Misschien heeft hij wel verlengd om PEC een afkoopsom cadeau te doenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Geloof niet zoveel van dat gerucht.
Ron Jans heeft een week geleden zijn contract bij PEC Zwolle met 1 jaar verlengd namelijk en niets lijkt erop dat Feyenoord ontevreden zou zijn met Fred Rutten.
Ik denk dus dat Feyenoord dus gewoon bezig is de contractverlenging met Fred Rutten rond te krijgen.
Ja dan moet je bij Feyenoord wezenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel verlengd om PEC een afkoopsom cadeau te doen
vertel?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ergerlijke discussie bij Jinek weer trouwens.
Ik gok "Alle Feyenoorders zijn hooligans, schande, uit de EL halen, 40-45 maanden straffen"quote:
Dat was ongeveer de strekking ja, evenals de stuitende onwetendheid van de praktijk en met onrealistische "oplossingen" komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik gok "Alle Feyenoorders zijn hooligans, schande, uit de EL halen, 40-45 maanden straffen"
Zet dan gewoon die tv uit. Troep man.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat was ongeveer de strekking ja, evenals de stuitende onwetendheid van de praktijk en met onrealistische "oplossingen" komen.
Dat bovenop het enorm opblazen van de gebeurtenissen die mijns inziens niet het fenomeen 'uitgaansgeweld' ontstijgen.
Als hij een betere aanbieding krijgt van Ajax of PSV kiest hij gewoon schaamteloos voor die clubs hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Koeman bij college tour:
"Ik wil ooit de trainer zijn die Feyenoord kampioen maakt"
Hij heeft er inderdaad nooit gespeeld of gecoacht.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 04:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Jahoor, wat heeft hij met die clubs kanjerjeaud?
Altijd kijken voor de juiste trein met geld die Koeman.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft er inderdaad nooit gespeeld of gecoacht.
en titels gewonnen als speler en trainerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft er inderdaad nooit gespeeld of gecoacht.
ongetwijfeld, net zoals dat wij voor de komende thuiswedstrijd ook gewoon weer een boete gaan ontvangen van ¤15.000,- voor vuurwerk + waarschijnlijk ¤10.000,- voor het staan op trappenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:58 schreef Elan het volgende:
Als politie en justitie die groep relschoppers nou al niet eens in kaart kan brengen en oppakken, wat verwacht men dan precies van Feyenoord.
De groep die in het stadion was heeft zich niet misdragen toch. Al hoorde je wel constant vuurwerk afgaan, benieuwd of Roma daar (net als ons elk seizoen) ook een boete voor krijgt van de UEFA beesten dat het zijn
Triest eigenlijk, teller voor boetes zal dan wel op 100k staan inmiddels?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ongetwijfeld, net zoals dat wij voor de komende thuiswedstrijd ook gewoon weer een boete gaan ontvangen van ¤15.000,- voor vuurwerk + waarschijnlijk ¤10.000,- voor het staan op trappen
Of gewoon iets nauwkeuriger in de afwerking.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:15 schreef Tarado het volgende:
Toch het idee dat Roma een makkelijk gegeven pingel mee gaat krijgen
Wordt sowieso moeilijk voor Feyenoord maar je kan het wel aan Platini over laten om er zeker van te zijn dat een club niet door gaatquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Of gewoon iets nauwkeuriger in de afwerking.
Best veel hele grote kansen gehad (Doumbia, Gervinho)
Zou je ook over Feyenoord kunnen zeggen. Die rebound van Nelom had er best ingekund. En ook Kazim kreeg nog een grote kans op het einde van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:17 schreef Elan het volgende:
[..]
volgens mij stond ie op 60-70K oid, dus na deze pot komt de 100k wel in beeld ja...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Triest eigenlijk, teller voor boetes zal dan wel op 100k staan inmiddels?
Als we Roma overrompelen en een vroeg doelpunt maken, denk ik dat het wel goed komt. Als dat 1e doelpunt niet in het 1e kwartier valt, wordt het een moeilijk verhaal, denk ik. En het Platinanadeel qua scheidsrechters neutraliseren we wel met het Kuipvoordeelquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt sowieso moeilijk voor Feyenoord maar je kan het wel aan Platini over laten om er zeker van te zijn dat een club niet door gaat
Ach, ook dan moet Roma eerst zelf maar zien te scoren hè, is nou niet echt dat ze ze zo makkelijk maken dit jaar. Niet dat wij het wel doen, maar wij hebben iig nog genoeg aan een 0-0quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als we Roma overrompelen en een vroeg doelpunt maken, denk ik dat het wel goed komt. Als dat 1e doelpunt niet in het 1e kwartier valt, wordt het een moeilijk verhaal, denk ik. En het Platinanadeel qua scheidsrechters neutraliseren we wel met het Kuipvoordeel
Welkom terug.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:44 schreef Caland het volgende:
Ook weer in Nederland. Heerlijke dagen Rome zeg.
Sterf lekker met je kanjerjans.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welkom terug.
Ron Jans nieuwe trainert he.
Beetje jammer van die overvolle prullenbakken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:44 schreef Caland het volgende:
Ook weer in Nederland. Heerlijke dagen Rome zeg.
Kon godverdomme ook nergens pissen, en dat is vervelend als je de hele dag naast een fontein staat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Beetje jammer van die overvolle prullenbakken.
Romeintjes zijn een beetje mad.quote:Klopjacht op supporters Feyenoord in Rome
Feyenoord-supporters die nog in Rome verblijven, moeten op hun hoede zijn. In Rome zijn vrijdagnacht twee Feyenoordsupporters in de buurt van het centraal station Termini in Rome aangevallen door AS Roma-fans. Dat bevestigt de Romeinse politie.
Beide Nederlanders werden voor verwondingen in het ziekenhuis behandeld. De ene had steekwonden aan zijn linkerbovenbeen en een gebroken elleboog. De andere supporter liep een hoofdverwonding op.
De twee Feyenoordaanhangers, van 20 en 29 jaar, verklaarden vlakbij hun hotel belaagd te zijn door twee Romasupporters op een scooter, die duidelijk op zoek waren naar Feyenoordfans.
Vlakbij het Colosseum werd donderdag een groep van veertig AS Romafans onderschept, die gewapend met knuppels op zoek waren naar Feyenoordsupporters.
Opgelet
"Achterblijvers opgelet", meldt de gerenommeerde Feyenoord-fansite FRFC1908. "Er lopen groepen van AS Roma door de stad op zoek naar Feyenoorders. De politie kijkt lachend toe. Let op je kleding en elkaar."
quote:„De tulpenvelden van Rotterdam gaan eraan!” is een van de vele woedende Facebook-reacties uit het Roma-kamp.
Maak je borst dus maar nat.quote:„De Euromast is een goed doelwit voor hooligans.”
Tulpenvelden in Rotterdam? Wat weten zij wat ik niet weet?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
[..]
Maak je borst dus maar nat.
Zelfde seconde, wat is deze.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:34 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Wat willen ze doen met de euromast dan? Omgooien?
Heel NL bestaat uit in molens wonende,schaatsende, wietrokende, hoerenlopende, kaas etende en tulpen kwekende boeren. Dat weet je toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tulpenvelden in Rotterdam? Wat weten zij wat ik niet weet?
Dat zijn vooral vooroordelen. Minstens de helft van de mensen die ik ken voldoet niet aan dat beeld.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heel NL bestaat uit in molens wonende,schaatsende, wietrokende, hoerenlopende, kaas etende en tulpen kwekende boeren. Dat weet je toch?
2500 dacht ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoeveel supporters neemt Roma eigenlijk mee naar Rotterdam komende donderdag?
Officieel 2400quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoeveel supporters neemt Roma eigenlijk mee naar Rotterdam komende donderdag?
Er tegenaan pissen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:34 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Wat willen ze doen met de euromast dan? Omgooien?
Hij heeft 3 jaar de kans gehad dus dit soort populistische praat mag hij voor zich houdenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Koeman bij college tour:
"Ik wil ooit de trainer zijn die Feyenoord kampioen maakt"
Doumbia en Gervinho vind ik de enige gevaarlijke spelers van Roma, waarbij Doumbia volgende week hopelijk weer op de bank begint. Ik dacht eerlijk gezegd dat hij wel niet speelgerechtigd zou zijn omdat hij al voor een andere club Europees heeft gespeeld dit seizoen.. maar kennelijk is dat geen probleemquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |