Ibarbo heeft datzelfde..hoe hoger je snelheid hoe meer makkelijker je ze om kan beuken lijkt hetquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:56 schreef Henrys het volgende:
Trouwens echt grappig hoe ik met Bale de hele verdediging omver kan beuken of er dwars doorheen kan lopen maar dit met Ibrahimovic/Bony niet lukt ondanks dat ze veel sterker zijn
Ik heb van het begin af een een BPL team. De samenstelling wisselt nog wel eens, maar het is het meest stabiele team, want het overleeft alle andere teams die de prullenbak steeds in gaan. Ik heb wel heel origineel UP Alexis Sanchez als spits. Ziekelijk goed dat ventje daar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ik voor divisie 1 een stuk meer variatie zag dan nu. Echt iedereen gebruikt dezelfde BPL spelers en zo moeilijk is het niet om een hybrid te maken
Ik heb ook een BPL team, maar die gebruik ik toch het minst graag. Ondanks Hazard, IF Alexis en Aguero die geniaal goed zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb van het begin af een een BPL team. De samenstelling wisselt nog wel eens, maar het is het meest stabiele team, want het overleeft alle andere teams die de prullenbak steeds in gaan. Ik heb wel heel origineel UP Alexis Sanchez als spits. Ziekelijk goed dat ventje daar.
Vond het in Fifa 14 veel beter geregeld. Toen speelde ik altijd seasons met Manchester City en verkoos ik Negredo boven Aguero omdat hij echt moeilijk van de bal te krijgen was. In 15 zou niemand Negredo boven Aguero verkiezenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ibarbo heeft datzelfde..hoe hoger je snelheid hoe meer makkelijker je ze om kan beuken lijkt het
Tja, toen was heading belachelijk OP. Ik vond Kun ook niet zo fijn toen, maar dat was vooral omdat hij in die FIFA niet als 433 spits kon renderen (imo). Eerste half jaar was Benteke mijn favo spits.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vond het in Fifa 14 veel beter geregeld. Toen speelde ik altijd seasons met Manchester City en verkoos ik Negredo boven Aguero omdat hij echt moeilijk van de bal te krijgen was. In 15 zou niemand Negredo boven Aguero verkiezen
Ik kom hem echt teringvaak tegen, maar heb hem gelukkig nog weinig goeds zien doen. Als hij 4* skills had dan had ik hem ook wel gekocht though..ook los van die pace heeft hij wel erg goede stats.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:02 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
De oplossing tot dit alles is gewoon SIF Aubemayang, de verlosser. Die is zo goed, ongelofelijk.
Ja als je skills veel gebruiken snap ik dat, enige wat ik doe is de ronaldo chop meer kan ik niet. Hij is ook onwijs goed in koppen 90+ heading, rond de 1,90m en goede strength. Hij is wel een fan van de paal raken maar oke hij schiet er bij mij minimaal 2 in per wedstrijd. Ik gebruik veel steekballen maar dan over de grond.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kom hem echt teringvaak tegen, maar heb hem gelukkig nog weinig goeds zien doen. Als hij 4* skills had dan had ik hem ook wel gekocht though..ook los van die pace heeft hij wel erg goede stats.
Ja, Choupo wint het van hem qua lengte, 4*/4* tegenover 2x3, passing en ball control. De rest is Auba beter of minimaal gelijkwaardig. Maar die 4*/4* vind ik wel cruciaal. En qua finishing is Choupo gewoon van het niveau SIF Benz voor mij.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:07 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ja als je skills veel gebruiken snap ik dat, enige wat ik doe is de ronaldo chop meer kan ik niet. Hij is ook onwijs goed in koppen 90+ heading, rond de 1,90m en goede strength. Hij is wel een fan van de paal raken maar oke hij schiet er bij mij minimaal 2 in per wedstrijd. Ik gebruik veel steekballen maar dan over de grond.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Als Guarin een goede prijs heeft, dan dit team als fun team erbij nemen (aangevuld met keeper en verdedigers uiteraard) Alles binnen 30 meter van de goal schieten![]()
[ afbeelding ]
Nu nog IF Drieske op LW erbijquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:27 schreef renevandieren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit team en het speelt echt fantastisch.
Ik kan alleen maar met 3-5-2 spelen eigenlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:27 schreef renevandieren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit team en het speelt echt fantastisch.
Whut? Heeft hij een UP?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu nog IF Drieske op LW erbij
En UP Handanovic kost ook geen reet
lolquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:31 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Whut? Heeft hij een UP?Gisteren nog gekocht
Ja IF Drieske komt er wel bij want Gervinho met zijn 3*
1 van de betere middenvelders die ik ooit gebruikt heb. Sterk, best snel en een fantastisch schot.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar met 3-5-2 spelen eigenlijkDe rest faalt hopeloos bij mij. Hoe speelt IF Guarin?
daarna 13 schoten om 4... 1-1quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:04 schreef OmniRocket het volgende:
14-1 in schoten..
0-1 in doelpunten, hij mag er niet meer in ofzo :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |