Die ook al ja? Zo irritant is dat. Snap ook niet waarom iedereen op die positie zo snel moe is in verhouding..ook spelers met hoge stamina.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gundogan moet je standaard na 60-70 minuten wisselen
Omdat je als centrale middenvelder de meeste meters maakt Tim86quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ook al ja? Zo irritant is dat. Snap ook niet waarom iedereen op die positie zo snel moe is in verhouding..ook spelers met hoge stamina.
Maar het is echt niet zo dat de gemiddelde middenvelder meer vermoeid is na een wedstrijd. En een CDM die amper uit de middencirkel komt is net zo moe als een box to box middenvelder in FUT..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Omdat je als centrale middenvelder de meeste meters maakt Tim86
Ik weet het ook allemaal niet meer hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar het is echt niet zo dat de gemiddelde middenvelder meer vermoeid is na een wedstrijd. En een CDM die amper uit de middencirkel komt is net zo moe als een box to box middenvelder in FUT..
Ja snap ook niet hoe het werkt, Marchisio heeft 88 stamina en zelfs die is zo leeg terwijl ik met Ramires het hele veld rond ren en hij nog zat over heeftquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ook al ja? Zo irritant is dat. Snap ook niet waarom iedereen op die positie zo snel moe is in verhouding..ook spelers met hoge stamina.
IF Guarin kopen en na een uur de tegenstander bestoken met lange afstands rakettenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja snap ook niet hoe het werkt, Marchisio heeft 88 stamina en zelfs die is zo leeg terwijl ik met Ramires het hele veld rond ren en hij nog zat over heeft
BPLquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:46 schreef Henrys het volgende:
Ik kan echt geen BPL team meer zien. Dat die mensen er zelf niet ziek van worden om constant tegen hun eigen team te spelen. Ga nu ook uitgebreid vieren, een paar keer pauzeren en alle replays laten zien in de hoop dat ze quitten.
People are time wasting, watching all replays, doing c*** celebrations++. But I just keep a notepad document with their PSNs and hopefully their behaviour will backfire sooner or later, in FIFA 15, another FIFA game or other games. Maybe I need some other software later, making it easier to do a search. So many PSNs on my list.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:46 schreef Henrys het volgende:
Ik kan echt geen BPL team meer zien. Dat die mensen er zelf niet ziek van worden om constant tegen hun eigen team te spelen. Ga nu ook uitgebreid vieren, een paar keer pauzeren en alle replays laten zien in de hoop dat ze quitten.
En rood natuurlijk. Precies wat je van tevoren verwacht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Wedstrijden van Jong Ajax zijn nooit saai he3-4 nu
Serie A teams zijn even saai, al heb ik een aversie tegen Sturridge gekregen door dit spel. Maar Ligue 1 is te beperkt, en de Liga BBVA heeft de topspelers, maar die zijn niet haalbaar voor de meesten. Evenals de Bundesliga. Voor de mensen die af en toe een potje doen is de BPL wel het beste qua prijs/kwaliteit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:46 schreef Henrys het volgende:
je zou er je geld mee kunnen verdienenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
En rood natuurlijk. Precies wat je van tevoren verwacht.
En het gros van je tegenstanders is ook gewoon Engels. Dan snap ik die BPL voorkeur al helemaal. Het is alleen jammer dat er geen originaliteit in die teams is te vinden en dat ze niet verder dan de pace stat willen kijken doorgaans.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Serie A teams zijn even saai, al heb ik een aversie tegen Sturridge gekregen door dit spel. Maar Ligue 1 is te beperkt, en de Liga BBVA heeft de topspelers, maar die zijn niet haalbaar voor de meesten. Evenals de Bundesliga. Voor de mensen die af en toe een potje doen is de BPL wel het beste qua prijs/kwaliteit.
Je kan de klok erop gelijk zetten jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
En rood natuurlijk. Precies wat je van tevoren verwacht.
Het vreemde is dat ik voor divisie 1 een stuk meer variatie zag dan nu. Echt iedereen gebruikt dezelfde BPL spelers en zo moeilijk is het niet om een hybrid te makenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Serie A teams zijn even saai, al heb ik een aversie tegen Sturridge gekregen door dit spel. Maar Ligue 1 is te beperkt, en de Liga BBVA heeft de topspelers, maar die zijn niet haalbaar voor de meesten. Evenals de Bundesliga. Voor de mensen die af en toe een potje doen is de BPL wel het beste qua prijs/kwaliteit.
Hoe hoger je in divisies komt, hoe meer het erom gaat wie het meeste misbruik kan maken van de flaws in het spel, niet om wie er nou daadwerkelijk het beste is. En dat gaat nou eenmaal goed met een generic BPL pace team. En daarom speel ik dus veel liever cups. Die rewards boeien me geen fuck.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ik voor divisie 1 een stuk meer variatie zag dan nu. Echt iedereen gebruikt dezelfde BPL spelers en zo moeilijk is het niet om een hybrid te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |