Hij is echt goed ja. Alleen jammer van die high/med. HIgh/high of med/med past beter bij het type speler dat hij is. Ik had hem nu met Pogba als mijn CM's in 433(4) en dat was wel tricky af en toe (ondanks stay back instructie)quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:32 schreef renevandieren het volgende:
[..]
1 van de betere middenvelders die ik ooit gebruikt heb. Sterk, best snel en een fantastisch schot.
Je post hier nog maar net natuurlijk, maar volgens mij lijken onze speelstijlen heel veel op elkaar, dus zal hij mij ook wel bevallenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:32 schreef renevandieren het volgende:
[..]
1 van de betere middenvelders die ik ooit gebruikt heb. Sterk, best snel en een fantastisch schot.
Sommige mensen hebben altijd geluk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
Omg zit hier bij een maat. Hij speelt bijna gen fut meer maar we gingen ff die 25k packs openen. 2e pack IF gotze... 4e pack, weer IF Gotze
Same here, en laat mij raden je hebt ook 10 keer de paal/laat geraaktquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
daarna 13 schoten om 4... 1-1
16 schoten om 4... 0-3 :S
fifa haat me momenteel
Het vreemde is dat Pogba ook High/Med heeft maar dat Pogba wel goed meeverdedigd en dat deed Guarin totaal niet. IF Nainggolan is ook echt 1 van de betere middenvelders.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is echt goed ja. Alleen jammer van die high/med. HIgh/high of med/med past beter bij het type speler dat hij is. Ik had hem nu met Pogba als mijn CM's in 433(4) en dat was wel tricky af en toe (ondanks stay back instructie)
Probeer SIF De Bruyne dan ook maar want dit is ook een baas.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je post hier nog maar net natuurlijk, maar volgens mij lijken onze speelstijlen heel veel op elkaar, dus zal hij mij ook wel bevallen
NIF Radja vond ik ook al super ja. IF heb ik wel gehad maar uiteindelijk verkocht voor ik er mee had gespeeld..gewoon nooit een team voor gehadquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:41 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Het vreemde is dat Pogba ook High/Med heeft maar dat Pogba wel goed meeverdedigd en dat deed Guarin totaal niet. IF Nainggolan is ook echt 1 van de betere middenvelders.
Mooi man, congrats. Die punten waren hard nodigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een prachtavond
Ik heb in het stadion serieus mensen zien janken van geluk en ontlading
Vertel mij wat...al geen thuiswinst meer sinds augustusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi man, congrats. Die punten waren hard nodig
En de goals ook. Even daarvoor kwam deze tweet nog voorbij
@InfostradaNL: NAC nu 548 minuten zonder thuisdoelpunt, genoeg tijd om 'Godfather-trilogie' te kijken en tussen iedere film 5 minuten te pauzeren. #naccam
Lukaku heeft mij nooit echt kunnen bekoren omdat ik toch de snelheid (quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NIF Radja vond ik ook al super ja. IF heb ik wel gehad maar uiteindelijk verkocht voor ik er mee had gespeeld..gewoon nooit een team voor gehad
Misschien de Belgen maar eens een herkansing geven met MOTM Lukaak. Kijken of ik kan omgaan met een gebrek aan skills en wendbaarheid..ben er bang voor
Ik weet nog dat AZ in het jaar dat we moesten knokken voor lijfsbehoud in de eredivisie thuis van Willem II wonnenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een prachtavond
Ik heb in het stadion serieus mensen zien janken van geluk en ontlading
Kunnen we niet afspreken dat als we iets willen weten, we je een DM sturen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:54 schreef Maver24 het volgende:
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/568891243209617409
Skill Upgrades !! Bolasie !!
yupquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:40 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Same here, en laat mij raden je hebt ook 10 keer de paal/laat geraakt
Hmpf... Bemoedigend welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat AZ in het jaar dat we moesten knokken voor lijfsbehoud in de eredivisie thuis van Willem II wonnenAlsof we kampioen geworden waren, zo belangrijk was die overwinning
![]()
Ik geloof dat we een maand later weer eerste divisie speelden
Joh, daarna werden we kampioen in de eredivisie en het vervolg kent iedereen. Elke club heeft z'n ups en downs;) Gefeliciteerd met de punten in elk gevalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hmpf... Bemoedigend wel
Ach, voorlopig zijn we alive and kicking
Ik verloor net een wedstrijd door een eigen goal die nergens op sloeg. Heb zo vaak dat de keeper de bal red en vervolgens mijn eigen verdediger de rebound er zelf intikt met zijn voet of borst omdat hij deze probeert aan te nemenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
daarna 13 schoten om 4... 1-1
16 schoten om 4... 0-3 :S
fifa haat me momenteel
Gaan de prijzen gelijk ook weer omhoog. Nu kan je voor heel weinig coins een heel goed team kopenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, de upgrades en skill upgrades zijn gedaan en mensen hebben een ban/een reset.. dus nu kan de web app weer terugkomen.
Dus als je nu geen reset hebt, krijg je m dus ook niet? Niet dat ik coins gekocht heb hoor. Maar wel een aantal keer een bronze speler voor een miljoen verkocht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, de upgrades en skill upgrades zijn gedaan en mensen hebben een ban/een reset.. dus nu kan de web app weer terugkomen.
Geen idee, het blijft EA.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus als je nu geen reset hebt, krijg je m dus ook niet? Niet dat ik coins gekocht heb hoor. Maar wel een aantal keer een bronze speler voor een miljoen verkocht.
DSL'en bronze spelers ook gewoon?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus als je nu geen reset hebt, krijg je m dus ook niet? Niet dat ik coins gekocht heb hoor. Maar wel een aantal keer een bronze speler voor een miljoen verkocht.
Ja, alleen de laatste 2 weken durfde ik het niet meer, toen ik hoorde dat er mensen zijn die met echt geld fifa coins kopen. Een grof schandaalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:27 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
DSL'en bronze spelers ook gewoon?
Echt niet te geloven dat DS2 zoiets durft te flikken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, alleen de laatste 2 weken durfde ik het niet meer, toen ik hoorde dat er mensen zijn die met echt geld fifa coins kopen. Een grof schandaal
De moraal van de energiedrankjes slurpende jeugd is een slecht voorteken voor dit land vrees ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:34 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Echt niet te geloven dat DS2 zoiets durft te flikken.
zoveel was hij toch niet gestegen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zie nu dat ik nog een SIF Isco in mijn club heb
Dat gaat nu misschien wel gebeuren met die skill upgrade.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel was hij toch niet gestegen?
Net als de stijging na de UP?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat gaat nu misschien wel gebeuren met die skill upgrade.
Ah ja, ik trap er weer inquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Net als de stijging na de UP?
Je verwacht een stijging, dus gaat de prijs dalen.
quote:
Youtubers die een reset krijgen dus.quote:
Nee, lijkt me prima.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit middenveld niet te aanvallend experts?
Alleen wel steeds bedenken wie ook al weer met links en rechts schiet. Ga ik dit maken als er 100K packs komen komend weekendquote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Modric voor James zou kunnenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wordt het lastiger om Guarin kwijt te kunnen. Er moet al een dode link naar Griezmann gecompenseerd wordenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:13 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Modric voor James zou kunnen
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:13 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Dat had ik met heel dat triootje voorin.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dan. Al voorspel ik dat ik binnen een paar wedstrijden Benzema beu ben. Vind hem alles behalve prettig spelen tot nu toe.
Jij bent echt een retard.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:13 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Gast ben je dronken ofzo?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:37 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Geen dank, en nu opdonderen!
Doe eens rustig aan,quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:37 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Geen dank, en nu opdonderen!
Sorry broeder, het spijt me.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:38 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan,
Wat heb ik jou misdaan?
<3quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:39 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Sorry broeder, het spijt me.
Hopelijk al die gasten met een leeg accountquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:56 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Youtubers die een reset krijgen dus.Deji had ook al een reset gehad...
Die is fake. Als ie wilt inloggen is de clubnaam Bonn Fortuna. Vervolgens switch ie accounts om te kijken of ie nog een team heeft en staat daar KSI IS STUPID als teamnaam. Beetje raar dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:56 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Youtubers die een reset krijgen dus.Deji had ook al een reset gehad...
andere clubnaam bij een reset is toch niet heel gekquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die is fake. Als ie wilt inloggen is de clubnaam Bonn Fortuna. Vervolgens switch ie accounts om te kijken of ie nog een team heeft en staat daar KSI IS STUPID als teamnaam. Beetje raar dus.
Het liefste gooi ik al die schreeuwende youtube kinderen in de gehaktmolen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die is fake. Als ie wilt inloggen is de clubnaam Bonn Fortuna. Vervolgens switch ie accounts om te kijken of ie nog een team heeft en staat daar KSI IS STUPID als teamnaam. Beetje raar dus.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:54 schreef Maver24 het volgende:
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/568891243209617409
Skill Upgrades !! Bolasie !!
+1quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het liefste gooi ik al die schreeuwende youtube kinderen in de gehaktmolen.
Ook steeds minder nieuwe positieve feedback daar. Maar je had hier toch wel gelezen dat sommige mensen al aan het klagen waren over de vipcoins, dat het lang duurde, of mensen al geld terug lieten boeken via paypal?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:51 schreef Rijst het volgende:
fucking hell heb nog steeds mn coins niet van vipcoin
neequote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ook steeds minder nieuwe positieve feedback daar. Maar je had hier toch wel gelezen dat sommige mensen al aan het klagen waren over de vipcoins, dat het lang duurde, of mensen al geld terug lieten boeken via paypal?
Misschien zijn ze Chinees nieuwjaar aan het vieren en komt het toch goedquote:
zal ze vast wel krijgen maar dan is Isco vast het driedubbele waard.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Misschien zijn ze Chinees nieuwjaar aan het vieren en komt het toch goed
Wel als je daarna gaat kijken met een andere account, play a friends squad en daar zijn "oude" clubnaam nog staat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
andere clubnaam bij een reset is toch niet heel gek
Ha loserquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:41 schreef dolf1010 het volgende:
Ik heb 2 februari coins gekocht bij vipcoinfifa en nog steeds niet gehad dus ik zou er iig niet meer bestellen.
quote:
of gemakzuchtig en lui natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:14 schreef bombmannl het volgende:
Sws coins kopen, dan moet je toch echt wel flink desperate zijn
komt door dat staartjequote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:16 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
of gemakzuchtig en lui natuurlijk.
Hoe is die palacio geen shiny gold dan? wat een goede speler zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |