Misschien heeft hij wel verlengd om PEC een afkoopsom cadeau te doenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Geloof niet zoveel van dat gerucht.
Ron Jans heeft een week geleden zijn contract bij PEC Zwolle met 1 jaar verlengd namelijk en niets lijkt erop dat Feyenoord ontevreden zou zijn met Fred Rutten.
Ik denk dus dat Feyenoord dus gewoon bezig is de contractverlenging met Fred Rutten rond te krijgen.
Ja dan moet je bij Feyenoord wezenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel verlengd om PEC een afkoopsom cadeau te doen
vertel?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ergerlijke discussie bij Jinek weer trouwens.
Ik gok "Alle Feyenoorders zijn hooligans, schande, uit de EL halen, 40-45 maanden straffen"quote:
Dat was ongeveer de strekking ja, evenals de stuitende onwetendheid van de praktijk en met onrealistische "oplossingen" komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik gok "Alle Feyenoorders zijn hooligans, schande, uit de EL halen, 40-45 maanden straffen"
Zet dan gewoon die tv uit. Troep man.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat was ongeveer de strekking ja, evenals de stuitende onwetendheid van de praktijk en met onrealistische "oplossingen" komen.
Dat bovenop het enorm opblazen van de gebeurtenissen die mijns inziens niet het fenomeen 'uitgaansgeweld' ontstijgen.
Als hij een betere aanbieding krijgt van Ajax of PSV kiest hij gewoon schaamteloos voor die clubs hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Koeman bij college tour:
"Ik wil ooit de trainer zijn die Feyenoord kampioen maakt"
Hij heeft er inderdaad nooit gespeeld of gecoacht.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 04:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Jahoor, wat heeft hij met die clubs kanjerjeaud?
Altijd kijken voor de juiste trein met geld die Koeman.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft er inderdaad nooit gespeeld of gecoacht.
en titels gewonnen als speler en trainerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft er inderdaad nooit gespeeld of gecoacht.
ongetwijfeld, net zoals dat wij voor de komende thuiswedstrijd ook gewoon weer een boete gaan ontvangen van ¤15.000,- voor vuurwerk + waarschijnlijk ¤10.000,- voor het staan op trappenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:58 schreef Elan het volgende:
Als politie en justitie die groep relschoppers nou al niet eens in kaart kan brengen en oppakken, wat verwacht men dan precies van Feyenoord.
De groep die in het stadion was heeft zich niet misdragen toch. Al hoorde je wel constant vuurwerk afgaan, benieuwd of Roma daar (net als ons elk seizoen) ook een boete voor krijgt van de UEFA beesten dat het zijn
Triest eigenlijk, teller voor boetes zal dan wel op 100k staan inmiddels?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ongetwijfeld, net zoals dat wij voor de komende thuiswedstrijd ook gewoon weer een boete gaan ontvangen van ¤15.000,- voor vuurwerk + waarschijnlijk ¤10.000,- voor het staan op trappen
Of gewoon iets nauwkeuriger in de afwerking.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:15 schreef Tarado het volgende:
Toch het idee dat Roma een makkelijk gegeven pingel mee gaat krijgen
Wordt sowieso moeilijk voor Feyenoord maar je kan het wel aan Platini over laten om er zeker van te zijn dat een club niet door gaatquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Of gewoon iets nauwkeuriger in de afwerking.
Best veel hele grote kansen gehad (Doumbia, Gervinho)
Zou je ook over Feyenoord kunnen zeggen. Die rebound van Nelom had er best ingekund. En ook Kazim kreeg nog een grote kans op het einde van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:17 schreef Elan het volgende:
[..]
volgens mij stond ie op 60-70K oid, dus na deze pot komt de 100k wel in beeld ja...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Triest eigenlijk, teller voor boetes zal dan wel op 100k staan inmiddels?
Als we Roma overrompelen en een vroeg doelpunt maken, denk ik dat het wel goed komt. Als dat 1e doelpunt niet in het 1e kwartier valt, wordt het een moeilijk verhaal, denk ik. En het Platinanadeel qua scheidsrechters neutraliseren we wel met het Kuipvoordeelquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt sowieso moeilijk voor Feyenoord maar je kan het wel aan Platini over laten om er zeker van te zijn dat een club niet door gaat
Ach, ook dan moet Roma eerst zelf maar zien te scoren hè, is nou niet echt dat ze ze zo makkelijk maken dit jaar. Niet dat wij het wel doen, maar wij hebben iig nog genoeg aan een 0-0quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als we Roma overrompelen en een vroeg doelpunt maken, denk ik dat het wel goed komt. Als dat 1e doelpunt niet in het 1e kwartier valt, wordt het een moeilijk verhaal, denk ik. En het Platinanadeel qua scheidsrechters neutraliseren we wel met het Kuipvoordeel
Welkom terug.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:44 schreef Caland het volgende:
Ook weer in Nederland. Heerlijke dagen Rome zeg.
Sterf lekker met je kanjerjans.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welkom terug.
Ron Jans nieuwe trainert he.
Beetje jammer van die overvolle prullenbakken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:44 schreef Caland het volgende:
Ook weer in Nederland. Heerlijke dagen Rome zeg.
Kon godverdomme ook nergens pissen, en dat is vervelend als je de hele dag naast een fontein staat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Beetje jammer van die overvolle prullenbakken.
Romeintjes zijn een beetje mad.quote:Klopjacht op supporters Feyenoord in Rome
Feyenoord-supporters die nog in Rome verblijven, moeten op hun hoede zijn. In Rome zijn vrijdagnacht twee Feyenoordsupporters in de buurt van het centraal station Termini in Rome aangevallen door AS Roma-fans. Dat bevestigt de Romeinse politie.
Beide Nederlanders werden voor verwondingen in het ziekenhuis behandeld. De ene had steekwonden aan zijn linkerbovenbeen en een gebroken elleboog. De andere supporter liep een hoofdverwonding op.
De twee Feyenoordaanhangers, van 20 en 29 jaar, verklaarden vlakbij hun hotel belaagd te zijn door twee Romasupporters op een scooter, die duidelijk op zoek waren naar Feyenoordfans.
Vlakbij het Colosseum werd donderdag een groep van veertig AS Romafans onderschept, die gewapend met knuppels op zoek waren naar Feyenoordsupporters.
Opgelet
"Achterblijvers opgelet", meldt de gerenommeerde Feyenoord-fansite FRFC1908. "Er lopen groepen van AS Roma door de stad op zoek naar Feyenoorders. De politie kijkt lachend toe. Let op je kleding en elkaar."
quote:„De tulpenvelden van Rotterdam gaan eraan!” is een van de vele woedende Facebook-reacties uit het Roma-kamp.
Maak je borst dus maar nat.quote:„De Euromast is een goed doelwit voor hooligans.”
Tulpenvelden in Rotterdam? Wat weten zij wat ik niet weet?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
[..]
Maak je borst dus maar nat.
Zelfde seconde, wat is deze.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:34 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Wat willen ze doen met de euromast dan? Omgooien?
Heel NL bestaat uit in molens wonende,schaatsende, wietrokende, hoerenlopende, kaas etende en tulpen kwekende boeren. Dat weet je toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tulpenvelden in Rotterdam? Wat weten zij wat ik niet weet?
Dat zijn vooral vooroordelen. Minstens de helft van de mensen die ik ken voldoet niet aan dat beeld.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heel NL bestaat uit in molens wonende,schaatsende, wietrokende, hoerenlopende, kaas etende en tulpen kwekende boeren. Dat weet je toch?
2500 dacht ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoeveel supporters neemt Roma eigenlijk mee naar Rotterdam komende donderdag?
Officieel 2400quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoeveel supporters neemt Roma eigenlijk mee naar Rotterdam komende donderdag?
Er tegenaan pissen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:34 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Hij heeft 3 jaar de kans gehad dus dit soort populistische praat mag hij voor zich houdenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Koeman bij college tour:
"Ik wil ooit de trainer zijn die Feyenoord kampioen maakt"
Doumbia en Gervinho vind ik de enige gevaarlijke spelers van Roma, waarbij Doumbia volgende week hopelijk weer op de bank begint. Ik dacht eerlijk gezegd dat hij wel niet speelgerechtigd zou zijn omdat hij al voor een andere club Europees heeft gespeeld dit seizoen.. maar kennelijk is dat geen probleemquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:17 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:In Rome zijn vrijdagnacht twee Feyenoordsupporters in de buurt van het centraal station Termini in Rome aangevallen door AS Roma-fans.
Dat bevestigt de Romeinse politie.
Beide Nederlanders werden voor verwondingen in het ziekenhuis behandeld.
De ene had steekwonden aan zijn linkerbovenbeen en een gebroken elleboog. De andere supporter liep een hoofdverwonding op.
De twee Feyenoordaanhangers, van 20 en 29 jaar, verklaarden vlakbij hun hotel belaagd te zijn door twee Romasupporters op een scooter, die duidelijk op zoek waren naar Feyenoordfans.
Vlakbij het Colosseum werd donderdag een groep van veertig AS Romafans onderschept, die gewapend met knuppels op zoek waren naar Feyenoordsupporters.
Fantastischquote:
Hofpleinfontein heeft toch al een opknapbeurtje nodig.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:04 schreef eight het volgende:
[..]
FantastischDit kan dus alleen maar fout gaan
Romeinen die denken dat voetbalsupporters de echte hooligans zijn in NL, kennen duidelijk de Rotterdamse ME niet...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hofpleinfontein heeft toch al een opknapbeurtje nodig.
Die waren sinds de loting al blij, na afgelopen donderdag zijn ze helemaal niet meer te houdenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Romeinen die denken dat voetbalsupporters de echte hooligans zijn in NL, kennen duidelijk de Rotterdamse ME niet...
Vanuit het hele land stromen aanvragen binnen om woensdag en donderdag in Rotterdam te mogen werken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die waren sinds de loting al blij, na afgelopen donderdag zijn ze helemaal niet meer te houden
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:34 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Nou die ME in Italie is toch net wat gekker.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Romeinen die denken dat voetbalsupporters de echte hooligans zijn in NL, kennen duidelijk de Rotterdamse ME niet...
volgens mij was het veranderd dat je sinds dit seizoen nog wel voor een andere club gespeeld mag hebben, zolang het voor de groepsfase van een Europees toernooi was, gedurende de voorrondes zeg maarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Doumbia en Gervinho vind ik de enige gevaarlijke spelers van Roma, waarbij Doumbia volgende week hopelijk weer op de bank begint. Ik dacht eerlijk gezegd dat hij wel niet speelgerechtigd zou zijn omdat hij al voor een andere club Europees heeft gespeeld dit seizoen.. maar kennelijk is dat geen probleem
quote:Feyenoord-vandalen betalen direct hoge boetes
van onze correspondent
ROME - Er is in Italië stomverbaasd gereageerd op de gemakzuchtige manier waarop de 21-jarige Feyenoord supporter Jan Robbert B., ondernemer in de bouw, net als de andere opgepakte vandalen zonder problemen duizenden euro's boete heeft betaald nadat hij de binnenstad van Rome had verwoest.
[..]
Sjongejonge, alsof het over een bombardement gaat....quote:
Inderdaad, men doet alsof er een tweede Nancy heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verwoest nog wel
Alsof er oorlog is geweest in die stad
Het ergert mij dat veel forumfeyenoorders hier het doodnormaal vindt en de boel bagatelliseert zoals jij nu doet, met als toppunt nog erbij zetten dat je niet bagatelliseert ookquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, men doet alsof er een tweede Nancy heeft plaatsgevonden.
Zeer ergerlijk die massale publieke verontwaardiging. Niet om de ongeregeldheden goed te praten of bagatelliseren, maar dergelijke opstootjes in de binnenstad vinden bij vrijwel alle Europese wedstrijden plaats, en men moet het ook niet groter maken dan het is.
Wekelijks vindt er vergelijkbaar uitgaansgeweld plaats in alle steden. Dat is ook onwenselijk, maar daar ontbreekt die publieke verontwaardiging.
Het ergert mij het meest dat deze zo selectief en populistisch op voetbalgeweld en specifiek Feyenoord gericht is.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeer ergerlijk die massale publieke verontwaardiging. Niet om de ongeregeldheden goed te praten of bagatelliseren, maar dergelijke opstootjes in de binnenstad vinden bij vrijwel alle Europese wedstrijden plaats, en men moet het ook niet groter maken dan het is.
Wekelijks vindt er vergelijkbaar uitgaansgeweld plaats in alle steden. Dat is ook onwenselijk, maar daar ontbreekt die publieke verontwaardiging.
Het ergert mij het meest dat deze zo selectief en populistisch op voetbalgeweld en specifiek Feyenoord gericht is.
Denk dat er ook veel mensen zijn die voor het eerst zoiets live konden volgen via verscheidene webcams en streams, nog nooit eerder zoiets hebben gezien en denken dat dit het ergste is wat er kan gebeuren.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat je het via tekst ook niet zo goed uit kunt leggen allemaal?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ergert mij dat veel forumfeyenoorders hier het doodnormaal vindt en de boel bagatelliseert zoals jij nu doet, met als toppunt nog erbij zetten dat je niet bagatelliseert ook
Op het moment dat de premier van een land excuses eist van een voetbalclub is het allemaal echt wel grootschaliger dan normaal.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat je het via tekst ook niet zo goed uit kunt leggen allemaal?
Er is hier niemand die het leuk vindt dat die fontein kapot is, maar ik ken zo'n mannetje of ~20 die daar waren en die hebben het gewoon goed naar hun zin gehad en op wat kleinigheden na (die je ook wel eens tegenkomt bij het stappen) en waren ze nergens bij betrokken. En dat geldt ook voor alle andere die mee gingen.
Er is wat schade, mensen zijn opgepakt en hebben de lokale straffen gekregen of gaan die nog krijgen. Wat wil je dat er nog meer gedaan wordt?
Moet iedereen het lekker populair gaan ''veroordelen'', net als de afgelopen tijd anderen ook moesten doen voor daden van een ander?
Nee, dan is het gewoon een grote jankerd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op het moment dat de premier van een land excuses eist van een voetbalclub is het allemaal echt wel grootschaliger dan normaal.
Begrijpend lezen blijkt heel lastig.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ergert mij dat veel forumfeyenoorders hier het doodnormaal vindt en de boel bagatelliseert zoals jij nu doet, met als toppunt nog erbij zetten dat je niet bagatelliseert ook
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op het moment dat de premier van een land excuses eist van een voetbalclub is het allemaal echt wel grootschaliger dan normaal.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dan is het gewoon een grote jankerd.
Denken dat ook maar iets in de politiek oprecht is.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik claim nergens dat het een oprechte, betrouwbare man is.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denken dat ook maar iets in de politiek oprecht is.Dit is goed voor de stemmen.
Die pleinen waren toch ook een warzone.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verwoest nog wel
Alsof er oorlog is geweest in die stad
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik claim nergens dat het een oprechte, betrouwbare man is.
Als het een paar relletjes waren met wat gekut tegen de politie, wat een aantal proberen te schetsen, komt de premier niet op tv om ze barbaren te noemen en excuses te eisen en hangt Aboutaleb niet aan de lijn met de burgemeester van Rome. Het is al met al behoorlijk uit de klauwen gelopen.
Blijkbaar wel hé.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2198958/2/50#149890182]zaterdag 21 februari 2015
Als het een paar relletjes waren met wat gekut tegen de politie, wat een aantal proberen te schetsen, komt de premier niet op tv om ze barbaren te noemen en excuses te eisen en hangt Aboutaleb niet aan de lijn met de burgemeester van Rome. ...
Schijnbaar wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als het een paar relletjes waren met wat gekut tegen de politie, wat een aantal proberen te schetsen, komt de premier niet op tv om ze barbaren te noemen en excuses te eisen en hangt Aboutaleb niet aan de lijn met de burgemeester van Rome.
3 miljoen schade maken met bierflesjes gooien. Knap.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Er zijn wat mensen opgepakt en er is wat met bierflesjes gegooid. Dat is dagelijkse kost man in een grote stad.
En een kapotte fontein.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
3 miljoen schade maken met bierflesjes gooien. Knap.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt ook doordat het overdag was, plus de fotografen en cameramensen die er vlakbij stonden. Het beeld van al die kapotte bierflesjes op dat plein, plus pissende Feyenoorders tegen huizen en in fonteinen helpt dan ook niet mee. Dan lijkt het al snel een horde infantielen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Er zijn wat mensen opgepakt en er is wat met bierflesjes gegooid. Dat is dagelijkse kost man in een grote stad.
Weer een verkeerde aanname.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrij groot deel op dat plein wel redelijke infantiel te noemen is.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan lijkt het al snel een horde infantielen.
Omdat er wordt geprobeerd om het te bagatelliseren. Er zijn niet een paar flesjes gegooid, er is voor 3 miljoen schade. En nee, dat gebeurt niet iedere weekend in een grote stad.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
En een kapotte fontein.
Ik snap ook nog steeds niet waarom 'wij' er op worden aangesproken verder.
En dat is dan geen schade?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Weer een verkeerde aanname.
Het gaat niet om 3 miljoen schade, maar om 3 miljoen aan misgelopen inkomsten door de winkeliers omdat deze minder verkochten doordat de binnenstad één grote vesting was geworden.
Er is niet voor 3 miljoen aan schade.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat er wordt geprobeerd om het te bagatelliseren. Er zijn niet een paar flesjes gegooid, er is voor 3 miljoen schade. En nee, dat gebeurt niet iedere weekend in een grote stad.
Dat is gewoon schade, helder licht. Schade is niet alleen kapotte dingen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is niet voor 3 miljoen aan schade.
Zie post hierboven.
Nou, zelfs als er werkelijk helemaal niets was gebeurd waren die winkels alsnog dicht geweest die dagen. Dus hoe is dat precies schade?quote:
Geen schade in de zin van vernielingen nee. Dat lijkt me toch essentieel.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat je het via tekst ook niet zo goed uit kunt leggen allemaal?
Er is hier niemand die het leuk vindt dat die fontein kapot is, maar ik ken zo'n mannetje of ~20 die daar waren en die hebben het gewoon goed naar hun zin gehad en op wat kleinigheden na (die je ook wel eens tegenkomt bij het stappen) en waren ze nergens bij betrokken. En dat geldt ook voor alle andere die mee gingen.
Er is wat schade, mensen zijn opgepakt en hebben de lokale straffen gekregen of gaan die nog krijgen. Wat wil je dat er nog meer gedaan wordt?
Moet iedereen het lekker populair gaan ''veroordelen'', net als de afgelopen tijd anderen ook moesten doen voor daden van een ander?
Dat bedoel ik dus, de 'is normaal, gebeurt overal'-attitude. Nee, dat gebeurt niet elke week in elke grote stad, nee, dat gebeurt niet bij elk Europees duel en al helemaal niet waar het monumentale bouwsels betreft.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijkt heel lastig.
Er is niemand die dit normaal vindt, maar de aandacht en verontwaardiging is volkomen overtrokken en selectief.
veel meer dan wildplassen, gooien met flesjes en wat vechtpartijtjes en openbare dronkenschap is er niet geweest.
Er zijn geen winkelruiten gesneuveld, evenals massale andere vernielingen.
Dit gebeurd gewoon wekelijks in iedere grote stad. Daarmee praat ik het niet goed, maar plaats de overdreven aandacht en verontwaardiging wel in perspectief aangezien je aan de hand van de berichtgeving zou verwachten dat er complete veldslagen zouden hebben plaatsgevonden.
Ja klopt, dat denk ik ook. Maar die veelvoud aan beelden versterkt het beeld van zware rellen. Het waren geen uitzonderlijk zware rellen, maar er waren wel een hoop infantielen die dronken gedrag vertoonden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrij groot deel op dat plein wel redelijke infantiel te noemen is.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is gewoon schade, helder licht. Schade is niet alleen kapotte dingen.
Inherent? Ben je ooit wel eens uit geweest in Europa. Schade als deze is niet de standaard bij EL of CLquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen schade in de zin van vernielingen nee. Dat lijkt me toch essentieel.
Deze economische schade is helaas inherent aan het organiseren van ieder groot voetbalevenement.
Ik jank niet. Kost mij geen euro en een paar van die proleten zit daar nog vast. Prima.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Ga ergens anders janken man.
Ik zag zelfs iemand bloemen leggen bij de fontein. Charlie Hebdo kreeg nog minder sympathie.
"Keer naar Rome geweest, niks bijzonders, is normaal gedrag in Rotterdam."?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef onlogisch het volgende:
Jeetje, we gaan een keertje naar Rome, moet het daar over blijven gaan?
Succes er mee verder. Sterkte met het verwerken van wat een paar debielen in jouw dierbare Rome hebben gedaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus, de 'is normaal, gebeurt overal'-attitude. Nee, dat gebeurt niet elke week in elke grote stad, nee, dat gebeurt niet bij elk Europees duel en al helemaal niet waar het monumentale bouwsels betreft.
Dat er nogal wat superlatieven gebruikt worden door de Italiaanse pers ben ik het mee eens maar dit is wel wat erger dan de gemiddelde probleempjes die je ziet op een normale stapavond...
Booohooo.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus, de 'is normaal, gebeurt overal'-attitude. Nee, dat gebeurt niet elke week in elke grote stad, nee, dat gebeurt niet bij elk Europees duel en al helemaal niet waar het monumentale bouwsels betreft.
Dat er nogal wat superlatieven gebruikt worden door de Italiaanse pers ben ik het mee eens maar dit is wel wat erger dan de gemiddelde probleempjes die je ziet op een normale stapavond...
Ah, een nieuwe twist, de "JONGUH WHO GIVES A FUCK ABOUT ROME?!?!"-attitudequote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Succes er mee verder. Sterkte met het verwerken van wat een paar debielen in jouw dierbare Rome hebben gedaan.
Ik heb weleens een Europese uitwedstrijd bezocht ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inherent? Ben je ooit wel eens uit geweest in Europa. Schade als deze is niet de standaard bij EL of CL
Ja, de tering hey.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe twist, de "JONGUH WHO GIVES A FUCK ABOUT ROME?!?!"-attitude
Daar reken ik helemaal niet op. Sterker nog, ik geloof er geen ene reet van.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb weleens een Europese uitwedstrijd bezocht ja.
Maar reken maar dat bij iedere grote Europese wedstrijd supporters van de bezoekende club worden opgevangen in de binnenstad, en dat daardoor winkels minder omzet draaien, met de nodige economische schade als gevolg.
Alleen dat haalt niet wekelijks het nieuws.
Dat verhaal van hier en daar een bierflesje gooien en wat stoeien met de politie afdoen als onzin.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, de tering hey.
Ik heb totaal niks met die gasten die iets uitvreten in een stad te maken, niet in Rome en niet in Rotterdam. Waar je op uit bent snap ik dan ook niet helemaal.
Oke en dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat verhaal van hier en daar een bierflesje gooien en wat stoeien met de politie afdoen als onzin.
Nog twee dagen dan hebben de trollen weer wat anders gevonden om zich zogenaamd heel druk over te maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:44 schreef koosfransoos het volgende:
Zal wel mooi zijn als we het binnenkort in dit topic over voetbal kunnen hebben.
Ik snap je punt niet helemaalquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom zegt hij dat het onzin is.
Fantastisch.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom zegt hij dat het onzin is.
Feyenoord supporters hebben ook gewoon gegeten en gedronken in Rome. Rome heeft er zelf voor gekozen om de stad droog te leggen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar reken ik helemaal niet op. Sterker nog, ik geloof er geen ene reet van.
Alles blijft open, want het eet, rookt en zuipt zich een slag in de rondte dus de centen komen goed binnen.
WE'RE SORRY,quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:29 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga nog maar eens de samenvatting kijken.
Evenals de shirts trouwens, zowel uit en thuis. Mooie kleuren... en dan ook nog sponsorloos.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:08 schreef Muto het volgende:
Dat clublied van AS Roma is wel prachtig trouwens
Die selfie-stick-gozerts, helemaal schijtziek van die luiquote:
Ik koop eigenlijk nooit shirts van andere clubs (alleen landenteams af en toe) maar dat rode shirt van Roma bracht me toen het uitkwam wel serieus aan het twijfelen. Prachtig in z'n eenvoud.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:12 schreef Grifte het volgende:
Verder wel eens met de opmerkingen over de clubkleuren, geweldige combinatie. Bradford City heeft ook die combinatie (maar dan met gestreepte shirts), staat ook geweldig.
als dat zo was geweest, had ik er niet tot het einde bijgeweestquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die pleinen waren toch ook een warzone.
Een klein beetje maarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als dat zo was geweest, had ik er niet tot het einde bijgeweest
Nog steeds vind ik het allemaal overdreven. Maar ach ik ben toch een debiel volgens sommige
Op de bekende dingetjes na vond ik Rome maar een beetje tegenvallen. Mensen deden alsof het hemel op aarde is maar ik vond het maar een met graffiti onder gesmeerd stinkhol wat vol zat met junks, zwervers, bedelaars en selfiesticknegers.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die selfie-stick-gozerts, helemaal schijtziek van die luiStad Rome was verder wel tof, Forum Romanum was geweldig.
Ik heb jou gezienquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Op de bekende dingetjes na vond ik Rome maar een beetje tegenvallen. Mensen deden alsof het hemel op aarde is maar ik vond het maar een met graffiti onder gesmeerd stinkhol wat vol zat met junks, zwervers, bedelaars en selfiesticknegers.
Ah, dan heb ik naar jou en Paul gezwaaid?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb jou gezien
Iemand wees jou aan als dé Keltie, ouwe hooligan.
Rome was baas man. Op de selfiestick pakistanen na idd
doet het/quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WE'RE SORRY,
BUT OUR SERVICE IS MOMENTARILY INTERRUPTED.
Please relax, stretch a little, and refresh your page in a couple of minutes.
We'll be back soon.
Dat komt dan omdat je niks gezien of bezocht hebt. Of je moet niet van prachtige historische gebouwen en klassieke cultuur houden. Het is inderdaad geen partystad waar je voor 50 cent een halve liter en een escort hebt nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Op de bekende dingetjes na vond ik Rome maar een beetje tegenvallen. Mensen deden alsof het hemel op aarde is maar ik vond het maar een met graffiti onder gesmeerd stinkhol wat vol zat met junks, zwervers, bedelaars en selfiesticknegers.
Jong geleerdtwitter:KuipTalk twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 19:58:49Feyenoord U12 beat Ajax U12 today with 0-4. reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:34 schreef bamibij het volgende:
Iemand die toevallig een filmpje weet met alle Feyenoord-goals/samenvattingen ooit in Europa? Kan op youtube alleen 2000-2010 vinden.
Wel kan je voor een paar euro een selfiestick kopen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt dan omdat je niks gezien of bezocht hebt. Of je moet niet van prachtige historische gebouwen en klassieke cultuur houden. Het is inderdaad geen partystad waar je voor 50 cent een halve liter en een escort hebt nee.
dat waren gederfde inkomsten omdat die winkels op eigen initiatief gesloten zijn omdat ze bang waren.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Daar wijst gewoon alles naar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik claim nergens dat het een oprechte, betrouwbare man is.
Als het een paar relletjes waren met wat gekut tegen de politie, wat een aantal proberen te schetsen, komt de premier niet op tv om ze barbaren te noemen en excuses te eisen en hangt Aboutaleb niet aan de lijn met de burgemeester van Rome. Het is al met al behoorlijk uit de klauwen gelopen.
ik krijg geen contact met een vriend van mijquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Meerdere Feyenoordsupporters neergestoken. Wat een barbaren in Italië.
Gast, een 400 jaar oud meesterwerk van Bernini is beschadigd. Dus ja het is wel uit de klauwen gelopen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Daar wijst gewoon alles naar.
Hij is vast vergeten zijn telefoon op te laden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik krijg geen contact met een vriend van mij
C_A vindt deze berichten niet leuk
quote:Krant Vaticaan kritisch over Nederland
De Osservatore Romano, de krant van het Vaticaan, vindt dat Nederland had moeten voorkomen dat de Feyenoordsupporters die deze week grote vernielingen in Rome aanrichtten, naar de Italiaanse hoofdstad konden reizen. Het was volgens de krant aan hun „krankzinnige hooligansymbolen“ te zien dat deze „gangsters” op rellen uit waren, schreef de krant zaterdag.
De krant spreekt volgens de website van de Vlaamse kerk van een „horde onbeschaafde en door bier benevelde Hollanders”. „Je hoefde geen helderziende te zijn om te voorzien dat het tot rellen zou komen.”
De supporters richtten onder meer vernielingen aan in de net gerestaureerde fontein op het Piazza di Spagna. De fontein is ontworpen door de Italiaanse beeldhouwer en architect Gian Lorenzo Bernini, die ook verantwoordelijk was voor het Sint-Pietersplein en het weelderige grafmonument voor paus Alexander VII in de Sint-Pieter in het Vaticaan.
dat hoop ik dan maarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij is vast vergeten zijn telefoon op te laden.
Die ouwe zooi is nu eenmaal teer.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:39 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gast, een 400 jaar oud meesterwerk van Bernini is beschadigd. Dus ja het is wel uit de klauwen gelopen.
Ja, daarom gooi je er met je bezopen asociale kutkop dus ook geen vuurwerk in als je een beetje fatsoen in je flikker hebt. Dat er strandballen, ballonnen, lege flesjes bier enzo in terecht zijn gekomen hoor je me niet over hoor, maar op filmpjes zie je stukken vuurwerken in die fontein ontploffen, dat vind ik schandalig eerlijk gezegd.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:44 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer weet de kerk wat hooligansymbolen zijn
Heeft de paus soms ook een stone ijsland gewaad?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:53 schreef Luni het volgende:
Rutte belt Renzi over Feyenoord-fans, ‘schaamt zich’ voor rellen
Binnenland Premier Mark Rutte vindt het wangedrag van Feyenoord-supporters, afgelopen week in Rome, verschrikkelijk. Hij heeft de Italiaanse premier Matteo Renzi telefonisch laten weten dat hij zich schaamt voor de Nederlanders die betrokken waren bij de rellen, meldt persbureau ANP op gezag van de Rijksvoorlichtingsdienst.
Eerder op de dag belde minister Bert Koenders van Buitenlandse Zaken al met zijn Italiaanse ambtgenoot over de supportersrellen. De RVD:
“Nederlandse en Italiaanse autoriteiten werken nauw samen aan het aanpakken van de daders en het voorkomen van dergelijke excessen in de toekomst.”
‘teken van barbaarsheid’
Feyenoord-fans waren woensdag en donderdag in Rome voor een uitwedstrijd in de Europa League tegen AS Roma. Voorafgaand aan de wedstrijd richtten fans vernielingen aan in de oude stad. Er waren vuurwerkbommen, pleinen lagen vol glaswerk en een zeventiende-eeuwse fontein werd beschadigd.
Uiteindelijk kwam het tot een aanvaring met de oproerpolitie. Bij die confrontatie raakten zeker achttien mensen gewond, onder wie dertien agenten. De Italiaanse politie arresteerde een vijftigtal Feyenoordfans.
De Italiaanse premier Renzi noemde de rellen “een teken van barbaarsheid en onbeschoftheid” en eiste excuses van Feyenoord.
Scusaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:36 schreef Sunri5e het volgende:
Wat zei Renzi toen Rutte begon over de neergestoken Feyenoordfans?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:26 schreef Pascalus het volgende:
![]()
![]()
Kunnen we het in dit topic weer over Feyenoord hebben?
[ afbeelding ]
Ze hadden imo veel eerder moeten optreden tegen gasten die te baldadig werden. Nu stonden ze gewoon urenlang vanaf een afstandje toe te kijken waardoor het van kwaad tot erger werd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze in Rome die gasten nou gewoon hadden laten drinken en pissen was het dan ook zo uit de hand gelopen?
Ik denk het niet eigenlijk.
alle supporters ja?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Als feyenoorder schaam ik mij voor alle supporters die naar rome zijn gegaan, wat een tuig!!!!
Dom figuur...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Als feyenoorder schaam ik mij voor alle supporters die naar rome zijn gegaan, wat een tuig!!!!
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:17 schreef zoekeenleven het volgende:
De supporters die niets doen en slechts toe staan te kijken zijn evengoed schuldig als degene die de fontein totaal hebben verwoest!quote:
okquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
De supporters die niets doen en slechts toe staan te kijken zijn evengoed schuldig als degene die de fontein totaal hebben verwoest!
Ja klopt een grote onderlinge vechtpartij zou het helemaal niet erger hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
De supporters die niets doen en slechts toe staan te kijken zijn evengoed schuldig als degene die de fontein totaal hebben verwoest!
Ik heb het over het groepsverband. De supporters zijn daar als Feyenoorders naar toe gegaan. En dan dien je ook je mede supporters aan te spreken op wangedrag!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja klopt een grote onderlinge vechtpartij zou het helemaal niet erger hebben gemaakt.
En als pet en sjaal supporter ga je je er natuurlijk niet mee bemoeien als de FIIIR of wat dan ook op zoek is naar rotzooi, dat snap je toch zelf ook wel he?
Zit je nou te trollen of wat?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb het over het groepsverband. De supporters zijn daar als Feyenoorders naar toe gegaan. En dan dien je ook je mede supporters aan te spreken op wangedrag!
Word je een beetje onzeker jongen?quote:
Ik zou wat rustiger aan doen met die pijnstillersquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Word je een beetje onzeker jongen?
Sorry ik heb een darm ontsteking en verveel me de kanker
haha watquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als medewerker van de club dien je niet de club te schaden, buiten of binnen werktijd...quote:Op zondag 22 februari 2015 08:47 schreef Elan het volgende:
Op eigen gelenheid dus NIET de verantwoordelijkheid van de club.
Als nou iemand in een Feyenoordshirt een synagoge opblaast gaat de club zich dan ook verantwoorden tief ff op zeg.
Hoe moeten we die Romeinen noemen als ze Rotterdam slopen? Zij doen gelijk arrogant als afstammelingen van het Romeinse Rijk en alles ten noorden als barbaren. Iets over Mussolini en fascisme?quote:
owja pmdsquote:Op zondag 22 februari 2015 09:30 schreef Bombvis het volgende:
Hopelijk kan het na de wedstrijd vanmiddag weer gewoon over voetbal gaan..
MATCHDAY -> PMDS van een uur of 4,5
Nee. Want ik keek 0.3 seconden ofzo en heb je niet zien zwaaien.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik naar jou en Paul gezwaaid?
Ah, kinderlogicaquote:Op zondag 22 februari 2015 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Want ik keek 0.3 seconden ofzo en heb je niet zien zwaaien.
Die vond het nog wel meevallen vergeleken met wat hij allemaal heeft afgebroken in dat land.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb alleen Berlusconi nog niet gehoord.
Weg argument om geen excuses aan te bieden.quote:Op zondag 22 februari 2015 08:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Een relschopper die afgelopen week in Rome is aangehouden blijkt voor Feyenoord te werken. De Telegraaf schrijft vandaag dat de 28-jarige Frank de W. in de fanshop van de voetbalclub werkt op Rotterdam Centraal.
En daar schaamt de club zich diep voor.
,,Dit is ongeveer het laatste waar we als club op zaten te wachten'', zegt woordvoerder Raymond Salomon. De hooligan zou niet met Feyenoord naar Italië zijn afgereisd, maar op eigen gelegenheid. Salomon wil niet zeggen of W., die een tijdelijk contract heeft, wordt ontslagen.
Maar als blijkt dat hij daadwerkelijk rotzooi heeft getrapt ,,laat de uitkomst zich raden. ,,Werknemers van Feyenoord worden vooraf grondig gescreend op een mogelijk 'voetbalverleden'." Volgens Salomon had W. dat niet.
We hadden vorige 2 seizoenen de beste spits in de Eredivisie sinds Suarez, er was blijkbaar toch meer nodig. Altijd makkelijk lullen.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:36 schreef eight het volgende:
Jürgen Streppel van Willem II zei net op de NOS dat de spitspositie de allerbelangrijkste positie in een voetbalelftal is.
Ik moest meteen aan onze TD denken
Zit wat in. Zijn ook vaak mislukte aanvallers die omgeturnd zijn naar de backposities (vaak al in de jeugd).quote:Op zondag 22 februari 2015 14:48 schreef koosfransoos het volgende:
Goede voetballers staan gewoon nooit op linksback of rechtsback... Kijk maar in de jeugd. Welke talenten zijn er rechtsback? Zelfs verdedigende talenten zijn altijd CV's en nooit backs. Backs debuteren ook nooit bij een goede club en maken dan direct indruk. Nooit. Alle backs gaan via een omweg.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 22-02-2015 om 15:19:06Rick Karsdorp vandaag rechtsback, Khalid Boulahrouz in het centrum bij #Feyenoord. #feyexc reageer retweet
Inderdaad. Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat Janmaat ook overal en nergens heeft gespeeld in de jeugd.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit wat in. Zijn ook vaak mislukte aanvallers die omgeturnd zijn naar de backposities (vaak al in de jeugd).
Geen Toornstra?twitter:fr12nl twitterde op zondag 22-02-2015 om 15:22:27OPSTELLING | Vermeer; Karsdorp, Boulahrouz, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Vilhena, Kazim en Boëtius. #FEYexc reageer retweet
Vilhena links en Boetius rechts mag ik hopen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:23 schreef Caland het volgende:
Geen Toornstra?twitter:fr12nl twitterde op zondag 22-02-2015 om 15:22:27OPSTELLING | Vermeer; Karsdorp, Boulahrouz, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Vilhena, Kazim en Boëtius. #FEYexc reageer retweet
Rust geven tegen Excelsior kan toch wel? Tegen Roma heeft Boetius dan weer een volle wedstrijd in de benen en Toornstra heeft wat rust. Die zullen namelijk beide wel spelen bij afwezigheid van Immers.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:23 schreef Caland het volgende:
Heb je een punt. Wellicht dat hij donderdag gewoon de flanken zo laat staan en Toornstra op de plek van Immers zet.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rust geven tegen Excelsior kan toch wel? Tegen Roma heeft Boetius dan weer een volle wedstrijd in de benen en Toornstra heeft wat rust. Die zullen namelijk beide wel spelen bij afwezigheid van Immers.
Dit lijkt mij ook, ja. Krijgen 'we' eindelijk eens onze zin en spelen we een belanrijke pot zonder Immers. Als we er 0-3 af gaan (wat ik nog best mogelijk acht) kunnen we Immers alvast Mr. Feyenoord gaan noemen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je een punt. Wellicht dat hij donderdag gewoon de flanken zo laat staan en Toornstra op de plek van Immers zet.
Manu zal wel gewoon invallenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:58 schreef TC03 het volgende:
Waar is Rutten precies mee bezig om Vilhena op de flanken te zetten als je ook een fitte Manu in de selectie hebt.
In afwachting verblijf ik.
Manu is nog niet wedstrijdfit.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:58 schreef TC03 het volgende:
Waar is Rutten precies mee bezig om Vilhena op de flanken te zetten als je ook een fitte Manu in de selectie hebt.
Meeste idiote post die ik hier op dit forum ooit voorbij heb zien komen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Is het niet een idee om de schade te verdelen over de seizoenskaarthouders?
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:58 schreef TC03 het volgende:
dit x10quote:Op zondag 22 februari 2015 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Meeste idiote post die ik hier op dit forum ooit voorbij heb zien komen.
Ajax naar Eindhoven, met een beetje geluk is het volgende week nog maar 3 punten verschil.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:25 schreef Typisch het volgende:
Ajax weer gelijk, godverdomme wat is dat toch frustrerend dat die gasten zo ver voor staan.
Belachelijk.
Moet je zelf nog effetjes 2 keer winnen met Rome er tussenin.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ajax naar Eindhoven, met een beetje geluk is het volgende week nog maar 3 punten verschil.
De kans dat Feyenoord van Utrecht wint is groter dan dat Ajax van PSV wint denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je zelf nog effetjes 2 keer winnen met Rome er tussenin.
Altijd dat jinxen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Concurrent heeft punten laten liggen. Zou des Feyenoord zijn daar niks mee te doen..
Donderdag juichten jullie er nog om.quote:
bedankt, dat waren we al vergetenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Donderdag juichten jullie er nog om.
Ga joden of Duitsers pesten.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kazim hoorde rood te krijgen.
Jullie hebben weer geluk.
Daar moet een komma tussen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:00 schreef GGMM het volgende:
Jullie mogen niet klagen voer de scheidsrechter.
Kazim ontsnapt aan rood.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moet een komma tussen.
Jullie mogen niet klagen, voer de scheidsrechter.
Het zou best een leuke slogan zijn
Nee het moest 'over' zijn. Ik heb het even verbeterd om verdere misverstanden te voorkomen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moet een komma tussen.
Jullie mogen niet klagen, voer de scheidsrechter.
Het zou best een leuke slogan zijn
Ah, dat kan natuurlijk ook. Helder.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het moest 'over' zijn. Ik heb het even verbeterd om verdere misverstanden te voorkomen.
Lijkt wel dement inderdaad die gast. Karim, Karim, Karim, Kazim-Richards.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:03 schreef Vasion het volgende:
Theo Reitsma, vier versprekingen in één zin.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lijkt wel dement inderdaad die gast. Karim, Karim, Karim, Kazim-Richards.
El Hamadiquote:Op zondag 22 februari 2015 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lijkt wel dement inderdaad die gast. Karim, Karim, Karim, Kazim-Richards.
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wordt echt gewoon kkhard in z'n rug gelopen.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:17 schreef ArtoriasTAW het volgende:
De verdediging is echt helemaal niks zonder Van Beek..
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Daar ging iets mis in de beste verdediging van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |