quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat laatste idd. Ik ging al met mn benen wijd als de bel ging.
Joh, hier is het ook een rotzooi (maar niet smerig idd, oa want huishoudsterquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:58 schreef Stippelrientje het volgende:
ik las iets over heel de week in pyjama rondhangen....
Aanschaf lijst notitie:
* Pyjama's
Onesies!
Heb je een (te) laag gewicht? Dan even bij de VK langs gaan voor medicatie tegen misselijkheid. En anders huisarts even bellen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:14 schreef pinquit het volgende:
Ik heb grieperigr verschijnselen, samen met de zw.misselijkheid niet echt een ideale situatieBoeh wat voel ik me beroeeerd zeg. Ik leef al drie dagen op crackers (dit is vast nog niks, maar het voelt als een maand).
Ik lees over paracetamol 3000 mg p/d, dat hou ik maar aan.
Iemand nog tips verder?
Lol, herkenbaar. Ik kan een ontzettende draak worden dan. Gelukkig haalt Black_Ninja zelfs om 4 uur 's nachts nog waar ik trek in heb.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Al lag ik gisterennacht om 1 uur te mokken omdat ik ontiegelijke honger had engeen kipnuggets voor me wilde halen, en hij vervolgens moest lachen omdat ik dus blijkbaar echt trek had in nuggets en verwacht had dat hij die wel even ging halen
.
Ik ben nog net niet hormonaal genoeg om niet in te zien dat ik hormonaal reageer denk ik haha. Hopelijk voor mijn man gaat dat ook niet gebeuren. Maar ik realiseer me wel dat ik wat eetbaars in huis moet hebben voor die momentenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar. Ik kan een ontzettende draak worden dan. Gelukkig haalt Black_Ninja zelfs om 4 uur 's nachts nog waar ik trek in heb.![]()
Ook om schreeuwen, janken en tieren te voorkomen waarschijnlijk.
Oh ik weet prima dat ik hormonaal en totaal overtrokken reageer, maar dat maakt geen enkel verschil op dat moment.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben nog net niet hormonaal genoeg om niet in te zien dat ik hormonaal reageer denk ik haha. Hopelijk voor mijn man gaat dat ook niet gebeuren. Maar ik realiseer me wel dat ik wat eetbaars in huis moet hebben voor die momenten
Dat bedoel ik, dat maakt voor mij nog net verschil denk ikquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:18 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh ik weet prima dat ik hormonaal en totaal overtrokken reageer, maar dat maakt geen enkel verschil op dat moment.
Dat komt nog wel dan ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat maakt voor mij nog net verschil denk ik
Oh zo herkenbaar. Tijdens een jankbui roepen: "Sorry, het zijn mijn hormonen!" en nog niet kunnen stoppen, want hormonenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:18 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh ik weet prima dat ik hormonaal en totaal overtrokken reageer, maar dat maakt geen enkel verschil op dat moment.
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh zo herkenbaar. Tijdens een jankbui roepen: "Sorry, het zijn mijn hormonen!" en nog niet kunnen stoppen, want hormonen
Ik heb vaak dat ik keihard moet lachen om iets heel grappigs en dat dat dan opeens omslaat naar een enorme jankbui.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |