Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, waar de paddocks van E zijn
Ja, E is heel jong, onvolwassen en eraf. Geen stok tussen te krijgen!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:18 schreef jackie12 het volgende:
Ik zie trouwens dat je de link naar Edwin zijn FB in de OP hebt gedaan.
Een paar weken geleden was ik toevallig de eerste die zijn filmpje op you tube zag, en nee natuurlijk geen bekende van mij.
Ik heb hem een vriendenverzoek op FB gedaan omdat ik nieuwsgierig was naar zijn foto's op zijn FB.
(voor alle speurders.....jackie....)
Ben inmiddels zijn vriendje (hiephoi) maar ik weet nu ook dat dat joch nog maar 16 is.
Net zo oud als mijn zoon.
Ik had hem al 2 vragen gesteld maar geen antwoord op gekregen. Ik ga het hem ook niet nog een keer vragen.
Ik blijf vrienden met hem op FB. Als er iets te melden is bv qua foto's dan doe ik dat maar verder niet.
Ik zou dat ook niet tof vinden als iemand mijn zoon allerlei dingen zou vragen.
Mata, wil je zijn FB link eruit halen? Ik denk dat dat beter is voordat ie van alle kanten allerlei vragen krijgt. Zoals ik zei, ik houd zijn FB en youtube in de gaten op nieuwe dingen.
(is iedereen het hier mee eens?)
Huisje bij de 1e kabelbrug:quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar is wel een rivier ja, maar het "pad" dat ernaartoe loopt, vertrekt niet vanaf de Pata de Macho, maar van een punt tussen begin Pianista en begin Pata de Macho.
Maar dat wordt later intekenen.
BING is prima voor de noordkant van de paddocks, in het zuiden is het te bewolkt.
Ik ben het niet met je eens dat de hoogtes van de Google Maps kaart (en dus die in Google Earth) per se kloppen.
Die kaart van SINAPROC is natuurlijk een lachertje. Maar wel interessant om uit te vinden wat ze met die rode route evenwijdig aan de CD bedoelen. Zo snel kijkend op Here zie je die niet in het landschap.
Ik wil hem ook nog aanschrijven idd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:18 schreef jackie12 het volgende:
Een paar weken geleden was ik toevallig de eerste die zijn filmpje op you tube zag, en nee natuurlijk geen bekende van mij.
Ik heb hem een vriendenverzoek op FB gedaan omdat ik nieuwsgierig was naar zijn foto's op zijn FB.
Ben inmiddels zijn vriendje (hiephoi) maar ik weet nu ook dat dat joch nog maar 16 is.
Ik had hem al 2 vragen gesteld maar geen antwoord op gekregen. Ik ga het hem ook niet nog een keer vragen.
Ik blijf vrienden met hem op FB. Als er iets te melden is bv qua foto's dan doe ik dat maar verder niet.
Mata, wil je zijn FB link eruit halen? Ik denk dat dat beter is voordat ie van alle kanten allerlei vragen krijgt. Zoals ik zei, ik houd zijn FB en youtube in de gaten op nieuwe dingen.
Er is een video van F. waar hij uit de hand een kaart maakt van de regio. Stills ervan zijn al eerder gepubliceerd. Lezen is erg lastig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:47 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er geen kaart is.
De kaart van Sinaproc is natuurlijk een kaart die op de muur geplakt moest worden. Zo groot mogelijk dus.
Toch staan er wel bepaalde lijnen ed op dat ik het vind lijken dat ie nagetekend is van een kleinere kaart.
Was er ook niet een foto van met Feliciano erop die dat deed?
Dank!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:39 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Huisje bij de 1e kabelbrug:
http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0
Ik kan me herinneren dat het er eigenlijk 2 zouden moeten zijn, maar die tweede zie ik niet.
Dit huisje zit onder de wolken @ HERE
Mooi, handwerkquote:Op zaterdag 21 februari 2015 03:10 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Er is een video van F. waar hij uit de hand een kaart maakt van de regio. Stills ervan zijn al eerder gepubliceerd. Lezen is erg lastig.
http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0
Je staat in de OP.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Top werk, Mata!
Wat ik ook fijn vind is dat we alle coördinaten kunnen opzoeken, zo'n veilig idee voor de expeditie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matteo, jij mag fan zijn van Photobucket, maar op de pc komt je plaatje prima door, mobiel niet.
Upload je Mirador in imgur en ik zet hem correct in de OP.
[ Bericht 2% gewijzigd door El_Matador op 21-02-2015 06:06:13 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Matteo, die SINAPROC-kaart!? Nu ik het gebied een beetje leer kennen, blijken die zoektochten helemaal waardeloos...quote:
Goeie argumenten, hijs weg.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:08 schreef ootjekatootje het volgende:
El Mata,
je levert top werk!
Maar luister eens even, ik heb ook beaamt dat het mij beter leek de FB gegevens van een minderjarige jongen uit de OP te halen, spoiler of niet.
Namen hier worden afgekort naar initialen, handel en wandel van andere personen uit Boquete worden angstvallig gemeden in verband met privacy. En jij pleurt zo zijn naam, achternaam en FB op een forum.
Hij is 16
en dat gelul over dit spoiler zetten, gekken zat hier op fok. Zie maar weer wat er gisternacht voorbij vloog hier.
Onverantwoord en niet zijn keuze, maar jouw beslissing, ik vind het onnodig en onverantwoord.
"Mijn" Mirador heeft een uitzicht naar Zuid-Zuidoost. Dat klopt wel met de uitzichten. De Baru heb ik vanaf de Mirador niet gezien en dat is Zuidwest.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Over de Mirador:
kijk naar de foto's en dan naar de film, 8:10
Heel ander uitzicht, ja bewolkt maar de bomen zijn binnen 3 maanden extreem hoog geworden.
Daarnaast denken zowel Mata als ik dat het uitzicht richting ZW is, maar dat is raar want ze komen via de noordkant de Mirador op. Zie film
Daarnaast gaan ze via de zuidkant van de openplek weer naar beneden om achter de CD te kijken.
De lichtval op Liasanne komt van schuin rechts voor, die moet dan toch juist aan de andere kant zitten dan?
Is het uitzicht van de Mirador dan toch richting Colombia? Dus niet richting Costa Rica?
Poekje01 ik denk gezichtsbedrog. Op de video van Edwin zie je dat stuk geul ook. Het zit precies in een bocht. Er staat geen huis(je).quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:42 schreef Poekje01 het volgende:
Iets anders. / aanvullends: op die foto van half voorovergebogen K in die geul, zie ik links bovenin op de achtergrond wat de omtrekken lijken van een houten huis. Benieuwd of er nog eens nr gekeken kan worden.
Ik vind ze lijken op die huizen / app. van de Boquete tree trek...
echt? Ik moest even ergens anders inloggen want zit mobiel, maar hieronder nog eens een linkje naar een vergroting in mijn Photobucket library:quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:03 schreef ToniB het volgende:
[..]
Poekje01 ik denk gezichtsbedrog. Op de video van Edwin zie je dat stuk geul ook. Het zit precies in een bocht. Er staat geen huis(je).
Ik besteed niet genoeg tijd aan Kris en Lisanne wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:30 schreef RapaNui het volgende:
@ Mata Er zijn gewoon geen kaarten van dit enorm ontoegankelijke gebied (ten noorden van de paddocks wordt het nog erger).
Heb je het uberhaupt geprobeerd?
dank voor de links.quote:1. Via Universiteitsbibliotheken kom je soms ver, bijvoorbeeld:
http://bibliotheek.leidenuniv.nl/catalogi-databases/
en
http://catalogue.leidenun(...)_central_multiple_fe
Je kunt er elektronische kaarten bestellen.
2. Via OCLC (waar PICA in is opgenomen) kom je ook een eind:
http://www.oclc.org/nl-NL/gii.html
3. Het CATIE -met hoofdzetel in Costa Rica- is werkzaam in verschillende delen van Latijnsamerika. Ook in Boquete en omgeving heeft ze haar invloed uitgeoefend. Immers, de koffie van Serracin is in CATIE ontwikkeld!!! Catie kan je misschien aan goede kaarten helpen : http://www.catie.ac.cr/en/
4. Verder heb je Tommy Guardia in Panama, via hun site kun je een kaart bestellen (ook electronisch, lekker makkelijk) van een specifiek gebied.
5. Op internet heb ik een site gevonden (dat ik nu niet terug kan vinden) waar je gratis een gedetailleerde kaart met hoogte lijnen etc. van Panama kunt downloaden, in ZIP format.
Twee posts.quote:
Natuurlijk moet die link eruit. Met zulk soort dingen moet je heel voorzichtig zijn...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:18 schreef jackie12 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |