abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149881964
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 08:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die zwarte stippellijn klopt nog niet precies; moet naar het ZW afbuigen, maar in het gebied van de paddocks moet ie zo kloppen. De Pata de Macho Trail. Faalhazen. :r
Maar dus wel een prima idee dat onze vrienden daar in hun eigen achtertuin een loopje gemaakt hebben en niet dezelfde weg terug hoefden te gaan als een onvoorbereide toerist. Ook K en L kunnen hun looprichting zo, na desoriëntatie, best gevolgd hebben, navigerende op een herkenningspunt op de CD. De rio Pata de Macho mondt uit waar de vindplaatsen beginnen. En er ligt een steenkopie in, in ondiep stromend water bij een hoge begroeide oever. Alles wat we nodig hebben is er gewoon.
pi_149882134
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 05:33 schreef El_Matador het volgende:
Dit is echt een ernstige doorbraak.

Dat SINAPROC niet gezocht heeft bij Kris' jeans noch de rugzakplek wisten we.

Als deze kaart alle zoektochten (rood) weergeeft, wordt de situatie voor de Panamese Prutsers alleen nog maar erger;
- Ze hebben niet op de Pianista gezocht
- Ze zijn de CD overgestoken ten westen van hier (Quetzales?) en ten oosten (Pata de Macho), maar niet bij 'onze' Mirador
- Ze hebben de logische paddocks met door ons gevonden vele huizen en huisjes nooit bezocht
- De 2e quebrada lijkt idd voor het eerste deel begaanbaar, 11en30, want daar is wel gezocht :?

RapaNui, ik begin toch meer langs jouw lijnen te denken... dit klopt echt van geen kant;
Waarom lijkt de hele Pianista vermeden op de kaarten van die Prutsers?

[..]

Matteo, die SINAPROC-kaart!? Nu ik het gebied een beetje leer kennen, blijken die zoektochten helemaal waardeloos...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Prutsers. :')
Ik denk allereerst niet dat je je blind moet staren op de getekende kaarten van Sinaproc.
Bovendien zie ik niet van welke datum de kaart dateert.
Er zijn overigens genoeg artikelen waarin staat dat ze wel op de Pianista hebben gezocht.
En mocht blijken dat ze niet achter de mirador hebben gezocht, dan denk ik dat dat komt omdat een bekend persoon al gezegd had op 3 april daar gezocht te hebben die het gebied op zijn duimpie kent. Dus waarom daar nog een keer zoeken ?.
Met die wetenschap was ik waarschijnlijk ook bij vulkaan Baru gaan zoeken

[ Bericht 0% gewijzigd door jackie12 op 21-02-2015 11:58:27 ]
pi_149882184
quote:

- De 2e quebrada lijkt idd voor het eerste deel begaanbaar, 11en30, want daar is wel gezocht :?
Ik neem voorlopig even aan dat die waterval bij q2 hoort. Deze plek moet voor de expeditie iig makkelijk te vinden zijn.

Ik leid verder uit de beschikbare beelden af dat de waterval met een pleasant day hike zonder gids normaal te doen is. Als hij niet veel eerder aan Boquete zijde ligt, zou het dus helemaal niet zo vanzelfsprekend zijn om op de mirador om te keren en terug te gaan. Zie de drie mensen die daar ontspannen bovenop zitten, de blije gast van Stacey's video en de relaxte wandelaar achter hem over het pad. Geen van allen verdwaald of in paniek.

Mogelijk heeft iemand K en L verteld als je zus en zo doorloopt dan kom je bij een waterval uit. Hebben ze mooi 2 hikes in 1 want de lost waterfalls was niet geboekt toch?

[ Bericht 3% gewijzigd door 11en30 op 21-02-2015 11:52:46 ]
pi_149882500
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 01:04 schreef jackie12 het volgende:
Mooi.
Ik denk dat ik namens iedereen spreek dat je goed bezig bent wat betreft de kaartjes.

