Of je deelt gewoon met 4 man op fok je sport 1 go abo 😜quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Koop je voor 10 euro de F1 app, heb je meteen live timing, alle pitradio's en goed engels commentaar
Dat wordt de herhaling kijken op Motors TV of torrent downloaden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef WEST het volgende:
[..]
Tis wel snachts en s'ochtents vroeg
http://www.motorstv.com/tv-guide?d=2015-02-28
ik neem alles op en kijk ik later terug. Heb toch zo'n recorder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat wordt de herhaling kijken op Motors TV of torrent downloaden.
Ik heb overigens wel zin in V8SC. Is toch met afstand het mooiste toerwagenkampioenschap dat er is. Hopelijk wint SVG of McLauglin.
Sport 1 go is echt slecht. Stuttering en geen HD.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Of je deelt gewoon met 4 man op fok je sport 1 go abo 😜
Ik las de berichten net. Blijf het toch een vreemd verhaal vinden. Als er niks aan de hand was en hij heeft slechts een lichte hersenschudding overgehouden, waarom dan zolang in het ziekenhuis houden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:47 schreef Pagan het volgende:
Alonso moet nog minstens nacht doorbrengen in ziekenhuis
Je bent niet de enige: https://www.rtlgp-magazin(...)ijn-van-mclaren.htmlquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:01 schreef Geralt het volgende:
Ik las de berichten net. Blijf het toch een vreemd verhaal vinden. Als er niks aan de hand was en hij heeft slechts een lichte hersenschudding overgehouden, waarom dan zolang in het ziekenhuis houden?
quote:De crash van Fernando Alonso is ook en vooral een groot PR-ongeluk voor McLaren. Mark Koense over hoe ook het team zelf uit de bocht vloog in Barcelona.
McLaren, dat is bekend, probeert altijd en overal griezelig krampachtig de schijn van perfectie op te houden. Wie herinnert zich bijvoorbeeld niet de krankzinnige soap serie rond de 'tennisblessure' van Juan Pablo Montoya? Als de reden deze keer niet zo ernstig zou zijn, zou je weer hoofdschuddend hebben kunnen lachen om de neurotische fratsen van deze notoire control freaks die af en toe onvermijdelijk uit hun veel te krappe keurslijf scheuren.
Hoe paranoia de bewoners van Ron Dennis' wondere wereld werkelijk zijn, wordt altijd pas goed duidelijk zodra er iets niet helemaal volgens plan gaat. En de afgelopen maanden ging er in het team al veel niet volgens plan. Maar McLaren heeft altijd overal een antwoord op en een verklaring voor. Dus als je geen hoofdsponsor hebt, dan roep je gewoon dat een hoofdsponsor niet meer van deze tijd is. En als iedereen de kleuren van de MP4/30 vreselijk vindt, dan beweer je glashard dat je het helemaal niet nodig vindt om een auto er mooi uit te laten zien. En als één van je coureurs op mysterieuze wijze van de baan vliegt, zeg je doodleuk dat er niets aan de hand is en dat zoiets gewoon bij testen hoort.
Als die coureur dan vervolgens toch 48 uur lang in het ziekenhuis ligt, schrijf je een A4-tje vol om uit te leggen dat het absoluut niet en op geen enkele wijze de schuld was van het team of de auto of de motor, maar van de wind. Dus eigenlijk van de coureur. Want die kon de auto met een vaartje van naar verluidt slechts 150 km/u kennelijk niet op de weg houden vanwege een rukwind.
Ook blijf je benadrukken dat de coureur geen moment het bewustzijn heeft verloren, terwijl ooggetuigen anders beweren, en bovendien de coureur zelf zich helemaal niets meer van de crash kan herinneren. En hij inmiddels een dérde nacht in het ziekenhuis moet blijven.
Ondertussen blijf je volhouden dat hij is geslipt op een strip kunstgras, hoewel diverse ooggetuigen - waaronder een viervoudig wereldkampioen die er met zijn neus bovenop zat - het tegendeel beweren.
Laten we er echter vanuit gaan dat alle statements van McLaren gewoon waar zijn. Dan nog is het paradoxale gevolg van hun verwoede pogingen om deze kwestie te relativeren, dat de geruchten over de oorzaak en de gevolgen van het ongeluk alleen maar aanzwellen. En niet louter in de sensatiepers, maar ook in bijvoorbeeld het alom gerespecteerde Auto Motor und Sport.
Het team blust, kortom, het vuur met olie waardoor - al dan niet terecht, maar hoe dan ook onvermijdelijk - de geloofwaardigheid van hun verklaringen is gaan smeulen.
Waarom Alonso afgelopen zondag van de baan vloog zal voorlopig en misschien wel altijd een raadsel blijven. Laten we voor nu maar hopen dat de gevolgen voor Fernando minder ernstig zijn dan voor McLaren.
Dat is wel heel erg speculaas zeg .quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:00 schreef Ener-G het volgende:
Als het klopt dat ie wartaal aan het uitslaan was toen ie uit de cockpit gehaald werd zou het weleens een TIA kunnen zijn vlak voordat ie crashte, en dat kan je nou net niet gebruiken als F1 coureur en team, daar zijn de belangen veel te groot voor.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:46 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Wat een mooie auto's in 1999 he
Daarom zeg ik ook, het zou kunnen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg speculaas zeg .
Uiteraard.quote:Als jij een klapper maak kun je ook best wartaal uitslaan. Een auto hoeft niet persé veel schade te hebben om een beste klapper te maken. Als hij hem rechtlijnig op de Sitepod geraakt heeft (1 van de sterkste punten van de auto ) kun je best een behoorlijk aantal g-krachten te voortduren krijgen zonder dat de auto beschadigd
Of Kubica weer eens in een F1 bolide zetten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:43 schreef twiFight het volgende:
Voor offroad testwerk zou ik toch Kimi inhuren
Ben overigens blij dat we van de grooved slicks af zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |