abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149869408
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:57 schreef Henrys het volgende:

[..]

Gundogan moet je standaard na 60-70 minuten wisselen
Die ook al ja? Zo irritant is dat. Snap ook niet waarom iedereen op die positie zo snel moe is in verhouding..ook spelers met hoge stamina.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:03:11 #152
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_149869517
*O*

Ik koop de laatste dagen weer wat bronze packs vanwege dat nieuwe toernooi.. maar dit had ik totaal niet verwacht.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:03:38 #153
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149869531
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die ook al ja? Zo irritant is dat. Snap ook niet waarom iedereen op die positie zo snel moe is in verhouding..ook spelers met hoge stamina.
Omdat je als centrale middenvelder de meeste meters maakt Tim86
Maar diep van binnen lach ik.
pi_149869618
iemand zin in EEN POTJE.
pi_149869670
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Omdat je als centrale middenvelder de meeste meters maakt Tim86
Maar het is echt niet zo dat de gemiddelde middenvelder meer vermoeid is na een wedstrijd. En een CDM die amper uit de middencirkel komt is net zo moe als een box to box middenvelder in FUT..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149869739
IF Gundogan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:20:14 #157
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149870090
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Maar het is echt niet zo dat de gemiddelde middenvelder meer vermoeid is na een wedstrijd. En een CDM die amper uit de middencirkel komt is net zo moe als een box to box middenvelder in FUT..
Ik weet het ook allemaal niet meer hoor
pi_149870110
wtf NAC scoort

Even daarvoor:
@InfostradaNL: NAC nu 548 minuten zonder thuisdoelpunt, genoeg tijd om 'Godfather-trilogie' te kijken en tussen iedere film 5 minuten te pauzeren. #naccam
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149870541
zieke longshot van Pirlo _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149870759
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja snap ook niet hoe het werkt, Marchisio heeft 88 stamina en zelfs die is zo leeg terwijl ik met Ramires het hele veld rond ren en hij nog zat over heeft
pi_149870862
Wedstrijden van Jong Ajax zijn nooit saai he _O- 3-4 nu :')
pi_149870979
Ik kan echt geen BPL team meer zien. Dat die mensen er zelf niet ziek van worden om constant tegen hun eigen team te spelen. Ga nu ook uitgebreid vieren, een paar keer pauzeren en alle replays laten zien in de hoop dat ze quitten.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:46:18 #163
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149870993
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:39 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ja snap ook niet hoe het werkt, Marchisio heeft 88 stamina en zelfs die is zo leeg terwijl ik met Ramires het hele veld rond ren en hij nog zat over heeft
IF Guarin kopen en na een uur de tegenstander bestoken met lange afstands raketten
pi_149871037
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:46 schreef Henrys het volgende:
Ik kan echt geen BPL team meer zien. Dat die mensen er zelf niet ziek van worden om constant tegen hun eigen team te spelen. Ga nu ook uitgebreid vieren, een paar keer pauzeren en alle replays laten zien in de hoop dat ze quitten.
BPL O+
pi_149871068
quote:
People are time wasting, watching all replays, doing c*** celebrations++. But I just keep a notepad document with their PSNs and hopefully their behaviour will backfire sooner or later, in FIFA 15, another FIFA game or other games. Maybe I need some other software later, making it easier to do a search. So many PSNs on my list.

If I play them again and get the lead, I'll just pass the ball in defense, switch to 5atb, pause the game 3 times, put on music on mic... and send a message after the game. I already send message to almost all pace abusers, time wasters, people using att cards++ after a game I won. Never after a loss.

Hoping to meet these people in pro clubs. So easy to remove their players from the game.

They just think these games are forgotten after a couple of hours.

Gewoon dit doen _O_ :')
http://forum.ea.com/uk/posts/list/3022425.page
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:51:30 #166
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_149871194
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Wedstrijden van Jong Ajax zijn nooit saai he _O- 3-4 nu :')
En rood natuurlijk. Precies wat je van tevoren verwacht.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:52:12 #167
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149871214
quote:
Serie A teams zijn even saai, al heb ik een aversie tegen Sturridge gekregen door dit spel. Maar Ligue 1 is te beperkt, en de Liga BBVA heeft de topspelers, maar die zijn niet haalbaar voor de meesten. Evenals de Bundesliga. Voor de mensen die af en toe een potje doen is de BPL wel het beste qua prijs/kwaliteit.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:53:02 #168
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_149871235
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:51 schreef Reemi het volgende:

[..]

je zou er je geld mee kunnen verdienen :D
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_149871239
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Serie A teams zijn even saai, al heb ik een aversie tegen Sturridge gekregen door dit spel. Maar Ligue 1 is te beperkt, en de Liga BBVA heeft de topspelers, maar die zijn niet haalbaar voor de meesten. Evenals de Bundesliga. Voor de mensen die af en toe een potje doen is de BPL wel het beste qua prijs/kwaliteit.
En het gros van je tegenstanders is ook gewoon Engels. Dan snap ik die BPL voorkeur al helemaal. Het is alleen jammer dat er geen originaliteit in die teams is te vinden en dat ze niet verder dan de pace stat willen kijken doorgaans.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149871256
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:51 schreef Reemi het volgende:

[..]

Je kan de klok erop gelijk zetten ja :7
pi_149871295
De 4-4 die je wist dat zou komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149871296
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Het vreemde is dat ik voor divisie 1 een stuk meer variatie zag dan nu. Echt iedereen gebruikt dezelfde BPL spelers en zo moeilijk is het niet om een hybrid te maken
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:55:15 #173
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_149871322
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Jezus :') _O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_149871327
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:54 schreef Tim86 het volgende:
:D
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_149871358
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:54 schreef Henrys het volgende:

[..]

Het vreemde is dat ik voor divisie 1 een stuk meer variatie zag dan nu. Echt iedereen gebruikt dezelfde BPL spelers en zo moeilijk is het niet om een hybrid te maken
Hoe hoger je in divisies komt, hoe meer het erom gaat wie het meeste misbruik kan maken van de flaws in het spel, niet om wie er nou daadwerkelijk het beste is. En dat gaat nou eenmaal goed met een generic BPL pace team. En daarom speel ik dus veel liever cups. Die rewards boeien me geen fuck.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')