar goede jaren gekend. Maar die derde wereldtitel zal er niet komen dit jaar.
Lijkt om inderdaad om flow richting de sidepod te meten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het allemaal sensoren om luchtflow of iets dergelijks te meten.
Nee, voor beiden. En dat was het probleem. Als ze een eerste rijder hadden gehad was die wereldkampioen geworden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:00 schreef Nober het volgende:
Dag 1, 2 en 3.
[..]
Dikbedrukt vandaag in actie.
[..]
McLaren 2007 was zo slecht nog niet alleen gingen ze voor de rookie en niet voor hem. Bij Ferrari toch ook wel een paar goede jaren gekend. Maar die derde wereldtitel zal er niet komen dit jaar.
Ze gingen voor die choker van een Lewisquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, voor beiden. En dat was het probleem. Als ze een eerste rijder hadden gehad was die wereldkampioen geworden.
Na Hongarije gingen ze voor Lewis en die verklootte het.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, voor beiden. En dat was het probleem. Als ze een eerste rijder hadden gehad was die wereldkampioen geworden.
Hij doet er het langst over om die derde titel te pakken (8 jaar), ga er dus maar niet vanuit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Investeringsjaar dit jaar en het jaar erop oogsten
Dat is dus niet waar. Lees de boeken over dat seizoen er maar op na. Ze deden juist erg hun best om geen van beide coureurs voor te trekken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze gingen voor die choker van een Lewis
Alonso tot elf uur precies 1 rondje gereden...quote:Op zondag 22 februari 2015 09:09 schreef sasquatsch het volgende:
Alonso en Button zullen vandaag beiden testen. Alonso in de morgen en Button in de middag. Dit omdat Button veel minder ronden heeft gereden dan Alonso door de problemen met de MGU-K.
zit sowieso een luchtje aan dat kampioenschap, cadeautje voor Kimi/Ferrariquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, voor beiden. En dat was het probleem. Als ze een eerste rijder hadden gehad was die wereldkampioen geworden.
dan Button vanmiddag 1, gaat lekkerquote:Op zondag 22 februari 2015 12:00 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Alonso tot elf uur precies 1 rondje gereden...
Op zich wel gunstig voor STR, hun auto is niet de allersnelste, maar met zoveel vraagtekens rond Honda en Force India, de onzekerheid rond Marussia en de nog niet optimale betrouwbaarheid van Sauber en Red Bull is er een reële kans op punten de eerste paar races.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan Button vanmiddag 1, gaat lekker
Sterker nog: dan is een P5 ineens haalbaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:10 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Op zich wel gunstig voor STR, hun auto is niet de allersnelste, maar met zoveel vraagtekens rond Honda en Force India, de onzekerheid rond Marussia en de nog niet optimale betrouwbaarheid van Sauber en Red Bull is er een reële kans op punten de eerste paar races.
Nou, ik ga er toch vanuit dat Mercedes en Williams (Al hebben beide teams echt nog geen ruk laten zien tot nog toe), en ook Ferrari en Red Bull buiten bereik zijn. Lotus lijkt in de buurt van STR te zitten op het moment. Maar met wat geluk moeten ze toch wel wat punten kunnen pakken.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Sterker nog: dan is een P5 ineens haalbaar.
It seems that the red flag is due to an accident. @alo_oficial crashed with his McLaren. We'll keep informing #F1 #BarcelonaTest #Circuitquote:Op zondag 22 februari 2015 12:39 schreef Pagan het volgende:
Rode vlag, ws. Alonso die stil staat.
Edit: het is Alonso. Gaat lekker daar.
Complot van Alonso om zijn teamgenoot nu al te dwarsbomen _!!quote:Op zondag 22 februari 2015 12:39 schreef Pagan het volgende:
Rode vlag, ws. Alonso die stil staat.
Edit: het is Alonso. Gaat lekker daar.
quote:Op zondag 22 februari 2015 09:09 schreef sasquatsch het volgende:
Alonso en Button zullen vandaag beiden testen. Alonso in de morgen en Button in de middag. Dit omdat Button veel minder ronden heeft gereden dan Alonso door de problemen met de MGU-K.
Heeft hij hem kort gereden voor Button, het zal toch niet...quote:Op zondag 22 februari 2015 12:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
It seems that the red flag is due to an accident. @alo_oficial crashed with his McLaren. We'll keep informing #F1 #BarcelonaTest #Circuit
quote:11:53 It seems the McLaren went into the inside wall on the run between Turns 3 and 4.
quote:Onduidelijkheid over Alonso
In het media centre zijn er onduidelijkheden aangaande de situatie van Alonso. Het is niet goed in beeld te brengen wat er gaande is, of is gebeurd. Op Twitter zijn echter foto's van de doktersauto en een ambulance op het circuit.
zegt nog niet zoveel. Vandaag staat er meer wind dan gisteren en je weet daarnaast niet wat ze aan het testen zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 12:37 schreef Ferry_76 het volgende:
Verstappen gisterochtend op de supersofts: 1:24.379
Sainz op de Supersofts vanochtend: 1:25:604
quote:GP Right Now @GPRightNow 3 min.3 minuten geleden
The morning running has come to an early end after Alonso's accident but we're hearing that the Spaniard is OK. #F1 #BarcelonaTest
twitter:autosportlive twitterde op zondag 22-02-2015 om 12:58:08 Although there is an ambulance at the crash scene, the circuit reports that Alonso is "OK and conscious". #F1 reageer retweet
quote:11:57 Although there is an ambulance at the crash scene, the circuit reports that Alonso is "OK and conscious".
Geen beelden van dus waarschijnlijk.quote:11:50 The circuit's official feed reports that Alonso has crashed the McLaren. He's done so at a point out of camera sight.
op z'n auto toch wel neem ik aanquote:Op zondag 22 februari 2015 12:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen beelden van dus waarschijnlijk.
Owja, die wel. De vraag is echter of die beelden vrijgegeven worden.quote:
Volgens mij is dat standard practice niet? Ongeacht wat iemand aangeeft of hoe hard de klap eruit ziet of geweest is. Althans dat dacht ik. Dat men altijd even een checkup kreeg. Toch?quote:Alonso uit voorzorg naar medisch centrum
De ochtend van de laatste testdag van deze week in Barcelona kende een naar einde. McLaren-coureur Fernando Alonso is bij het uitkomen van bocht 3 gecrasht met zijn MP4-30. De Spanjaard zou aangegeven hebben dat hij in orde is, maar hij is voor de zekerheid toch naar het medisch centrum vervoerd omdat hij een stevige klap gemaakt zou hebben.
Hij heeft toch alle tijd, duurt langer om die auto weer op te lappenquote:Op zondag 22 februari 2015 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standard practice niet? Ongeacht wat iemand aangeeft of hoe hard de klap eruit ziet of geweest is. Althans dat dacht ik. Dat men altijd even een checkup kreeg. Toch?
Dat is nogal logisch.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standard practice niet? Ongeacht wat iemand aangeeft of hoe hard de klap eruit ziet of geweest is. Althans dat dacht ik. Dat men altijd even een checkup kreeg. Toch?
Ja maar zo staat het niet in het bericht!quote:
Is hij nou per heli weggevlogen voor verdere checks? Dat is mij niet geheel duidelijk aan die zin.quote:12:21 From the circuit's official feed: "It seems that @alo_oficial is ok. We hope that everything's alright and all ends with just a shock!!"
12:19 The circuit's medical helicopter has now taken off. Every indication is that Alonso requires precautionary checks.
Jup, klopt!quote:Op zondag 22 februari 2015 13:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is hij nou per heli weggevlogen voor verdere checks? Dat is mij niet geheel duidelijk aan die zin.
De auto lijkt mij redelijk intact te zijn, de wielen en achtervleugel zitten er nog op. Zijdelingse impact misschien?quote:
Nee dat zeker niet. Ik moet nog zien dat Alfons ooit nog zn 3de titel gaat pakken. Komend jaar in elk geval op zeker niet. En ik zie het ook nog gebeuren dat hij in de nabije toekomst richting Mercedes vertrekt en dat het jaar erop McLaren de titel paktquote:Op zondag 22 februari 2015 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al met al geen fris begin van McLaren Honda
Gelukkig heeft de auto veel potentieel! Zolang je dat maar blijft beweren komt het vanzelf goed, toch...?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al met al geen fris begin van McLaren Honda
Bij een auto die niet zo snel gaat, is er natuurlijk veel ruimte voor verbeteringquote:Op zondag 22 februari 2015 13:35 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de auto veel potentieel! Zolang je dat maar blijft beweren komt het vanzelf goed, toch...?
quote:12:35 An FIA spokesman at the medical centre has underlined that Alonso was conscious and talking, and has been transported to hospital.
Hij gokt gewoon, best begrijpelijk, ondanks dat Ferrari het ogenschijnlijk leuk doet zie ik ze Mercedes het niet moeilijk maken dit jaar en ik betwijfel of een ander team dat wel gaat lukken.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Ik moet nog zien dat Alfons ooit nog zn 3de titel gaat pakken. Komend jaar in elk geval op zeker niet. En ik zie het ook nog gebeuren dat hij in de nabije toekomst richting Mercedes vertrekt en dat het jaar erop McLaren de titel pakt
Zal wel loslopenquote:Luis Garcia Abad @lsgrcbd · 5 min 5 minuten geleden
Fernando está bien y consciente. Muchas gracias por vuestro interés. Fernando is OK and conscious. Thank you !
Helekopter moet nog getankt worden?quote:12:58 A slight delay in the resumption of testing. The afternoon session will begin at 2.15pm.
12:56 Testing is set to resume on schedule at 2pm. We'll keep you informed about Alonso as we hear more from McLaren and his management.
12:55 Having safely delivered Alonso to the hospital, the medical helicopter is now back at the circuit.
quote:Sebastian Vettel overweegt het verbod op het veranderen van je helmdesign te negeren en gewoon de boete te betalen die er per overtreding op komt te staan. Het verbod, kortom, geldt kennelijk alleen voor arme F1-coureurs...
quote:Dietrich Mateschitz ontkent dat hij zou ovewegen zijn Red Bull-team aan Audi te verkopen en dan mede-eigenaar van de Formule 1 wordt.
quote:Adrian Newey heeft een zwak voor Le Mans en sportwagens en zou daarom een Red Bull Le Mans-auto aan het uitbroeden zijn. Het energiedrankje en 's werelds grootste endurance zijn in ieder geval een perfecte match en het zou de designer eindelijk weer eens de reglementaire vrijheden geven die hij in de Formule 1 miste.
quote:Maurizo Arrivabene denkt dat Ferrari dit jaar twee Grands Prix moet kunnen winnen. Als het er vier worden, belooft hij blootsvoets door de heuvels rond Maranello te rennen. Misschien moet hij daarvoor alvast gaan trainen...
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:13 schreef Ferry_76 het volgende:
Adrian Newey heeft een zwak voor Le Mans en sportwagens en zou daarom een Red Bull Le Mans-auto aan het uitbroeden zijn. Het energiedrankje en 's werelds grootste endurance zijn in ieder geval een perfecte match en het zou de designer eindelijk weer eens de reglementaire vrijheden geven die hij in de Formule 1 miste.
blablabla, alonso is ervaren en zeker eigenwijs genoeg om te vertellen hoe hij er over denktquote:Op zondag 22 februari 2015 13:35 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de auto veel potentieel! Zolang je dat maar blijft beweren komt het vanzelf goed, toch...?
Vettel wilde dat alleen doen als de boete EN een beetje te behappen is EN als het geld naar een goed doel gaat. Als dat geld rechtstreeks in de zakken van de FIA gaat doet ie het niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:13 schreef Ferry_76 het volgende:
https://www.rtlgp-magazin(...)ck-in-barcelona.html
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij verdient Vettel genoeg aan al die minireplica's van zijn helmen die er te koop zijn, voor hem al een goede reden om regelmatig van design te wisselen.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vettel wilde dat alleen doen als de boete EN een beetje te behappen is EN als het geld naar een goed doel gaat. Als dat geld rechtstreeks in de zakken van de FIA gaat doet ie het niet.
twitter:piusgasso twitterde op zondag 22-02-2015 om 13:56:52 Jordi Vidal ha fotografiado el momento y se ve claro que golpea de lado y no muy fuerte, ahí estaba indispuesto ya. http://t.co/RDuGM43783 reageer retweet
Ik neem het voorlopig met een korreltje zout aangezien Renault schijnbaar geen interesse heeft in Le Mans. Maar dat zinnetje over reglementaire vrijheden zou iedere F1-fan toch aan het denken moeten zetten...quote:
Jordi Vidal de fotograaf van het moment met een clarinet welke gulp de la en er is niet veel vuur, ah er gaat niet gedisputeerd ja.quote:Jordi Vidal ha fotografiado el momento y se ve claro que golpea de lado y no muy fuerte, ahí estaba indispuesto ya.
Bij nader inzien zie ik dat er 2 dezelfde foto's zijn, dit had de eerste moeten zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 14:29 schreef Geralt het volgende:
Ik ken best goed spaans merk ik. Ik snap precies wat er staat
Ziet er vooral uit als een goede oefening voor de marshalls.... Niet echt een heftige crash of zo.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij nader inzien zie ik dat er 2 dezelfde foto's zijn, dit had de eerste moeten zijn
[ afbeelding ]
Dat een crash er niet heftig uitziet wil niet automatisch zeggen dat hij ook niet heftig kan zijn he.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:33 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ziet er vooral uit als een goede oefening voor de marshalls.... Niet echt een heftige crash of zo.
Las net ook al berichten op twitter dat hij al bewusteloos zou zijn geraakt vlak voor de crash.quote:Alonso verloor controle door ziekte
Fernando Alonso was voor zijn ongeluk al niet helemaal lekker en zou daardoor de controle over zijn wagen verloren hebben. Dat meldt de Spaanse zender TV3.
Teams hebben hun eigen eten, Als het nu Alonso en Button waren met problemen dan had ik je gelijk gegeven.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:39 schreef Geralt het volgende:
Wel veel zieke daar. Is dat eten wel goed?
quote:"Today at 12:35 CET, while testing at the Circuit de Catalunya (Barcelona), during the fourth and final day of the current test, Fernando Alonso's McLaren-Honda car left the track at Turn Three, causing the right-hand side of his car to strike the wall.
"Fernando was driven to the circuit's medical centre where the circuit's doctors gave him first aid.
"He was conscious and spoke with the doctors.
"However, as per usual procedure in such circumstances, he was then airlifted to hospital where he is undergoing precautionary checks.
"We will issue a further update in due course."
Pfff, en ik maar denken dat er stond: "Jordi Vida fotografeerde het moment en het is duidelijk te zien dat het een zijdelingse impact was en niet erg hard, daar was hij al onwel/bewusteloos". Vooral dat laatste is lijkt me raar.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:29 schreef Geralt het volgende:
Ik ken best goed spaans merk ik. Ik snap precies wat er staat
Daar lijkt het wel een beetje op, als ik de foto's zo zie is het niet een hele heftige crashquote:Op zondag 22 februari 2015 14:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Las net ook al berichten op twitter dat hij al bewusteloos zou zijn geraakt vlak voor de crash.
Geen idee wat er van waar is.
Ja, max doet sainz nu al zijn oortjes wassen...quote:Op zondag 22 februari 2015 16:08 schreef Nymphetic13 het volgende:
Oke Fernando Alonso moet minimaal een nacht waarschijnlijk 2 nachten in het ziekenhuis blijven ter observatie, G sensor heeft impact van 30G geregistreerd maar is mogelijk fout. Manager van Alonso zegt dat de auto geen probleem had en dat Alonso ook niet ziek was of wat dan ook. Of te wel nergens een probleem en toch een hele rare crash...
En ondertussen maakt Sainz zich heel erg populair bij Toro Rosso door weer de wagen in de banden te parkeren. Ditmaal in bocht 3. Doet Max het toch een stuk beter
Volgens mij hadden ze huize Verstappen nog wel wat sponsjes liggen..quote:Op zondag 22 februari 2015 16:53 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja, max doet sainz nu al zijn oortjes wassen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze huize Verstappen nog wel wat sponsjes liggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:53 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja, max doet sainz nu al zijn oortjes wassen...
Max kan ook beter over water lopen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook daar is Max duidelijk de winnaar. Het zijn allebei geen tekenaars natuurlijk en dat zie je ook, maar de tekening van Max is veel beter
Laat maar komen!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijktip voor vanavond!
Sport1 heeft tegenwoordig de uitzendrechten voor de NASCAR Sprint Cup wedstrijden. Vanavond is om 19.15u de start van het NASCAR seizoen met de Daytona 500, op Sport1 Extra 2.
Veteranen Jeff Gordon en Jimmie Johnson starten vanaf de eerste startrij gevolgd door Dale Earnhardt Jr. en Matt Crafton, waarbij Crafton een last minute invaller is voor Kyle Busch die gisteren in het voorprogramma (Xfinity series) zijn been brak.
Het startveld telt 43 auto's, spektakel gegarandeerd dus!
Gunstige tijd dus voor ons in Nederland, mooi met het bord op schoot.
I'm in!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijktip voor vanavond!
Sport1 heeft tegenwoordig de uitzendrechten voor de NASCAR Sprint Cup wedstrijden. Vanavond is om 19.15u de start van het NASCAR seizoen met de Daytona 500, op Sport1 Extra 2.
Veteranen Jeff Gordon en Jimmie Johnson starten vanaf de eerste startrij gevolgd door Dale Earnhardt Jr. en Matt Crafton, waarbij Crafton een last minute invaller is voor Kyle Busch die gisteren in het voorprogramma (Xfinity series) zijn been brak.
Het startveld telt 43 auto's, spektakel gegarandeerd dus!
Gunstige tijd dus voor ons in Nederland, mooi met het bord op schoot.
5 Apparaten dus lijkt me ook 5 verschillende ip's.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:54 schreef alwaysonhold het volgende:
Jongens, vraagje. Weet iemand of je Sport 1 Go kan gebruiken om tegelijkertijd te kijken vanaf verschillende Nederlandse ip adressen?
Anders is die 10 euro per maand voor sport 1 go voor f1 leuk om te delen met mijn andere F1 vrienden...Dat lijkt me nice als dit kan, iemand ervaring mee?
Via di:t https://video.sport1.nl/main/faq lees je alleen maar Sport1 Go kunt u kijken op uw computer (Mac, PC), telefoon (iPhone) en tablet (iPad, Android, Windows 8). Voor al deze platformen geldt dat u in kunt loggen met een geldig maandabonnement en kunt kijken via de Sport1 app.
Ik heb vijf apparaten of meer in gebruik en kan niet meer kijken. Wat nu?
U kunt Sport1 Go op maximaal 5 verschillende apparaten bekijken. Heeft u al 5 apparaten geregistreerd dan is het nodig eerst een apparaat te verwijderen, dit kan elke 24 uur. Dit doet u door na het inloggen op Sport1 Go te kiezen voor ‘Mijn account’ (rechtsboven in uw scherm). Kies vervolgens links in uw scherm voor ‘apparaatbeheer’. Nu kunt u links in uw scherm zien welke apparaten op het moment geregistreerd zijn bij Sport1 Go. Door op ‘verwijder’ te klikken, kunt u apparaten ontkoppelen van de dienst. Hierna kunt u nieuwe devices toevoegen.
Zou fijn zijn, misschien hier mensen die het willen delen? Lijkt me leuk initiatiefquote:Op zondag 22 februari 2015 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
5 Apparaten dus lijkt me ook 5 verschillende ip's.
Als het puur op ip basis was dan zou er toch geen limiet van 5 apparaten zijn?
Even contact opnemen met Sport1 zou ik zeggen.
Dat kan allemaal zijn, maar volgens Vettel die achter hem reed vloog die auto ineens de muur in.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:53 schreef twiFight het volgende:
Dat Alonso een schok gehad heeft is al ontkend door McLaren. Ook is hij niet flauwgevallen volgens hen.
Dat hij de nacht in het ziekenhuis blijft is vrij standaard procedure, aangezien hij een hersenschuddig heeft gehad door de impact.
Dat is ook een aannamequote:Op maandag 23 februari 2015 08:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
De manager van alonso heeft al gezegd dat het kwam door de wind. Ook andere rijders hebben aangegeven op dat punt last van de wind te hebben gehad enof zijn even naast de baan geraakt door die wind.
Wind? Dat heb ik nog nooit gehoord in de 18 jaar dat ik F1 volg...quote:Op maandag 23 februari 2015 08:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
De manager van alonso heeft al gezegd dat het kwam door de wind. Ook andere rijders hebben aangegeven op dat punt last van de wind te hebben gehad enof zijn even naast de baan geraakt door die wind.
Ipv wind van precies 180°, komt het nu van 170° ofzo, en dat gebeurt ook in een bocht naar rechts.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wind? Dat heb ik nog nooit gehoord in de 18 jaar dat ik F1 volg...
Barcelona is toch een normaal circuit? Of bedoel je dat het normaal voller staat met tribunes, trucks etc.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ipv wind van precies 180°, komt het nu van 170° ofzo, en dat gebeurt ook in een bocht naar rechts.
Op normale circuits zal dat ook veel minder snel gebeuren door alle bebouwing eromheen.
Neequote:Op maandag 23 februari 2015 10:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Barcelona is toch een normaal circuit? Of bedoel je dat het normaal voller staat met tribunes, trucks etc.
Sainz ging ook van de baan af door de harde wind.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wind? Dat heb ik nog nooit gehoord in de 18 jaar dat ik F1 volg...
Hmmm.. weer iets nieuws geleerd.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz ging ook van de baan af door de harde wind.
maar het schijnt wel zo te zijn dat hij in die zelfde bocht als Alonso precies de andere kant eraf ging dus het Alonso incident blijft vreemdquote:Op maandag 23 februari 2015 11:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hmmm.. weer iets nieuws geleerd.
Die wagens zijn gemaakt voor pure wind van voren, bij een briesje van 50km/u merk je het wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:40 schreef 0108daniel het volgende:
Wind is natuurlijk onzin.
Dan zou het gemiddeld 195.55 km/u wind moeten staan zodat een coureur zijn stuur niet meer recht kan houden...
De wind was maximaal in die bochten 34.2km/u.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die wagens zijn gemaakt voor pure wind van voren, bij een briesje van 50km/u merk je het wel.
In theorie. Alonso reed niet op de limiet, want dat kan de McLaren nog helemaal niet. Als we Vettel mogen geloven reed Alonso zelfs langzaam, voor F1 begrippen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:26 schreef Fer het volgende:
Meer wind van voren is meer downforce, wind van achteren minder downforce. Daarnaast kan een zijdelings windstoot of draaiing ook voor een andere balans zorgen.
Ze rijden immers op de limiet.
Zolang ze niet zeggen wat wel de oorzaak was, blijven we speculeren.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef twiFight het volgende:
Ik blijf het ergens toch grappig vinden dat een F1 team met alle telemetrie van de wagen én tientallen gespecialiseerde engineers én de coureur, die verder gewoon de hele tijd bij bewustzijn was en dus simpelweg heeft kunnen zeggen wat er gebeurd is niet worden geloofd en dat een aantal mensen op een forum het wel beter weten. Ik snap best dat speculeren leuk is hoor, maar dit gaat zo vaak echt nergens over.
quote:Rory Byrne, one of the figureheads in Ferrari's dominance of the early 2000s, is working at Maranello as mentor to chief designer Simone Resta.
Byrne was design chief at Ferrari at the start of the last decade and, along with Jean Todt, Ross Brawn and driver Michael Schumacher, helped the team win six constructors' and five drivers' titles in six years. Last year Ferrari's first winless campaign since 1993 triggered a massive upheaval, with three team principal changes through the year and the departures of president Luca di Montezemolo and high-profile staff such as Nick Fry.
Maurizio Arrivabene took over from Marco Mattiacci as team principal in November and during the second Barcelona test confirmed the semi-retired Byrne, 71, is back at the team.
"I have to tell you something funny," Arrivavene told journalists in Barcelona. "I spoke with Rory, I've known him for a long time. I asked him 'are you keen to work together with us, with your success, in the future to be a bit more involved?' Without taking anything away from Simone Resta, who is our chief designer.
"And you know, I saw in Rory a kind of light. It's unbelievable, a guy like this of his age, and he's still enthusiastic like a baby. I was really surprised. One night near to Christmas I went to a restaurant and I found Rory, who was eating very, very quickly, and I said 'Rory, calm down, where do you have to run!?' He had to run immediately back to the factory for a meeting with Resta."
Arrivabene explained in detail Byrne's new role and explained his experience of winning was something invaluable to Ferrari, which has not won a title since 2008.
"Rory is working with Simone, he's giving to Simone as a mentor because of his experience and he's working on some detail of the car. Most people might think Rory is part of history, I don't think so. We are talking about the chief designer guru all the time but Rory isn't one of the guys who didn't win, he's one of the guys who won a lot.
"Having a father or mentor for Simone is not a bad thing especially not when his enthusiasm is going up to the sky. I was talking to James [Allison] about it and he said 'why not?'. Rory has my utmost respect, especially for that night I saw him eating with the light inside his eyes."
Snap ik, maar McLaren heeft al wél gezegd dat het geen stroomstoot was en dat Alonso ook niet flauwgevallen is. McLaren noemt het 'just a normal testing accident', maar specificeert verder niet hoe of wat. Speculatie over de wind komt van buiten McLaren, maar dat de coureurs wel last hadden van de wind is bevestigd door o.a. Saintz en Rosberg. En dit zijn allemaal feiten (dat die uitspraken zijn gedaan), geen speculatie.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zolang ze niet zeggen wat wel de oorzaak was, blijven we speculeren.
Ooooo is het echt zo gegaan?quote:
Nopequote:Op maandag 23 februari 2015 16:43 schreef Geralt het volgende:
Dus we kunnen gewoon stellen dat die pannenkoek een fout gemaakt heeft? Toch?
quote:We are pleased to confirm that, having been involved in an on-track incident at the Circuit de Barcelona-Catalunya (Spain) on February 22nd, Fernando Alonso is making a solid recovery in hospital, and is chatting to family, friends and hospital staff.
From the scene of the incident he was driven to the circuit’s medical centre, where he was given first aid and, as per normal procedures, was sedated in preparation for an air-lift to hospital.
In hospital a thorough and complete analysis of his condition was performed, involving CT scans and MRI scans, all of which were completely normal.
In order to provide the privacy and tranquillity required to facilitate a peaceful recuperation, he is being kept in hospital for further observation, and to recover from the effects of the medication that successfully managed his routine sedation yesterday.
We intend to give him every opportunity to make a rapid and complete recovery, and will evaluate in due course whether or not he will participate in the next Barcelona test.
Over the past 24 hours, we have been carrying out a detailed analysis of the damage to Fernando’s car, and its associated telemetry data, in order fully to understand the cause, or causes, of his accident. Even at this early stage, we have been able to reach some firm conclusions.
His car ran wide at the entry to Turn Three – which is a fast uphill right-hander – allowing it to run onto the Astroturf that lines the outside of the track. A consequent loss of traction caused a degree of instability, spitting it back towards the inside of the circuit, where it regained traction and struck the wall side-on.
Our findings indicate that the accident was caused by the unpredictably gusty winds at that part of the circuit at that time, and which had affected other drivers similarly (eg, Carlos Sainz Jnr).
We can categorically state that there is no evidence that indicates that Fernando’s car suffered mechanical failure of any kind. We can also confirm that absolutely no loss of aerodynamic pressure was recorded, which fact indicates that the car did not suffer any aerodynamic loss, despite the fact that it was subjected to a significant level of g-force. Finally, we can also disclose that no electrical discharge or irregularity of any kind occurred in the car’s ERS system, either before, during or after the incident.
That last point refutes the erroneous rumours that have spread recently to the effect that Fernando was rendered unconscious by an electrical fault. That is simply not true. Our data clearly shows that he was downshifting while applying full brake pressure right up to the moment of the first impact – something that clearly would not have been possible had he been unconscious at the time.
Our data also confirms that Fernando’s car struck the inside concrete wall, first with its front-right wheel and then with its rear-right. It was a significant lateral impact, resulting in damage to the front upright and axle.
After the initial impact, the car slid down the wall for about 15 seconds before coming to a halt. All four wheels remained attached to the car, but no damage was sustained by the bodywork or crash structure between the front and rear wheels.
We wish Fernando a very speedy recovery. As and when we have further updates to share, we will of course do so.
quote:
Dat klinkt mij meer iets als waar een rookie door verrast kan worden. Klinkt me niet echt in de oren als iets waar een tweevoudig wereldkampioen zich door laat vangen.quote:His car ran wide at the entry to Turn Three – which is a fast uphill right-hander – allowing it to run onto the Astroturf that lines the outside of the track. A consequent loss of traction caused a degree of instability, spitting it back towards the inside of the circuit, where it regained traction and struck the wall side-on.
Our findings indicate that the accident was caused by the unpredictably gusty winds at that part of the circuit at that time, and which had affected other drivers similarly (eg, Carlos Sainz Jnr).
ach wie weet was hij even met wat anders bezig, toch een ander stuurtje dan afgelopen jarenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt mij meer iets als waar een rookie door verrast kan worden. Klinkt me niet echt in de oren als iets waar een tweevoudig wereldkampioen zich door laat vangen.
Als ik heel eerlijk ben dan.
Nouja dat weet ik niet. Klinkt het jou in de oren alsof een ervaren coureur, sterker nog, eens van de meest ervaren coureurs op de grid zich hier door laat vangen?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
Maar jij hebt dan ook het redeneringsvermogen van een pannenkoek.
En ook in dat geval is het een fout van Alonso vind ikquote:Op maandag 23 februari 2015 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ach wie weet was hij even met wat anders bezig, toch een ander stuurtje dan afgelopen jaren
Vetlel reed (dacht ik, niet 100% zeker) met dezelfde banden, op datzelfde stuk baan, met dezelfde snelheid, met dezelfde temperatuur en dezelfde wind.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:20 schreef twiFight het volgende:
valt er weinig te zeggen wat andere coureurs was gebeurt in die auto, met die banden, op dat stuk van de baan, met die temperatuur, met die wind, etc. In de F1 is zelden één factor de oorzaak.
Zeker, als het niet mechanisch is dan is het zijn fout, wind of geen wind.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
En ook in dat geval is het een fout van Alonso vind ik
Klopt, maar het gaat om het moment dat de auto in bocht 3 op de astroturf terecht komt en vervolgens de controle verliest. Dat kan met Alonso ook gebeurd zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:17 schreef flipsen het volgende:
Maar dat is Maldonado en die maakte gewoon stuurfout op stuurfout, al beginnend in de bocht ervoor
Waarbij bij de Lotus wel bekend was dat dat in 2014 een knakenbak met het stuurgedrag van overdatum pudding was.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:17 schreef flipsen het volgende:
Maar dat is Maldonado en die maakte gewoon stuurfout op stuurfout, al beginnend in de bocht ervoor
Klopt, dit was vorig jaar ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef WEST het volgende:
sport1 heeft de eerste maand 5 euro en daarna de normale prijs. Deze aanbieding geldt t/m 28 maart.
http://www.non-stop-peopl(...)-etat-de-sante-75240quote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef franklop het volgende:
Is er overigens laatste tijd nog nieuws over Bianchi geweest?
Bij ziggo maandelijks opzegbaar. Vorig jaar was de actie 3 maanden voor de prijs van 1. Veel betere actie. Zoiezo is de 2de grandprix van 29 maart live op de BBC. Ideaal!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:38 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Klopt, dit was vorig jaar ook.
Echter moet je minimaal 1 jaar lid blijven.
Lees jij eerst de actie voorwaarden maar.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:38 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Klopt, dit was vorig jaar ook.
Echter moet je minimaal 1 jaar lid blijven.
ik hou niet van Duits commentaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef franklop het volgende:
Gelukje voor UPC starter abo's. RTL Duitsland vanaf april standaard in zenderpakket
Koop je voor 10 euro de F1 app, heb je meteen live timing, alle pitradio's en goed engels commentaarquote:
Hoe laat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef WEST het volgende:
Trouwens voor de mensen die motorsTV hebben. Aankomend weekend is de V8 supercars erop live. De eerste ronde is de Clipsal 500 op het circuit van Adelaide.
Of je deelt gewoon met 4 man op fok je sport 1 go abo 😜quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Koop je voor 10 euro de F1 app, heb je meteen live timing, alle pitradio's en goed engels commentaar
Dat wordt de herhaling kijken op Motors TV of torrent downloaden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef WEST het volgende:
[..]
Tis wel snachts en s'ochtents vroeg
http://www.motorstv.com/tv-guide?d=2015-02-28
ik neem alles op en kijk ik later terug. Heb toch zo'n recorder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat wordt de herhaling kijken op Motors TV of torrent downloaden.
Ik heb overigens wel zin in V8SC. Is toch met afstand het mooiste toerwagenkampioenschap dat er is. Hopelijk wint SVG of McLauglin.
Sport 1 go is echt slecht. Stuttering en geen HD.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Of je deelt gewoon met 4 man op fok je sport 1 go abo 😜
Ik las de berichten net. Blijf het toch een vreemd verhaal vinden. Als er niks aan de hand was en hij heeft slechts een lichte hersenschudding overgehouden, waarom dan zolang in het ziekenhuis houden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:47 schreef Pagan het volgende:
Alonso moet nog minstens nacht doorbrengen in ziekenhuis
Je bent niet de enige: https://www.rtlgp-magazin(...)ijn-van-mclaren.htmlquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:01 schreef Geralt het volgende:
Ik las de berichten net. Blijf het toch een vreemd verhaal vinden. Als er niks aan de hand was en hij heeft slechts een lichte hersenschudding overgehouden, waarom dan zolang in het ziekenhuis houden?
quote:De crash van Fernando Alonso is ook en vooral een groot PR-ongeluk voor McLaren. Mark Koense over hoe ook het team zelf uit de bocht vloog in Barcelona.
McLaren, dat is bekend, probeert altijd en overal griezelig krampachtig de schijn van perfectie op te houden. Wie herinnert zich bijvoorbeeld niet de krankzinnige soap serie rond de 'tennisblessure' van Juan Pablo Montoya? Als de reden deze keer niet zo ernstig zou zijn, zou je weer hoofdschuddend hebben kunnen lachen om de neurotische fratsen van deze notoire control freaks die af en toe onvermijdelijk uit hun veel te krappe keurslijf scheuren.
Hoe paranoia de bewoners van Ron Dennis' wondere wereld werkelijk zijn, wordt altijd pas goed duidelijk zodra er iets niet helemaal volgens plan gaat. En de afgelopen maanden ging er in het team al veel niet volgens plan. Maar McLaren heeft altijd overal een antwoord op en een verklaring voor. Dus als je geen hoofdsponsor hebt, dan roep je gewoon dat een hoofdsponsor niet meer van deze tijd is. En als iedereen de kleuren van de MP4/30 vreselijk vindt, dan beweer je glashard dat je het helemaal niet nodig vindt om een auto er mooi uit te laten zien. En als één van je coureurs op mysterieuze wijze van de baan vliegt, zeg je doodleuk dat er niets aan de hand is en dat zoiets gewoon bij testen hoort.
Als die coureur dan vervolgens toch 48 uur lang in het ziekenhuis ligt, schrijf je een A4-tje vol om uit te leggen dat het absoluut niet en op geen enkele wijze de schuld was van het team of de auto of de motor, maar van de wind. Dus eigenlijk van de coureur. Want die kon de auto met een vaartje van naar verluidt slechts 150 km/u kennelijk niet op de weg houden vanwege een rukwind.
Ook blijf je benadrukken dat de coureur geen moment het bewustzijn heeft verloren, terwijl ooggetuigen anders beweren, en bovendien de coureur zelf zich helemaal niets meer van de crash kan herinneren. En hij inmiddels een dérde nacht in het ziekenhuis moet blijven.
Ondertussen blijf je volhouden dat hij is geslipt op een strip kunstgras, hoewel diverse ooggetuigen - waaronder een viervoudig wereldkampioen die er met zijn neus bovenop zat - het tegendeel beweren.
Laten we er echter vanuit gaan dat alle statements van McLaren gewoon waar zijn. Dan nog is het paradoxale gevolg van hun verwoede pogingen om deze kwestie te relativeren, dat de geruchten over de oorzaak en de gevolgen van het ongeluk alleen maar aanzwellen. En niet louter in de sensatiepers, maar ook in bijvoorbeeld het alom gerespecteerde Auto Motor und Sport.
Het team blust, kortom, het vuur met olie waardoor - al dan niet terecht, maar hoe dan ook onvermijdelijk - de geloofwaardigheid van hun verklaringen is gaan smeulen.
Waarom Alonso afgelopen zondag van de baan vloog zal voorlopig en misschien wel altijd een raadsel blijven. Laten we voor nu maar hopen dat de gevolgen voor Fernando minder ernstig zijn dan voor McLaren.
Dat is wel heel erg speculaas zeg .quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:00 schreef Ener-G het volgende:
Als het klopt dat ie wartaal aan het uitslaan was toen ie uit de cockpit gehaald werd zou het weleens een TIA kunnen zijn vlak voordat ie crashte, en dat kan je nou net niet gebruiken als F1 coureur en team, daar zijn de belangen veel te groot voor.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:46 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Wat een mooie auto's in 1999 he
Daarom zeg ik ook, het zou kunnen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg speculaas zeg .
Uiteraard.quote:Als jij een klapper maak kun je ook best wartaal uitslaan. Een auto hoeft niet persé veel schade te hebben om een beste klapper te maken. Als hij hem rechtlijnig op de Sitepod geraakt heeft (1 van de sterkste punten van de auto ) kun je best een behoorlijk aantal g-krachten te voortduren krijgen zonder dat de auto beschadigd
Of Kubica weer eens in een F1 bolide zetten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:43 schreef twiFight het volgende:
Voor offroad testwerk zou ik toch Kimi inhuren
Ben overigens blij dat we van de grooved slicks af zijn.
Doe Stoffel maar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:58 schreef Beach het volgende:
Hebben we nu kans dat KMag de 1e race rijdt?
Bronquote:The visible exterior damage suggests extreme heat caused by a failure of sorts or even a small explosion in that area of the car – the black residue points to an electrical malfunction – which supports the theory that the driver was rendered unconscious by the fumes.
Trackside photographer Jordi Vidal has released an image that contradicts McLaren’s claim that Alonso ran onto the Astroturf on the outside of Turn 3 before losing control in a gust of wind.
Vidal also denied McLaren’s claims that it was particularly windy at the time, and he agreed with Sebastian Vettel that the Spaniard was not driving at full speed.
Vettel, who was following the Spaniard at the time of the crash, recalled: “The speed was slow, maybe 150kph. Then he turned right into the wall. It looked strange. It did not look like an accident.”
La Gazzetta dello Sport quoted an F1 engineer as saying: “With the downforce in F1, McLaren’s explanation is plausible if he [Alonso] was pushing hard, as [Carlos] Sainz was.
“But not with the speed that Alonso was doing, as the photo taken just before shows that he was in the middle of the track”.
Kubica gaat nooit meer terugkeren in de F1:quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:23 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Of Kubica weer eens in een F1 bolide zetten.
quote:Kubica conducted a number of simulator tests with the Mercedes Formula 1 team which showed promise, but limitations in the range of motion of his injured arm would prevent him from driving in twisty circuits like Monaco due to the tight confines of an F1 cockpit.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:46 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Wat een mooie auto's in 1999 he
Dat is de schaduw van een flapje/camera, kan die tweet even niet vinden waarin dat stond.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:41 schreef sasquatsch het volgende:
Deze foto zet je ook aan het denken.
[ afbeelding ]
[..]
Bron
Duidelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat is de schaduw van een flapje/camera, kan die tweet even niet vinden waarin dat stond.
Edit:
[ afbeelding ]
Vind je? De jas en brandblusser van die vent ernaast doen geloven dat de zon aan de rechterkant op de foto staat. Dan klopt die schaduwtheorie toch niet Daar lijkt het alsof de zon dan linksboven zou moeten staan, of ben ik gek?quote:
Strak design.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
En een sneak peek van de nieuwe Force India
[ afbeelding ]
Neen. Dit zijn vrij duidelijk twee verschillende plekken op de body. De klep op de Button-auto is volgens mij ook te zien op de Alonso-auto: links naast de zwarte plek.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat is de schaduw van een flapje/camera, kan die tweet even niet vinden waarin dat stond.
Edit:
[ afbeelding ]
Was vorig jaar al bekendquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:46 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Kubica gaat nooit meer terugkeren in de F1:
[..]
Ik reageerde op Vriezzer.quote:
Het zou toch wat wezen als ze het nog gaan halen ook.quote:Het team van Manor hoopt over ruim twee weken aanwezig te zijn tijdens de seizoensopener in Melbourne. Mocht dat lukken dan zal Will Stevens met de auto op de grid staan. De renstal heeft de Brit woensdag als racecoureur bevestigd voor het komende Formule 1-seizoen.
Manor heeft naar eigen zeggen grote stappen gemaakt de afgelopen weken. "Omdat we sinds 19 februari niet meer onder financieel toezicht staan, zijn alle werknemers van Manor hard aan het werk voor het komende seizoen", klinkt het in het persbericht. "De bouw van de auto waarmee Manor het seizoen zal beginnen is in een vergevorderd stadium. Het personeel werkt 24 uur per dag, zeven dagen per week in de fabriek in Dinnington naar 6 maart toe, dan worden alle onderdelen op het vliegtuig gezet."
