...en wéér heeft Alonso een ongelukkige teamswitch gemaakt...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:13 schreef sasquatsch het volgende:
Honda heeft met de nieuwe MGU-K dezelfde problemen ala donderdag. Ziet er voorlopig niet zo goed uit voor McLaren.
Waarschijnlijk zijn het allemaal sensoren om luchtflow of iets dergelijks te meten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:02 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat hekje eigenlijk?
Ingecalculeerd risico.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
...en wéér heeft Alonso een ongelukkige teamswitch gemaakt...
Dikbedrukt vandaag in actie.quote:1. Pastor Maldonado, Lotus-Mercedes, 1:24.348, 173 ronden
2. Daniel Ricciardo, Red Bull-Renault, 1:24.574, 202 ronden
3. Kimi Räikkönen, Ferrari, 1:24.584, 164 ronden
4. Felipe Massa, Williams-Mercedes, 1:24.672, 143 ronden
5. Sergio Pérez, Force India-Mercedes, 1:24.702, 155 ronden
6. Max Verstappen, Toro Rosso-Renault, 1:24.739, 223 ronden
7. Lewis Hamilton, Mercedes, 1:24.923, 201 ronden
8. Nico Rosberg, Mercedes, 1:25.556, 66 ronden
9. Fernando Alonso, McLaren-Honda, 1:25.961, 59 ronden
10. [TD] Jolyon Palmer, Lotus-Mercedes, 1:26.280, 77 ronden
11. Marcus Ericsson, Sauber-Ferrari, 1:26.340, 166 ronden
12. Sebastian Vettel, Ferrari, 1:26.407, 105 ronden
13. Daniil Kvyat, Red Bull-Renault, 1:26.589, 112 ronden
14. Felipe Nasr, Sauber-Ferrari, 1:27.307, 79 ronden
15. Jenson Button, McLaren-Honda, 1:28.182, 45 ronden
16. [TD] Pascal Wehrlein, Force India-Mercedes, 1:27.333, 113 ronden
17. Valtteri Bottas, Williams-Mercedes, 1:27.556, 49 ronden
18. [TD] Pascal Wehrlein, Mercedes, 1:28.489, 48 ronden
19. [TD] Susie Wolff, Williams-Mercedes, 1:28.906, 86 ronden
20. Carlos Sainz jr, Toro Rosso-Renault, 1:28.945, 100 ronden
McLaren 2007 was zo slecht nog niet alleen gingen ze voor de rookie en niet voor hem. Bij Ferrari toch ook wel een paar goede jaren gekend. Maar die derde wereldtitel zal er niet komen dit jaar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
...en wéér heeft Alonso een ongelukkige teamswitch gemaakt...
Investeringsjaar dit jaar en het jaar erop oogstenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:00 schreef Nober het volgende:
Dag 1, 2 en 3.
[..]
Dikbedrukt vandaag in actie.
[..]
McLaren 2007 was zo slecht nog niet alleen gingen ze voor de rookie en niet voor hem. Bij Ferrari toch ook wel een paar goede jaren gekend. Maar die derde wereldtitel zal er niet komen dit jaar.
Lijkt om inderdaad om flow richting de sidepod te meten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het allemaal sensoren om luchtflow of iets dergelijks te meten.
Nee, voor beiden. En dat was het probleem. Als ze een eerste rijder hadden gehad was die wereldkampioen geworden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:00 schreef Nober het volgende:
Dag 1, 2 en 3.
[..]
Dikbedrukt vandaag in actie.
[..]
McLaren 2007 was zo slecht nog niet alleen gingen ze voor de rookie en niet voor hem. Bij Ferrari toch ook wel een paar goede jaren gekend. Maar die derde wereldtitel zal er niet komen dit jaar.
Ze gingen voor die choker van een Lewisquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, voor beiden. En dat was het probleem. Als ze een eerste rijder hadden gehad was die wereldkampioen geworden.
Na Hongarije gingen ze voor Lewis en die verklootte het.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, voor beiden. En dat was het probleem. Als ze een eerste rijder hadden gehad was die wereldkampioen geworden.
Hij doet er het langst over om die derde titel te pakken (8 jaar), ga er dus maar niet vanuit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Investeringsjaar dit jaar en het jaar erop oogsten
Dat is dus niet waar. Lees de boeken over dat seizoen er maar op na. Ze deden juist erg hun best om geen van beide coureurs voor te trekken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze gingen voor die choker van een Lewis
Alonso tot elf uur precies 1 rondje gereden...quote:Op zondag 22 februari 2015 09:09 schreef sasquatsch het volgende:
Alonso en Button zullen vandaag beiden testen. Alonso in de morgen en Button in de middag. Dit omdat Button veel minder ronden heeft gereden dan Alonso door de problemen met de MGU-K.
zit sowieso een luchtje aan dat kampioenschap, cadeautje voor Kimi/Ferrariquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
dan Button vanmiddag 1, gaat lekkerquote:Op zondag 22 februari 2015 12:00 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Alonso tot elf uur precies 1 rondje gereden...
Op zich wel gunstig voor STR, hun auto is niet de allersnelste, maar met zoveel vraagtekens rond Honda en Force India, de onzekerheid rond Marussia en de nog niet optimale betrouwbaarheid van Sauber en Red Bull is er een reële kans op punten de eerste paar races.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan Button vanmiddag 1, gaat lekker
Sterker nog: dan is een P5 ineens haalbaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:10 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Op zich wel gunstig voor STR, hun auto is niet de allersnelste, maar met zoveel vraagtekens rond Honda en Force India, de onzekerheid rond Marussia en de nog niet optimale betrouwbaarheid van Sauber en Red Bull is er een reële kans op punten de eerste paar races.
Nou, ik ga er toch vanuit dat Mercedes en Williams (Al hebben beide teams echt nog geen ruk laten zien tot nog toe), en ook Ferrari en Red Bull buiten bereik zijn. Lotus lijkt in de buurt van STR te zitten op het moment. Maar met wat geluk moeten ze toch wel wat punten kunnen pakken.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Sterker nog: dan is een P5 ineens haalbaar.
It seems that the red flag is due to an accident. @alo_oficial crashed with his McLaren. We'll keep informing #F1 #BarcelonaTest #Circuitquote:Op zondag 22 februari 2015 12:39 schreef Pagan het volgende:
Rode vlag, ws. Alonso die stil staat.
Edit: het is Alonso. Gaat lekker daar.![]()
Complot van Alonso om zijn teamgenoot nu al te dwarsbomenquote:Op zondag 22 februari 2015 12:39 schreef Pagan het volgende:
Rode vlag, ws. Alonso die stil staat.
Edit: het is Alonso. Gaat lekker daar.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 09:09 schreef sasquatsch het volgende:
Alonso en Button zullen vandaag beiden testen. Alonso in de morgen en Button in de middag. Dit omdat Button veel minder ronden heeft gereden dan Alonso door de problemen met de MGU-K.
Heeft hij hem kort gereden voor Button, het zal toch niet...quote:Op zondag 22 februari 2015 12:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
It seems that the red flag is due to an accident. @alo_oficial crashed with his McLaren. We'll keep informing #F1 #BarcelonaTest #Circuit
quote:11:53 It seems the McLaren went into the inside wall on the run between Turns 3 and 4.
quote:Onduidelijkheid over Alonso
In het media centre zijn er onduidelijkheden aangaande de situatie van Alonso. Het is niet goed in beeld te brengen wat er gaande is, of is gebeurd. Op Twitter zijn echter foto's van de doktersauto en een ambulance op het circuit.
zegt nog niet zoveel. Vandaag staat er meer wind dan gisteren en je weet daarnaast niet wat ze aan het testen zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 12:37 schreef Ferry_76 het volgende:
Verstappen gisterochtend op de supersofts: 1:24.379
Sainz op de Supersofts vanochtend: 1:25:604
quote:GP Right Now @GPRightNow 3 min.3 minuten geleden
The morning running has come to an early end after Alonso's accident but we're hearing that the Spaniard is OK. #F1 #BarcelonaTest
twitter:autosportlive twitterde op zondag 22-02-2015 om 12:58:08Although there is an ambulance at the crash scene, the circuit reports that Alonso is "OK and conscious". #F1 reageer retweet
quote:11:57 Although there is an ambulance at the crash scene, the circuit reports that Alonso is "OK and conscious".
Geen beelden van dus waarschijnlijk.quote:11:50 The circuit's official feed reports that Alonso has crashed the McLaren. He's done so at a point out of camera sight.
op z'n auto toch wel neem ik aanquote:Op zondag 22 februari 2015 12:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen beelden van dus waarschijnlijk.
Owja, die wel. De vraag is echter of die beelden vrijgegeven worden.quote:
Volgens mij is dat standard practice niet? Ongeacht wat iemand aangeeft of hoe hard de klap eruit ziet of geweest is. Althans dat dacht ik. Dat men altijd even een checkup kreeg. Toch?quote:Alonso uit voorzorg naar medisch centrum
De ochtend van de laatste testdag van deze week in Barcelona kende een naar einde. McLaren-coureur Fernando Alonso is bij het uitkomen van bocht 3 gecrasht met zijn MP4-30. De Spanjaard zou aangegeven hebben dat hij in orde is, maar hij is voor de zekerheid toch naar het medisch centrum vervoerd omdat hij een stevige klap gemaakt zou hebben.
Hij heeft toch alle tijd, duurt langer om die auto weer op te lappenquote:Op zondag 22 februari 2015 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standard practice niet? Ongeacht wat iemand aangeeft of hoe hard de klap eruit ziet of geweest is. Althans dat dacht ik. Dat men altijd even een checkup kreeg. Toch?
Dat is nogal logisch.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standard practice niet? Ongeacht wat iemand aangeeft of hoe hard de klap eruit ziet of geweest is. Althans dat dacht ik. Dat men altijd even een checkup kreeg. Toch?
Ja maar zo staat het niet in het bericht!quote:
Is hij nou per heli weggevlogen voor verdere checks? Dat is mij niet geheel duidelijk aan die zin.quote:12:21 From the circuit's official feed: "It seems that @alo_oficial is ok. We hope that everything's alright and all ends with just a shock!!"
12:19 The circuit's medical helicopter has now taken off. Every indication is that Alonso requires precautionary checks.
Jup, klopt!quote:Op zondag 22 februari 2015 13:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is hij nou per heli weggevlogen voor verdere checks? Dat is mij niet geheel duidelijk aan die zin.
De auto lijkt mij redelijk intact te zijn, de wielen en achtervleugel zitten er nog op. Zijdelingse impact misschien?quote:
Nee dat zeker niet. Ik moet nog zien dat Alfons ooit nog zn 3de titel gaat pakken. Komend jaar in elk geval op zeker niet. En ik zie het ook nog gebeuren dat hij in de nabije toekomst richting Mercedes vertrekt en dat het jaar erop McLaren de titel paktquote:Op zondag 22 februari 2015 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al met al geen fris begin van McLaren Honda
Gelukkig heeft de auto veel potentieel!quote:Op zondag 22 februari 2015 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al met al geen fris begin van McLaren Honda
Bij een auto die niet zo snel gaat, is er natuurlijk veel ruimte voor verbeteringquote:Op zondag 22 februari 2015 13:35 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de auto veel potentieel!Zolang je dat maar blijft beweren komt het vanzelf goed, toch...?
quote:12:35 An FIA spokesman at the medical centre has underlined that Alonso was conscious and talking, and has been transported to hospital.
Hij gokt gewoon, best begrijpelijk, ondanks dat Ferrari het ogenschijnlijk leuk doet zie ik ze Mercedes het niet moeilijk maken dit jaar en ik betwijfel of een ander team dat wel gaat lukken.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Ik moet nog zien dat Alfons ooit nog zn 3de titel gaat pakken. Komend jaar in elk geval op zeker niet. En ik zie het ook nog gebeuren dat hij in de nabije toekomst richting Mercedes vertrekt en dat het jaar erop McLaren de titel pakt![]()
Zal wel loslopenquote:Luis Garcia Abad @lsgrcbd · 5 min 5 minuten geleden
Fernando está bien y consciente. Muchas gracias por vuestro interés. Fernando is OK and conscious. Thank you !
Helekopter moet nog getankt worden?quote:12:58 A slight delay in the resumption of testing. The afternoon session will begin at 2.15pm.
12:56 Testing is set to resume on schedule at 2pm. We'll keep you informed about Alonso as we hear more from McLaren and his management.
12:55 Having safely delivered Alonso to the hospital, the medical helicopter is now back at the circuit.
quote:Sebastian Vettel overweegt het verbod op het veranderen van je helmdesign te negeren en gewoon de boete te betalen die er per overtreding op komt te staan. Het verbod, kortom, geldt kennelijk alleen voor arme F1-coureurs...
quote:Dietrich Mateschitz ontkent dat hij zou ovewegen zijn Red Bull-team aan Audi te verkopen en dan mede-eigenaar van de Formule 1 wordt.
quote:Adrian Newey heeft een zwak voor Le Mans en sportwagens en zou daarom een Red Bull Le Mans-auto aan het uitbroeden zijn. Het energiedrankje en 's werelds grootste endurance zijn in ieder geval een perfecte match en het zou de designer eindelijk weer eens de reglementaire vrijheden geven die hij in de Formule 1 miste.
quote:Maurizo Arrivabene denkt dat Ferrari dit jaar twee Grands Prix moet kunnen winnen. Als het er vier worden, belooft hij blootsvoets door de heuvels rond Maranello te rennen. Misschien moet hij daarvoor alvast gaan trainen...
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:13 schreef Ferry_76 het volgende:
Adrian Newey heeft een zwak voor Le Mans en sportwagens en zou daarom een Red Bull Le Mans-auto aan het uitbroeden zijn. Het energiedrankje en 's werelds grootste endurance zijn in ieder geval een perfecte match en het zou de designer eindelijk weer eens de reglementaire vrijheden geven die hij in de Formule 1 miste.
blablabla, alonso is ervaren en zeker eigenwijs genoeg om te vertellen hoe hij er over denktquote:Op zondag 22 februari 2015 13:35 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de auto veel potentieel!Zolang je dat maar blijft beweren komt het vanzelf goed, toch...?
Vettel wilde dat alleen doen als de boete EN een beetje te behappen is EN als het geld naar een goed doel gaat. Als dat geld rechtstreeks in de zakken van de FIA gaat doet ie het niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:13 schreef Ferry_76 het volgende:
https://www.rtlgp-magazin(...)ck-in-barcelona.html
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij verdient Vettel genoeg aan al die minireplica's van zijn helmen die er te koop zijn, voor hem al een goede reden om regelmatig van design te wisselen.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vettel wilde dat alleen doen als de boete EN een beetje te behappen is EN als het geld naar een goed doel gaat. Als dat geld rechtstreeks in de zakken van de FIA gaat doet ie het niet.
twitter:piusgasso twitterde op zondag 22-02-2015 om 13:56:52Jordi Vidal ha fotografiado el momento y se ve claro que golpea de lado y no muy fuerte, ahí estaba indispuesto ya. http://t.co/RDuGM43783 reageer retweet
Ik neem het voorlopig met een korreltje zout aangezien Renault schijnbaar geen interesse heeft in Le Mans. Maar dat zinnetje over reglementaire vrijheden zou iedere F1-fan toch aan het denken moeten zetten...quote:
Jordi Vidal de fotograaf van het moment met een clarinet welke gulp de la en er is niet veel vuur, ah er gaat niet gedisputeerd ja.quote:Jordi Vidal ha fotografiado el momento y se ve claro que golpea de lado y no muy fuerte, ahí estaba indispuesto ya.
Bij nader inzien zie ik dat er 2 dezelfde foto's zijn, dit had de eerste moeten zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 14:29 schreef Geralt het volgende:
Ik ken best goed spaans merk ik. Ik snap precies wat er staat
Ziet er vooral uit als een goede oefening voor de marshalls....quote:Op zondag 22 februari 2015 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij nader inzien zie ik dat er 2 dezelfde foto's zijn, dit had de eerste moeten zijn
[ afbeelding ]
Dat een crash er niet heftig uitziet wil niet automatisch zeggen dat hij ook niet heftig kan zijn he.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:33 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ziet er vooral uit als een goede oefening voor de marshalls....Niet echt een heftige crash of zo.
Las net ook al berichten op twitter dat hij al bewusteloos zou zijn geraakt vlak voor de crash.quote:Alonso verloor controle door ziekte
Fernando Alonso was voor zijn ongeluk al niet helemaal lekker en zou daardoor de controle over zijn wagen verloren hebben. Dat meldt de Spaanse zender TV3.
Teams hebben hun eigen eten, Als het nu Alonso en Button waren met problemen dan had ik je gelijk gegeven.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:39 schreef Geralt het volgende:
Wel veel zieke daar. Is dat eten wel goed?
quote:"Today at 12:35 CET, while testing at the Circuit de Catalunya (Barcelona), during the fourth and final day of the current test, Fernando Alonso's McLaren-Honda car left the track at Turn Three, causing the right-hand side of his car to strike the wall.
"Fernando was driven to the circuit's medical centre where the circuit's doctors gave him first aid.
"He was conscious and spoke with the doctors.
"However, as per usual procedure in such circumstances, he was then airlifted to hospital where he is undergoing precautionary checks.
"We will issue a further update in due course."
Pfff, en ik maar denken dat er stond: "Jordi Vida fotografeerde het moment en het is duidelijk te zien dat het een zijdelingse impact was en niet erg hard, daar was hij al onwel/bewusteloos". Vooral dat laatste is lijkt me raar.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:29 schreef Geralt het volgende:
Ik ken best goed spaans merk ik. Ik snap precies wat er staat
Daar lijkt het wel een beetje op, als ik de foto's zo zie is het niet een hele heftige crashquote:Op zondag 22 februari 2015 14:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Las net ook al berichten op twitter dat hij al bewusteloos zou zijn geraakt vlak voor de crash.
Geen idee wat er van waar is.
Ja, max doet sainz nu al zijn oortjes wassen...quote:Op zondag 22 februari 2015 16:08 schreef Nymphetic13 het volgende:
Oke Fernando Alonso moet minimaal een nacht waarschijnlijk 2 nachten in het ziekenhuis blijven ter observatie, G sensor heeft impact van 30G geregistreerd maar is mogelijk fout. Manager van Alonso zegt dat de auto geen probleem had en dat Alonso ook niet ziek was of wat dan ook. Of te wel nergens een probleem en toch een hele rare crash...
En ondertussen maakt Sainz zich heel erg populair bij Toro Rosso door weer de wagen in de banden te parkeren. Ditmaal in bocht 3. Doet Max het toch een stuk beter
Volgens mij hadden ze huize Verstappen nog wel wat sponsjes liggen..quote:Op zondag 22 februari 2015 16:53 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja, max doet sainz nu al zijn oortjes wassen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze huize Verstappen nog wel wat sponsjes liggen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:53 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja, max doet sainz nu al zijn oortjes wassen...
Max kan ook beter over water lopen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook daar is Max duidelijk de winnaar. Het zijn allebei geen tekenaars natuurlijk en dat zie je ook, maar de tekening van Max is veel beter
Laat maar komen!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijktip voor vanavond!
Sport1 heeft tegenwoordig de uitzendrechten voor de NASCAR Sprint Cup wedstrijden. Vanavond is om 19.15u de start van het NASCAR seizoen met de Daytona 500, op Sport1 Extra 2.
Veteranen Jeff Gordon en Jimmie Johnson starten vanaf de eerste startrij gevolgd door Dale Earnhardt Jr. en Matt Crafton, waarbij Crafton een last minute invaller is voor Kyle Busch die gisteren in het voorprogramma (Xfinity series) zijn been brak.
Het startveld telt 43 auto's, spektakel gegarandeerd dus!
Gunstige tijd dus voor ons in Nederland, mooi met het bord op schoot.
I'm in!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijktip voor vanavond!
Sport1 heeft tegenwoordig de uitzendrechten voor de NASCAR Sprint Cup wedstrijden. Vanavond is om 19.15u de start van het NASCAR seizoen met de Daytona 500, op Sport1 Extra 2.
Veteranen Jeff Gordon en Jimmie Johnson starten vanaf de eerste startrij gevolgd door Dale Earnhardt Jr. en Matt Crafton, waarbij Crafton een last minute invaller is voor Kyle Busch die gisteren in het voorprogramma (Xfinity series) zijn been brak.
Het startveld telt 43 auto's, spektakel gegarandeerd dus!
Gunstige tijd dus voor ons in Nederland, mooi met het bord op schoot.
5 Apparaten dus lijkt me ook 5 verschillende ip's.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:54 schreef alwaysonhold het volgende:
Jongens, vraagje. Weet iemand of je Sport 1 Go kan gebruiken om tegelijkertijd te kijken vanaf verschillende Nederlandse ip adressen?
Anders is die 10 euro per maand voor sport 1 go voor f1 leuk om te delen met mijn andere F1 vrienden...Dat lijkt me nice als dit kan, iemand ervaring mee?
Via di:t https://video.sport1.nl/main/faq lees je alleen maar Sport1 Go kunt u kijken op uw computer (Mac, PC), telefoon (iPhone) en tablet (iPad, Android, Windows 8). Voor al deze platformen geldt dat u in kunt loggen met een geldig maandabonnement en kunt kijken via de Sport1 app.
Ik heb vijf apparaten of meer in gebruik en kan niet meer kijken. Wat nu?
U kunt Sport1 Go op maximaal 5 verschillende apparaten bekijken. Heeft u al 5 apparaten geregistreerd dan is het nodig eerst een apparaat te verwijderen, dit kan elke 24 uur. Dit doet u door na het inloggen op Sport1 Go te kiezen voor ‘Mijn account’ (rechtsboven in uw scherm). Kies vervolgens links in uw scherm voor ‘apparaatbeheer’. Nu kunt u links in uw scherm zien welke apparaten op het moment geregistreerd zijn bij Sport1 Go. Door op ‘verwijder’ te klikken, kunt u apparaten ontkoppelen van de dienst. Hierna kunt u nieuwe devices toevoegen.
Zou fijn zijn, misschien hier mensen die het willen delen? Lijkt me leuk initiatiefquote:Op zondag 22 februari 2015 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
5 Apparaten dus lijkt me ook 5 verschillende ip's.
Als het puur op ip basis was dan zou er toch geen limiet van 5 apparaten zijn?
Even contact opnemen met Sport1 zou ik zeggen.
Dat kan allemaal zijn, maar volgens Vettel die achter hem reed vloog die auto ineens de muur in.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:53 schreef twiFight het volgende:
Dat Alonso een schok gehad heeft is al ontkend door McLaren. Ook is hij niet flauwgevallen volgens hen.
Dat hij de nacht in het ziekenhuis blijft is vrij standaard procedure, aangezien hij een hersenschuddig heeft gehad door de impact.
Dat is ook een aannamequote:Op maandag 23 februari 2015 08:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
De manager van alonso heeft al gezegd dat het kwam door de wind. Ook andere rijders hebben aangegeven op dat punt last van de wind te hebben gehad enof zijn even naast de baan geraakt door die wind.
Wind? Dat heb ik nog nooit gehoord in de 18 jaar dat ik F1 volg...quote:Op maandag 23 februari 2015 08:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
De manager van alonso heeft al gezegd dat het kwam door de wind. Ook andere rijders hebben aangegeven op dat punt last van de wind te hebben gehad enof zijn even naast de baan geraakt door die wind.
Ipv wind van precies 180°, komt het nu van 170° ofzo, en dat gebeurt ook in een bocht naar rechts.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wind? Dat heb ik nog nooit gehoord in de 18 jaar dat ik F1 volg...
Barcelona is toch een normaal circuit? Of bedoel je dat het normaal voller staat met tribunes, trucks etc.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ipv wind van precies 180°, komt het nu van 170° ofzo, en dat gebeurt ook in een bocht naar rechts.
Op normale circuits zal dat ook veel minder snel gebeuren door alle bebouwing eromheen.
Neequote:Op maandag 23 februari 2015 10:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Barcelona is toch een normaal circuit? Of bedoel je dat het normaal voller staat met tribunes, trucks etc.
Sainz ging ook van de baan af door de harde wind.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wind? Dat heb ik nog nooit gehoord in de 18 jaar dat ik F1 volg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |