Na je bevalling lek je wel wat meer dan enkel afscheidingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:09 schreef Risu het volgende:
En ze mag best de was doen hoor. Alleen om haar nou meteen de eerste dag al de onderbroekenwas te laten doen vind ik ook weer zo sneu. (En mijn inlegkruisje is soms net iets te weinig met al die viezigheid die de zwangerschap meebrengt ondanks 3 keer verschonen per dag dat hoeft ze niet te zien hoor)
Dat laatste idd. Ik ging al met mn benen wijd als de bel ging.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:40 schreef Skoap het volgende:
[..]
Na je bevalling lek je wel wat meer dan enkel afscheiding![]()
Maak je alsjeblieft niet zo druk om al die dingen. De kraam kwam bij mij zelfs kijken als ik op de w.c. zat (dat ik niet flauw zou vallen) en onder de douche stond.. (De eerste dag) Verder checkt ze volgens mij ook hechtingen als je die hebt (ik had ze niet)
Gelukkig was ik na de bevalling toch in een soort van "het maakt me nu echt niet meer uit wie mij naakt ziet bui"
Ik moest hier heel hard om lachenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat laatste idd. Ik ging al met mn benen wijd als de bel ging.
Serieus: ze was bij mn bevalling, heeft poep, bloed, stolsels en alle mogelijke andere lichaamssappen van me gezien, ze checkte elke dag rectaal mn temperatuur en mn hechtingen en verschoonde de matjes onder mn kont die naar rotte sloot roken.
En echt, áls je het überhaupt al in de gaten hebt, zal het je je reet roesten op dat moment.
Ah! Fijn dat ze niet ze dicht op elkaar jarig zijn! Althans, dat vond ik ineens heel belangrijk..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:35 schreef Mineola het volgende:
Yessss, wij hadden dezelfde UD dacht ik. Jaartje verschil alleen.
Aoraki ook een goede echo vandaag las ik! Fijn!
Ik heb dat minder handig gedaan...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:59 schreef Limone het volgende:
Ah! Fijn dat ze niet ze dicht op elkaar jarig zijn! Althans, dat vond ik ineens heel belangrijk..
Was Luc toevallig negen dagen later?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:02 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik heb dat minder handig gedaan...
Ik ben nu 9 oktober uitgerekend (al is mijn officiële datum door de VK nog niet vastgesteld)
En Luc is van de 18de
Ja, dat krijg je met jaarlijkse geplande seksquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:02 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik heb dat minder handig gedaan...
Ik ben nu 9 oktober uitgerekend (al is mijn officiële datum door de VK nog niet vastgesteld)
En Luc is van de 18de
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:04 schreef Limone het volgende:
[..]
Was Luc toevallig negen dagen later?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met jaarlijkse geplande seks![]()
Ik vond achteraf de weeen en de keizersnede een eitje vergeleken met de eerste weken/maanden moederschap![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:17 schreef Skoap het volgende:
[..]betrapt
Ja hier ging alles eigenlijk heel makkelijk (op de BV na, daarom kapte ik daar ook mee) Luc was echt zo'n model baby die vanaf dag 1 ook nog een s nachts doorsliep.
Dat kan nu dus alleen maar gaan tegenvallen![]()
*thee van mobiel veegtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Serieus: ze was bij mn bevalling, heeft poep, bloed, stolsels en alle mogelijke andere lichaamssappen van me gezien, ze checkte elke dag rectaal mn temperatuur en mn hechtingen en verschoonde de matjes onder mn kont die naar rotte sloot roken.
En echt, áls je het überhaupt al in de gaten hebt, zal het je je reet roesten op dat moment.
mijnessen zijn in december jarig (de twee oudsten) en de jongste twee straks allebei in Maartquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:59 schreef Limone het volgende:
[..]
Ah! Fijn dat ze niet ze dicht op elkaar jarig zijn! Althans, dat vond ik ineens heel belangrijk..
Vandaag word ik vergezeld door m'n SET. Volgende week ga ik ze zelf ophalen (Als het lukt!) en de twee keer daarna (is een tijdspanne van een maand of vijf weken) komt m'n ex ze ophalen en gaat m'n SET ze ophalen op zondag. In geval van nood kan m'n ex-schoonvader ook wel een keer rijden geloof ik, maar daar ga ik maar niet vanuit. Die man kan me sinds de scheiding niet luchten of zienquote:Op zaterdag 21 februari 2015 07:28 schreef Cholula het volgende:
Succes met weer reizen DJMO. Er is binnenkort toch wel een andere oplossing hoop ik voor je? Beterschap!
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 februari 2015 07:35 schreef klumsy het volgende:
Hier ook al van 1 tot 5 geslapen... Veel slapen zit er alleen helaas niet in, of nouja helaas, Lola is vandaag jarigkleine meisjes worden groot!!
zal wel loslopen. Ik ben het treinreizen gewend en het grootste gedeelte van de reis kan ik zitten natuurlijk. 'k neem wel een emmer mee voor de zekerheid .. hebben de kinderen hem niet nodig, kan ik hem altijd zelf nog gebruikenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 07:38 schreef klumsy het volgende:
Succes DJMO, zal niet meevallen als je zo beroerd bent...
Ik legde zo'n grote flanellen hydrofiel onder mezelf om op te lekkenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 07:28 schreef Cholula het volgende:
Ik heb dus wel joggingbroeken (in verschillende kleuren) in de kast liggen, maar geen pyjama's. Mijn blik toen tijdens de borstvoedingcursus werd verteld dat ik ook 's nachts zoogcompressen nodig ga hebben en dus iets aan moet hebben in bed kwam volgens mijn man het meest overeen met de volgende smileys:![]()
![]()
.
Vandaag gaat overigens een lange dag worden, ik heb van 1 tot 5 geslapen en sindsdien klaarwakker. Lang leve middagdutjes!
Succes met weer reizen DJMO. Er is binnenkort toch wel een andere oplossing hoop ik voor je? Beterschap!
Of je lekt überhaupt niet, ook dat is mogelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik legde zo'n grote flanellen hydrofiel onder mezelf om op te lekkenik slaap niet goed met een beha of iets aan. Werkte als een tiet
![]()
Jaaaaaa! Vanmorgen vroeg zei ik nog voelt niet eens zo anders. Maar nu, ja! Toch wel een speciale dag 😊quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gefeliciteerd met alle dochters!
Danaa, mag ik het zeggen? DE MIJLPAAL DER MIJLPALEN! Jeuj!
Ik voorspelde dat Ingee vandaag zou gaan werpen, dus ik ben erg benieuwd naar een baby-update van haar.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Joh, hier is het ook een rotzooi (maar niet smerig idd, oa want huishoudsterquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:58 schreef Stippelrientje het volgende:
ik las iets over heel de week in pyjama rondhangen....
Aanschaf lijst notitie:
* Pyjama's
Onesies!
Heb je een (te) laag gewicht? Dan even bij de VK langs gaan voor medicatie tegen misselijkheid. En anders huisarts even bellen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:14 schreef pinquit het volgende:
Ik heb grieperigr verschijnselen, samen met de zw.misselijkheid niet echt een ideale situatieBoeh wat voel ik me beroeeerd zeg. Ik leef al drie dagen op crackers (dit is vast nog niks, maar het voelt als een maand).
Ik lees over paracetamol 3000 mg p/d, dat hou ik maar aan.
Iemand nog tips verder?
Lol, herkenbaar. Ik kan een ontzettende draak worden dan. Gelukkig haalt Black_Ninja zelfs om 4 uur 's nachts nog waar ik trek in heb.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Al lag ik gisterennacht om 1 uur te mokken omdat ik ontiegelijke honger had engeen kipnuggets voor me wilde halen, en hij vervolgens moest lachen omdat ik dus blijkbaar echt trek had in nuggets en verwacht had dat hij die wel even ging halen
.
Ik ben nog net niet hormonaal genoeg om niet in te zien dat ik hormonaal reageer denk ik haha. Hopelijk voor mijn man gaat dat ook niet gebeuren. Maar ik realiseer me wel dat ik wat eetbaars in huis moet hebben voor die momentenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar. Ik kan een ontzettende draak worden dan. Gelukkig haalt Black_Ninja zelfs om 4 uur 's nachts nog waar ik trek in heb.![]()
Ook om schreeuwen, janken en tieren te voorkomen waarschijnlijk.
Oh ik weet prima dat ik hormonaal en totaal overtrokken reageer, maar dat maakt geen enkel verschil op dat moment.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben nog net niet hormonaal genoeg om niet in te zien dat ik hormonaal reageer denk ik haha. Hopelijk voor mijn man gaat dat ook niet gebeuren. Maar ik realiseer me wel dat ik wat eetbaars in huis moet hebben voor die momenten
Dat bedoel ik, dat maakt voor mij nog net verschil denk ikquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:18 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh ik weet prima dat ik hormonaal en totaal overtrokken reageer, maar dat maakt geen enkel verschil op dat moment.
Dat komt nog wel dan ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat maakt voor mij nog net verschil denk ik
Oh zo herkenbaar. Tijdens een jankbui roepen: "Sorry, het zijn mijn hormonen!" en nog niet kunnen stoppen, want hormonenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:18 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh ik weet prima dat ik hormonaal en totaal overtrokken reageer, maar dat maakt geen enkel verschil op dat moment.
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh zo herkenbaar. Tijdens een jankbui roepen: "Sorry, het zijn mijn hormonen!" en nog niet kunnen stoppen, want hormonen
Ik heb vaak dat ik keihard moet lachen om iets heel grappigs en dat dat dan opeens omslaat naar een enorme jankbui.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |