abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149871370
5-4 _O- _O-
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_149871375
afgekeurd _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149871378
Trouwens echt grappig hoe ik met Bale de hele verdediging omver kan beuken of er dwars doorheen kan lopen maar dit met Ibrahimovic/Bony niet lukt ondanks dat ze veel sterker zijn
pi_149871404
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:56 schreef Tim86 het volgende:
afgekeurd _O-
jammer
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_149871411
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:56 schreef Henrys het volgende:
Trouwens echt grappig hoe ik met Bale de hele verdediging omver kan beuken of er dwars doorheen kan lopen maar dit met Ibrahimovic/Bony niet lukt ondanks dat ze veel sterker zijn
Ibarbo heeft datzelfde..hoe hoger je snelheid hoe meer makkelijker je ze om kan beuken lijkt het
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:57:44 #181
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149871427
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:54 schreef Henrys het volgende:

[..]

Het vreemde is dat ik voor divisie 1 een stuk meer variatie zag dan nu. Echt iedereen gebruikt dezelfde BPL spelers en zo moeilijk is het niet om een hybrid te maken
Ik heb van het begin af een een BPL team. De samenstelling wisselt nog wel eens, maar het is het meest stabiele team, want het overleeft alle andere teams die de prullenbak steeds in gaan. Ik heb wel heel origineel UP Alexis Sanchez als spits. Ziekelijk goed dat ventje daar.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_149871481
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Ik heb van het begin af een een BPL team. De samenstelling wisselt nog wel eens, maar het is het meest stabiele team, want het overleeft alle andere teams die de prullenbak steeds in gaan. Ik heb wel heel origineel UP Alexis Sanchez als spits. Ziekelijk goed dat ventje daar.
Ik heb ook een BPL team, maar die gebruik ik toch het minst graag. Ondanks Hazard, IF Alexis en Aguero die geniaal goed zijn.

Al staat Aguero wel op 4 in mijn favo spitsenlijstje inmiddels. Suarez op 1, daarachter SIF Benz en IF Choupo gedeeld 2e.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149871530
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ibarbo heeft datzelfde..hoe hoger je snelheid hoe meer makkelijker je ze om kan beuken lijkt het
Vond het in Fifa 14 veel beter geregeld. Toen speelde ik altijd seasons met Manchester City en verkoos ik Negredo boven Aguero omdat hij echt moeilijk van de bal te krijgen was. In 15 zou niemand Negredo boven Aguero verkiezen
pi_149871586
De oplossing tot dit alles is gewoon SIF Aubemayang, de verlosser. Die is zo goed, ongelofelijk.
pi_149871590
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:00 schreef Henrys het volgende:

[..]

Vond het in Fifa 14 veel beter geregeld. Toen speelde ik altijd seasons met Manchester City en verkoos ik Negredo boven Aguero omdat hij echt moeilijk van de bal te krijgen was. In 15 zou niemand Negredo boven Aguero verkiezen
Tja, toen was heading belachelijk OP. Ik vond Kun ook niet zo fijn toen, maar dat was vooral omdat hij in die FIFA niet als 433 spits kon renderen (imo). Eerste half jaar was Benteke mijn favo spits.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149871628
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:02 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
De oplossing tot dit alles is gewoon SIF Aubemayang, de verlosser. Die is zo goed, ongelofelijk.
Ik kom hem echt teringvaak tegen, maar heb hem gelukkig nog weinig goeds zien doen. Als hij 4* skills had dan had ik hem ook wel gekocht though..ook los van die pace heeft hij wel erg goede stats.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149871668
14-1 in schoten..
0-1 in doelpunten, hij mag er niet meer in ofzo :S
pi_149871764
hehehe, vriend van me uit Breda gaat helemaal los nu _O- mooi man
pi_149871784
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik kom hem echt teringvaak tegen, maar heb hem gelukkig nog weinig goeds zien doen. Als hij 4* skills had dan had ik hem ook wel gekocht though..ook los van die pace heeft hij wel erg goede stats.
Ja als je skills veel gebruiken snap ik dat, enige wat ik doe is de ronaldo chop meer kan ik niet. Hij is ook onwijs goed in koppen 90+ heading, rond de 1,90m en goede strength. Hij is wel een fan van de paal raken maar oke hij schiet er bij mij minimaal 2 in per wedstrijd. Ik gebruik veel steekballen maar dan over de grond.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:13:11 #190
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_149871988

morgen suarez maar eens uittesten.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_149872014
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:07 schreef MichaelMaaiveld het volgende:

[..]

Ja als je skills veel gebruiken snap ik dat, enige wat ik doe is de ronaldo chop meer kan ik niet. Hij is ook onwijs goed in koppen 90+ heading, rond de 1,90m en goede strength. Hij is wel een fan van de paal raken maar oke hij schiet er bij mij minimaal 2 in per wedstrijd. Ik gebruik veel steekballen maar dan over de grond.
Ja, Choupo wint het van hem qua lengte, 4*/4* tegenover 2x3, passing en ball control. De rest is Auba beter of minimaal gelijkwaardig. Maar die 4*/4* vind ik wel cruciaal. En qua finishing is Choupo gewoon van het niveau SIF Benz voor mij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:24:38 #192
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_149872388
Die bronze IF leverde gewoon 90k op *O* Het was mijn beste niet-gold pack pull van het jaar.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:24:54 #193
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149872396
Als Guarin een goede prijs heeft, dan dit team als fun team erbij nemen (aangevuld met keeper en verdedigers uiteraard) Alles binnen 30 meter van de goal schieten _O_

pi_149872482
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Als Guarin een goede prijs heeft, dan dit team als fun team erbij nemen (aangevuld met keeper en verdedigers uiteraard) Alles binnen 30 meter van de goal schieten _O_

[ afbeelding ]

Ik heb dit team en het speelt echt fantastisch. :@
pi_149872590
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:27 schreef renevandieren het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nu nog IF Drieske op LW erbij

En UP Handanovic kost ook geen reet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:31:19 #196
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149872610
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:27 schreef renevandieren het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik kan alleen maar met 3-5-2 spelen eigenlijk :N De rest faalt hopeloos bij mij. Hoe speelt IF Guarin?
pi_149872621
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nu nog IF Drieske op LW erbij

En UP Handanovic kost ook geen reet
Whut? Heeft hij een UP? :') Gisteren nog gekocht _O-

Ja IF Drieske komt er wel bij want Gervinho met zijn 3* :N
pi_149872642
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:31 schreef renevandieren het volgende:

[..]

Whut? Heeft hij een UP? :') Gisteren nog gekocht _O-

Ja IF Drieske komt er wel bij want Gervinho met zijn 3* :N
lol _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149872654
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar met 3-5-2 spelen eigenlijk :N De rest faalt hopeloos bij mij. Hoe speelt IF Guarin?
1 van de betere middenvelders die ik ooit gebruikt heb. Sterk, best snel en een fantastisch schot. _O_
pi_149872859
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:04 schreef OmniRocket het volgende:
14-1 in schoten..
0-1 in doelpunten, hij mag er niet meer in ofzo :S
daarna 13 schoten om 4... 1-1
16 schoten om 4... 0-3 :S

fifa haat me momenteel :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: