abonnement Unibet Coolblue
pi_149915483
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_149915795
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_149915921
quote:
12:21 From the circuit's official feed: "It seems that @alo_oficial is ok. We hope that everything's alright and all ends with just a shock!!"

12:19 The circuit's medical helicopter has now taken off. Every indication is that Alonso requires precautionary checks.
Is hij nou per heli weggevlogen voor verdere checks? Dat is mij niet geheel duidelijk aan die zin.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 22 februari 2015 @ 13:26:27 #54
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149916005
quote:
5s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Is hij nou per heli weggevlogen voor verdere checks? Dat is mij niet geheel duidelijk aan die zin.
Jup, klopt!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149916016


Het ziet er allemaal niet heel spannend uit als ik eerlijk ben.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 22 februari 2015 @ 13:27:07 #56
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_149916028
quote:
De auto lijkt mij redelijk intact te zijn, de wielen en achtervleugel zitten er nog op. Zijdelingse impact misschien?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  zondag 22 februari 2015 @ 13:27:46 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_149916044
pi_149916048


Jup per helikopter.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_149916081
Hopelijk valt het mee :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 22 februari 2015 @ 13:33:32 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_149916197
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:28 schreef Geralt het volgende:
Hopelijk valt het mee :)
Al met al geen fris begin van McLaren Honda
pi_149916223
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Al met al geen fris begin van McLaren Honda
Nee dat zeker niet. Ik moet nog zien dat Alfons ooit nog zn 3de titel gaat pakken. Komend jaar in elk geval op zeker niet. En ik zie het ook nog gebeuren dat hij in de nabije toekomst richting Mercedes vertrekt en dat het jaar erop McLaren de titel pakt :X :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_149916244
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Al met al geen fris begin van McLaren Honda
Gelukkig heeft de auto veel potentieel! ^O^ Zolang je dat maar blijft beweren komt het vanzelf goed, toch...?
pi_149916263
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:35 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Gelukkig heeft de auto veel potentieel! ^O^ Zolang je dat maar blijft beweren komt het vanzelf goed, toch...?
Bij een auto die niet zo snel gaat, is er natuurlijk veel ruimte voor verbetering :)
Dito bij een motor die vaak stuk gaat.
in a crowd you lose humanity
pi_149916268
quote:
12:35 An FIA spokesman at the medical centre has underlined that Alonso was conscious and talking, and has been transported to hospital.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 22 februari 2015 @ 13:40:47 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_149916362
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee dat zeker niet. Ik moet nog zien dat Alfons ooit nog zn 3de titel gaat pakken. Komend jaar in elk geval op zeker niet. En ik zie het ook nog gebeuren dat hij in de nabije toekomst richting Mercedes vertrekt en dat het jaar erop McLaren de titel pakt :X :')
Hij gokt gewoon, best begrijpelijk, ondanks dat Ferrari het ogenschijnlijk leuk doet zie ik ze Mercedes het niet moeilijk maken dit jaar en ik betwijfel of een ander team dat wel gaat lukken.
pi_149916504
quote:
Luis Garcia Abad @lsgrcbd · 5 min 5 minuten geleden

Fernando está bien y consciente. Muchas gracias por vuestro interés. Fernando is OK and conscious. Thank you !
Zal wel loslopen :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_149916858
quote:
12:58 A slight delay in the resumption of testing. The afternoon session will begin at 2.15pm.

12:56 Testing is set to resume on schedule at 2pm. We'll keep you informed about Alonso as we hear more from McLaren and his management.

12:55 Having safely delivered Alonso to the hospital, the medical helicopter is now back at the circuit.
Helekopter moet nog getankt worden?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_149917073
Sebastian Vettel reed pal achter Alonso en zag het gebeuren. Hij vertelde aan Auto Motor und Sport: "Hij reed niet snel, ik schat 150 km/u/ Ineens ging hij rechtsaf - het zag er niet eens uit als een ongeluk. Hij is een paar keer in de muur geknald en toen verloor ik hem uit het oog."
pi_149917152
Tobias Grüner AMuS @tgruener
#F1 Vettel was behind Alonso before the crash: "The speed was slow - maybe 150kph. Then he turned right into the wall. It looked strange.
pi_149917159
https://www.rtlgp-magazin(...)ck-in-barcelona.html

quote:
Sebastian Vettel overweegt het verbod op het veranderen van je helmdesign te negeren en gewoon de boete te betalen die er per overtreding op komt te staan. Het verbod, kortom, geldt kennelijk alleen voor arme F1-coureurs...
quote:
Dietrich Mateschitz ontkent dat hij zou ovewegen zijn Red Bull-team aan Audi te verkopen en dan mede-eigenaar van de Formule 1 wordt.
quote:
Adrian Newey heeft een zwak voor Le Mans en sportwagens en zou daarom een Red Bull Le Mans-auto aan het uitbroeden zijn. Het energiedrankje en 's werelds grootste endurance zijn in ieder geval een perfecte match en het zou de designer eindelijk weer eens de reglementaire vrijheden geven die hij in de Formule 1 miste.
^O^

quote:
Maurizo Arrivabene denkt dat Ferrari dit jaar twee Grands Prix moet kunnen winnen. Als het er vier worden, belooft hij blootsvoets door de heuvels rond Maranello te rennen. Misschien moet hij daarvoor alvast gaan trainen...
_O-
pi_149917186
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:13 schreef Ferry_76 het volgende:
Adrian Newey heeft een zwak voor Le Mans en sportwagens en zou daarom een Red Bull Le Mans-auto aan het uitbroeden zijn. Het energiedrankje en 's werelds grootste endurance zijn in ieder geval een perfecte match en het zou de designer eindelijk weer eens de reglementaire vrijheden geven die hij in de Formule 1 miste.
^O^ ^O^
pi_149917196
Hm. Dat LMP1-dingetje had ik niet zien aankomen.
pi_149917201
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:35 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Gelukkig heeft de auto veel potentieel! ^O^ Zolang je dat maar blijft beweren komt het vanzelf goed, toch...?
blablabla, alonso is ervaren en zeker eigenwijs genoeg om te vertellen hoe hij er over denkt
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_149917243
quote:
Vettel wilde dat alleen doen als de boete EN een beetje te behappen is EN als het geld naar een goed doel gaat. Als dat geld rechtstreeks in de zakken van de FIA gaat doet ie het niet.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_149917276
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Vettel wilde dat alleen doen als de boete EN een beetje te behappen is EN als het geld naar een goed doel gaat. Als dat geld rechtstreeks in de zakken van de FIA gaat doet ie het niet.
Volgens mij verdient Vettel genoeg aan al die minireplica's van zijn helmen die er te koop zijn, voor hem al een goede reden om regelmatig van design te wisselen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')