abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149892334
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:21 schreef El_Matador het volgende:

Dit zijn prints van Google Maps. Waar zie jij zoekroutes staan?

Er staat een loop / route op de kaart. Is wat vaag, op de video in HQ is het duidelijker, maar ik krijg hem niet zo duidelijk op .jpeg.
pi_149892713
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ik gisternacht en 11en30 vanochtend nog eens. ;)

Dus die is redelijk zeker? Mooi. Nu nog de route ernaartoe en ervandaan. Ik heb die als rode en witte lijn ingetekend:

[ afbeelding ]
De groene stip? Oke daar ben ik op op uitgekomen. :Y
pi_149892964
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En jij met mij. Je mag hem "claimen" maar hij is niet vrij meer. ;)
Uhu die van jou is een andere. :')
pi_149892982
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:57 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Uhu die van jou is een andere. :')
Nope.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149893069
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nope.
Echt wel. Op alle plaatjes voor die van mij heb jij een andere: groter, ronder, groener en zuidelijker.
https://i.imgur.com/bTMGgnM.jpg

De banaan is mine. *O*
pi_149893123
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:21 schreef 11en30 het volgende:
Het is een open plekje van niks de mirador. Er passen maar net 3 koeien op die halve banaan zand.

Ik claim deze :7 als die nog vrij is.

Vorm klopt, niet al te groot, steep area erachter, goede afstanden tot q1 en q2 en er lijkt een pad overheen te gaan.
Dit schreef je. Je ziet het banaanvormige open plekje rechtsboven jouw (en mijn, en Baru's) Mirador.

Vergelijk dat met de kaart:

Het is dezelfde plek, 11en30. :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:01 schreef 11en30 het volgende:

De banaan is mine. *O*
Ayy, da's een andere dan idd. Maar dan switch je dus, want je omcirkelde precies "mijn" Mirador, die de juiste lijkt te zijn omdat Baru dezelfde heeft en die kent het gebied.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149893187
Nee nee, jij bent gauw geswitcht na mijn post. _O-
pi_149893262
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:06 schreef 11en30 het volgende:
Nee nee, jij bent gauw geswitcht na mijn post. _O-
:')

Je zegt net zelf "de banaan is het". En je omcirkelde zelf mijn Mirador.

Doe nou niet zo dwars,11en30. Nergens voor nodig,

Nu nog het pad van en naar de Mirador, hoe lopen die?

pi_149893325
Nee, ik omcirkelde mijn banaan. De mirador die jij aanhield en waar je je groene stip zette tot ik die van mij postte ligt meer naar het zuiden. _O- https://i.imgur.com/bTMGgnM.jpg
pi_149893414
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:11 schreef 11en30 het volgende:
Nee, ik omcirkelde mijn banaan.

:') de banaan ligt naar het NO. Je omcirkelt exact dezelfde Mirador als ik gisternacht al postte. Kijk maar na en de HERE-link, hoogte en coördinaten staan in de OP.

quote:
De mirador die jij aanhield en waar je je groene stip zette tot ik die van mij postte ligt meer naar het zuiden. _O-
Nee.

Naar het zuiden zie je wel ootjes Mirador; die V-vormige plek.

pi_149893428
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:11 schreef 11en30 het volgende:
Nee, ik omcirkelde mijn banaan. De mirador die jij aanhield en waar je je groene stip zette tot ik die van mij postte ligt meer naar het zuiden. _O- https://i.imgur.com/bTMGgnM.jpg
Dat is een oude Mirador. Die kaart wordt constant geupdate.

pi_149893749
Niet vechten tijdens het ruziemaken.

quote:
Die donkergroene stip is de Mirador zoals ik (Mata) hem had,
http://i.imgur.com/827Aa8I.jpg]afbeelding

Als Mata met donkergroen de onderste cirkel onder aan de afbeelding bedoelt, ligt 11en30's Mirador
tussen die van Mata en die banaanvormige plek (bruinige) plek.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149893927
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:28 schreef Lutalo het volgende:
Niet vechten tijdens het ruziemaken.

[..]

Als Mata met donkergroen de onderste cirkel onder aan de afbeelding bedoelt, ligt 11en30's Mirador
tussen die van Mata en die banaanvormige plek (bruinige) plek.
Dit is de Mirador, met mogelijke routes ernaartoe en ervandaan:

Eerdere kaartjes bevatten de Mirador op andere plekken. Zo gaat dat.

pi_149894066
Mata is niet zo miradorvast.

20-02 18:38 BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #166 - Keuzes, keuzes, keuzes...
21-02 01:29 BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #167 - Rumbear en Boquete...
21-02 04:53 BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #167 - Rumbear en Boquete... (spoiler)

Allemaal verschillende.

En toen wilde hij ineens de mijne. Gratis nog wel. :')
  zaterdag 21 februari 2015 @ 18:45:48 #90
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_149894222
Voor de locatie van de Mirador lijkt het me het beste om af te gaan op de GPS-gegevens op de Wikiloc-pagina over de Sendero Pianista. Ik heb in Google Earth de coördinaten (bij benadering) er nog eens bijgezocht. (Het kan zijn dat het noordoostelijke puntje iets voorbij de Mirador-zuid is, d.w.z. dat de hiker nog een stukje is doorgelopen voor het uitzicht aan de noordelijke kant. Maar dan hebben we het over minieme afstanden.)
De andere coördinaten horen bij die scherpe knik in de route.

Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_149894673
Het tweede deel van de Pianista, tot aan de Mirador met de huisjes langs de route heb ik nu zo:

pi_149894695
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:45 schreef Gorraay het volgende:
Voor de locatie van de Mirador lijkt het me het beste om af te gaan op de GPS-gegevens op de Wikiloc-pagina over de Sendero Pianista. Ik heb in Google Earth de coördinaten (bij benadering) er nog eens bijgezocht.
Lijkt me safe uitgangspunt...hoe valt dit in de kaart met de andere Miradors?
pi_149894775
quote:
Handig voor het beeld...hoe ver de resten kunnen komen.
Deze van die links is van de hoofdrivieren; http://www4.ncsu.edu/~hmitaso/measwork/panama/panamaawestref.jpg
pi_149895189
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit is de Mirador, met mogelijke routes ernaartoe en ervandaan:

Eerdere kaartjes bevatten de Mirador op andere plekken. Zo gaat dat.
Ik bedoel niet het tweede kaartje dat je plaatst, maar de afbeelding die ik in mijn bericht postte, die afbeelding, dezelfde die jij in het vorige topic postte vrijdag 20 februari 2015 @ 18:38:21 #250

Is die onderste groene cirkel jouw Mirador?
pi_149895212
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:45 schreef Gorraay het volgende:
Voor de locatie van de Mirador lijkt het me het beste om af te gaan op de GPS-gegevens op de Wikiloc-pagina over de Sendero Pianista. Ik heb in Google Earth de coördinaten (bij benadering) er nog eens bijgezocht. (Het kan zijn dat het noordoostelijke puntje iets voorbij de Mirador-zuid is, d.w.z. dat de hiker nog een stukje is doorgelopen voor het uitzicht aan de noordelijke kant. Maar dan hebben we het over minieme afstanden.)
De andere coördinaten horen bij die scherpe knik in de route.

[ afbeelding ]
Kijk, dank je Gorraay, die klim moet anders dus.

Baru, Mata en 11en30 (eerst) hebben dezelfde Mirador.

Dat is het 2e punt:

Eerste punt - Mirador Gorraay
Tweede punt - Mirador Baru, Mata, 11en30

pi_149895233
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:22 schreef matteo_111 het volgende:

Ik meen dat iemand deze locatie al heeft 'geclaimd'. Dan moet ook het bestaan van Baru worden erkend . . . :)
Fair enough, dan is deze mirador van Baru. *O*

OP kan aangepast: al Mata's miradors eruit! _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door 11en30 op 21-02-2015 19:32:00 ]
pi_149895273
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:17 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ik bedoel niet het tweede kaartje dat je plaatst, maar de afbeelding die ik in mijn bericht postte, die afbeelding, dezelfde die jij in het vorige topic postte vrijdag 20 februari 2015 @ 18:38:21 #250

Is die onderste groene cirkel jouw Mirador?
Nee, zoals ik zei; de kaarten worden steeds geupdate en die tussenliggende stappen deel ik. Staan dus oude Miradors tussen, neem mijn laatste kaartje, die klopt (behalve de klim dus, dankzij Gorraay kan ik die ook goed intekenen).

Mijn Mirador zoals ik die in de OP heb gezet is dezelfde als die 11en30 geel omcirkelde en dezelfde als die Baru heeft. Ook dezelfde als het tweede, noordelijke punt van Gorraay.

pi_149895330
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:22 schreef matteo_111 het volgende:
Mirador gevonden?

Volgens de BING kaart van Baru ligt de Mirador hier:

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0

Het Pianista pad is getekend op basis van GPS-metingen voor zover ik weet. Misschien kan Domnivoor dit nader toelichten. Komt volgens de kaart ui op een plek, en daar is dan een correctie aangegeven van 40 meter. Vraag is even waarvan precies.
Nakijken:
http://www.bing.com/maps/(...)DED!2151&form=LMLTCC
https://www.here.com/?map=8.83505,-82.42361,19,satellite

Ik meen dat iemand deze locatie al heeft 'geclaimd'. Dan moet ook het bestaan van Baru worden erkend . . . :)
11en30 dus. (met die naam moet je haast een Fries zijn)
Dat Baru (geen lid hier) en ik onafhankelijk van elkaar dezelfde Mirador vonden, bevestigd door Gorrays GPS-coördinaten stemt inderdaad hoopvol.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_149895417
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, zoals ik zei; de kaarten worden steeds geupdate en die tussenliggende stappen deel ik. Staan dus oude Miradors tussen, neem mijn laatste kaartje, die klopt (behalve de klim dus, dankzij Gorraay kan ik die ook goed intekenen).

Mijn Mirador zoals ik die in de OP heb gezet is dezelfde als die 11en30 geel omcirkelde en dezelfde als die Baru heeft. Ook dezelfde als het tweede, noordelijke punt van Gorraay.
Dus op dit kaartje dat je in het vorige topic postte. deze
heb je jouw Mirador niet omcirkeld?
pi_149895798
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:24 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Dus op dit kaartje dat je in het vorige topic postte. deze
heb je jouw Mirador niet omcirkeld?
Ja, dat was een oude Mirador, die in het landschap stond toen ik die Miradors nog niet beter ging bekijken. Gebaseerd op Google Earth (hoogte).

Gorraay gaf het meest complete en best onderbouwde (GPS-data) antwoord, ik ben nu bezig de juiste opgang naar de Miradors (!) in de kaart te zetten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')