Goed werk!
Absoluut. Wilde ik net melden! Echt super, veel werk, w/ petje af dus.
pi_149882696
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 02:22 schreef ootjekatootje het volgende:
(is iedereen het hier mee eens?)
Mee eens. Goed idee!
pi_149883522
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:04 schreef 11en30 het volgende:
Mogelijk heeft iemand K en L verteld als je zus en zo doorloopt dan kom je bij een waterval uit. Hebben ze mooi 2 hikes in 1 want de lost waterfalls was niet geboekt toch?

Niet geboekt, wilden ze wel heen. Hadden wel "heel veel muggenolie" bij apotheek ingeslagen (advies bij de watervallen hike) én genoeg geld voor 2 p. gids. evt.
oude quote:
1. Hans zegt duidelijk dat ze maandagmorgen naar het kindertehuis gingen en daar weggestuurd werden. Gedurende de dag zijn er over en weer berichtjes gestuurd! over wat ze gingen doen die week. Er werd zelfs gesproken over een alternatieve school. Boeken wat tours bij F. via de taalschool voor woensdag en zaterdag. Willen ook nog wat watervallen zien zegt Hans.
pi_149884029
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:08 schreef doorgaan het volgende:

[..]
Willen ook nog wat watervallen zien zegt Hans.

Zou F hem wel deze waterval hebben laten zien tijdens de AFK trip?
pi_149884599
Als je op de terugweg bent op el Pianista, kun je dan evt de afslag nemen naar the lost waterfall. misschien was dat het plan, maar dan is het niet zo slim om na de Mirador (omdat je daar al 'vroeg' bent) nog een uurtje door te lopen.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149884837
Mogelijke locaties voor de Mirador. Beide rode zijn te groot en te kaal.
Wel bij de meest linkse een mogelijke steep area ( + het bord "HANG OP LEG NEER BEL UW BANK".... ;) :P 8-)

Deze komt ook in aanmerking, qua formaat en vorm. Steep area is niet te zien, maar diepte en hoogte is toch moeilijk. Misschien ook wat te oostelijk.

pi_149885226
Het is een open plekje van niks de mirador. Er passen maar net 3 koeien op die halve banaan zand.

Ik claim deze :7 als die nog vrij is.

Vorm klopt, niet al te groot, steep area erachter, goede afstanden tot q1 en q2 en er lijkt een pad overheen te gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door 11en30 op 21-02-2015 13:56:13 ]
pi_149886887
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:21 schreef 11en30 het volgende:
Het is een open plekje van niks de mirador. Er passen maar net 3 koeien op die halve banaan zand.

[ afbeelding ]
Vorm klopt, niet al te groot, steep area erachter, goede afstanden tot q1 en q2 en er lijkt een pad overheen te gaan.
Op het filmpje loopt de man vanaf de camera 16 stappen. Als hij de camera oppakt zie je dat er achter de camera ook nog ruimte was, een meter of 5. De plek is langgerekt, niet rond en ik schat een meter of 8 breed. Er is een zandplek, maar dat hoeft niet steeds zo te zijn. Daar zoeken we dus naar: Een groene mirador in een groen oerwoud. Het pad verdwijnt vrijwel direct onder de bomen.

De grijze lijn op de kaart geeft ongeveer de CD aan, maar klopt dus niet altijd. De mirador ligt ergens precies op de rand / kam maar niet per se op een top, meer waarschijnlijk is bij een laagste punt tussen twee toppen.
pi_149887608
quote:
Dit is echt een ernstige doorbraak.

Dat SINAPROC niet gezocht heeft bij Kris' jeans noch de rugzakplek wisten we.

Als deze kaart alle zoektochten (rood) weergeeft, wordt de situatie voor de Panamese Prutsers alleen nog maar erger;
- Ze hebben niet op de Pianista gezocht
- Ze zijn de CD overgestoken ten westen van hier (Quetzales?) en ten oosten (Pata de Macho), maar niet bij 'onze' Mirador
- Ze hebben de logische paddocks met door ons gevonden vele huizen en huisjes nooit bezocht

RapaNui, ik begin toch meer langs jouw lijnen te denken... dit klopt echt van geen kant;
Waarom lijkt de hele Pianista vermeden op de kaarten van die Prutsers?

Matteo, die SINAPROC-kaart!? Nu ik het gebied een beetje leer kennen, blijken die zoektochten helemaal waardeloos...

Dat de pianista voorbij de CD niet op de kaart staat wisten we al. We weten ook dat er nog meer gezocht is dan op de kaart staat. Ik publiceerde eerder een still van een zoekkaart in het veld van sinaproc waar een voor ons onbekende route op staat.

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=8

Die man had een heel pakje van die kaarten op zijn houten tablet er staat een looprichting aangegeven met pijlhaakjes en er staan cijfertjes bij (teams of data zou ik denken)

De kaart met de rode lijnen stamt uit een kamer waarvandaan de operaties zijn geleid en die daar is achtergebleven na 14 april en is gefotografeerd door een Nederlandse journalist voor RTL.

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0

Er is duidelijke en plasticlaag over een uitvergrote topkaart geplakt, om aantekeningen te kunnen maken zonder de kaart te verprutsen.
pi_149887803
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:27 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Daar zoeken we dus naar:
Ik ben voorzien. Heb jij ook al een mirador?
pi_149888560
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:55 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik ben voorzien. Heb jij ook al een mirador?
Heb precies dezelfde plek gespot. Ik denk ook dat hier de Mirador ligt. Lijkt een duidelijk pad/geul te lopen die een stuk te volgen is, voor de top en na de top.
pi_149888766
Op die foto met Lisanne voor die struik met rode blaadjes, naar welke kant kijk ik dan? Naar het z/w, zeg maar richting Boquete? En met de duimen omhoog naar het n/o richting Bocas/ Costa Rica?
pi_149888952
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:48 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Ik publiceerde eerder een still van een zoekkaart in het veld van sinaproc waar een voor ons onbekende route op staat.

Als je markering van de mirador op deze kaart niet klopt maar die van mij meer in de goede richting ligt zou het een loop Pianista - mirador - quebrada's - waterval - afdaling kunnen zijn?
pi_149890433
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:33 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Als je markering van de mirador op deze kaart niet klopt maar die van mij meer in de goede richting ligt zou het een loop Pianista - mirador - quebrada's - waterval - afdaling kunnen zijn?
Is toch ongeveer +/- dezelfde plek?
pi_149890618
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:28 schreef ToniB het volgende:
Op die foto met Lisanne voor die struik met rode blaadjes, naar welke kant kijk ik dan? Naar het z/w, zeg maar richting Boquete? En met de duimen omhoog naar het n/o richting Bocas/ Costa Rica?
De lucht achtergrond van Kris is blauw, die van Lisanne bewolkt.
Je zit vaak dat de noordkant van de CD bewolkt is.
Zo redenerend ligt de bergtop in het oost-noordoosten
Wie dit leest is gek
pi_149891536
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:33 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Voor een loop naar het westen via de waterval (lost waterfalls) zijn nog geen aanwijzingen. Uitgesloten is het niet overigens. Vergelijk de koffiekaart.
pi_149892062
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:03 schreef Lutalo het volgende:
Mogelijke locaties voor de Mirador. Beide rode zijn te groot en te kaal.
Wel bij de meest linkse een mogelijke steep area ( + het bord "HANG OP LEG NEER BEL UW BANK".... ;) :P 8-)

[ afbeelding ]

Deze komt ook in aanmerking, qua formaat en vorm. Steep area is niet te zien, maar diepte en hoogte is toch moeilijk. Misschien ook wat te oostelijk.

[ afbeelding ]
Dus jij gaat met Matteo mee.

quote:

[ afbeelding ]
En jij met mij. Je mag hem "claimen" maar hij is niet vrij meer. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149892145
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:48 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Dat de pianista voorbij de CD niet op de kaart staat wisten we al. We weten ook dat er nog meer gezocht is dan op de kaart staat. Ik publiceerde eerder een still van een zoekkaart in het veld van sinaproc waar een voor ons onbekende route op staat.

Die man had een heel pakje van die kaarten op zijn houten tablet er staat een looprichting aangegeven met pijlhaakjes en er staan cijfertjes bij (teams of data zou ik denken)
Dit zijn prints van Google Maps. Waar zie jij zoekroutes staan?

quote:
De kaart met de rode lijnen stamt uit een kamer waarvandaan de operaties zijn geleid en die daar is achtergebleven na 14 april en is gefotografeerd door een Nederlandse journalist voor RTL.

Er is duidelijke en plasticlaag over een uitvergrote topkaart geplakt, om aantekeningen te kunnen maken zonder de kaart te verprutsen.
Ja, dat snap ik, maar als die rode lijnen dus alle zoektochten tot 14 april weergeeft; hebben ze dus niet op de Pianista gezocht.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149892176
Mirador gevonden?

Volgens de BING kaart van Baru ligt de Mirador hier:

Het Pianista pad is getekend op basis van GPS-metingen voor zover ik weet. Misschien kan Domnivoor dit nader toelichten. Komt volgens de kaart ui op een plek, en daar is dan een correctie aangegeven van 40 meter. Vraag is even waarvan precies.
Nakijken:
http://www.bing.com/maps/(...)DED!2151&form=LMLTCC
https://www.here.com/?map=8.83505,-82.42361,19,satellite

Ik meen dat iemand deze locatie al heeft 'geclaimd'. Dan moet ook het bestaan van Baru worden erkend . . . :)
11en30 dus. (met die naam moet je haast een Fries zijn)
pi_149892286
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:22 schreef matteo_111 het volgende:
Mirador gevonden?

Het Pianista pad is getekend op basis van GPS-metingen voor zover ik weet. Misschien kan Domnivoor dit nader toelichten. Komt volgens de kaart ui op een plek, en daar is dan een correctie aangegeven van 40 meter. Vraag is even waarvan precies.
Nakijken:

Ik meen dat iemand deze locatie al heeft 'geclaimd'. Dan moet ook het bestaan van Baru worden erkend . . . :)
Ja, ik gisternacht en 11en30 vanochtend nog eens. ;)

Dus die is redelijk zeker? Mooi. Nu nog de route ernaartoe en ervandaan. Ik heb die als rode en witte lijn ingetekend:

pi_149892301
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat snap ik, maar als die rode lijnen dus alle zoektochten tot 14 april weergeeft; hebben ze dus niet op de Pianista gezocht.
Inderdaad, ALS. Er waren op enig moment ca. 100 mensen aan de slag. Misschien is de kaart alleen maar in een bepaalde fase van het onderzoek gebruikt. Later professioneler, met gedetailleerdere kaarten. Ze (sinaproc) zijn zelf ook duidelijk aan het 'zoeken' geweest naar de beste methode en de goede informatie.
pi_149892334
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:21 schreef El_Matador het volgende:

Er staat een loop / route op de kaart. Is wat vaag, op de video in HQ is het duidelijker, maar ik krijg hem niet zo duidelijk op .jpeg.
pi_149892713
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ik gisternacht en 11en30 vanochtend nog eens. ;)

Dus die is redelijk zeker? Mooi. Nu nog de route ernaartoe en ervandaan. Ik heb die als rode en witte lijn ingetekend:

[ afbeelding ]
De groene stip? Oke daar ben ik op op uitgekomen. :Y
pi_149892964
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En jij met mij. Je mag hem "claimen" maar hij is niet vrij meer. ;)
Uhu die van jou is een andere. :')
pi_149892982
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:57 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Uhu die van jou is een andere. :')
Nope.

pi_149893069
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nope.
Echt wel. Op alle plaatjes voor die van mij heb jij een andere: groter, ronder, groener en zuidelijker.
https://i.imgur.com/bTMGgnM.jpg

De banaan is mine. *O*
pi_149893123
quote:

Dit schreef je. Je ziet het banaanvormige open plekje rechtsboven jouw (en mijn, en Baru's) Mirador.

Vergelijk dat met de kaart:

Het is dezelfde plek, 11en30. :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:01 schreef 11en30 het volgende:

De banaan is mine. *O*
Ayy, da's een andere dan idd. Maar dan switch je dus, want je omcirkelde precies "mijn" Mirador, die de juiste lijkt te zijn omdat Baru dezelfde heeft en die kent het gebied.

pi_149893187
Nee nee, jij bent gauw geswitcht na mijn post. _O-
pi_149893262
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:06 schreef 11en30 het volgende:
Nee nee, jij bent gauw geswitcht na mijn post. _O-
:')

Je zegt net zelf "de banaan is het". En je omcirkelde zelf mijn Mirador.

Doe nou niet zo dwars,11en30. Nergens voor nodig,

Nu nog het pad van en naar de Mirador, hoe lopen die?

pi_149893325
Nee, ik omcirkelde mijn banaan. De mirador die jij aanhield en waar je je groene stip zette tot ik die van mij postte ligt meer naar het zuiden. _O- https://i.imgur.com/bTMGgnM.jpg
pi_149893414
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:11 schreef 11en30 het volgende:
Nee, ik omcirkelde mijn banaan.

:') de banaan ligt naar het NO. Je omcirkelt exact dezelfde Mirador als ik gisternacht al postte. Kijk maar na en de HERE-link, hoogte en coördinaten staan in de OP.

quote:
De mirador die jij aanhield en waar je je groene stip zette tot ik die van mij postte ligt meer naar het zuiden. _O-
Nee.

Naar het zuiden zie je wel ootjes Mirador; die V-vormige plek.

pi_149893428
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:11 schreef 11en30 het volgende:
Nee, ik omcirkelde mijn banaan. De mirador die jij aanhield en waar je je groene stip zette tot ik die van mij postte ligt meer naar het zuiden. _O- https://i.imgur.com/bTMGgnM.jpg
Dat is een oude Mirador. Die kaart wordt constant geupdate.

pi_149893749
Niet vechten tijdens het ruziemaken.

quote:
Die donkergroene stip is de Mirador zoals ik (Mata) hem had,
http://i.imgur.com/827Aa8I.jpg]afbeelding

Als Mata met donkergroen de onderste cirkel onder aan de afbeelding bedoelt, ligt 11en30's Mirador
tussen die van Mata en die banaanvormige plek (bruinige) plek.
pi_149893927
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:28 schreef Lutalo het volgende:
Niet vechten tijdens het ruziemaken.

[..]

Als Mata met donkergroen de onderste cirkel onder aan de afbeelding bedoelt, ligt 11en30's Mirador
tussen die van Mata en die banaanvormige plek (bruinige) plek.
Dit is de Mirador, met mogelijke routes ernaartoe en ervandaan:

Eerdere kaartjes bevatten de Mirador op andere plekken. Zo gaat dat.

pi_149894066
Mata is niet zo miradorvast.

20-02 18:38 BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #166 - Keuzes, keuzes, keuzes...
21-02 01:29 BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #167 - Rumbear en Boquete...
21-02 04:53 BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #167 - Rumbear en Boquete... (spoiler)

Allemaal verschillende.

En toen wilde hij ineens de mijne. Gratis nog wel. :')
  zaterdag 21 februari 2015 @ 18:45:48 #90
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_149894222
Voor de locatie van de Mirador lijkt het me het beste om af te gaan op de GPS-gegevens op de Wikiloc-pagina over de Sendero Pianista. Ik heb in Google Earth de coördinaten (bij benadering) er nog eens bijgezocht. (Het kan zijn dat het noordoostelijke puntje iets voorbij de Mirador-zuid is, d.w.z. dat de hiker nog een stukje is doorgelopen voor het uitzicht aan de noordelijke kant. Maar dan hebben we het over minieme afstanden.)
De andere coördinaten horen bij die scherpe knik in de route.

Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_149894673
Het tweede deel van de Pianista, tot aan de Mirador met de huisjes langs de route heb ik nu zo:

pi_149894695
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:45 schreef Gorraay het volgende:
Voor de locatie van de Mirador lijkt het me het beste om af te gaan op de GPS-gegevens op de Wikiloc-pagina over de Sendero Pianista. Ik heb in Google Earth de coördinaten (bij benadering) er nog eens bijgezocht.
Lijkt me safe uitgangspunt...hoe valt dit in de kaart met de andere Miradors?
pi_149894775
quote:
Handig voor het beeld...hoe ver de resten kunnen komen.
Deze van die links is van de hoofdrivieren; http://www4.ncsu.edu/~hmitaso/measwork/panama/panamaawestref.jpg
pi_149895189
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit is de Mirador, met mogelijke routes ernaartoe en ervandaan:

Eerdere kaartjes bevatten de Mirador op andere plekken. Zo gaat dat.
Ik bedoel niet het tweede kaartje dat je plaatst, maar de afbeelding die ik in mijn bericht postte, die afbeelding, dezelfde die jij in het vorige topic postte vrijdag 20 februari 2015 @ 18:38:21 #250

Is die onderste groene cirkel jouw Mirador?
pi_149895212
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:45 schreef Gorraay het volgende:
Voor de locatie van de Mirador lijkt het me het beste om af te gaan op de GPS-gegevens op de Wikiloc-pagina over de Sendero Pianista. Ik heb in Google Earth de coördinaten (bij benadering) er nog eens bijgezocht. (Het kan zijn dat het noordoostelijke puntje iets voorbij de Mirador-zuid is, d.w.z. dat de hiker nog een stukje is doorgelopen voor het uitzicht aan de noordelijke kant. Maar dan hebben we het over minieme afstanden.)
De andere coördinaten horen bij die scherpe knik in de route.

[ afbeelding ]
Kijk, dank je Gorraay, die klim moet anders dus.

Baru, Mata en 11en30 (eerst) hebben dezelfde Mirador.

Dat is het 2e punt:

Eerste punt - Mirador Gorraay
Tweede punt - Mirador Baru, Mata, 11en30

pi_149895233
quote:

Fair enough, dan is deze mirador van Baru. *O*

OP kan aangepast: al Mata's miradors eruit! _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door 11en30 op 21-02-2015 19:32:00 ]
pi_149895273
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:17 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ik bedoel niet het tweede kaartje dat je plaatst, maar de afbeelding die ik in mijn bericht postte, die afbeelding, dezelfde die jij in het vorige topic postte vrijdag 20 februari 2015 @ 18:38:21 #250

Is die onderste groene cirkel jouw Mirador?
Nee, zoals ik zei; de kaarten worden steeds geupdate en die tussenliggende stappen deel ik. Staan dus oude Miradors tussen, neem mijn laatste kaartje, die klopt (behalve de klim dus, dankzij Gorraay kan ik die ook goed intekenen).

Mijn Mirador zoals ik die in de OP heb gezet is dezelfde als die 11en30 geel omcirkelde en dezelfde als die Baru heeft. Ook dezelfde als het tweede, noordelijke punt van Gorraay.

pi_149895330
quote:
Mirador gevonden?

Nakijken:

Dat Baru (geen lid hier) en ik onafhankelijk van elkaar dezelfde Mirador vonden, bevestigd door Gorrays GPS-coördinaten stemt inderdaad hoopvol.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_149895417
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, zoals ik zei; de kaarten worden steeds geupdate en die tussenliggende stappen deel ik. Staan dus oude Miradors tussen, neem mijn laatste kaartje, die klopt (behalve de klim dus, dankzij Gorraay kan ik die ook goed intekenen).

Mijn Mirador zoals ik die in de OP heb gezet is dezelfde als die 11en30 geel omcirkelde en dezelfde als die Baru heeft. Ook dezelfde als het tweede, noordelijke punt van Gorraay.
Dus op dit kaartje dat je in het vorige topic postte. deze
heb je jouw Mirador niet omcirkeld?
pi_149895798
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:24 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Dus op dit kaartje dat je in het vorige topic postte. deze
heb je jouw Mirador niet omcirkeld?
Ja, dat was een oude Mirador, die in het landschap stond toen ik die Miradors nog niet beter ging bekijken. Gebaseerd op Google Earth (hoogte).

Gorraay gaf het meest complete en best onderbouwde (GPS-data) antwoord, ik ben nu bezig de juiste opgang naar de Miradors (!) in de kaart te zetten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')