Stevens zal komend jaar als coureur actief zijn bij de renstal. De Engelsman reed afgelopen seizoen de Grand Prix in Abu Dhabi voor het team van Caterham, dat dankzij een geslaagd crowdfundingproject op de grid verscheen. "Het is mooi om te zien hoe hard er wordt gewerkt bij Manor om het team te redden", aldus Stevens. "Dit was niet mogelijk geweest zonder de hulp van de leveranciers en de mensen in de sport en helemaal niet zonder het harde werken van de mensen bij Manor zelf. Zij werken keihard om op tijd klaar te zijn voor Melbourne. Ik wil het team bedanken voor het vertrouwen dat ze in mij hebben en ik kan niet wachten om de renstal na hard werken op de grid in Australië te zien verschijnen."
Het team meldt verder snel de tweede coureur bekend te maken en de plannen voor het komende jaar.
Nu nog een oplossing voor de 107%-regel bedenken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:40 schreef Funzel het volgende:
[..]
Het zou toch wat wezen als ze het nog gaan halen ook.
Zolang ze een poging doen zich te kwalificeren voor de races hebben ze recht op hun prijzengeld toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu nog een oplossing voor de 107%-regel bedenken.
Niet nodig. Als je de 107% niet haalt wil niet zeggen dat je niet mee mag doen. Dat is dan aan de stewards.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu nog een oplossing voor de 107%-regel bedenken.
Tot nu toe kon er dan toch alsnog meegedaan worden omdat de 107%-tijd wel in een VT was gehaald?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet nodig. Als je de 107% niet haalt wil niet zeggen dat je niet mee mag doen. Dat is dan aan de stewards.
Meestal wel. In de regels staat "Under exceptional circumstances" waarbij dit als een van de mogelijke redenen genoemd wordt. Misschien dat Manor als exceptional bestempeld wordt omdat ze met 2014 motoren rijden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Tot nu toe kon er dan toch alsnog meegedaan worden omdat de 107%-tijd wel in een VT was gehaald?
quote:During Q1, any driver whose best qualifying lap exceeds 107% of the fastest time set during that session, or who fails to set a time, will not be allowed to take part in the race. Under exceptional circumstances however, which may include setting a suitable lap time in a free practice session, the stewards may permit the car to start the race.
Ok.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:04 schreef Gort het volgende:
[..]
Neen. Dit zijn vrij duidelijk twee verschillende plekken op de body. De klep op de Button-auto is volgens mij ook te zien op de Alonso-auto: links naast de zwarte plek.
Daarnaast: een ervaren rijder die zich laat verrassen door de wind is één ding, maar dan 2x tegen de muur stuiteren is een tweede. Dit zaakje stinkt.
quote:Wie rijdt er wanneer tijdens de laatste F1 test?
De winterperiode zit er bijna op en de teams maken zich op voor de laatste test op het circuit van Barcelona. Vanaf 26 februari komen de team 4 dagen lang in actie, alvorens ze afreizen naar Melbourne voor de start van het 2015 Formule 1 kampioenschap.
Mercedes AMG Petronas:
Donderdag: Lewis Hamilton
Vrijdag: Nico Rosberg
Zaterdag: Lewis Hamilton
Zondag: Nico Rosberg
Infiniti Red Bull Racing:
Donderdag: Daniil Kvyat
Vrijdag: Daniil Kvyat
Zaterdag: Daniel Ricciardo
Zondag: Daniel Ricciardo
Williams Martini Racing:
Donderdag: Felipe Massa
Vrijdag: Valtteri Bottas
Zaterdag: Felipe Massa
Zondag: Valtteri Bottas
Scuderia Ferrari:
Donderdag: Kimi Raikkonen
Vrijdag: Sebastian Vettel
Zaterdag: Kimi Raikkonen
Zondag: Sebastian Vettel
McLaren-Honda:
Donderdag: Jenson Button
Vrijdag: Kevin Magnussen?
Zaterdag: Kevin Magnussen?
Zondag: Jenson Button
Sahara Force India:
Donderdag: neemt niet deel
Vrijdag: nog niet bekend
Zaterdag: nog niet bekend
Zondag: nog niet bekend
misschien met vd Garde als 'tweede' rijder.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:40 schreef Funzel het volgende:
[..]
Het zou toch wat wezen als ze het nog gaan halen ook.
misschien wel de laatste poging om zijn F1 carrière nog te redden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:09 schreef sasquatsch het volgende:
Mogelijk. Van der Garde maakte gisteren bekend dat er binnenkort racing news aan zit te komen.
quote:The FIA has confirmed that it is to investigate the circumstances surrounding McLaren driver Fernando Alonso's Barcelona Formula 1 testing accident to find out if lessons can be learned.
Although the governing body does not automatically review all incidents at tests, because they are organised by teams rather than being an official FIA-run event, the fact that Alonso spent three days in hospital after the crash has prompted it into action.
AUTOSPORT understands that the FIA has already begun working in co-operation with McLaren to go through the accident data.
Furthermore, high level sources have revealed that CCTV footage of the Alonso crash has been sourced and will be used to try to give some better insight into exactly what happened.
It is understood the low-quality footage was taken from a camera near Turn 4 looking back at the exit of Turn 3 - and it captures Alonso running wide, trying to correct his car and then slowing down before crashing into the wall on the inside.
An FIA spokesman said that it was important for the governing body to try to see if there are any safety improvements that can be made.
"We will be looking very carefully at what happened," said the spokesman.
"We want to know what took place, so we will be gathering all the information that we can - as well as fully co-operating with McLaren."
The fact that Alonso spent three nights in hospital following his crash has prompted wild speculation that the incident was not as normal as McLaren has made out.
The uncertainty has been further exacerbated by McLaren not making public data about the speed of what is believed to be two impacts with the wall, nor of the G-forces that Alonso experienced.
McLaren has strongly refuted suggestions that Alonso was unconscious before the crash, and insists that the most likely explanation for the accident was that the Spaniard was caught out by a sudden gust of wind.
Tuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:04 schreef Gort het volgende:
[..]
Neen. Dit zijn vrij duidelijk twee verschillende plekken op de body. De klep op de Button-auto is volgens mij ook te zien op de Alonso-auto: links naast de zwarte plek.
Daarnaast: een ervaren rijder die zich laat verrassen door de wind is één ding, maar dan 2x tegen de muur stuiteren is een tweede. Dit zaakje stinkt.
Dat flapje staat aan de verkeerde kant om daar een schaduw te werpen als ik de rest van de foto zo bekijk qua belichting.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat is de schaduw van een flapje/camera, kan die tweet even niet vinden waarin dat stond.
Edit:
[ afbeelding ]
Dat meldde flipsen ook al. Maar het zou de spiegeling van de camera kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat flapje staat aan de verkeerde kant om daar een schaduw te werpen als ik de rest van de foto zo bekijk qua belichting.
quote:FERNANDO ALONSO LEAVES HOSPITAL, STOPPED FROM TESTING – F1 WORLD WONDERS WHAT REALLY HAPPENED
The good news today is that McLaren Honda driver Fernando Alonso has left hospital and is now recovering at a family home in Spain after three days hospital observation following his testing accident in Barcelona.
He will not be testing this week in Barcelona and we await an update on whether he will be fit to race in Australia.
It was by no mean the biggest accident of his career, nor the most severe in recent F1 and yet the way that the medical care around him was conducted has raised a lot of questions about what happened to cause the accident and what is actually wrong with the Spaniard.
Despite several statements issued by McLaren shooting down conspiracy theories, describing this as a “normal testing accident”, blaming it on a gust of wind and saying that Alonso was merely concussed, there is widespread doubt in the media, among fans and the F1 community as a whole.
Visting several of the leading F1 teams in the last few days, everyone is equally confused about the circumstances here, which in itself is unusual. It is normally the case that the people at the top of other teams know the inside line, but not in this case.
Leaving aside the cause of the accident for a moment, the first thing that doesn’t add up is why Alonso spent three nights in hospital for a concussion from a relatively moderate speed, side impact accident. It was not severe enough to break the car significantly nor for him to require a surgical collar for neck injury, for example, based on the photo which was tweeted.
One leading F1 light pointed out to me that Felipe Massa was kept in observation after his monstrous accident in the Canadian Grand Prix last June for a few hours for observation, with a concussion. Three days for a much less severe impact is an altogether different matter, although the third night was not spent in an IC unit but in a private room.
There has been speculation that Alonso may have received an electric shock from the ERS somehow, which knocked him out. Engineers tell me that this is possible if the driver’s body connects two parts of the car which are at different potential, he makes the connection. It should be pointed out however that this is highly unlikely, according to engineers, as there are all kinds of failsafe systems and the car has multiple connections to ensure that there is no variation in potential from one part to another. This follows a BMW Sauber mechanic doing just that in the early days of KERS. He suffered a mild burn to the hand.
Also, the fact that McLaren mechanics and marshals attended the car without using rubber gloves, according to the contemporary photos, rather gives the lie to the electric shock theory; they were not concerned about electric shock and nor did they receive one. The ERS warning light was not in warning mode.
Another possibility put forward by medics is that Alonso had some form of seizure or fit while driving, or after the accident, which is possible in adults who have never had a fit before. If that were the case then medics say that a stay in hospital of three days would be appropriate to run tests on possible causes and to see whether he had a repeat. Alonso was reported to be blacked out when marshals attended him and not to have the strength to lift himself out of the car. He is reported to have been suffering from nausea and headaches while in hospital.
A fit or seizure can be caused by many things, including a brain tumour, but the fact that Alonso was released from hospital to go home today indicates that this can be ruled out, according to medics.
It is also possible that the apparently light side impact, with the rear right wheel taking the largest hit, nevertheless transferred a shock into his head and spine and this accounts for his blackout and nausea.
We will learn more in due course, no doubt. But as the Spaniard recovers at home, there is a real sense of mystery among everyone in F1 about this strange incident.
Ik weet ook wel dat Kubica niet meer gaat racen. Mijn 'suggestie' ging over een zogenaamde F1 off-road test.quote:
Gaat me toch meer op de beelden en versta Duits wel goed. En het is maar voor de helft van de racesquote:
Dezelfde van der Garde die wegging bij Caterham omdat hij nog een jaar achteraan rijden niet zag zitten..?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef WEST het volgende:
[..]
misschien met vd Garde als 'tweede' rijder.
Denk het wel, de T-cam bovenop weerspiegelt ook in het bodywork.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat meldde flipsen ook al. Maar het zou de spiegeling van de camera kunnen zijn.
dat klopt maar heeft hij een keus? Wil hij nog F1 rijden dan moet hij wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:19 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dezelfde van der Garde die wegging bij Caterham omdat hij nog een jaar achteraan rijden niet zag zitten..?
Ik mis 1 teamquote:
even quoten zodat deze bovengehaald kan worden als je zelf ook eens met bizarre complottheorieën aankomt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:39 schreef twiFight het volgende:
Tuurlijk. En het waren de onzichtbare reptilians die de auto van de weg af lieten gaan zodat de NWO dichterbij komt en de Rothchild familie weer een paar miljardjes meer binnen kunnen harken. Echt waar want er was een ooggetuige.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 26 februari 27 februari 28 februari 1 maart Ferrari: Raikkonen Vettel Raikkonen Vettel Force India: - Hulkenberg TBA TBA Lotus: Grosjean Maldonado Grosjean Maldonado McLaren: Button Button TBA TBA Mercedes: Hamilton Rosberg Hamilton Rosberg Red Bull: Kvyat Kvyat Ricciardo Ricciardo Sauber: Ericsson Nasr Ericsson Nasr Toro Rosso: Sainz Verstappen Sainz Verstappen Williams: Massa Bottas Massa Bottas |
Het blijft gewoon een vreemd verhaal. Er zijn vaak genoeg auto's geweest die op deze manier gecrasht zijn en toen was er niks aan de hand. Het kan een freak accident zijn, maar drie nachten ziekenhuis voor een lichte hersenschudding is ook niet heel normaal.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:39 schreef twiFight het volgende:
Tuurlijk. En het waren de onzichtbare reptilians die de auto van de weg af lieten gaan zodat de NWO dichterbij komt en de Rothchild familie weer een paar miljardjes meer binnen kunnen harken. Echt waar want er was een ooggetuige.
Als ze dat zouden doen dan moet je jezelf afvragen of je nog bij dat team betrokken wilt zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:34 schreef flipsen het volgende:
Enniewee, als de FIA nu pas een onderzoek instelt, heeft McL net genoeg tijd gehad om even alle data te "corrigeren"
Nog steeds beter dan vorig jaar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Toro Rosso heeft een nieuwe neus
[ afbeelding ]
Maar minder dan de neus die ze bij de eerdere tests gebruikten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan vorig jaar.
Jazeker en deze maand telt maar 28 dagenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef Geralt het volgende:
Verrek dat is morgen alweer ja?
Wat vliegt de tijd. Nog even en het is half maart
Ze gaan dus voor een Williams-neusquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Toro Rosso heeft een nieuwe neus
[ afbeelding ]
Als ie maar sneller is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar minder dan de neus die ze bij de eerdere tests gebruikten.
quote:“When Sainz comes along, I don’t know if it’s conscious or not, but the way he turns the wheel reminds me of Fernando. He’s so aggressive. The car doesn’t look great, though, the rear end doesn’t look so stable, and traction and drive don’t look great either.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:01 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jazeker en deze maand telt maar 28 dagen
juist laat hem eerst maar een jaar STR doen. En dan kan je wel verder kijken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:12 schreef Spooky4u het volgende:
http://www.f1today.net/nl(...)-bij-red-bull-racing
Leuk, imo niet echt nieuwswaardig,en beter voor Max om en vol jaar STR te doen.
Dat denk ik ook, gezien aantal Mercedes en Ferrari teams, waarvan de motoren stuk beter presteren...quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:07 schreef sasquatsch het volgende:
Karun Chandhok denkt dat de Toro Rosso niet zo goed is.
[..]
Tsja, veel hangt natuurlijk af van de hoek + kracht. Een kleine verandering in hoek kan een heel ander resultaat geven. Helaas is de FIA nooit zo scheutig met informatie en beeldmateriaal. En stel dat er medische complicaties zijn, dan kan het ook nog altijd een keuze van Alonso of zijn familie zijn om dit niet naar buiten te brengen. In die zin hebben ze ook wel recht op wat privacy natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een vreemd verhaal. Er zijn vaak genoeg auto's geweest die op deze manier gecrasht zijn en toen was er niks aan de hand. Het kan een freak accident zijn, maar drie nachten ziekenhuis voor een lichte hersenschudding is ook niet heel normaal.
Complottheorieën geloof ik ook nooit zo in, maar hier is iets meer aan de hand. Kan een hele logische verklaring zijn, maar ergens wordt iets verzwegen.
quote:13:19 – Fernando Alonso heeft helemaal niets overgehouden aan zijn ongeluk tijdens de vorige test in Barcelona. Dit heeft McLaren-baas Ron Dennis nog eens herhaald tijdens een persbijeenkomst op het Circuit de Catalunya. De Spanjaard kan over ruim twee weken dus gewoon racen in de seizoensopener in Australië.
De persconferentie werd belegd vanwege alle verhalen die de afgelopen dagen de ronde deden over het ongeluk van Alonso. "We hebben niets te verbergen. We willen volledig transparant zijn", aldus Dennis.
Over het feit dat Alonso drie nachten in het ziekenhuis heeft doorgebracht, zei de Brit tegenover onder andere GPUpdate.net: "Dit is een beslissing die door de artsen is genomen en we staan hier volledig achter. Iedereen die in Engeland woont, weet dat er de laatste maanden veel aandacht is voor hersenletsel als gevolg van ongelukken in de sport. We hebben een paar bizarre ongevallen met grote gevolgen gezien, onder andere in het skiën, in ijshockey en rugby. De medische wereld is momenteel erg gefocust op wat er eventueel kan gebeuren bij een nieuw ongeval en wat er gebeurt als je niet genoeg rust. Om die reden was men extreem voorzichtig met Fernando."
"Fernando heeft in het ziekenhuis een CT-scan en MRI-scan gekregen en uit beide is niets naar voren gekomen. Er is niets wat er op duidt dat hij hersenletsel heeft opgelopen. Er ging een gerucht dat hij geëlektrocuteerd is geweest, maar daar is absoluut geen sprake van geweest", vervolgt Dennis, verwijzend naar het verhaal dat Alonso door een ERS-probleem even buiten bewustzijn was geraakt. "We hebben contact gehad met een fan die op het moment van het ongeluk met zijn zoon in die bocht stond te kijken. Hij bevestigde tegenover ons dat het enorm winderig was toen Fernando zijn crash had. Fernando had die dag al aangegeven dat de auto daar moeilijk te controleren was door de wind. Op basis van die twee dingen hebben we de conclusie getrokken dat de wind de oorzaak was van het incident. We hebben ook alle data onderzocht en daaruit is gebleken dat er niets mis was met de auto."
Dennis bevestigt dat Alonso kort na het ongeluk een paar seconden buiten bewustzijn is geweest en dat de Spanjaard zich niets meer van het ongeluk kan herinneren. "Maar dat is normaal als je zo door elkaar wordt geschud. Fernando is helemaal in orde en had deze week graag weer getest. Maar de doktoren hebben hem gezegd het verstandig is om nog even wat langer rust te houden, om er honderd procent zeker van te zijn dat hij in orde is voor de eerste race in Melbourne. Daar gaan wij dan natuurlijk niet tegenin."
Klopt het dus toch dat iemand hier riep dat hij vanaf race 3 in die RBR zit?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:12 schreef Spooky4u het volgende:
http://www.f1today.net/nl(...)-bij-red-bull-racing
Leuk, imo niet echt nieuwswaardig,en beter voor Max om en vol jaar STR te doen.
Als die 1-2 finishen in Melbourne... sandbagging's finest.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
Hydraulisch lek bij McLaren, dus het blijft bij de 7 ronden die Button vandaag gereden heeft. Gaat goed daar
nah, ze mogen blij zijn als ze voor Sauber, Toro Rosso en Force India eindigen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Als die 1-2 finishen in Melbourne... sandbagging's finest.
Denk dat ze blij mogen zijn als ze de finish halen. Volgens mij hebben ze nog niet eens de helft van een raceafstand achtereen gereden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nah, ze mogen blij zijn als ze voor Sauber, Toro Rosso en Force India eindigen.
Eindigt Manor tenminste niet èlke race kansloos laatstequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef El_Pinjo het volgende:
[..]
Denk dat ze blij mogen zijn als ze de finish halen. Volgens mij hebben ze nog niet eens de helft van een raceafstand achtereen gereden.
Volgens Buxton niet eens meer dan tien rondjes achter elkaar (Tot vandaag althans)quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef El_Pinjo het volgende:
Volgens mij hebben ze nog niet eens de helft van een raceafstand achtereen gereden.
Het is geen Susie Wolf maar ik ben voor. #TeamSusiequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef twiFight het volgende:
En Lotus kondigt aan ene Carmen Jorda als development driver aangetrokken te hebben. En die wil (logischerwijs) ooit races gaan rijden. Ik vind het een mokkel, had nog nooit van haar gehoord en hoop dat ze snel races gaat rijden (de F1 kan wel wat vrouw gebruiken als je het mij vraagt), maar erg realistisch vind ik het niet. Maar goed, uiteraard is het erg voordelig voor de PR van Lotus.
Meer info.
Ze heeft nog nooit wat gewonnenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef twiFight het volgende:
En Lotus kondigt aan ene Carmen Jorda als development driver aangetrokken te hebben. En die wil (logischerwijs) ooit races gaan rijden. Ik vind het een mokkel, had nog nooit van haar gehoord en hoop dat ze snel races gaat rijden (de F1 kan wel wat vrouw gebruiken als je het mij vraagt), maar erg realistisch vind ik het niet. Maar goed, uiteraard is het erg voordelig voor de PR van Lotus.
Meer info.
Beste finish 28e... maar het zal wel allemaal voor de PR zijn inderdaad. Deze juf doet het vooral goed op de foto.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit wat gewonnen
http://en.wikipedia.org/wiki/Carmen_Jord%C3%A1
Dat werd vorig jaar ook van Red Bull gezegd. Die deden het uiteindelijk nog best aardig. Testen zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef El_Pinjo het volgende:
[..]
Denk dat ze blij mogen zijn als ze de finish halen. Volgens mij hebben ze nog niet eens de helft van een raceafstand achtereen gereden.
28ste in het GP3 kampioenschap, 13de in een GP3 race en 10de in een Indy Lights race. Dan heeft Beitske Visser al meer gepresteerd, om maar een voorbeeld te noemen. Dus ja, puur PR.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Beste finish 28e... maar het zal wel allemaal voor de PR zijn inderdaad. Deze juf doet het vooral goed op de foto.
Susie sla ik een heel stuk hoger aan dan deze damequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef Karstman het volgende:
[..]
Het is geen Susie Wolf maar ik ben voor. #TeamSusie
1 2 3 4 5 6 7 8 | Felipe Massa Williams 1m23.500s 103 Marcus Ericsson Sauber 1m24.276s +0.776 122 Lewis Hamilton Mercedes 1m24.881s +1.381 48 Daniil Kvyat Red Bull 1m25.947s +2.447 75 Romain Grosjean Lotus 1m26.177s +2.677 75 Kimi Raikkonen Ferrari 1m26.327s +2.827 80 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1m26.962s +3.462 86 Jenson Button McLaren 1m31.479s +7.979 7 |
Ja ik ook, misschien verwoorde ik het wat raar. #TeamSusiequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Susie sla ik een heel stuk hoger aan dan deze dame
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150226_01550746quote:Krijgt Stoffel Vandoorne een racezitje bij het Manor F1 team?
De terugkeer van Marussia, onder de naam Manor wordt steeds concreter. Nadat Will Stevens als eerste rijder werd aangeduid zou Stoffel Vandoorne in aanmerking komen voor het tweede racezitje.
De doorstart van Marussia is enkel mogelijk doordat het bedrijf uitstel van betaling krijgt voor heel wat schulden. Twee van de schuldeisers zijn Ferrari en McLaren. Ferrari wil doorgaan met het leveren van motoren, weliswaar de versie van vorig jaar. Toch zou de samenwerking met Ferrari niet meer zo intens zijn als vorig jaar.
De relatie met McLaren zou echter wel intenser worden. Ron Dennis zou in ruil daarvoor Stoffel Vandoorne willen plaatsen bij Manor. Zo is er weer hoop op een Belg in de formule 1.
Oh, die heb ik nog eens in de Indylights zien rijden. Junior Strous liep nog wat te flirten met haar. En toen was het ook wel duidelijk dat ze er niet alleen vanwege haar racetalent rondreed (zal thuis nog even de foto erbij zoeken)quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef twiFight het volgende:
En Lotus kondigt aan ene Carmen Jorda als development driver aangetrokken te hebben. En die wil (logischerwijs) ooit races gaan rijden. Ik vind het een mokkel, had nog nooit van haar gehoord en hoop dat ze snel races gaat rijden (de F1 kan wel wat vrouw gebruiken als je het mij vraagt), maar erg realistisch vind ik het niet. Maar goed, uiteraard is het erg voordelig voor de PR van Lotus.
Meer info.
Jij zit er of..?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:28 schreef DutchTrain het volgende:
Ziet er naar uit dat het tot een of drie gaat regenen op het circuit. Best leuk om wat in de regen te zien rijden, maar met een zonnetje is het toch wat fijner op de tribunes...
Danica Patrickquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
28ste in het GP3 kampioenschap, 13de in een GP3 race en 10de in een Indy Lights race. Dan heeft Beitske Visser al meer gepresteerd, om maar een voorbeeld te noemen. Dus ja, puur PR.
Maar dat is Susie Wolff ook en Simona de Silvestro vorig jaar bij Sauber ook. Al geef ik die laatste de meeste kans om enigszins succesvol te kunnen zijn, gezien haar resultaten in de IndyCar.
Die zou ik geven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit wat gewonnen
http://en.wikipedia.org/wiki/Carmen_Jord%C3%A1
Alleen maar op ovals, minder op de gewone circuits.quote:
Zegt niks maar het voelt wel lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:32 schreef franklop het volgende:
Max al net zo snel als Sainz gister.
Weet het, het zegt helemaal niks. Maar wil het toch gezegd hebben
twitter:Racingnews2015 twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 11:36:23 “RT @Djbasco: #F1 #MaxV3rstapp3n #GOTOROROSSO #MV33 Pitstop Max Verstappen @ Barcelona circuit this morning. http://t.co/VWCJ3GgyEv” reageer retweet
quote:Vertsappen - 42
Het zegt dat de TR sneller wordt of dat Max sneller isquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:32 schreef franklop het volgende:
Max al net zo snel als Sainz gister.
Weet het, het zegt helemaal niks. Maar wil het toch gezegd hebben
Die bandenman rechtsvoor mag nog even blijven oefenenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:49 schreef WEST het volgende:
Pitstop van Maxtwitter:Racingnews2015 twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 11:36:23 “RT @Djbasco: #F1 #MaxV3rstapp3n #GOTOROROSSO #MV33 Pitstop Max Verstappen @ Barcelona circuit this morning. http://t.co/VWCJ3GgyEv” reageer retweet
Dit inderdaad!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die bandenman rechtsvoor mag nog even blijven oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |